Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

Колеги днес ходих да ми направят тази профилактика на климатроника. В колата имаше останали 230гр фреон. Доляха и 2 големи спринцовки масло в компресора. Сега духа осезаемо по-студено, 4 градуса по термометър мерене, направо студено ми става вътре. Изчисти със контактен спрей и тази капилярка, като по нея имаше леко мръсно. Пробката на компресора обаче беше идеално чиста, каза ми че навреме съм отишъл да не върти на сухо. Доволен съм като цяло от свършеното и накрая само 50лв ми струваше.

Link to comment
Share on other sites

в кой сервиз ходи?

 

мдам, след профилактика си настава студ в колата, въпреки че преди това климатикът по усет си работи безпроблемно и охлажда. Ако си имал само 230гр фреон, значи около 300гр са избягали с годините.

 

Edited by OvivO
Link to comment
Share on other sites

При едни от най-добрите в Хасково - Щерю се казва собственика. Всички го знаят в града. По принцип само той се занимава и с ремонти по компресори, другите искат само да пълнят фреон.

Link to comment
Share on other sites

За всички колеги на които може да им се наложи смяна на дифузьора с перките за охлаждане, става без сваляне на бронята, без канал и без подемник. 

Сваля се дроселовата клапа заедно с колекторите, маха се филтърната кутия,маха се капака на ангренажа, маха се и бравата на предния капак(но внимавайте с кабела), отиват се четирите болта които са на маската, леко трябва да се изкриви планката на клапана който е отстрани на ангренажа.Задължително трябва да са двама човека . След като всичко е освободено и са развити и болтовете на дифузьора, излизат под ъгъл като първо се вади откъм големия. Единия човек ги вади а другия дърпа пластмасата над маската за да се освободи място. 

Edited by Vasil82
Link to comment
Share on other sites

Точене на фреона ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, като вдигнеш капака отдясно отгоре ще видиш двете тръби на климатика ,на тънката има връзка отвиваш я и вътре в тръбата!

Link to comment
Share on other sites

пак казвам - климатикът на 4F е много силен, всеки път си мисля, че няма защо да ходя, винаги липсва малко фреон и след профилактиката по стъклата отвътре има снежинки :)

Link to comment
Share on other sites

Колеги одеве ми изтече маслото на хидравликата ,какво да очаквам и мога ли да разбера на място дали е помпа или маркуч 

Link to comment
Share on other sites

Кой точно е този маркуч?

При мен ако правилно виждам е единия който идва от казанчето за течността, с оплетка който е

Link to comment
Share on other sites

Той е за ниското налягане нали

Идва от казанчето за течността и отива към радиатора отпред и точно там се стича да капе

Link to comment
Share on other sites

Значи маркуча който е между позиция 15 и 16 по него се стича маслото,някой може ли да каже какъв е.

Благодаря предварително.

 

https://audi.7zap.com/ImgsWatermark/images//Bilder/448/448422700.png

Link to comment
Share on other sites

Абе колеги вчера ново 20.

Както изпреварвам един на хемус и почна да ручи.

Оказа се че тръбата на генерацията/ауспуха се е откачила. Скобата/меката връзка беше за смяна още като взимах колата, но аз си питах ушите и не я смених. Въпроса е има ли друга връзка/скоба или нещо друго, което тря да взема за да оправя положението?

 

Screenshot_20220717-205246_Gallery.jpg

Става въпрос за 3 тди 239 кс с дпф.

Благодаря!

Edited by Mindburn
Link to comment
Share on other sites

Явно няма колеги запознати с генерациите на 4ф 😔.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

на мен ми я смениха, като презаваряваха накрайниците. Пасна някаква, отиди някъде и ще ти я оправят. За София в Бистрица има добър майстор, който работи на добри цени

Link to comment
Share on other sites

Ръждясалата скоба дето се вижда на снимката ми е ясна. Видях какви пари върви оем и афтърмаркет, но се чудя дали не е имало още нещо до нея, където са отделени двете тръби и евентуално да е паднало в движение или е само тая скоба и да се е изместила и за това са се откачили. Това ми е питането.

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...