Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

колега, сменяй спирачната, но в твоя случай едва ли е само от нея. 
Иначе се сменя на 2 години, да, защото е хидроскопична и поема влага, в резултат завира при по-ниски температури, отколкото трябва и изведнъж няма спирачки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънях всички сервизи никой не иска да ме вземе и тръгнах леко по леко звънях на майстори от моя град за абс модул се съмняват. Ще се прибирам на спирки 😑😑

преди 3 минути, Slavi_mutev написа:

Звънях всички сервизи никой не иска да ме вземе и тръгнах леко по леко звънях на майстори от моя град за абс модул се съмняват. Ще се прибирам на спирки 😑😑

2 те тръби които отиват към помпата и сервото са врели др са окей 

1663162897274.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В София съм вече колеги на дълго не направи проблем сега спрях в София предно ляво само в топло 

Ще разглобя през уикенда апаратите и ще сменя спирачната течност, на ваг какво се гледа за този модул на абс? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре обясни ми тая дилема спирах преди София на тунела левия беше врял, спирах до джъмбо в София беше същото спирам сега в Кюстендил и двата са студени 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъски, един дето се пише OvivO в тоя форум ми каза, че щом колата ми е абсолютен бейсик, най-вероятно няма да мога да пусна волан с пера без преправяне. Подкрепяте ли го и да ви таковам таковата и на вас или има начин да го подкарам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Gangbango, Бенги, пак някой е писал глупости от твоя профил по никое време :)

Не знам дали за великите и много полезни пера на нашите дупер бързи и развъртащи се шлепове, няма да е нужно да се пусне допълнителен кабел или ще е само с кодиране.

Или ти искаш такива пера да слагаш?
cdn.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Допълнителен кабел само, ако слагаш автопилот - GRA. Имаш ли автопилот за перата само кодиране трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам три грешки на двигателя. Какво означават? Първите две явно са свързани със загубата на контакт на електрическия вентилатор. Третата грешка и представа си нямам.

IMG-20220914-200322.jpg

IMG-20220914-200347.jpg

IMG-20220914-200358.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Третата е заминал десен тампон или проблем с буксата му.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, предположих, че са перките на радиатора, но какъв е този тампон с електрически контакт? Не е ли маслен?

Иначе направих пълно обслужване на двигателя -масло и всички филтри и ревизия на предното окачване - смяна на четири носача и две биалетки. След смяната реших да прочета колата с Ваг Ком и така видях тези грешки.

Редактирано от Torrro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Torrro относно грешките за вентилатора проблемен ти е малкия който е за климатика. Скоро го играх този филм . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 

От известно време търся категорична информация дали седанов салон пасва на авант. Намирам с-лайн с делима задна облегалка, но не знам дали това е достатъчно за да е напълно заменим.

Редактирано от Gangbango
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почна да ми "пърди" десния долен говорител на вратата - знае ли някой какви са му размерите, какъв модел да търся, че втора употреба не знам в какво състояние ще е :nixweiss: . Ако са нови ще трябва да сменя и на двете врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, VBI said:

Почна да ми "пърди" десния долен говорител на вратата - знае ли някой какви са му размерите, какъв модел да търся, че втора употреба не знам в какво състояние ще е :nixweiss: . Ако са нови ще трябва да сменя и на двете врати.

Прецаках си събуфера вкъщи , свалих си бас-а - 10" и го закарах в Бас дилър във Варна  /озвучаване за коли/ и ми го оправиха за 70-80 лв. Така че за някой малък говорител цената може и да е надолу :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO @vle4ugoto  Трябва да сваля кората на вратата за да сваля говорителя, после пак да я сложа и като стане готов пак да я слагам/махам. А ако ще ги ремонтирам - по-добре и двата предните да се ремонтират да не се "разпърди" и другия в последствие. Затова си мислех дали не стават някаква марка нови (но да свирят добре като оригиналните) за да мина с едно сваляне на корите ... Говорителя нали не може да се свали без да се свали кората на вратата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля, че не може, ще си без кори 2/3 дни, да :)
Иначе @mihailks е сложил Hertz (по спомен) навсякъде, чух ги и свирят доста добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с хертз отпред и отзад мисля и средите да сменя с хертз че и те заминаха само за там трябва преход 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, как са Hertz за среди, аз ги смених с тези от Bose оригиналните за нашите коли и са много добре. Особено, като за цената. Май са към 60-80 лв. двете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...