OvivO Posted February 14 Report Share Posted February 14 Ravenol VMP е с PAO база и е много добро масло. Важното е как е смазван един двигател. Шумът е относителен. Не е ясно другият двигател дали също няма да звучи отново по-тихо и с VMP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
quattro_tech Posted February 14 Report Share Posted February 14 А дали има смисъл да добавя Cera Tec към равенола при следваща смяна, не съм слагал добавки досега, на 8000 км го сменям. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted February 14 Report Share Posted February 14 аз сменям VMP на 10к и не слагам нищо. 8000км е малък интервал за смяна и маслото няма да е загубило качествата си. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ma3xa Posted April 5 Report Share Posted April 5 On 2/14/2024 at 11:36 PM, quattro_tech said: А дали има смисъл да добавя Cera Tec към равенола при следваща смяна, не съм слагал добавки досега, на 8000 км го сменям. Аз сложих CeraTec, честно казано никаква разлика не откривам - нито в разход на гориво, нито като работа на двигателя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted July 15 Report Share Posted July 15 Колата е 2017, 3.0 дизел 272. От около месец започна да ми скърца волана. Случва се след малко каране. При първоначално палене го няма, след някакво време каране започва да скърца. Не съм сигурен къде точно го чувам, но сякаш не е вътре в купето. Не успях да намеря някаква информация за това. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikolay Tanchev Posted July 16 Report Share Posted July 16 Проблема ти е най-вероятно в пръта. Някой от колегите беше решил въпроса с малко WD-40. Разрови се в темите. Писано беше за този проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envo Posted July 16 Report Share Posted July 16 Кормилния прът има един маншон, възможно е пръта при въртене да се опира в маншона и това да причинява скърцане. Както е писал колегата, вземи един спрей (течна грес) и пръсни пръта. Link to comment Share on other sites More sharing options...
OvivO Posted July 16 Report Share Posted July 16 може и маншонът да се е разместил, обикновено се получава след вдигане на колата и интервенция по предницата. Тогава е най-добре да се намести маншонът, защото се получава металът да се търка в гумата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denisx Posted July 16 Report Share Posted July 16 Намерих темата, даже има и бюлетин за това от Ауди. Те пък даже и аудио са сложили как звучи проблема и е идентичен на моя - Player | Instilled LXP (kzoplatform.com) , а това е бюлетина - MC-10120669-9999.pdf (nhtsa.gov) Ще разглобя и ще пръсна с WD тези дни. Благодаря! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreibikee Posted September 20 Report Share Posted September 20 @Schnura пиши ми на лично Link to comment Share on other sites More sharing options...
AstroIvan Posted Sunday at 02:21 PM Report Share Posted Sunday at 02:21 PM Здравейте на всички имам едно питане дали някой е успял да подкара мигачите да мигат повече от 3 пъти. пробвах на моята кола но няма такава опция нито на 09 нито 46. Колата е А6 С7 Компетишън 2015г фейслифт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zhelyazA6 Posted Monday at 08:42 AM Author Report Share Posted Monday at 08:42 AM Мисля, че съм го срещал това някъде... Май беше като рових в една от старите ми А3-ки. Сигурно е в Ел. модула (09), в адаптациите, ама там са над 2000 канала. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now