miki77 Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Колеги, трябва ли след като изпише заветното ОК да угасне или си свети постоянно.При вас как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 31 Март 2009 Доклад Share Публикувано 31 Март 2009 Колеги, трябва ли след като изпише заветното ОК да угасне или си свети постоянно.При вас как е?угасва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 11 Април 2009 Доклад Share Публикувано 11 Април 2009 Колеги,а дали има вариант да се препрограмира този ауто чек в смисъл да се направи така,че да излизат и други символи допълнително от тези който ги има.Виждам в ЕТКА ,че има ауто чек който показва честотата на радиото.Също ме интересува защо в ауточека има икона за акумолатор,а и на таблото си има лампа за акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 11 Април 2009 Доклад Share Публикувано 11 Април 2009 Според мен честотата на радиото,което слушаш в момента,може да си изкараш на ауточека.За целта трябва да си монтираш оригинално радио и да свържеш определени пинове от неговата букса с голямата букса на таблото/колегата pif е обяснил кои пинове от буксата се използват за тази екстра/.Аз също не ползвам тази функция,защото оригиналната музика е морално остаряла за момента,а и съвременните плеъри ти дават тази,че и много по-пълна информация за отделните радиостанции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 11 Април 2009 Доклад Share Публикувано 11 Април 2009 Аз съм с АСЕ /мех. инжекцион/ и си вързах борд.И аз на ACE бях вързал борд компютър с ауточек и всички показания си му работеха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Аз само да питам, ако колата работи на газ с обикновено АГУ какво ще показва борд компютъра? Двигателя е АБК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
СЕКТОР Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Ще си работи и пак ще ти показва моментния разход, поне при мен е така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Geremi Публикувано 16 Май 2009 Доклад Share Публикувано 16 Май 2009 Ще си работи и пак ще ти показва моментния разход, поне при мен е така Благодаря ти колега за отговора. Сега остава само да го намеря и да намеря някой да го монтира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki77 Публикувано 24 Май 2009 Доклад Share Публикувано 24 Май 2009 Колеги,открих нова функция на бордовия копм.В изключено от контакт положение на ключа натискаш и задържаш бутона RESET и едновременно даваш на контакт и на мястото на оставащите километри изписва колко литри има в резервоара с точност до 100 грама.Показанията са Х10(примерно ако изпише 119=11,9л)Другото което не мога да разбера е като направя същата процедура с Ауточека и дам на контакт ми изписва "43" и не знам какво точно означава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 19 Август 2009 Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 (Редактирано) Отива да пробвам Ето едно линкче от монтажа на моя борд ....при мен тоя трик с борда не работи Редактирано 19 Август 2009 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Колеги колата е 90-ка купе 2.3 10в NG ,имам бордови в таблото вече но му намерих лост с бутони от 100-ца.Как да го вържа обаче?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bubsan Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Интересувате как са жиците или как да го монтираш на волана Редактирано 8 Ноември 2009 от bubsan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 и не само ,буксата която влиза в борда трябвало да се пренарежда ми казаха.Как взима сигнал от KJ-троника за разхода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 Колеги,дайте схема на връзването на зумера.Нали изчезва при смяната на блока на таблото.Също така,един въпрос-може ли да се ползва стария?! Благодаря предварително,стои ми като задача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 20 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2009 (Редактирано) А табло от S6 2.2 с показанията за турбото, дали ще стане на 2.6 ABC или да го продавам ? Редактирано 20 Ноември 2009 от mitsubishi galant Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 А табло от S6 2.2 с показанията за турбото, дали ще стане на 2.6 ABC или да го продавам ?Доколкото съм чел- не, няма да имаш моментен разход за сметка на показанията на надува на турбото.но нека все пак някой по- запознат да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 И аз имам проблем с вързване на зумера.Има ли някой схема и може ли да се използва зумера, който е в борда?Доста странно ми се струва в чека с бордкомпютър да няма зумер, а чека без борд да има. Таблото, от което взех бордкомпютъра е идентично с моето. При положение, че разменям двата подобни модула в двете табла, защо ще изчезва зумера???Утре ще закача таблото от АБК-то, за да видя там дали ще има зумер... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 Зумерът за забравени светлини изчезва,защото на негово място застава борд-компа и затова е нужно да си монтираш външен такъв-това е и оригиналното изпълнение на колите с фабричен борд.За целта ще трябва да си купиш допълнителен зумер и да го свържеш от едната му страна на "маса",а от другата да му подадеш "+",като за целта се вържеш към кафяво-жълтия кабел отиващ на 13 пин на 14 пиновата ти бяла оригинална букса на таблото.По този кабел се получава "+" при отворена врата и кола на "габарит". Освен зумера за забравени светлини в таблото ти има и друг зумер,който е част от системата ти за "ранно предупреждение",но той се включва при ниско налягане на маслото и няма нищо общо с този,който ти трябва да си монтираш.Може да си го тестваш,като откачиш кабела от датчика за налягането на маслото и запалиш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 Прави си jordanik за зумера от бордкомпютъра. Той си работиПроблема ни(ако това може да се нарече проблем ) със Emillion е, че нашите табла са с оригинална 26 пинова букса. Ние сме заменили само платките и сме вързали дирекно буксите, без да прехвърляме от 14 към 26 пинова букса.Чудя се дали да не "прозвъня" утре с мултицета всички пинове на "маса", за да открия при нас кой пин е отговарял за зумера за забравени фарове. като пусна габаритите разбира се.И после да направя един мост вътре в платката на борда и да си ползвам вградения зумер на бордкомпа...Къде тогава се намира зумера на таблото, откъдето съм взел борда, като то е идентично с моето, въпреки че е от АБК мотор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 21 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2009 Аз моя борд съм го свалял от таблото на S2-ка и там този зумер беше изведен в конзолата с допълнителни релета под таблото на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka Публикувано 8 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2009 С малко закъснение и тъй като бях обещал на колеги, пиша какво се случи със зумера при мен.Таблото ми имаше ауточек, който замених с бордкомпютър, без да се налага да запоявам нови букси.Затова и реших преди да правя каквито и да било замервания,да проверя работи ли си зумера за забравени светлини с моето табло и с таблото от колата-донор.Оказа се, че зумера си работи и с двете табла. Чудесно Зумера работи в ситуация на изключен от контакт автомобил, изваден ключ и отворена врата.Тогава реших да проверя къде се намира зумера за забравени светлини и има ли разлика между него и този вграден в ауточек/бордкомпютъра.Проверката направих като отдолу под таблото изключих буксата с кабелина ауточек/бордкомпютъра за да задействам проверката за налягане на маслото.Това е буксата, където се включва кабела за информация на бордкомпютъра(жълт или жълто-зелен в моя случай). Тогава се чу звук с различна честота от този на зумера за светлините – оказа се зумера на чек системата на ауточек/бордкомпютъра.Той издава сигнал при ниско налягане на маслото, ниско ниво на течността за чистачки, прегряване, а предполагам и още нещо.Свързах всичко на местото му и тествах отново зумера за светлините.Оказа се, че при мен зумера е на отделно реле, намиращо се в кутията с допълнителните релета под таблото.Позицията в кутията е 12, на гърба на релено има номер 282 и партидния му номер е 443951307BП.П. След като четох из мрежата се оказа, че релето може да се намира и на позиция 2 в кутията с релета под таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Кабела, по който се предава информацията за моментния разход е различен за различните двигатели (или поне при А6/100 С4)ABK - бялAAH - син/черенAFC - син/черенАВС - син/черенAAR - жълт АСЕ - жълтЦитирам ги от еди руски Ауди форум.Осве това ако слагате табло от кола с двигател различен от вашия, то трябва да знаете, че трябва чрез Ваг-Ком да промените и кода на двигателя И да прехвърлите оборотомера от старото си табло на новото за да ви показва правилно.Ето една подробна таблица за асолютно всички кабели към таблото на А6/С4 включително 10-пиновата букса за борд.компютъра, 14-пиновата букса за ауточека, буксата на термометъра и всички останали:http://www.audi-club.ru/forum/attachment.p...24873&stc=1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 От известно време и аз обмислям добавяне на екстрата. За момента проучвам дали изобщо ще стане монтажа на 1z двигател. Днес попаднах на това. Надявам се да е полезно и на други. За съжаление е на немски, който поне на мен не ми е силна страна (за щастие translate.google.com се спрява достатъчно добре, че да хвана смисъла на поста). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 13 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2010 Всеки запален фен си има някаква идея за перфектното табло с уреди. Почти винаги това перфектно табло са включени борд.компютър и ауточек. Друго си е чувството като седнеш в колата си и погледнеш към нещо, което радва оченцата. А пък и чувството от това, че си го направил със собствените си ръце е невероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts