Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Колеги днес след като смених радио тунера, с новия ми излезе меню voice control и бутона на волана който е до копчето за усилване стана активен. Но като вляза в модула ми дава component protection а нали уж няма. Иначе радиото си работи няма проблем. Ето и снимка 

20220203_133026.jpg

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

самото радио не е ли модул: 56-Radio

На снимката модулът е 67-Voice Control, явно това е пълната версия на гласовите команди, които не са много използваеми. 

Аз имам само за телефона и ги спрях тотално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да точно 56 е радиото,ама този 67 го нямах преди не че ми трябва ама ме дразни че свети в червено. Като го закачи първоначално ми даде и грешка в канал че не е правилно кодиран,след като му дадох отметката на voice control грешката изчезна.Мога ли да го махна да не ми излиза като модул,но  и да не ми набива грешка и в Can.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 и имаш ли го в installed list като отделен модул? Да не би да е част от радио модула в някои изпълнения. Не съм запознат. Или да не си цъкнал в CAN GW, че има 67 voice commands, а всъщнсот да не го намира, но тогава май грешката ще е no communication.

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този installed list къде го гледам . В кан на Лонг кодинг му дадох отметката и така ми изчезна грешката че кан не е кодиран правилно и сега нямам грешка в  кан.

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като кодирах дясното огледало да пада, започна да ми дава грешка за липса на комуникация с модула на огледалото. Нямам такъв, да не би и при теб нещо да са омазани кодингите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сложих кодингите на стария модул. Иначе в самия модул на радиото нямам грешка. Интересно е че се появи този voice control като сложих новия модул. Одеве ги смених пак и този voice control изчезва явно е вътре в новия модул.  Ама защо излиза component protection нали уж нямат. В лонг кодинга на Кан само му дадох отметката за voice control иначе ми излиза че не е правилно кодиран. 

Редактирано от Vasil82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Успях да подкарам пак ВагКома. Направих проверка и колата наистина беше светнала цялата в червено. Записах и след това изчистих грешките. При повторна проверка останаха две грешки. Грешка за Навигацията, за която знам и грешка в трансмисията, която ме притеснява, защото не съм вещ и не знам какво означава.

Ето колко "червена" беше колата:

IMG-20220202-182243.jpg

IMG-20220202-182257.jpg

А тази грешка остана и ме притеснява:

IMG-20220202-185023.jpg

До колкото разбирам има някакъв проблем с компютъра на двигателя и негова свързаност с управлението на трансмисията.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не, по-скоро има грешка в модул 02-Transmission, но ти точно нея не си снимал.

Снимал си engine и той ти казва - "аз знам, че има грешка в кутията". engine знае и за грешки в 03-ABS, ако има такива.

 

А иначе повечето грешки са били заради слаб заряд и спад на напрежението в 61-batt regul

Редактирано от OvivO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Подозирам, че грешките са ми свързани със заряда на акумулатора и за това често поглеждам на MMI, когато паля колата, но винаги показва 100%. За това и се чудя дали следва да сменя акумулатора.

Иначе ето ги грешките на автоматика и на АБС-а:

IMG-20220202-182402.jpg

IMG-20220202-182427.jpg

Факт е, че батерията е натрупала доста грешки.

IMG-20220202-183111.jpg

IMG-20220202-183144.jpg

IMG-20220202-183205.jpg

IMG-20220202-183223.jpg

Та ще трябва ли да купувам нов акумулатор?

Нямам проблема палене, греещи клеми и т.н., обаче наистина  има нещо гнило с батерията.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да не я караш много, като гледам грешките за ниско напрежение са от 14.12.21

Ако нямаш грееща клема, добре. 

Аз бих изчистил всички грешки и я следи през няколко дни какво се случва.
Виж и като си заключиш колата дали до макс 5 минути изгасва копчето за аварийни, това значи, че колата е заспала.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново! Ще наблюдавам колата. 

И само нещо извън темата - показвам, че изписаните думи се променят по посока на начина, по който съм написал. Явно има граматичен редактор, който, предполагам, е вграден във форума. Как да го задържа, че не мога да позная какво съм написал?

П. С. Редактирам, ама пак се променят по начин, който не искам, ха, ха... 

 

Редактирано от Torrro
Сменени думи
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам тези с av1 и аv2 входовете на тв тунерите, защо неможе да ми излезе картината на дисплея?
Пиновете ги проверих няколко пъти, правилно съм ги сложил, но като вадя и допра леко буксите на видео входа картината прескача, като мушна напълно буксата и картината я няма. Използвам видео плеър лато източник. Настройката на аv - тата са ми на NTSC.
Дайте ифо какво сте закачили там за да може да се гледа филм на дисплея
или пък ютуб или някое друго приложение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

този видео player с какъв изход е и какъв кабел ползваш? Трябва да е аналогов сигнала за аналоговия тв тунер. Да кажем av out от player-а към rca.

Имаш много опции: mirror от телефона, firestick, chrome cast, apple tv, android tv/box, most car play/android auto. Зависи какво точно искаш да ползваш.

37847C91-9BF0-4F92-B0A8-B8AEA6BC915B.jpeg.cfa99cf163cbc1270045035143a0d13f.jpeg1503266F-789F-45BB-AD8D-C438DC04FB24.jpeg.9fa4cecd20d295e87c0bb96267bf8f5d.jpeg

CC3F143E-3FA7-473D-BD2E-A6790DC2E0DF.jpeg.339f66a9283b9dcfa8528bee310ab625.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това се опитвам да подкарам засега. de84880d10d153919ade83baf1127148.jpg4393e13a17608f1576234714aa3efd8b.jpg
Идеята е да има възможност за гледане на филми, основно детски[emoji24][emoji23]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако работи вкъщи на телевизора, значи е ок. Може да не му харесва сигнала на тв тунера.

Пробва ли чинчовете от player-а да ги вържеш на различните изводи от тв тунера - дали си ги сложил правилно?

Ако пиновете си сигурен, че са ок на самия те тунер и самия кабел пин към женски чинч също, то тогава намери друг player и пробвай с него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкъщи си работи екстра.
Затова се чудя, защо не излиза картината, има леки силуети само и мисля, че е черно бяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробва ли всички настройки, когато си на av1 и setup?

brightness на макс, ако е намалено, може да не се вижда нищо, става много тъмно.

pal и другите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ментерливи кабели не става. Купи си качествени RCA. Ако са в жабката, на 6м не е като да няма загуби.

Редактирано от zdrash
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой колега със седан и автоматично механично отваряне на багажника?

2017 ги смених, вече са си на 4.5 години и може да са си за смяна, но са 670N: https://nasauto.bg/amortisyor-bagazhnik-za-audi-a6-4f2-c6-30-tdi-quattro-19477-p2293093.html

а гледам, че има 730N: https://nasauto.bg/amortisyor-bagazhnik-za-audi-a6-4f2-c6-30-tdi-quattro-17898-p2293585.html

 

Въпросът ми е: трябва ли да са изрично lift-o-mat за автоматично отваряне и може ли да взема 730N, ако те са за обикновено, иска ми се още малко сила да имат :)? @P_PETKOV: сещам се, че ти бе писал някъде или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с 670нм, с по-големите капака се лашка при отваряне и изнасилва пантите 🙃, освен това, после и трудно се затваря една ръка лятото с тези от над 700нм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробва ли всички настройки, когато си на av1 и setup?
brightness на макс, ако е намалено, може да не се вижда нищо, става много тъмно.
pal и другите?
Да, пробвах.
Чинчовете са къси и го пробвам отзад в багажника до тв тунера. Ще се опитам да видя, дали има настройки на самия плеър.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, GiN said:

И аз съм с 670нм, с по-големите капака се лашка при отваряне и изнасилва пантите 🙃, освен това, после и трудно се затваря една ръка лятото с тези от над 700нм

лошото е, че след като сложих камерата и един модул за конвертиране под кората на багажника, явно това  леко натежава и се усеща. Може и да са си за смяна моите вече... Ще видя какви ще взема, 670 или 730, мерси :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз взех за капака на авант-а нови амортисьорчета 3000kN. Като цъкна копчето за отваряне направо отхвърча капака. Всеки път го събирам от съседния квартал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...