Gangbango Posted July 19, 2022 Report Share Posted July 19, 2022 +1 за човека в Бистрица. Много точен, народен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted July 20, 2022 Report Share Posted July 20, 2022 Към колегите с Sline окачване,возията на задните седалки наистина ли е толкова зле. Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexander alexandrov Posted July 20, 2022 Report Share Posted July 20, 2022 Моята е със С лайн окачване на 19ки не ми е чак толкова твърдо, колкото го описват останалите. Може би, защото ми е 3-то Ауди със С лайн окачване и съм свикнал😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 22, 2022 Report Share Posted July 22, 2022 колеги, изненада днес. Направих си няколко маршрута, никакви проблеми. Загасих и след 2 часа се опитвам да запаля - дава контакт, но дори не се опитва да върти. Имам чувството, че прецъка нещо първите два пъти под капака, сега вече не цъка там, цъка нещо в краката ми, но дори не се опитва да завърти. Прочетох я, грешки няма. Може ли от дросел клапа да не върти дори? Стартер не съм правил до сега, но не мисля и че ми е забивала до сега заради него. Ако е от него, мога ли някак да го видя или ресетна На контакт като там на D и ми показва, че е на 3-скорост типтроникът, това нормално ли е?! Не би ли следвало да е на първа? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted July 22, 2022 Report Share Posted July 22, 2022 @OvivO някоя жица не са закачили ( затегнали) като са качвали кутията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted July 22, 2022 Report Share Posted July 22, 2022 преди 27 минути, OvivO написа: ... На контакт като там на D и ми показва, че е на 3-скорост типтроникът, това нормално ли е?! Не би ли следвало да е на първа? 3-та скорост на D означава че и автоматика е влязъл в авариен режим поради електрическия проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 22, 2022 Report Share Posted July 22, 2022 мога ли да разбера дали допълнителният имобилайзер не отключва по някаква причина? Дава контакт, не върти, цъкат някакви релета и толкова Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted July 22, 2022 Report Share Posted July 22, 2022 (edited) @OvivO ако му е ниско напрежението на стартера, няма да завърти. Някой плюс или маса не са закачени като хората. Edited July 22, 2022 by zdrash Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 22, 2022 Report Share Posted July 22, 2022 нисичко е напрежението, може и дано да е от това Снимах Access and Auth и ми се струва, че ключът не е разпознат, смених батерията, няма промяна. Опитвам се и да намеря какво е това Immo Status = 6 в Access and Auth Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted July 23, 2022 Report Share Posted July 23, 2022 (edited) @OvivO Ако имобилайзера е поставян от застраховател би трябвало като заключиш/отключиш колата няколко пъти да се изключи и да запали. Лошо е обаче, че показва 3-та скорост, когато си на "D" - вероятно скоростната кутия е в авариен режим. Виж когато си на "P", дали пак показва 3-та скорост през VCDS и ако е така най-вероятно селектора на скоростите си е загубил позицията, а от това се блокира стартера да не върти - т.е. колата е останала на 3-та скорост. Погледни отдолу на скоростите да не се е извадило или разхлабило жилото от селектора. Ако нищо от това не е проблема замери какво напрежение отива до стартера, провери си прословутата снадка на дебелия кабел отпред към стартера, виж си и клемите на акумулатора - хлабави, зацапани. Edited July 23, 2022 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 23, 2022 Report Share Posted July 23, 2022 когато селектора е на P, ми показва, че е на 0 скорост. Ако преместя на D - показва 3. Няма грешки нито в кутията, нито в engine, нито в Access and Auth. от застраховател е имобилайзерът, да. Отдолу в момента нямам достъп до стартера, той мисля е някъде зад алтернатора от страната на пасажера ниско долу? Ще пробвам да го чукна и огледам, заредих акумулатора през нощта и ще видя Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 23, 2022 Report Share Posted July 23, 2022 (edited) явно не е акумулатор. ще се ходи на сервиз. мен две неща ме притесняват - в access and auth ми дава key authorized NO а трябва да е yes и e415 s contact е off - това май е соленоида към стартера. А самият стартер без подемник не виждам как ще го достигна. Edited July 23, 2022 by OvivO Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted July 23, 2022 Report Share Posted July 23, 2022 (edited) @OvivO Да не ти е изключена кормилната колона? Правено ли е нещо по колата преди да се появи проблема? Би трябвало при проблем с ключа да ти изпише SAFE на таблото като дадеш контакт. Имаш ли 2-ри ключ за проба. По принцип има начин да завъртиш на стартер като пуснеш 12В директно на кабела на шалтера много лесно, но е много важно да си на "Р" на скоростите и на ръчна да не вземе да тръгне сама ако си я забравил на скорост. Edited July 23, 2022 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted July 23, 2022 Report Share Posted July 23, 2022 Тук като гледам стартера е умрял. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 Преди 19 часа, OvivO написа: ... и e415 s contact е off - това май е соленоида към стартера. А самият стартер без подемник не виждам как ще го достигна. А като завъртиш ключа на стартер пак ли е OFF? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 да, не се променя и status s-contact си стои OFF Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 Преди 15 часа, VBI написа: @OvivO ... По принцип има начин да завъртиш на стартер като пуснеш 12В директно на кабела на шалтера много лесно, но е много важно да си на "Р" на скоростите и на ръчна да не вземе да тръгне сама ако си я забравил на скорост. Самия кабел за шалтера върви в снопа точно до дебелия кабел със снадка. Пробвай с допълнително кабелче да подадеш +12В на кабела за шалтера и ако е изправен ще завърти. Вече ако и там не върти ще е заминал стартера или кабела до него. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 (edited) преди 22 минути, OvivO написа: да, не се променя и status s-contact си стои OFF Аз не мисля че проблема е в стартера. Според мен просто не ти разпознава ключа. Най-вероятно четеца се е развалил, или пък Е415 не прави контакт като завъртиш ключа на стартер. Виж тази тема за повече информация как работи цялата система: https://www.audiworld.com/forums/a6-s6-c6-platform-discussion-58/a6-c6-ignition-switch-e415-2915650/ и този PDF на 13-та страница: http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_326.pdf Edited July 24, 2022 by CVT Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 @VBI: ще се опитам да го намеря и да подам 12V @CVT: и аз в това се съмнявам също, защото в access and auth ми дава, че key authorized = no. Колата е с keyless, но пробвам със старт бутона и с гълтача, както и с двата ключа. Отключване и контакт работят, може би при опит за палене въобще не подават сигнал към стартер. Има ли някакво лесно обучаване в този случай на ключа? Ако е имобилайзер пак ли няма да върти дори или ще върти, но няма да пали? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CVT Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 Фабричния имобилайзер си пали и след това я изгася след 1 секунда. Този от каското не знам какво прави. Няма да е зле някой колега със същата кола и VAG-COM да покаже точно какво трябва да виждаш на този екран. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VBI Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 (edited) @OvivO Допълнителния имобилайзер на застрахователя прави точно това - не пуска захранване към шалтера на стартера. Съответно колата дава на контакт, но не върти. На мен ми се е случвало няколко пъти да не завърти на стартер и като заключа/отключа няколко пъти докато съм вътре в колата се оправя. Опитай изтриване на грешки в authorization модула, този на двигателя и на таблото ВЪПРЕКИ, че нямаш грешки и виж дали ще завърти. Другото е да откачиш акумулатора за 15-на минути и после да видиш дали ще завърти. Последния вариант е да подадеш +12В директно на шалтера на стартера - това работи безотказно, също съм го правил няколко пъти, когато е имало проблем с имобилайзера на застрахователя. Edited July 24, 2022 by VBI Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 колата стоя една вечер със свален акумулатор. Заредих го, няма разлика след това. Днес свалих кутията на въздушния и успях да видя само соленоида на стартера. Почуках го малко, но няма промяна. Къде да ги дам тези 12 волта, че поне да мога да отида на ход някъде Link to comment Share on other sites More sharing options...
vle4ugoto Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 (edited) Даваш колата на контакт и даваш ток на бобината от по дългата шпилка към по-къса фпилка / внимавай да не опре на корпус/маса че да не направиш беля / , ще преискри , но това да не те плаши , ако запали си ок да стигнеш до сервиз -ако има старт - стоп система я изключи , може и да не се случи нищо т.е. дане завърти , но ако започне да върти и да не пали не я мъчи , тогава най вероятно компа не дава сигнал до дюзите / ако прави self check на всичко по запалителната система дали е ок / да впръскат гориво и няма смисъл да я мъчиш , а си я натовари на пътна помощ. Ще ти трябва да си направиш МОСТ от меден кабел за целта U образно и в 2-та края заголваш кабела , да ти е удобен за хващане . Edited July 24, 2022 by vle4ugoto Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 да, аз там на соленоида знам как, но стартерът е забит на невъзможно място без подемник май ще се возим на камионче Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 24, 2022 Report Share Posted July 24, 2022 нали на контакт и на N може колкото да я качим на платформата? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now