marinnik Публикувано 7 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2024 On 11/30/2024 at 7:58 AM, nelio said: От най-ниски до най високо, колко време отнема на компресора да напомпи? Дългото време за помпане (около 2 мин) критерии ли е за неизправност? Спред мен 2мин от най-ниско до най-високо е доста време. При мен, не мисля че отмена 2мин. Иначе това, което описа по-рано, че на динамик режим ввсеки път ти свети лампата го имах и аз. Бях прочел из немски форуми, че това е нормално, не е индикация за проблем. Аз карам на комфорт и не свети, единствено бях няколко пъти на динамик (без да се усетя) и светише за 5сек има няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 10 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2024 (Редактирано) Да точно 5 сек Може да е станал за ремонт Твоята олроуд ли е? Редактирано 10 Декември 2024 от nelio Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 19 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2024 Не съм с олроуд, но те като цяло нямат разлика май. Аз си бях взел части от сайтове в бг и си ремонтирах стария и сега ми седи резерва :Д. Има много видеа и инфо из нета, като цяло не е трудно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 29 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2024 Здравейте колеги първо весели празници на всички. Някой сблъсквал ли се е с тази грешка при ръчната спирачка снимка по долу. Като натисна копчето се чува как се активира и вв един момент спира и се чува едно зверско чаткане от към лявото колело, погледнах отдолу кабелите са добре . Дали машината се е поредица, само да каже че преди това ходих до Бузлуджа и имаше доста коловози Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2024 Ако е имало и пясък, влиза в апаратите и започват проблеми с леглата на накладките. Опитай да го разглобиш и изчисти пясъка. Ако е скъсан кабел мисля, че вадеше open or short to ground. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 29 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2024 @OvivO пясък имаше в изобилие, легнах да видя кабела здрав е. Интересното е че като дръпна бутона опитва да задейства ръчната и като започне да трака го връщам веднага и не набива грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 29 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2024 Корпусът на моторчето понякога се пука и влиза мръсотия. Огледа ли го него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2024 @OvivO вчера след като дръпна ръчната мотора направо блокира и се чуваше само едно чаткане. Намерих друг и го смених и проблема беше отстранен, но малко след това и десния започна да чатка по същия начин. Какъв е варианта и двата да се скапят по едно и също време или някъде другаде да търся евентуално в модула за ръчната Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
staffa82 Публикувано 31 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2024 (Редактирано) Става въпрос за Audi А6 4f avant 2009 facelift,въпроса ми е какви крушки да си купя за къси светлини,мога ли да си сложа led?Колата е със стандартните H7 фарове,не би-ксенон.Благодаря Редактирано 31 Декември 2024 от staffa82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 31 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2024 @Vasil82: като го свали този, какви поражения имаше по него? Спукан корпус, пясък в него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 31 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2024 ⁷@OvivO абсолютно нищо Ето снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_9009 Публикувано 15 Януари Доклад Share Публикувано 15 Януари Здравейте колеги и за много години! Може ли малко помощ във връзка с разглобяването на задния подлакътник за смяна на бутона за отварянето на капака му. Моя бутон беше счупен и с малко зор намерих такъв бутон, но срещам малко трудности със смяната му. Предния доста лесно го сменям даже за втори път вече, а за задния дори и инфо не мога да намеря, напъвам го, но ме е страх че нещо ще даде фира.... Благодаря предварително ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balgol Публикувано 16 Януари Доклад Share Публикувано 16 Януари (Редактирано) Здравейте колеги, Ауди А6 3,0ΤDI ASB Преди 5-6 месеца и 20000км DPF-a ми се запуши до степен да влезе в авариан режим. Свалих го и го изпратих за миене на специзлизирана машина за тази цел. Смених и датичка за диференциално налягане. Монтирахме го и колата се оправи. Няколко пъти вече забелязвам, че когато я карам повече от 300км само градско започва покрай нея и в купето да мирише силно на изгорели газове. Сега закачих компютъра и виждам, че не е правила регенерация от 1920км. Карана е на магистрала преди 300-400км за 2-3 часа, но явно не е решила да прави регенерация. Има ли как чрез VCDS да се провери дали нещо (и евентуално какво) спира регенерацията или е нормално да става на тези километри? Стойноста на калкулирана Carbon mass е 31, а на actual 26.5. Oil-ash volume e 0.00, предполагам защото занулиха DPF преди 20000км. Редактирано 16 Януари от balgol Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 16 Януари Доклад Share Публикувано 16 Януари Ако е занулен, неизчистен, приема новата стойност за чисто нов (а той е наполовина задръстен, примерно). Оригинален датчик ли сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
balgol Публикувано 17 Януари Доклад Share Публикувано 17 Януари Датчика беше Bosch. Трябва да взема да проверя и стойностите на налягането. Все още не ми е светнал символа за DPF на таблото. Смятам събота-неделя да се разходя някъде извън града. Дано да успее да направи регенерация. Вчера, като я угасих пред вкъщи, вентилаторите въртяха. Смятам, че беше добре почистен преди да го монтираме. Това е цитат от сайта на фирмата, за да не правя реклама: Quote Всички филтри преминават през първичен физически тест и оглед с цел установяването на повреди, които биха възпрепятствали почистването. След прегледа, филтрите за твърди частици се подлагат на машинно почистване с професионални препарати. Процедурата по машинното почистване следва предварително зададени фази на почистване, които могат да бъдат повтаряни до получаване на отличен краен резултат. Търсеният и постигнат краен ефект е почистен ДПФ филтър или катализатор, чиито керамични плочки или канали придобиват пропускливост на 98% от тази на чисто нов филтър. Важен етап от почистването е и изсушаването след него. Разполагаме със специално оборудване, което суши филтъра след измиването и го прави годен за монтаж веднага след това. При липсата на такова оборудване машината, на която се монтира почистеният DPF филтър или катализатор, трябва да премине през поетапно форсиране на двигателя на определени обороти за определени минути – процес, който е сложен и отнема време. При нас, тази услуга се предлага като безплатен бонус към почистването на DPF/FAP филтъра и катализатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 17 Януари Доклад Share Публикувано 17 Януари Махни го, ако не решиш да слагаш нов (4200лв беше преди 4 години). 5 години ми трови живота, като го махнах се родих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bancho Публикувано 21 Януари Доклад Share Публикувано 21 Януари Може ли някой по номер на рама да ми даде номерата на предните фарове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 21 Януари Доклад Share Публикувано 21 Януари Има един начин да проверим, дай си рамата, ако искаш на лично и ще видя най-късно довечера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 23 Януари Доклад Share Публикувано 23 Януари Привет, на А6 C6 4F, 60/40 към кой мост е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 27 Януари Доклад Share Публикувано 27 Януари Към задния, за да има малко фън като я сръчкаш на хлъзгаво На 50 / 50 не трепва, на 60 / 40 първо тръгва задницата на сняг, забавно е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sion Публикувано 4 Февруари Доклад Share Публикувано 4 Февруари @zdrash Да, но като изключа системите, иначе не тръгва много много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 9 Март Доклад Share Публикувано 9 Март (Редактирано) Здравейте ... идеи за тая грешка има ли някой: 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 291862 km Time Indication: 0 Date: 2025.03.08 Time: 16:58:26 Freeze Frame: RPM: 3213 /min Speed: 151.2 km/h Lambda: 49.7 % (no units): 1.0 Voltage: 1.000 V ---- имам грешка на EGR-а която ми се появява от време на време (откакто я имам колата вече 5 години) и на вихровите клапи заради износено легло на механизма (от месец два) но тях ги знам от преди и не мисля за тях, но знам ли. на магистралата изпреварвах и започна да друса ... прибра ме на ниска предавка с високи обороти и бая пушеше, ама и много гадно работи мотора и на празен ход... на таблото нищо не светна като грешка и сега не свети като я запалих да видя. Редактирано 9 Март от Galin добавка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 9 Март Доклад Share Публикувано 9 Март Грешката за ламбдата мисля я имах същата, смених сондата с втора ръка и не съм я виждал повече. На някой канал се виждаха живи данни за тази сонда, тя е точно под турбото и се сменя лесно и бързо. Спирай си egr. Трябва да се види защо е пушила и е била на високи обороти. 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 9 Март Доклад Share Публикувано 9 Март Здрасти колеги някой знае ли какво ще трябва за да подкара волана от снимката по долу на нашите коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 10 Март Доклад Share Публикувано 10 Март (Редактирано) 19 hours ago, OvivO said: Грешката за ламбдата мисля я имах същата, смених сондата с втора ръка и не съм я виждал повече. На някой канал се виждаха живи данни за тази сонда, тя е точно под турбото и се сменя лесно и бързо. Спирай си egr. Трябва да се види защо е пушила и е била на високи обороти. високите обороти аз ги подържах с ниската предавка за да върви що годе добре и да ме прибере иначе на празен ходи само тресе и играят обототите. Имаш ли някакъв номер на тая сонда да я вземам и да я сменя пред нас за проба? Редактирано 10 Март от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване