Vasil82 Публикувано 30 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2023 Колеги трудно ли се сменят задните пружини на аванта ако е куатро. Казаха ми че се сваляли гърнетата, вярно ли е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 30 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2023 Не се свалят гърнета. Спуска се целия заден мост малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2023 Значи трябва подемник на канал няма да стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gangbango Публикувано 30 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2023 Е....мисля, че и на канал ще стане. Моста се сваля съвсем малко и не се разкача всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 30 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2023 @Gangbango благодаря за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 30 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2023 Преди 7 часа, VBI написа: Може да капе от кранчето за източване на антифриза на радиатора - отпред, долу, отдясно. Там има някакви следи от нещо текло скоро , но ще сваля бронята през почивните дни и ще видя не знаех , че има кранче за източване . Буквално са капки дори не остава нищо в гаража , другия вариант е да се събира в кората .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2023 Колеги някой може ли да помогне с информация за тези амортисьори дали са спорни или не 4f0413031CA предни 4f0513032Ag задни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ники 125кс. Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 Колеги,чета си аз тука некви глупости и започнах да търся инфо за ретрофит на въздушно окачване за а6 4ф.....Обаче не намирам инфо.Или аз съм луд или никой не минава от обикновенно на въздушно,а само обратното.Въпроса е някой минавал ли е тази конверсия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 (Редактирано) Здравейте, колеги. Някой сблъсквал ли се е със следния проблем - 3.0 TDI пали веднага, след като включиш на контакт. Какво може да е, нещо в контактния ключ или софтуерно? Двигателят е ASB, 2007г. Редактирано 5 Февруари 2023 от bancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 (Редактирано) @bancho скоро да си я мил и си виж дренажите под кората на чистачките @ники 125кс. Мусля че съм срещал съм в руския форум Drive2.ru информация за такава конверсия Редактирано 5 Февруари 2023 от Vasil82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 @bancho: сменяш гълтачът J415 и си готов, не изисква обучение и друг гълтач ще работи с твоя ключ продават ги втора ръка по 50лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 Колата я кара балдъзата, при мен се появява два-три пъти в годината. Нямам представа какво се е случвало А под кората с чистачките почти винаги е пълно с листа и други боклуци, но няма чуваемост. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 @OvivO при се появи това след автомивка, оказа се че дренажите пред шофьора се бяха запушили, след като изсъхна се оправи. Затова му казах първо тива да види, ако не е вече както ти казваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 ако са намокрени релетата под чистачките - лошо, ще има и други проблеми. Тогава обаче мисля няма да запали или ще е трудно. При проблем с гълтача - няма контакт, а директно игнишън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 При мен беше както каза колегата даваш на контакт и колата пали. След като изчистих дренажа се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 @bancho: гълтачът е отдясно на волана, където се слага ключът Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 5 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2023 Колеги при преминаване от стандартно към С лайн окачване, трябва ли да се сменя и стабилизиращата щанга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 Не. Обаче ако сакаш по голяма стабилност вземаш h&r стаб щанги. Оригиналните са може би три пъти по-леки спрямо h&r Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 6 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2023 Колеги, оказва се че модула за управление на печката, не работи. Въпроса ми е, някой знае ли от къде мога да купя нова печка такава същата или втора ръка, но със сигурност работеща? В Порше струва колкото половината кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 @P_PETKOV благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 (Редактирано) Мнения за ремап от Madness в Пловдив на 3.0 tdi A6 C6? Някой от тук ако е правил там, бих искал да знам дали всичко е ок, защото така или иначе ще махам dpf. Редактирано 7 Февруари 2023 от Sion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 ако искаш всичко да е ок, слагай например Revo за 925 лв беше преди години. И пак не е ясно, че няма кутията да думне първичен вал например. При другите мапери - каквото дойде. Много хора сме ремапвали при @kpematop Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 (Редактирано) На 7.02.2023 г. at 17:38, OvivO написа: @kpematop Tя кутията така или иначе по всяко време може да думне..Ясно е че гаранция няма ама.. навсякъде където правят ремапи ми казват че до 300 к.с било safe вариант за тая кола. Колко е така на практика, не знам. Иначе аз карам 8 години кола от 150 на 280 кс и проблем съм нямал, но е ръчна кутия. За това питам дали карате с по 280-300 кс и дали е ок по принцип, мапера настрана. Редактирано 12 Февруари 2023 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 (Редактирано) да, много 4F, ако са без дпф, са ремапнати на 280/300 коня. С дпф не може толкова. Редактирано 7 Февруари 2023 от OvivO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 7 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2023 On 2/5/2023 at 8:52 AM, ники 125кс. said: Колеги,чета си аз тука некви глупости и започнах да търся инфо за ретрофит на въздушно окачване за а6 4ф..... Обаче не намирам инфо. Или аз съм луд или никой не минава от обикновенно на въздушно,а само обратното. Въпроса е някой минавал ли е тази конверсия? Я не се занимавай с глупости. А то въобще може ли при 4Ф да махнеш въздуха? При Allroad Ц5 става, ама тук май не. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване