Jump to content

Всякакви въпроси за А6 4F - Част 14


lavatrice

Recommended Posts

On 11/30/2024 at 7:58 AM, nelio said:

От най-ниски до най високо, колко време отнема на компресора да напомпи?

Дългото време за помпане (около 2 мин) критерии ли е за неизправност?

Спред мен 2мин от най-ниско до най-високо е доста време. При мен, не мисля че отмена 2мин. Иначе това, което описа по-рано, че на динамик режим ввсеки път ти свети лампата го имах и аз. Бях прочел из немски форуми, че това е нормално, не е индикация за проблем. Аз карам на комфорт и не свети, единствено бях няколко пъти на динамик (без да се усетя) и светише за 5сек има няма.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Не съм с олроуд, но те като цяло нямат разлика май. Аз си бях взел части от сайтове в бг и си ремонтирах стария и сега ми седи резерва :Д. Има много видеа и инфо из нета, като цяло не е трудно.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги първо весели празници на всички. 

Някой сблъсквал ли се е с тази грешка при ръчната спирачка снимка по долу.

Като натисна копчето се чува как се активира и вв един момент спира и се чува едно зверско чаткане от към лявото колело, погледнах отдолу кабелите са добре . Дали машината се е поредица, само да каже че преди това ходих до Бузлуджа и имаше доста коловози

20241229_164251.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ако е имало и пясък, влиза в апаратите и започват проблеми с леглата на накладките. 
Опитай да го разглобиш и изчисти пясъка. Ако е скъсан кабел мисля, че вадеше open or short to ground.

Link to comment
Share on other sites

@OvivO пясък имаше в изобилие,  легнах да видя кабела здрав е. Интересното е че като дръпна бутона опитва да задейства ръчната и като започне да трака го връщам веднага и не набива грешка

Link to comment
Share on other sites

@OvivO вчера след като дръпна ръчната мотора направо блокира и се чуваше само едно чаткане. Намерих друг и го смених и проблема беше отстранен, но малко след това и десния започна да чатка по същия начин.  Какъв е варианта и двата да се скапят по едно и също време или някъде другаде да търся евентуално в модула за ръчната

Link to comment
Share on other sites

Става въпрос за Audi А6 4f avant 2009 facelift,въпроса ми е какви крушки да си купя за къси светлини,мога ли да си сложа led?Колата е със стандартните H7 фарове,не би-ксенон.Благодаря

Edited by staffa82
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги и за много години! 

Може ли малко помощ във връзка с разглобяването на задния подлакътник за смяна на бутона за отварянето на капака му. Моя бутон беше счупен и с малко зор намерих такъв бутон, но срещам малко трудности със смяната му. Предния доста лесно го сменям даже за втори път вече, а за задния дори и инфо не мога да намеря, напъвам го, но ме е страх че нещо ще даде фира.... 

Благодаря предварително !

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги,

Ауди А6 3,0ΤDI ASB

Преди 5-6 месеца и 20000км DPF-a ми се запуши до степен да влезе в авариан режим. Свалих го и го изпратих за миене на специзлизирана машина за тази цел. Смених и датичка за диференциално налягане. Монтирахме го и колата се оправи. Няколко пъти вече забелязвам, че когато я карам повече от 300км само градско започва покрай нея и в купето да мирише силно на изгорели газове.

Сега закачих компютъра и виждам, че не е правила регенерация от 1920км. Карана е на магистрала преди 300-400км за 2-3 часа, но явно не е решила да прави регенерация. Има ли как чрез VCDS да се провери дали нещо (и евентуално какво) спира регенерацията или е нормално да става на тези километри? Стойноста на калкулирана Carbon mass е 31, а на actual 26.5. Oil-ash volume e 0.00, предполагам защото занулиха DPF преди 20000км.

 

Edited by balgol
Link to comment
Share on other sites

Ако е занулен, неизчистен, приема новата стойност за чисто нов (а той е наполовина задръстен, примерно). Оригинален датчик ли сложи?

Link to comment
Share on other sites

Датчика беше Bosch. Трябва да взема да проверя и стойностите на налягането. Все още не ми е светнал символа за DPF на таблото. Смятам събота-неделя да се разходя някъде извън града. Дано да успее да направи регенерация. Вчера, като я угасих пред вкъщи, вентилаторите въртяха.

 

Смятам, че беше добре почистен преди да го монтираме. Това е цитат от сайта на фирмата, за да не правя реклама:
 

Quote

 

Всички филтри преминават през първичен физически тест и оглед с цел установяването на повреди, които биха възпрепятствали почистването. След прегледа, филтрите за твърди частици се подлагат на машинно почистване с професионални препарати. Процедурата по машинното почистване следва предварително зададени фази на почистване, които могат да бъдат повтаряни до получаване на отличен краен резултат. Търсеният и постигнат краен ефект е почистен ДПФ филтър или катализатор, чиито керамични плочки или канали придобиват пропускливост на 98% от тази на чисто нов филтър.

Важен етап от почистването е и изсушаването след него. Разполагаме със специално оборудване, което суши филтъра след измиването и го прави годен за монтаж веднага след това. При липсата на такова оборудване машината, на която се монтира почистеният DPF филтър или катализатор, трябва да премине през поетапно форсиране на двигателя на определени обороти за определени минути – процес, който е сложен и отнема време. При нас, тази услуга се предлага като безплатен бонус към почистването на DPF/FAP филтъра и катализатора.

 

Link to comment
Share on other sites

Махни го, ако не решиш да слагаш нов (4200лв беше преди 4 години). 5 години ми трови живота, като го махнах се родих.

Link to comment
Share on other sites

Има един начин да проверим, дай си рамата, ако искаш на лично и ще видя най-късно довечера.

 

Link to comment
Share on other sites

Към задния, за да има малко фън като я сръчкаш на хлъзгаво :)

На 50 / 50 не трепва, на 60 / 40 първо тръгва задницата на сняг, забавно е.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Здравейте ... идеи за тая грешка има ли някой:
 

008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 
               P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 291862 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2025.03.08
                    Time: 16:58:26

             Freeze Frame:
                    RPM: 3213 /min
                    Speed: 151.2 km/h
                    Lambda: 49.7 %
                    (no units): 1.0
                    Voltage: 1.000 V

----
имам грешка на EGR-а която ми се появява от време на време (откакто я имам колата вече 5 години) и на вихровите клапи заради износено легло на механизма (от месец два) но тях ги знам от преди и не мисля за тях, но знам ли.
на магистралата изпреварвах и започна да друса ... прибра ме на ниска предавка с високи обороти и бая пушеше, ама и много гадно работи мотора и на празен ход... на таблото нищо не светна като грешка и сега не свети като я запалих да видя.

Edited by Galin
добавка
Link to comment
Share on other sites

Грешката за ламбдата мисля я имах същата, смених сондата с втора ръка и не съм я виждал повече. На някой канал се виждаха живи данни за тази сонда, тя е точно под турбото и се сменя лесно и бързо. 
Спирай си egr. Трябва да се види защо е пушила и е била на високи обороти.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Здрасти колеги някой знае ли какво ще трябва за да подкара волана от снимката по долу на нашите коли

Screenshot_20250309_183247_OLXbg.jpg

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, OvivO said:

Грешката за ламбдата мисля я имах същата, смених сондата с втора ръка и не съм я виждал повече. На някой канал се виждаха живи данни за тази сонда, тя е точно под турбото и се сменя лесно и бързо. 
Спирай си egr. Трябва да се види защо е пушила и е била на високи обороти.

високите обороти аз ги подържах с ниската предавка за да върви що годе добре и да ме прибере иначе на празен ходи само тресе и играят обототите.
Имаш ли някакъв номер на тая сонда да я вземам и да я сменя пред нас за проба?

 

Edited by Galin
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...