grizzly Публикувано 27 Март 2007 Доклад Share Публикувано 27 Март 2007 Ето две предложения от мен:1. Можете ли да потеглите на първа предавка без да пипате педала на газта?Ако не - научете се. Смятам че упражнението е много полезно за усвояване на съединителя. Не става с вашата кола? Опитайте пак. Няма кола с която да не става.2. Можете ли да потеглите от място при наклон по-голям от 20 градуса без да мръднете 1 МИЛИМЕТЪР назад? Подсещане: Ползва се ръчната спирачка.Вашата не работи? Ами сега е монета да я оправите. Ако не можете да се справите ще ви кажем как се прави. Учеше се на шофьорските курсове преди 20 години.Ааа, вие го можете без ръчна? Браво! Майстор. БОНУС въпрос:Знаете ли как се минава през ж.п. прелез? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vangnay Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 БОНУС въпрос:Знаете ли как се минава през ж.п. прелез?На втора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lord of the Rings Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 (Редактирано) Потеглянето без газ не ми е никакъв проблем.Упражнението с ръчната по наклон ми е постоянна практика - не съм враг на съединителя си... Какво се има в предвид "минаване през прелез"? На каква предавка или "огледай се ослушай се"?П.П. Единственото, което се сещам за прелез е, че не трябва да се спира, да се сменят предавките .... Редактирано 28 Март 2007 от Lord of the Rings Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 (Редактирано) Ей затова човек си взема автоматик, да не се чуди такива неща за предавки разни... Пък и на баир нагоре тръгва без да мръдне назад... Понякога се плаша като ми се лепят на 1мм от задната броня, защото се усещат че не тръгвам назад... Редактирано 28 Март 2007 от galaboff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 БОНУС въпрос:Знаете ли как се минава през ж.п. прелез?По точки 1) и 2) всичко е точно, ама това за БОНУС-а не разбирам. И какъв ни е точно бонуса - предполагам, че няма да се срещаме с влак отблизо, така ли? Любопитно ми е, какво те накара да пуснеш темата - впечтления от още един ден зад волана или просто така, за забавление! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Че какво толкоз с тия въпроси?Аз очаквах нещо от типа: Караш със 110 км/ч, в десен завой и изведнъж виждаш как един голям камион половината е в твоята лента.. какво правиш?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jorata Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 БОНУС въпрос:Знаете ли как се минава през ж.п. прелез?На вдигнати бариери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Elbi Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 ЖП прелез се минава задължително на включена предавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 (Редактирано) БОНУС въпрос:... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон? Редактирано 28 Март 2007 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lion_Heart Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 ... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?Tрудно е правилния отговор тук! Защото дупка или бабунка ще избегнеш ама като са изрязвали цялото платно пред теб-я тогава да видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 ... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?..с мръсна газ, поне със 85км/ч (при разрешени за кварталите 40)...... е после ревеш на тоя-оня за резервни части, ама си рацер...... ааа и за теб законите на физиката и механиката са невалидни..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 ... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?Горе-долу като при бордюр - стискаш зъби и леко-леко се меткаш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
galaboff Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 ... А през много висок и стръмен "легнал полицай" ?Или как се преминават/посрещат неравностите по пътното платно, причинени от полагането на нови пластове асфалто-бетон?Вземат се под ъгъл Демек гумите да минат 1 по 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steppenwolf Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Релсите- преди тях с повече газ, после свалям краката от педалите леко се повдигам на седалката, набирайки се на волана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lanzz Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 2. Можете ли да потеглите от място при наклон по-голям от 20 градуса без да мръднете 1 МИЛИМЕТЪР назад? Подсещане: Ползва се ръчната спирачка.не знаех, че това е такава тайна аз като взех книжка изобщо не можех по друг начин да тръгвам по по-сериозно нанагорнище, освен с ръчна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NoMad Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 За напреднали - съвети от Тиф Нидел за шофиране на автомобили с предно и задно задвижване.ПредноЗадноЗа почивка между уроците - Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dimas Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Знаете ли как се минава през ж.п. прелез?С пълна газ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 ..с мръсна газ, поне със 85км/ч (при разрешени за кварталите 40)...... е после ревеш на тоя-оня за резервни части, ама си рацер...... ааа и за теб законите на физиката и механиката са невалидни..... един агент го направи тоя номер само че с около 100километра -да видел кво щяло да стане .....имаше едно кофти поставено дърво след около километър след прелеза беше зима все пак!! по точка 2 на баири изобщо не пипам ръчната тръгвам си еи така като на равно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Ааа, вие го можете без ръчна? Браво! Майстор. Защо майстор??? Мисля че тръгването от баир без колата да тръгне назад и без ръчна всеки трябва да го може. Аз го учих на шофьорските курсове, а после и го доусъвършенствах, с ръчна да тръгваш е по-лесно, но мисля, че е важно усвояването на съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Вземат се под ъгъл Демек гумите да минат 1 по 1Не съм много съгласен, защото мисля, че много се усуква купето по този начин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Не съм много съгласен, защото мисля, че много се усуква купето по този начин.Айде сега, то да не е ог швейцарско сирене. Аз пък съм съгласен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Аз пък не съм. Дори чисто логично ако го погледнем, щяха да ги правят с разминаване от по 1 гума, за да не се налага да заставаш напреки на улицата, за да минеш с по 1 гума през препятствието.А някога са ме учили, спира се практичести до 0км/ч, като точно в момента на спирането се включва на 1-ва и се отпуска плавно съединителят, така колата минава мазно през препятсвието, а не отскача от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Аз пък не съм. Дори чисто логично ако го погледнем, щяха да ги правят с разминаване от по 1 гумаКое да направят така бе Росене? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Препятствието.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 28 Март 2007 Доклад Share Публикувано 28 Март 2007 Аз ли се обърках нЯщо, или не мога да си представя релси с такъв дизайн? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts