benedetto Публикувано 4 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2023 Здравейте от 6 месеца съм с този автомобил . Обслужен е откъм ролки ремъци ,филтри ,клапан картера вентилация ,веригата и обтегача са сменени преди мен има фактури от чужбина. Колата не дава грешки но е доста спъната . Ако може да препоръчате някой с читава диагностика да види живите данни в движение ще съм благодарен . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2023 Преди 2 часа, benedetto написа: Колата............е доста спъната , в сравнение с какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benedetto Публикувано 4 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2023 В сравнение с доста коли които съм карал през годините от 1.0 до 4.2. За 163 кс няма никаква пъргавост. Искам някой да направи качествена диагностика или някой който прави подобни коли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 5 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2023 Щом го сравняваш със 4.2, може да е спънато,ако е сток си е толкова! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benedetto Публикувано 5 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 5 Януари 2023 Добре толкова ли няма някой колега със същият мотор да се видим някъде в София да направим съпоставка с неговата. Не съм рейсър не ме разбирайте погрешно ,просто искам колата да е изрядна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 5 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2023 Преди 22 часа, benedetto написа: качествена диагностика да, първо мини оттам, тогава чак се кахъри за моШност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benedetto Публикувано 9 Януари 2023 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2023 Добре препоръчайте качествен диагностик за София . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 10 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2023 Първо я засечи на равен път за колко време вдига от 0 до 100 км/ч, за да се види колко е зле и дали изобщо има проблем. Има много приложения за това както за Андроид така и за Айфон, пък и можеш просто да направиш клипче на таблото и да се види по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 19 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2023 Те толкова си могат. Слагай газ и си свиркай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 20 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2023 (Редактирано) On 1/9/2023 at 10:17 PM, benedetto said: Добре препоръчайте качествен диагностик за София . Че това според мен трябва да е доста пъргав автомобил, моето TDI 130 к.с. стоков без никакви ремапи и тунинги бих казал че е супер пъргав , пък камо ли 163 к.с. Твоят автомобил ръчка ли е или мултитроник и ако е второто да не е пробмел с кутията? https://www.auto-data.net/bg/audi-a4-b7-8e-1.8-t-163hp-26700 Според сайта 8,6 сек. от 0-100 , затова вземи си засечи, както каза колегата по-горе, ако ли не: VAG Service German или Danko's Garage Sofiа бих препоръчал аз. Редактирано 20 Януари 2023 от user12321 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sredo Публикувано 19 Април Доклад Share Публикувано 19 Април Здравейте, от няколко месеца имам Audi A4 B7 2005г. 1.8T BFB quatro с шест степенна скоростна кутия. Ще използвам темата на колегата за да не създавам нова, защото имам същия проблем. Разбира се го каня него или пък, който иска с подобна кола да ги сравним, защото все си мисля, че колата трябва да върви повече. Когато я купих я обслужих, смених също така и веригата между разпределителните валове и обтегача. След обслужването нямаше разлика във вървенето. Между 2000 и 3000 оборота се усеща някаква пъргавина, но над 3000-3500 оборота става доста мудна. На магистралата при 120-140 км/ч на темпомат (между Перник и Долна Диканя по баирите на пример) колата не може да си поддържа скоростта на 6-та скорост. Ускорението по баир е доста мудно. Като се качат пътници се усеща осезаемо във вървенето. С VCDS на 115-ти канал мисля, че беше гледах живи данни за турбото и колкото е изискваното налягане, толкова и надува турбото. Налягането стигаше до 1,6 бара. Преди няколко дни свалях първата ламбда сонда с цел да излизат изгорелите газове и през нейния отвор, защото се съмнявах, че е запушен катализаторът, но не усетих осезаема разлика във вървенето. Все пак не съм изключил все още проблема с катализатора. Говорих с тези момчета с Дино теста в Годеч. Те ми казаха, че куатрото му тежало на този мотор и не се учудвали от това което им казвам. Но все пак ма този мотор му дават максимална мощност от 163 кс. При 5700 об/мин и 225 Нм от 1950 до 4700 об/мин., което според мен означава, че поне 1950 об. до 4700 об. трябва да ускорява горе долу по един и същи начин. Имам чувството, че понякога като я понапъна и постепенно започва да върви една идея повече. Колата има и нов газов инжекцион. Няма разлика във вървенето между двете горива. Също така и няма разлика от преди и след монтажа на газовата уредба. По магистралата като я карам по-кротко до 120 ми дава разход около 12/100 газ. Като я напъвам и карам със 140 и на горе ми дава разход над 16/100 газ. Това нормално ли е? На мен ми се струва прекалено като се има в предвид и че не върви. Имам Audi A3 2001 г. 1.6 с AVU мотор. Имам чувството, че над 120 км/ч ускорява по-бързо от А4-ката. Моля помагайте. Ще се радвам ако някой се съгласи да си сравним колите. Имам намерение и да я чипосам. От съображения за сигурност няма да си оставям телефонния номер тук, но ако някой желае да се срещнем или да даде някоя идея може да ми пише на: sredo@abv.bg Ще давам информация в темата какво съм направил и какъв е резутатът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 19 Април Доклад Share Публикувано 19 Април Лошо е че и двамата сте от София и сте ми малко далече. Имам а4 б6 комби 1.8т със същия мотор но съм само на предно. Колата я взех януари месец и още тогава стокова ми допадаше доста как върви.На 6-ти март и беше направен ремап и колата тръгна да върви още по-добре. Разхода преди чипа ми беше 8,5-9 това е извънградско със настъпванки до 160-180 от време на време. След ремапа при същото каране ми качи 1 литър но е според мен е нормално това, все пак колата ускорява по-бързо до 160. Куатро никога не съм имал но по принцип с куатро системата има повече загуба на мощност докато стигне от двигателя до гумите. Чел съм някъде из форумите че на предно загубите са около 15% а с куратро е към 25% но колко е вярна информацията не знам. За чипосването ако наистина и има нещо на колата първо трябва да се оправи и така да се ремапва. Ако хората които правят ремапа са добри може направо и те да ти отстранят проблема. Това че на VCDS нищо не излиза малко ще затрудни нещата. Свещи сменял ли си? Като идея мога да ти дам да погледнеш дросела и всмукателните колектори в какво състояние са. Също може да пробваш да откачиш буксата на дебитомера да видиш дали няма да има разлика но там ако има нещо VCDS трябва да го хване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi+ Публикувано 19 Април Доклад Share Публикувано 19 Април Един двигател намаля мощността си и увеличава разхода на гориво , когато загуби част от компресията на цилиндрите си. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sredo Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април @audi+ В интерес на истината не ми е хрумнало, че може да има проблем с компресията. Следващата седмица ще измеря компресията и ще пиша пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април На 19.04.2024 г. at 12:48, sredo написа: .. Колата има и нов газов инжекцион. ... Имам намерение и да я чипосам. Второто трябва по принцип да е след първото. Много зависи с какви компоненти е ГИ. Колко искаш да върви ввтомобил с 1.8л двигател и постоянна система 4х4. Не ти ли харесва продаваш. Всякакви "чипове" и интервенции свалят цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sredo Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април @МММ1 Не смятам да продавам. Според мен има проблем и трябва да бъде решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
user12321 Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април Колега, един съвет от мен - не чипосвай и не ремапвай, оправи си проблема и си карай със всичко стоково. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април А4 Б7 с 1.8T quattro е търсена комбинация.Но купето плюс двойното задвижване тежи.След чип ще вдигне 30 коня,но съединителя няма да държи.Заводско всичко е на Лук,но оригинален немски.Нищо общо с това което се предлага в момента.Иначе кутията е най-добрата за A4 B6/B7 1.8TQ,демек дълга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HellBull Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април Да те подготвя и аз с малко излишни разходи ако решиш да чипосваш колата. Още преди чипа човека който ще я чипосва се качи да я покара и с VCDS гледа какво се случва и още тогава ми каза, че съединителя може и да не държи след ремапа и познай така и стана. Свали самия софт от колата преправи го и го сложи в колата. Тръгваме да караме и на 4-та и 5-та при рязко подаване на газ съединителя боксува. Смених феродов диск, притискателен диск и лагера като това удоволствие с труда ми излезе 550 лева. След като сложихме съединител пък му трябваше 4-5 дена да се напасне, че инъче и новя приплъзваше. Като се напасна взех да я настъпвам и се оказа пък, че на 4-таи 5-та скорост във високите обороти не и стига горивото та сега съм взел и бензинова помпа VDO която с отстъпката ми излезе 450 лева но още не е монтирана и проблема може да се окаже в инжекторите. Всичко това е описано в съседната тема та просто казвам да имаш едно на ум за непредвидени разходи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrLover Публикувано 20 Април Доклад Share Публикувано 20 Април (Редактирано) Колега имаш някакъв проблем с колата. Аз аз съм БФБ куатро, авант само, че е с 5 степенна кутия. Дори сток ако е изрядна колата си вървеше идеално в диапазона 120-180. Разхода то определено е висок, което също говори за проблем. Разход по магистралата с 140-150 е около 11-12 газ и то при доста по-къса кутия от твоята. Прегледайте периферията по мотора (дебитомер, блоу-оф, ламбда сонда, н75* свещита как са и катализатора също). Сток турбината надива около 0,6 бара (0,55 с точност), таке, че вижте дали не пренадува. Редактирано 20 Април от MrLover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Април Доклад Share Публикувано 21 Април Преди 16 часа, tonko2.0T написа: ... .Иначе кутията е най-добрата за A4 B6/B7 1.8TQ,демек дълга. Демек ... Най-кекавата за моделите б6/б7. Синхронизаторът за втора скорост си е заминал преди 150 000 км. пробег. Луфтове в торсена и те на около този пробег. Стоковият съединител си държи каквито и извращения да правиш с малката турбинка. Но със стартове от място се предава веднага. То няма и начин. Кое би превъртяло първо ... 4 гуми или малко съединителче 228мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Април Доклад Share Публикувано 21 Април Идеална си е кутията,за това задвижване и купе.Всеки си има мнение.Става дума за стокова кола. За силов тунинг има други мотори и купета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 22 Април Доклад Share Публикувано 22 Април Почисти дебитомера или ако намериш някой със същия двигател го размени за проба. Може да го видиш на живи данни ( 01 Engine -> 08 Measuring blocks -> 2 -> "go" ) какви стойности показва на 3-та при натиснат до долу педал на газта - при 5500+ оборота на двигателя трябва да стига 130 г/с ако е изправен. На ниски обороти трябва да е около 2.58г/с. Тези замервания се правят САМО на бензин и напълно загрял двигател. Имах 10г. А4/В7 BFB quattro - вървеше перфектно на газ и бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sredo Публикувано 24 Април Доклад Share Публикувано 24 Април Измерих компресията. При студен двигател и колата не беше палена от седмица и бях демонтирал дросела. Показа: I - 8, II - 7, III - 7, IV - 7,4. След това капнах масло в цилиндрите и резултатите бяха: I - 10, II - 9, III - 9,5, IV - 10. Искаше ми се да премеря компресията и при загрят двигател, но щеше да отнеме много време да я сглобя, да я загрея и пак да я разглобя за това не мерих при топъл двигател. На уреда за компресията имаше мерна единица кг/см2, което означава, че това е обикновен манометър. Едно време по ДВГ съм учил, че компресията е безмерна величина - не е точно налягане и е различна за дизеловия и за бензиновия двигател. Така, че не знам колко са коректни тези стойности. На 2-ри канал на живите данни за дебитомера показа: На ниски обороти около 2,50 г/с, а на 5500+ стигна до около 120 г/с. На 115-ти канал на живите данни за турбото показва, че си надува до изискваното налягане. Надува до 1,6 бара освен, когато съм на висока предавка с ниски скорост и обороти на двигателя и натисна педала на газта до край, тогава изискваното налягане става 1,7 бара, а турбото надува примерно до 1,3 - 1,5 бара. Не помня точно колко, но не стига до 1,6 докато не се вдигнат оборотите. До 1,7 не стига, касимум до 1,6. Имам чувството, че като я покарам по-остро колата известно време, както онзи ден на тестовете и се развървява повече от обикновено. След тестовете като се прибирах вече и докато си карах без да съм и подавал газ като чели подскочи (присецна) и от този момент като чели се развървя. След това се върнах на тангентата пак да я пробвам и на от 1-ва до 4-та скорост като подам рязко газ и се усещаше някаква динамика (незнам дали е нормалната) на 5-та по-слабо, а на 6-та вече доста бавно се случват нещата от към ускорение. Но пък има и друго, че със 160 км/ч на 6-та е на 3500 оборота, тя ако на 6-та си напълни оборотомера ще вдигне ~ 300 km/ч, а и дават максимална скорост 223 км/ч, от което би следвало, че не би трябвало да има достатъчно мощност, че на 6-та скорост да развие максималните си обороти на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 24 Април Доклад Share Публикувано 24 Април Преди 1 час, sredo написа: Едно време по ДВГ съм учил, че компресията е безмерна величина - не е точно налягане и е различна за дизеловия и за бензиновия двигател. Бъркаш компресията със степента на сгъстяване, макар че двете са свързани. В смисъл, че мотор със степен на сгъстяване 10:1 трябва да извади 10 атмосфери компресия в идеалния случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване