Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

@OvivO да веднъж ми излезе, но после изтрих грешката и засега не се появи та затова питам. 

А на кой канал се гледа времето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се сещам сега на кой канал беше, но ще го намериш така. 

engine - advanced meas values. Там горе вдясно на филтъра напиши time или zeit и гледай всички, които ти излязат. Ще го познаеш. При мен по спомен беше 2.3s стойността тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега е по-студено. Чакай да извади пак грешката или смени 6-те свещи. Аз ги подмених всички, когато светна една. Излизат лесно на този мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. 0 тди. след престой при бояджия не пали. Свети ЕСП. При опит за диагностика не се свързва с моторния комп. Всички модули записват грешка за липса на комуникация с мотора. Акумулторът е зареден. В кората под чистачките е имало някога влага от дясната страна. Някой знае ли кое точно реле да се провери, или някой предпазител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провери всички релета отдясно и отляво под кората на чистачките, вадиш ги и гледаш за корозия. Не е толкова труден достъпът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@OvivO Да, намерих кое реле е проблемното.От страната на шофьора, реле 643. Странното е, че нищо му няма на него, а му липсваше напрежение. Минусът му идва от ЕКУ-то, а плюсът през предпазител, който беше здрав. Пуснах му захранване от друг предпазител и колата се оправи. Засега остава така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Когато съм на dynamic, при всяко палене започва да мига зелената лампа за сваляне на колата....така ли трябва да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, 2010 3.0TFSI CAJA дава грешка с ECU-то след неправилно подаване на ток при паднал акумулатор. Всичко за сега работи нормално, но в сервиза момчето, което ги омагьосва иска да си взема първо резервно ECU, за да не окотим тотално положението като почне да рови по клетките. Въпроса ми е дали ECU-то от CCAA мотора става и за CAJA или трябва непременно да търся същия? 4F1 910 551 B е моя, тази за CCAA-то са 4F1 910 551 D. Някой запознат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги трябва да сменя датчика над огледалото за дъжд и светлина моя е с буква А, но намирам само с буква Б мога ли да сложа или  не са заменими.  Благодаря 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 24.11.2024 г. at 2:24, zdrash написа:

@nelio това показва че колата е много ниско до пътя. Оставяй я на авто. Отнякъде изпуска по малко.

Ако изпуска, няма ли да помпи компресора и в другите режими?

Зелената лампа мига само в режим dynamic и то само при палене първите 15 секунди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От най-ниски до най високо, колко време отнема на компресора да напомпи?

Дългото време за помпане (около 2 мин) критерии ли е за неизправност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера ми изчезна топлото на празен ход. На високи обороти топли добре. Записва грешка 00739 Coolant Circulation Pump (V50). Помпата я свалях и и подавах захранване от акумулатор, работи. Някакви идеи? Някъде четох за въздух в системата. Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@audi+ Отварях и клапаните, но изглеждаха чисти. Освен това, когато проблемът е от тях, не спира топлото през лятото. При мен е по-скоро помпичката, но когато я пусна принудително си работи. Грешката, която записва също е за помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен също изчезна и записа V50 обаче се появи след като прочетох във един форум за въздух в системата и просто започнах да я спирам с предницата нагоре по баира вместо както до сега с предницата надолу - само да вметна наклона на мястото не е за подценяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Galin Имаш предвид, че взима въздух, ако е надолу ли? При мен е винаги на равно, но до сега не съм имал проблеми. Скоро имах теч от спукан маркуч, който оправих. Карал съм колата от тогава доста и мислех, че трябва да може да се обезвъздуши сама. Утре ще си поиграя да видя какво ще излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих помпичката, почистих я хубаво, въпреки че нямаше вдимо нищо. Пак записваше грешка и спираше, докато не обезвъздуших добре. Сега топли и няма грешки. Ще видим как е тия дни. Не знаех, че въздух в системата спира помпичката и записва грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не записва от въздух в системата, просто не топли както трябва. Помпата дори и да не работи ако е обезвъздушена системата, парното топли както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Помпата тръгва за няколко секунди и спира, ако има въздух. След обезвъздушаване, помпата си работи постоянно на празен ход. Явно компютъра я хваща, защото когато е празна не се натоварва. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@venko74 Компа хваща ако не върти помпата и набива грешка, но просто може да е изгоряла и затова да не върти - както се случи при мен, но парното си духаше яко топло и без нея.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@VBI Аз я свалих, пробвах на акумулатор и си въртеше без проблем, затягане, или шумове. Слагам я на колата, тръгва за малко, спира и набива грешка. През 10-15 секунди тръгва за малко и пак спира. Веднага след обезвъздушаването тръгна за постоянно и не записва грешка. Купил съм си нова китайска, но засега няма да я сменям.

Редактирано от venko74
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...