OvivO Публикувано 14 Февруари 2024 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2024 Ravenol VMP е с PAO база и е много добро масло. Важното е как е смазван един двигател. Шумът е относителен. Не е ясно другият двигател дали също няма да звучи отново по-тихо и с VMP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro_tech Публикувано 14 Февруари 2024 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2024 А дали има смисъл да добавя Cera Tec към равенола при следваща смяна, не съм слагал добавки досега, на 8000 км го сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 14 Февруари 2024 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2024 аз сменям VMP на 10к и не слагам нищо. 8000км е малък интервал за смяна и маслото няма да е загубило качествата си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 5 Април 2024 Доклад Share Публикувано 5 Април 2024 On 2/14/2024 at 11:36 PM, quattro_tech said: А дали има смисъл да добавя Cera Tec към равенола при следваща смяна, не съм слагал добавки досега, на 8000 км го сменям. Аз сложих CeraTec, честно казано никаква разлика не откривам - нито в разход на гориво, нито като работа на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 15 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 15 Юли 2024 Колата е 2017, 3.0 дизел 272. От около месец започна да ми скърца волана. Случва се след малко каране. При първоначално палене го няма, след някакво време каране започва да скърца. Не съм сигурен къде точно го чувам, но сякаш не е вътре в купето. Не успях да намеря някаква информация за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolay Tanchev Публикувано 16 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2024 Проблема ти е най-вероятно в пръта. Някой от колегите беше решил въпроса с малко WD-40. Разрови се в темите. Писано беше за този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Envo Публикувано 16 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2024 Кормилния прът има един маншон, възможно е пръта при въртене да се опира в маншона и това да причинява скърцане. Както е писал колегата, вземи един спрей (течна грес) и пръсни пръта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 16 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2024 може и маншонът да се е разместил, обикновено се получава след вдигане на колата и интервенция по предницата. Тогава е най-добре да се намести маншонът, защото се получава металът да се търка в гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 16 Юли 2024 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2024 Намерих темата, даже има и бюлетин за това от Ауди. Те пък даже и аудио са сложили как звучи проблема и е идентичен на моя - Player | Instilled LXP (kzoplatform.com) , а това е бюлетина - MC-10120669-9999.pdf (nhtsa.gov) Ще разглобя и ще пръсна с WD тези дни. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andreibikee Публикувано 20 Септември 2024 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2024 @Schnura пиши ми на лично Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AstroIvan Публикувано 29 Септември 2024 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2024 Здравейте на всички имам едно питане дали някой е успял да подкара мигачите да мигат повече от 3 пъти. пробвах на моята кола но няма такава опция нито на 09 нито 46. Колата е А6 С7 Компетишън 2015г фейслифт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 30 Септември 2024 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2024 Мисля, че съм го срещал това някъде... Май беше като рових в една от старите ми А3-ки. Сигурно е в Ел. модула (09), в адаптациите, ама там са над 2000 канала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 20 Октомври 2024 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2024 Какъв е проблема при фейсовите мотори с трошенето им? карам 272 от близо 4 години и сега научавам, че се трошат, но не успях да намеря информация. Има ли превантивно решение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 5 Декември 2024 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2024 Вдигане на налягането на маслената помпа софтуерно е част от решението. Друг е проблема дали помпата е с правилната ревизия и има достатъчно дебит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denisx Публикувано 26 Януари Доклад Share Публикувано 26 Януари (Редактирано) Има ли разлика във возията между "обикновено"/стандартно/не S-line въздушно окачване и S-line (че даже е Competition, ако има значение) въздушно? Редактирано 26 Януари от Denisx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D.Stoykov Публикувано 2 Февруари Доклад Share Публикувано 2 Февруари @AstroIvan Това съм правил за мигачите на Пасат, предполагам е така и тук. На моята съм го променял с готовите програми на OBD11 Смяна на броя мигвания на комфортните мигачи След този режим комфортните мигачи ще мигат желания брой пъти. Валидните опции са между 3 (по подразбиране) и 5 Избери: Control Module Избери: 09-Cent. Elect. Security Access–16 and Enter code: 31347 Adaptation–10 и избери канал: IDE04923-ENG116587-Turn signal control-Komfortblinken Blinkzyklen Въведи желан брой м/у 3 и 5 & Do it! Прочети отново канала за проверка на стойност Нулирайте устройството за информация и развлечения до фабричните настройки по подразбиране и рестартирайте устройството. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 3 Юни Доклад Share Публикувано 3 Юни On 1/26/2025 at 10:12 PM, Denisx said: Има ли разлика във возията между "обикновено"/стандартно/не S-line въздушно окачване и S-line (че даже е Competition, ако има значение) въздушно? Ако разгледаш номерата на частите за изброените оборудвания, ще видиш че са еднакви. Цъкни в някоя ЕТКА онлайн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване