Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@OvivO пробвахме да намерим някакъв заместител но нищо не стана, в крайна сметка оригинален тройник с маркучите.

Сега остава да сваля перките да видя дали ще стане с профилактика заради тази грешка

006480 radiator fan v7 p1950-002 Movement Restricted / Jammed - Intermitten

Дано както беше казал по горе колегата да е от лагера. Ако някой друг е свалял ще съм благодарен за помощ

@Mindburn преди време играх подобен филм с battery manager погледни него

Edited by Vasil82
Link to comment
Share on other sites

Ами не е много лесна смяната трябва канал, да иска обезвъздушаване и антифриз взе около 3 л. ама при мен нали се счупи и антифриза изтече.  Иначе може би по малко ще вземе.

Edited by Vasil82
Link to comment
Share on other sites

Преди 14 часа, Mindburn написа:

Колеги, днес както си карам цяла сутрин с жената и детето, спирам пред една аптека, гася колата, слизам и по навик без да се усетя че жената и детето са вътре заключвам централното. Връщам се след 5 мин не мога да отворя. Жената отвори ръчно от вътре и ме нахока що съм ги заключил. Била вкарала другия ключ да пусне климатика и дала на контакт но не го пуснала защото изписало някакво съобщение на фиса. Принципно от скоро изписва за обслужване съобщението защото мина 1 год. Качвам се, вадя нейния ключ и слагам моя ключ паля и веднага след това угасва. Светнаха лампи и фисове страшна работа. Първо изписа на фиса нещо за parking brakes, после светна лампата за фаровете и изписа и нещо за тях, дистроника светна в червено, светна и чек енджайна. след още няколко опита за запалване пак пали и след 2 сек изгасва сама. Въздушното окачване беше неактивно като стоеше на най високото ниво. И накрая на фиса и лампата за зареждане на гориво светна и стрелката падна в червената зона. Погледнах отдолу, капеше под шофьорската седалка. Не беше нафта със сигурност, нещо без мирис и леко мазно, мисля да не би да е е сп. течност. Викнах пътна помощ. Докато чаках платформата пак пробвах, тоя път запали без да изгасне но остана да свети чек енджайна само. Все пак не посмях да шофирам при това положение и я закарахме в сервиз, там при свалянето от платформата си запали без да гасне и нямаше никакви светещи лампи по табло и фис. Оставих я, но за съжаление са натоварени и не се ангажираха конкретно кога ще могат да я видят. Някакви предварителни идеи какво се случва имате ли? Айде това капене на течност явно има проблем ама да светят толкоз други работи изведнъж ми е странно. Възможно ли е ушашкване на колата заради заключването и отвън и в същото време даването на контакт с др ключ отвътре?
Благодаря!

 

Цялата драма да се вика пътна помощ и да се кара в сервиз и на мен ми се вижда доста ненужна. Тези средства биха били изхарчени много по-ефикасно за закупуване на VAG-COM или OBDeleven.

 

Ако  климатика е вървял докато колата е стояла, това което е капало под колата най-вероятно е вода от конденз на климатика. Иначе активирането на имобилайзъра най-ревоято е станало защото колата е мислила че я крадат. Когато се заключи отвън, след около минута се активира алармата, която би се задействала ако колата се отвори отвътре или се даде на контакт.

 

Другото е че климатика за да духа студено не е достатъчно само да е на контакт, но и трябва да е запалена. Иначе ще духа студено само за малко.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

@CVT Имам vcds кабел в колата, но нямах лаптоп под ръка. Бебока беше в колата и бях спрял на самия булевард и се притесних. Надявам се да си прав с предположенията. И аз си мисля за някаква защитна функция че се е включила, въпреки че нямам звукова аларма, затова попитах тук дали е възможна такава хипотеза.

Разбирам, че според теб се е активирал имобилайзера? Така ли се случва когато се активира? Не знам за крадец, ама аз действително се ушашках когато таблото стана като коледна елха и почнаха надписи на фиса един след друг да излизат.

Link to comment
Share on other sites

Колеги, центрирането на предния мост със специализиран ОЕМ инструмент ли се прави и каква е процедурата там? (питам заради лекото ми дърпане само на дясно) Всичко по окачването уж е ок+реглаж (има леки съмения за тръгнал шарнир на долен преден прав носач от лявя страна)

@buzzi

Link to comment
Share on other sites

Като се сложи на стенда,се разхлабват болтовете на магарето и ако има страничен наклон с местене наляво  или надясно  се търси златната среда. Местенето не е в голями граници,после аз оправих едно дърпане със смяна на всички тампони,без да се налага местене на моста .Това за б8.5 а4 .

Link to comment
Share on other sites

f1c28cb82a223cdd8ac3fb829017778c.jpg
Шах с пешката.
Събота спирам нормално без никакви проблеми и вчера давам на контакт и след малко - се изреждат грешки жълти и червени. На диагностиката всичките грешки са че модулите нямат комуникация с ТСМ … а той показва това.
Запали за малко и даде грешката пак днес. Двигателя работи нормално но няма трансмисия.

Платформата и …. сега се чеша по главата какво може да е станало?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ще се провери това утре вече
понеже качвах карти на навигацията скоро и майстора предположи, че е от тях 
та днес върнах старите въпреки, че не ми се вярваше (имам си идея от софтуер), но не исках да му чупя хатъра  ...
е не е от тях само загубихме половин ден в качване 

 

Edited by VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Link to comment
Share on other sites

майсторът да си гледа повече механиката :) няма как карти за навигацията да прецакат нещо по трансмисията...

Link to comment
Share on other sites

@Galin Огледай куплунга на скоростите отдолу - може да е влезнала вода вътре.

Link to comment
Share on other sites

казаха че са го оправили ... утре ще видя какво е било ... не са отваряли кутията ама са разглобявали и прозвънявали

 

Edited by Galin
Link to comment
Share on other sites

Някой има ли ОЕ номер на ремонтните комплекти за вихровите клапи? Става въпрос за 3.0тди АСБ

Edited by venko74
Link to comment
Share on other sites

Онзи ден на излизане от София климатика започна да духа топло от 2те десни духалки и постепенно започна и от левите да духа леко хладно. И така до Свищов през целия път. След обяд като карах тук в града си духа студено както трябва, днес пак си е студено. Утре ще я карам да видим фреон колко има, но какво друго може да е? 

Link to comment
Share on other sites

Някой знае ли това за какво служи?

Извадено е от бушониерата откъм шофьорската врата.

 

20220623_005223.jpg

Edited by Mindburn
Link to comment
Share on other sites

това мисля е голям конектор/букса между два снопа кабели, която ги свързва. Има мисля по две такива от двете страни като се отворят вратите

Edited by OvivO
Link to comment
Share on other sites

Това е по-скоро част от многопинова букса - закопчалката с лостчето. Позволява буксата да бъде извадена без дърпане, а само с надигане на лостчето. Използва се в случаите когато буксата е запоена директно на платка и дърпане може да повреди платката. Например на Б7-ците таблото е свързано с 2 такива букси със закопчалки.

 

Edited by CVT
Link to comment
Share on other sites

 Питам защото ония ден е имало опит за ПЗО. Патрона е изкорубен с меча лапа или нещо от сорта, 4те стъкла свалени до долу и тая букса беше на седалката, а капака на бушониерата на пода.

Та се чудих какво ги е спряло да не я вземат.

 

Link to comment
Share on other sites

Спряла ги е собствената им некадърност. Най-вероятно не са могли да деактивират имобилайзера.

Link to comment
Share on other sites

Да това е едната хипотеза. За щастие разпозна моя ключ и запали и няма светещи лампи. Утре ще пусна един скан да видя кво е положението. Аз вчера сложих нов патрон, ама се притеснявам дали са могли нещо да човъркат и да вземат от колата инфо за обучаване на ключ.

Link to comment
Share on other sites

Втори опит в близко бъдеще изобщо не може да бъде изключен като вероятност. Аз на твое място бих пренаредил или извел на скрито място OBD2 буксата.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...