Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Колеги трудно ли се сменят задните пружини на аванта ако е куатро. Казаха ми че се сваляли гърнетата, вярно ли е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, VBI написа:

Може да капе от кранчето за източване на антифриза на радиатора - отпред, долу, отдясно.

Там има някакви следи от нещо текло скоро  , но  ще сваля бронята  през почивните дни и ще видя не знаех , че има кранче за източване :) .  Буквално са капки  дори не остава нищо в гаража  , другия вариант е да се събира в кората .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да помогне с информация за тези амортисьори дали са спорни или не

4f0413031CA предни

4f0513032Ag задни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,чета си аз тука некви глупости и започнах да търся инфо за ретрофит на въздушно окачване за а6 4ф.....
Обаче не намирам инфо.
Или аз съм луд или никой не минава от обикновенно на въздушно,а само обратното.
Въпроса е някой минавал ли е тази конверсия?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги.

Някой сблъсквал ли се е със следния проблем - 3.0 TDI пали веднага, след като включиш на контакт. Какво може да е, нещо в контактния ключ или софтуерно?

Двигателят е ASB, 2007г.

Редактирано от bancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bancho скоро да си я мил и си виж дренажите под кората на чистачките

@ники 125кс.  Мусля че съм срещал съм в руския форум Drive2.ru информация за такава конверсия

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bancho: сменяш гълтачът J415 и си готов, не изисква обучение и друг гълтач ще работи с твоя ключ

продават ги втора ръка по 50лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата я кара балдъзата, при мен се появява два-три пъти в годината. Нямам представа какво се е случвало :) 

А под кората с чистачките почти винаги е пълно с листа и други боклуци, но няма чуваемост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO при се появи това след автомивка,  оказа се че дренажите пред шофьора се бяха запушили, след като изсъхна се оправи. Затова му казах първо тива да види, ако не е вече както ти казваш 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако са намокрени релетата под чистачките - лошо, ще има и други проблеми. Тогава обаче мисля няма да запали или ще е трудно.

При проблем с гълтача - няма контакт, а директно игнишън

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги при преминаване от стандартно към С лайн окачване, трябва ли да се сменя и стабилизиращата щанга 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Обаче ако сакаш по голяма стабилност вземаш h&r стаб щанги. Оригиналните са може би три пъти по-леки спрямо h&r

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, оказва се че модула за управление на печката, не работи. Въпроса ми е, някой знае ли от къде мога да купя нова печка такава същата или втора ръка, но със сигурност работеща? В Порше струва колкото половината кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнения за ремап от Madness  в Пловдив на 3.0 tdi A6 C6?  Някой от тук ако е правил там, бих искал да знам дали всичко е ок,  защото така или иначе ще махам dpf.

Редактирано от Sion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш всичко да е ок, слагай например Revo за 925 лв беше преди години. И пак не е ясно, че няма кутията да думне първичен вал например.

При другите мапери - каквото дойде. Много хора сме ремапвали при @kpematop 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7.02.2023 г. at 17:38, OvivO написа:

Tя кутията така или иначе по всяко време може да думне..Ясно е че гаранция няма ама.. навсякъде където правят ремапи ми казват че до 300 к.с било safe вариант за тая кола. Колко е така на практика, не знам. Иначе аз карам 8 години кола от 150 на 280 кс и проблем съм нямал, но е ръчна кутия. За това питам дали карате с по 280-300 кс и дали е ок по принцип, мапера настрана.

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да, много 4F, ако са без дпф, са ремапнати на 280/300 коня.

С дпф не може толкова.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2/5/2023 at 8:52 AM, ники 125кс. said:

Колеги,чета си аз тука некви глупости и започнах да търся инфо за ретрофит на въздушно окачване за а6 4ф.....
Обаче не намирам инфо.
Или аз съм луд или никой не минава от обикновенно на въздушно,а само обратното.
Въпроса е някой минавал ли е тази конверсия?

Я не се занимавай с глупости.

А то въобще може ли при 4Ф да махнеш въздуха? При Allroad Ц5 става, ама тук май не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...