marinnik Posted December 7, 2024 Report Share Posted December 7, 2024 On 11/30/2024 at 7:58 AM, nelio said: От най-ниски до най високо, колко време отнема на компресора да напомпи? Дългото време за помпане (около 2 мин) критерии ли е за неизправност? Спред мен 2мин от най-ниско до най-високо е доста време. При мен, не мисля че отмена 2мин. Иначе това, което описа по-рано, че на динамик режим ввсеки път ти свети лампата го имах и аз. Бях прочел из немски форуми, че това е нормално, не е индикация за проблем. Аз карам на комфорт и не свети, единствено бях няколко пъти на динамик (без да се усетя) и светише за 5сек има няма. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelio Posted December 10, 2024 Report Share Posted December 10, 2024 (edited) Да точно 5 сек Може да е станал за ремонт Твоята олроуд ли е? Edited December 10, 2024 by nelio Link to comment Share on other sites More sharing options...
marinnik Posted December 19, 2024 Report Share Posted December 19, 2024 Не съм с олроуд, но те като цяло нямат разлика май. Аз си бях взел части от сайтове в бг и си ремонтирах стария и сега ми седи резерва :Д. Има много видеа и инфо из нета, като цяло не е трудно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted December 29, 2024 Report Share Posted December 29, 2024 Здравейте колеги първо весели празници на всички. Някой сблъсквал ли се е с тази грешка при ръчната спирачка снимка по долу. Като натисна копчето се чува как се активира и вв един момент спира и се чува едно зверско чаткане от към лявото колело, погледнах отдолу кабелите са добре . Дали машината се е поредица, само да каже че преди това ходих до Бузлуджа и имаше доста коловози Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted December 29, 2024 Report Share Posted December 29, 2024 Ако е имало и пясък, влиза в апаратите и започват проблеми с леглата на накладките. Опитай да го разглобиш и изчисти пясъка. Ако е скъсан кабел мисля, че вадеше open or short to ground. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted December 29, 2024 Report Share Posted December 29, 2024 @OvivO пясък имаше в изобилие, легнах да видя кабела здрав е. Интересното е че като дръпна бутона опитва да задейства ръчната и като започне да трака го връщам веднага и не набива грешка Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted December 29, 2024 Report Share Posted December 29, 2024 Корпусът на моторчето понякога се пука и влиза мръсотия. Огледа ли го него? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted December 31, 2024 Report Share Posted December 31, 2024 @OvivO вчера след като дръпна ръчната мотора направо блокира и се чуваше само едно чаткане. Намерих друг и го смених и проблема беше отстранен, но малко след това и десния започна да чатка по същия начин. Какъв е варианта и двата да се скапят по едно и също време или някъде другаде да търся евентуално в модула за ръчната Link to comment Share on other sites More sharing options...
staffa82 Posted December 31, 2024 Report Share Posted December 31, 2024 (edited) Става въпрос за Audi А6 4f avant 2009 facelift,въпроса ми е какви крушки да си купя за къси светлини,мога ли да си сложа led?Колата е със стандартните H7 фарове,не би-ксенон.Благодаря Edited December 31, 2024 by staffa82 Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted December 31, 2024 Report Share Posted December 31, 2024 @Vasil82: като го свали този, какви поражения имаше по него? Спукан корпус, пясък в него? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted December 31, 2024 Report Share Posted December 31, 2024 ⁷@OvivO абсолютно нищо Ето снимки Link to comment Share on other sites More sharing options...
ilian_9009 Posted January 15 Report Share Posted January 15 Здравейте колеги и за много години! Може ли малко помощ във връзка с разглобяването на задния подлакътник за смяна на бутона за отварянето на капака му. Моя бутон беше счупен и с малко зор намерих такъв бутон, но срещам малко трудности със смяната му. Предния доста лесно го сменям даже за втори път вече, а за задния дори и инфо не мога да намеря, напъвам го, но ме е страх че нещо ще даде фира.... Благодаря предварително ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
balgol Posted January 16 Report Share Posted January 16 (edited) Здравейте колеги, Ауди А6 3,0ΤDI ASB Преди 5-6 месеца и 20000км DPF-a ми се запуши до степен да влезе в авариан режим. Свалих го и го изпратих за миене на специзлизирана машина за тази цел. Смених и датичка за диференциално налягане. Монтирахме го и колата се оправи. Няколко пъти вече забелязвам, че когато я карам повече от 300км само градско започва покрай нея и в купето да мирише силно на изгорели газове. Сега закачих компютъра и виждам, че не е правила регенерация от 1920км. Карана е на магистрала преди 300-400км за 2-3 часа, но явно не е решила да прави регенерация. Има ли как чрез VCDS да се провери дали нещо (и евентуално какво) спира регенерацията или е нормално да става на тези километри? Стойноста на калкулирана Carbon mass е 31, а на actual 26.5. Oil-ash volume e 0.00, предполагам защото занулиха DPF преди 20000км. Edited January 16 by balgol Link to comment Share on other sites More sharing options...
petio_venkov Posted January 16 Report Share Posted January 16 Ако е занулен, неизчистен, приема новата стойност за чисто нов (а той е наполовина задръстен, примерно). Оригинален датчик ли сложи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
balgol Posted January 17 Report Share Posted January 17 Датчика беше Bosch. Трябва да взема да проверя и стойностите на налягането. Все още не ми е светнал символа за DPF на таблото. Смятам събота-неделя да се разходя някъде извън града. Дано да успее да направи регенерация. Вчера, като я угасих пред вкъщи, вентилаторите въртяха. Смятам, че беше добре почистен преди да го монтираме. Това е цитат от сайта на фирмата, за да не правя реклама: Quote Всички филтри преминават през първичен физически тест и оглед с цел установяването на повреди, които биха възпрепятствали почистването. След прегледа, филтрите за твърди частици се подлагат на машинно почистване с професионални препарати. Процедурата по машинното почистване следва предварително зададени фази на почистване, които могат да бъдат повтаряни до получаване на отличен краен резултат. Търсеният и постигнат краен ефект е почистен ДПФ филтър или катализатор, чиито керамични плочки или канали придобиват пропускливост на 98% от тази на чисто нов филтър. Важен етап от почистването е и изсушаването след него. Разполагаме със специално оборудване, което суши филтъра след измиването и го прави годен за монтаж веднага след това. При липсата на такова оборудване машината, на която се монтира почистеният DPF филтър или катализатор, трябва да премине през поетапно форсиране на двигателя на определени обороти за определени минути – процес, който е сложен и отнема време. При нас, тази услуга се предлага като безплатен бонус към почистването на DPF/FAP филтъра и катализатора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted January 17 Report Share Posted January 17 Махни го, ако не решиш да слагаш нов (4200лв беше преди 4 години). 5 години ми трови живота, като го махнах се родих. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bancho Posted January 21 Report Share Posted January 21 Може ли някой по номер на рама да ми даде номерата на предните фарове? Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted January 21 Report Share Posted January 21 Има един начин да проверим, дай си рамата, ако искаш на лично и ще видя най-късно довечера. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sion Posted January 23 Report Share Posted January 23 Привет, на А6 C6 4F, 60/40 към кой мост е ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zdrash Posted January 27 Report Share Posted January 27 Към задния, за да има малко фън като я сръчкаш на хлъзгаво На 50 / 50 не трепва, на 60 / 40 първо тръгва задницата на сняг, забавно е. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sion Posted February 4 Report Share Posted February 4 @zdrash Да, но като изключа системите, иначе не тръгва много много Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galin Posted March 9 Report Share Posted March 9 (edited) Здравейте ... идеи за тая грешка има ли някой: 008598 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1 P2196 - 000 - Signal too High (Rich) - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 291862 km Time Indication: 0 Date: 2025.03.08 Time: 16:58:26 Freeze Frame: RPM: 3213 /min Speed: 151.2 km/h Lambda: 49.7 % (no units): 1.0 Voltage: 1.000 V ---- имам грешка на EGR-а която ми се появява от време на време (откакто я имам колата вече 5 години) и на вихровите клапи заради износено легло на механизма (от месец два) но тях ги знам от преди и не мисля за тях, но знам ли. на магистралата изпреварвах и започна да друса ... прибра ме на ниска предавка с високи обороти и бая пушеше, ама и много гадно работи мотора и на празен ход... на таблото нищо не светна като грешка и сега не свети като я запалих да видя. Edited March 9 by Galin добавка Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted March 9 Report Share Posted March 9 Грешката за ламбдата мисля я имах същата, смених сондата с втора ръка и не съм я виждал повече. На някой канал се виждаха живи данни за тази сонда, тя е точно под турбото и се сменя лесно и бързо. Спирай си egr. Трябва да се види защо е пушила и е била на високи обороти. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vasil82 Posted March 9 Report Share Posted March 9 Здрасти колеги някой знае ли какво ще трябва за да подкара волана от снимката по долу на нашите коли Link to comment Share on other sites More sharing options...
Galin Posted March 10 Report Share Posted March 10 (edited) 19 hours ago, OvivO said: Грешката за ламбдата мисля я имах същата, смених сондата с втора ръка и не съм я виждал повече. На някой канал се виждаха живи данни за тази сонда, тя е точно под турбото и се сменя лесно и бързо. Спирай си egr. Трябва да се види защо е пушила и е била на високи обороти. високите обороти аз ги подържах с ниската предавка за да върви що годе добре и да ме прибере иначе на празен ходи само тресе и играят обототите. Имаш ли някакъв номер на тая сонда да я вземам и да я сменя пред нас за проба? Edited March 10 by Galin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now