Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

не се сещам сега на кой канал беше, но ще го намериш така. 

engine - advanced meas values. Там горе вдясно на филтъра напиши time или zeit и гледай всички, които ти излязат. Ще го познаеш. При мен по спомен беше 2.3s стойността тогава.

Link to comment
Share on other sites

сега е по-студено. Чакай да извади пак грешката или смени 6-те свещи. Аз ги подмених всички, когато светна една. Излизат лесно на този мотор.

Link to comment
Share on other sites

3. 0 тди. след престой при бояджия не пали. Свети ЕСП. При опит за диагностика не се свързва с моторния комп. Всички модули записват грешка за липса на комуникация с мотора. Акумулторът е зареден. В кората под чистачките е имало някога влага от дясната страна. Някой знае ли кое точно реле да се провери, или някой предпазител.

Link to comment
Share on other sites

провери всички релета отдясно и отляво под кората на чистачките, вадиш ги и гледаш за корозия. Не е толкова труден достъпът.

Link to comment
Share on other sites

@OvivO Да, намерих кое реле е проблемното.От страната на шофьора, реле 643. Странното е, че нищо му няма на него, а му липсваше напрежение. Минусът му идва от ЕКУ-то, а плюсът през предпазител, който беше здрав. Пуснах му захранване от друг предпазител и колата се оправи. Засега остава така.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Когато съм на dynamic, при всяко палене започва да мига зелената лампа за сваляне на колата....така ли трябва да е?

Link to comment
Share on other sites

Колеги, 2010 3.0TFSI CAJA дава грешка с ECU-то след неправилно подаване на ток при паднал акумулатор. Всичко за сега работи нормално, но в сервиза момчето, което ги омагьосва иска да си взема първо резервно ECU, за да не окотим тотално положението като почне да рови по клетките. Въпроса ми е дали ECU-то от CCAA мотора става и за CAJA или трябва непременно да търся същия? 4F1 910 551 B е моя, тази за CCAA-то са 4F1 910 551 D. Някой запознат?

Link to comment
Share on other sites

Колеги трябва да сменя датчика над огледалото за дъжд и светлина моя е с буква А, но намирам само с буква Б мога ли да сложа или  не са заменими.  Благодаря 

Link to comment
Share on other sites

На 24.11.2024 г. at 2:24, zdrash написа:

@nelio това показва че колата е много ниско до пътя. Оставяй я на авто. Отнякъде изпуска по малко.

Ако изпуска, няма ли да помпи компресора и в другите режими?

Зелената лампа мига само в режим dynamic и то само при палене първите 15 секунди

Link to comment
Share on other sites

От най-ниски до най високо, колко време отнема на компресора да напомпи?

Дългото време за помпане (около 2 мин) критерии ли е за неизправност?

Link to comment
Share on other sites

От вчера ми изчезна топлото на празен ход. На високи обороти топли добре. Записва грешка 00739 Coolant Circulation Pump (V50). Помпата я свалях и и подавах захранване от акумулатор, работи. Някакви идеи? Някъде четох за въздух в системата. Някакви идеи?

Link to comment
Share on other sites

@audi+ Отварях и клапаните, но изглеждаха чисти. Освен това, когато проблемът е от тях, не спира топлото през лятото. При мен е по-скоро помпичката, но когато я пусна принудително си работи. Грешката, която записва също е за помпата.

Link to comment
Share on other sites

При мен също изчезна и записа V50 обаче се появи след като прочетох във един форум за въздух в системата и просто започнах да я спирам с предницата нагоре по баира вместо както до сега с предницата надолу - само да вметна наклона на мястото не е за подценяване.

Link to comment
Share on other sites

@Galin Имаш предвид, че взима въздух, ако е надолу ли? При мен е винаги на равно, но до сега не съм имал проблеми. Скоро имах теч от спукан маркуч, който оправих. Карал съм колата от тогава доста и мислех, че трябва да може да се обезвъздуши сама. Утре ще си поиграя да видя какво ще излезе.

Link to comment
Share on other sites

Днес разглобих помпичката, почистих я хубаво, въпреки че нямаше вдимо нищо. Пак записваше грешка и спираше, докато не обезвъздуших добре. Сега топли и няма грешки. Ще видим как е тия дни. Не знаех, че въздух в системата спира помпичката и записва грешка.

Link to comment
Share on other sites

Не записва от въздух в системата, просто не топли както трябва. Помпата дори и да не работи ако е обезвъздушена системата, парното топли както трябва.

Link to comment
Share on other sites

@VBI Помпата тръгва за няколко секунди и спира, ако има въздух. След обезвъздушаване, помпата си работи постоянно на празен ход. Явно компютъра я хваща, защото когато е празна не се натоварва. 

Link to comment
Share on other sites

@venko74 Компа хваща ако не върти помпата и набива грешка, но просто може да е изгоряла и затова да не върти - както се случи при мен, но парното си духаше яко топло и без нея.

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

@VBI Аз я свалих, пробвах на акумулатор и си въртеше без проблем, затягане, или шумове. Слагам я на колата, тръгва за малко, спира и набива грешка. През 10-15 секунди тръгва за малко и пак спира. Веднага след обезвъздушаването тръгна за постоянно и не записва грешка. Купил съм си нова китайска, но засега няма да я сменям.

Edited by venko74
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...