Jump to content

Прецизно водене на автомобила.


grizzly

Recommended Posts

Ето две предложения от мен:

1. Можете ли да потеглите на първа предавка без да пипате педала на газта?

Ако не - научете се. Смятам че упражнението е много полезно за усвояване на съединителя. Не става с вашата кола? Опитайте пак. Няма кола с която да не става.

2. Можете ли да потеглите от място при наклон по-голям от 20 градуса без да мръднете 1 МИЛИМЕТЪР назад? Подсещане: Ползва се ръчната спирачка.

Вашата не работи? Ами сега е монета да я оправите. Ако не можете да се справите ще ви кажем как се прави. Учеше се на шофьорските курсове преди 20 години.

Ааа, вие го можете без ръчна? Браво! Майстор. :(

БОНУС въпрос:

Знаете ли как се минава през ж.п. прелез?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 86
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Потеглянето без газ не ми е никакъв проблем.

Упражнението с ръчната по наклон ми е постоянна практика - не съм враг на съединителя си... :(:(

Какво се има в предвид "минаване през прелез"? На каква предавка или "огледай се ослушай се"?

П.П. Единственото, което се сещам за прелез е, че не трябва да се спира, да се сменят предавките .... :(:)

Редактирано от Lord of the Rings
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей затова човек си взема автоматик, да не се чуди такива неща за предавки разни...:( Пък и на баир нагоре тръгва без да мръдне назад...:( Понякога се плаша като ми се лепят на 1мм от задната броня, защото се усещат че не тръгвам назад...:(

Редактирано от galaboff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БОНУС въпрос:

Знаете ли как се минава през ж.п. прелез?

По точки 1) и 2) всичко е точно, ама това за БОНУС-а не разбирам. И какъв ни е точно бонуса - предполагам, че няма да се срещаме с влак отблизо, така ли?

Любопитно ми е, какво те накара да пуснеш темата - впечтления от още един ден зад волана или просто така, за забавление!

:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво толкоз с тия въпроси?

Аз очаквах нещо от типа: Караш със 110 км/ч, в десен завой и изведнъж виждаш как един голям камион половината е в твоята лента.. какво правиш??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БОНУС въпрос:

... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?

Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?

Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?

Tрудно е правилния отговор тук! Защото дупка или бабунка ще избегнеш ама като са изрязвали цялото платно пред теб-я тогава да видим :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?

Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?

..с мръсна газ, поне със 85км/ч (при разрешени за кварталите 40)...... е после ревеш на тоя-оня за резервни части, ама си рацер...... ааа и за теб законите на физиката и механиката са невалидни..... :):(:(:(:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?

Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?

Горе-долу като при бордюр - стискаш зъби и леко-леко се меткаш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?

Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?

Вземат се под ъгъл :( Демек гумите да минат 1 по 1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релсите- преди тях с повече газ, после свалям краката от педалите леко се повдигам на седалката, набирайки се на волана :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2. Можете ли да потеглите от място при наклон по-голям от 20 градуса без да мръднете 1 МИЛИМЕТЪР назад? Подсещане: Ползва се ръчната спирачка.

не знаех, че това е такава тайна :( аз като взех книжка изобщо не можех по друг начин да тръгвам по по-сериозно нанагорнище, освен с ръчна :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За напреднали - съвети от Тиф Нидел за шофиране на автомобили с предно и задно задвижване.

Предно

Задно

За почивка между уроците -

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..с мръсна газ, поне със 85км/ч (при разрешени за кварталите 40)...... е после ревеш на тоя-оня за резервни части, ама си рацер...... ааа и за теб законите на физиката и механиката са невалидни..... :):(:):)B)

един агент го направи тоя номер само че с около 100километра -да видел кво щяло да стане .....имаше едно кофти поставено дърво след около километър след прелеза :( беше зима все пак!! :(

по точка 2 на баири изобщо не пипам ръчната тръгвам си еи така като на равно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, вие го можете без ръчна? Браво! Майстор. :(

Защо майстор??? Мисля че тръгването от баир без колата да тръгне назад и без ръчна всеки трябва да го може. Аз го учих на шофьорските курсове, а после и го доусъвършенствах, с ръчна да тръгваш е по-лесно, но мисля, че е важно усвояването на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много съгласен, защото мисля, че много се усуква купето по този начин.

Айде сега, то да не е ог швейцарско сирене. :( Аз пък съм съгласен. :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм. Дори чисто логично ако го погледнем, щяха да ги правят с разминаване от по 1 гума, за да не се налага да заставаш напреки на улицата, за да минеш с по 1 гума през препятствието.

А някога са ме учили, спира се практичести до 0км/ч, като точно в момента на спирането се включва на 1-ва и се отпуска плавно съединителят, така колата минава мазно през препятсвието, а не отскача от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не съм. Дори чисто логично ако го погледнем, щяха да ги правят с разминаване от по 1 гума

Кое да направят така бе Росене?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...