zdrash Публикувано 13 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2022 @beast1122 и смачкани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaBoss Публикувано 14 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2022 (Редактирано) Търсих втора употреба оригинални, но дори визуално по снимките се виждат омаслени и скъсани. Отказах се да взимам Vaico, ще поръчам MEYLE от autodoc, тъй като цената е колкото на Vaico тук. Редактирано 14 Февруари 2022 от DaBoss Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2022 @DaBoss: пиши впечатления след монтаж Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 14 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2022 @DaBoss за качеството meyle, пише лоши работи напоследък по нашите форуми. Дано в аутодок са с друго качество. Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaBoss Публикувано 14 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2022 Така и така съм ви подкарал с въпросите - в момента кои са най-предпочитаните места за ремонт на автоматик? Бях чел добри мнения за Мишо, но днес му звънях и ми каза, че не ремонтира ZF кутии. Моята е правена един път в дивалс, но не изкара много след ремонта. В момента пак трябва да сменям съединители и да правя мехатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Drone Публикувано 15 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2022 (Редактирано) Кво си правил с тая кутия бе човек Моята я оставих миналия понеделник при Коко в Малинова долина и утре ще я взимам. Каза, че иска да я покара още малко и да й дооправи адаптациите на съединителите. Моята е zf8 обаче. Смяна на всички съединители и слагане на рециклин torque converter. Редактирано 16 Февруари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 18 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2022 (Редактирано) Тръгнаха ми пукнатини от двата долни ъгъла на челното стъкло. Вече са с по около 20см дължина и са доста симетрични, чак човек да не повярва. Интересното е, че не мисля, че някое камъче е причината за това, а предполагам, че е вътрешно напрежение на материала. Имам известни предположения, че пукнатините са в резултат на ежедневното качване /сваляне на/от бордюр при паркиране на колата. Като и да е ... Та, ще трябва да сменя челно стъкло. Четох във форума, че голяма част от колегите от София се спират на Glassgold в жк Люлин7 и SRS Autoglass в кв. Военна рампа. Повечето, почитатели на Ауди избягват масовите "Кобра" и "Мустанг". Който е ползвал услугите на първите два сервиза, ще се радвам да сподели впечатления, а и да разбера нивото на обслужване, качеството на продуктите и примерни цени. До колкото разбрах смяната на челно стъкло , от по-стандартните за 4F типове, е към 270-320лв. Редактирано 18 Февруари 2022 от Torrro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 18 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2022 моето го смених преди близо година в Булпрофит център, в една сграда са с Булстрад на улица Хъшове и са им доверен сервиз. Такава е цената за нормалното зелено. Атермично е към 520лв. Доволен съм как го сложиха, няма пукане или течове. https://business-europe.bg/автосервиз-софия-булпрофит-център-еоод Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 Здравейте ! Имам проблем с кората на шофьорската седалка. Отворила се е и всякакви опити за лепене са неуспешни. Моля, дайте съвет за решение на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 (Редактирано) @dimlan аз ги лепих и двете с Капчица на морета преди 4 години. Не са мръднали. По 1-2 тубички на седалка похарчих. Редактирано 20 Февруари 2022 от zdrash Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 А къде лепиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 https://photos.app.goo.gl/6f6zFvcpg4bmDizo9Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 Бяхме двама, лайстните си бяха защипани на седалката, намазах богато и лайстната и карата ( 1 тубичка Капчица на кората и 1 на лайстната) и двамата едновременно притискахме по 3 мин по часовник :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 А що не си земете оригиналния крепеж? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 Е той точно оригиналния крепеж се е отлепил от кората.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimlan Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 (Редактирано) Той значи трябва да е паднал някъде долу. Ще го търся да го лепя Редактирано 21 Февруари 2022 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 20 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2022 @dimlan най-вероятно си е на място. Една шина е, закрепена с 3 стоманени щифта/щипки за облегалката. Кората е залепена за нея с черно лепило, което се скапва. Мажеш отгоре с ново лепило и притискаш. С моментно е по-лесно, ако искаш с бавно лепило трябва да демонтираш шината (не е лесно) и да ползваш щипки докато изсъхне, като на снимката на@chefoukr . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 На 20.02.2022 г. at 20:22, chefoukr написа: Е той точно оригиналния крепеж се е отлепил от кората. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Наскоро се наложи да лепя оригиналните крепежи на 4те кори на една кола,чудих се с какво освен с капчица,и пробвах с пяна TYTASN 60s,стана супер здраво . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Днес ме удариха отзад и задната брона на моята 4ф седан е счупена. За щастие щети по ламарините нямам, но бронята не става за нищо,. Сега се оглеждам за друга, втора употреба. Въпросът ми е , тъй като моята кола е 2006г. ,броните на фейсовите 4ф-ки идентични ли са с префейсовите? За седан става въпрос. Също така, ако намеря , например броня от S-line, крепежите еднакви ли са? Предполагам комбитата са с различни брони и за това за тях не питам. Също така ми се счупи радио-модула, който е монтиран отзад на бронята, иначе парктрониците работят. Понеже закрепих криво-ляво бронята, но забравих да снимам този радиомодул, някой знае ли му партидния номер и при смяна с друг трябва ли нещо да се обучава компютъра на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 важното е, че си жив и здрав. Задната броня не мисля, че пасва от фейс на префейс точно за седан. Това е моят радио модул, не знам дали има CP. Ако си пазиш някой пълен лог от колата, може да видиш в него твоя модул. Address 56: Radio Labels: 4E0-910-541.lbl Part No SW: 4E0 910 541 T HW: 4F0 035 541 B Component: TUNER EU/US/RDW H42 0630 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 (Редактирано) Благодаря за отговора! Радио-модула, който е счупен от удара, всъщност не е тунера. Доколкото разбрах от майстора, с който успяхме да закрепим бронята, че да мога да се движа, докато взема нова броня и ремонтирам колата, тази джаджа командва силата на звука от радиото и я намалява автоматично, когато се паркира на заден ход и парктрониците работят. Ето снимка, която да ориентира за кой модул става въпрос. Това висящото на кабела е счупено посредата. Редактирано 22 Февруари 2022 от Torrro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Бронята става но заедно със стопове и заден капак.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Преди 17 часа, Torrro написа: Това е приемника за автоматичното радио сверяване на часа.По моргите има бол.Скоро взимахме за приятел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Briefs Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Броня, стопове и капак се сменят и всичко пасва перфектно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Torrro Публикувано 22 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2022 Благодаря за уточненията! Не искам да сменям нещо, което при мен е здраво. В случая задният капак и стоповете ми са здрави. Ще търся префейсова броня. А, този модул за радиосверяване има ли си номер, че нещо не успях да намеря такова изображение, за да знам какво да търся в нета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване