Jump to content

Бордови компютър с Ауточек система


Recommended Posts

  • Отговори 283
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Колеги,а дали има вариант да се препрограмира този ауто чек в смисъл да се направи така,че да излизат и други символи допълнително от тези който ги има.Виждам в ЕТКА ,че има ауто чек който показва честотата на радиото.Също ме интересува защо в ауточека има икона за акумолатор,а и на таблото си има лампа за акумулатор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен честотата на радиото,което слушаш в момента,може да си изкараш на ауточека.За целта трябва да си монтираш оригинално радио и да свържеш определени пинове от неговата букса с голямата букса на таблото/колегата pif е обяснил кои пинове от буксата се използват за тази екстра/.Аз също не ползвам тази функция,защото оригиналната музика е морално остаряла за момента,а и съвременните плеъри ти дават тази,че и много по-пълна информация за отделните радиостанции. :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АСЕ /мех. инжекцион/ и си вързах борд.

И аз на ACE бях вързал борд компютър с ауточек и всички показания си му работеха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
Ще си работи и пак ще ти показва моментния разход, поне при мен е така :D

Благодаря ти колега за отговора. Сега остава само да го намеря и да намеря някой да го монтира ;):flehan::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги,открих нова функция на бордовия копм.В изключено от контакт положение на ключа натискаш и задържаш бутона RESET и едновременно даваш на контакт и на мястото на оставащите километри изписва колко литри има в резервоара с точност до 100 грама.Показанията са Х10(примерно ако изпише 119=11,9л)Другото което не мога да разбера е като направя същата процедура с Ауточека и дам на контакт ми изписва "43" и не знам какво точно означава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Отива да пробвам B)

Ето едно линкче от монтажа на моя борд B)

....при мен тоя трик с борда не работи :shocked:

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги колата е 90-ка купе 2.3 10в NG ,имам бордови в таблото вече но му намерих лост с бутони от 100-ца.Как да го вържа обаче??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и не само ,буксата която влиза в борда трябвало да се пренарежда ми казаха.Как взима сигнал от KJ-троника за разхода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги,дайте схема на връзването на зумера.Нали изчезва при смяната на блока на таблото.Също така,един въпрос-може ли да се ползва стария?! Благодаря предварително,стои ми като задача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А табло от S6 2.2 с показанията за турбото, дали ще стане на 2.6 ABC или да го продавам ?

Редактирано от mitsubishi galant
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А табло от S6 2.2 с показанията за турбото, дали ще стане на 2.6 ABC или да го продавам ?

Доколкото съм чел- не, няма да имаш моментен разход за сметка на показанията на надува на турбото.

но нека все пак някой по- запознат да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам проблем с вързване на зумера.

Има ли някой схема и може ли да се използва зумера, който е в борда?

Доста странно ми се струва в чека с бордкомпютър да няма зумер, а чека без борд да има. :hilezh:

Таблото, от което взех бордкомпютъра е идентично с моето.

При положение, че разменям двата подобни модула в двете табла, защо ще изчезва зумера???

Утре ще закача таблото от АБК-то, за да видя там дали ще има зумер...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зумерът за забравени светлини изчезва,защото на негово място застава борд-компа и затова е нужно да си монтираш външен такъв-това е и оригиналното изпълнение на колите с фабричен борд.За целта ще трябва да си купиш допълнителен зумер и да го свържеш от едната му страна на "маса",а от другата да му подадеш "+",като за целта се вържеш към кафяво-жълтия кабел отиващ на 13 пин на 14 пиновата ти бяла оригинална букса на таблото.По този кабел се получава "+" при отворена врата и кола на "габарит".

Освен зумера за забравени светлини в таблото ти има и друг зумер,който е част от системата ти за "ранно предупреждение",но той се включва при ниско налягане на маслото и няма нищо общо с този,който ти трябва да си монтираш.Може да си го тестваш,като откачиш кабела от датчика за налягането на маслото и запалиш колата. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави си jordanik за зумера от бордкомпютъра. Той си работи

Проблема ни(ако това може да се нарече проблем :bia:) със Emillion е, че нашите табла са с оригинална 26 пинова букса.

Ние сме заменили само платките и сме вързали дирекно буксите, без да прехвърляме от 14 към 26 пинова букса.

Чудя се дали да не "прозвъня" утре с мултицета всички пинове на "маса",

за да открия при нас кой пин е отговарял за зумера за забравени фарове. като пусна габаритите разбира се.

И после да направя един мост вътре в платката на борда и да си ползвам вградения зумер на бордкомпа...

Къде тогава се намира зумера на таблото, откъдето съм взел борда, като то е идентично с моето, въпреки че е от АБК мотор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моя борд съм го свалял от таблото на S2-ка и там този зумер беше изведен в конзолата с допълнителни релета под таблото на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

С малко закъснение и тъй като бях обещал на колеги, пиша какво се случи със зумера при мен.

Таблото ми имаше ауточек, който замених с бордкомпютър, без да се налага да запоявам нови букси.

Затова и реших преди да правя каквито и да било замервания,

да проверя работи ли си зумера за забравени светлини с моето табло и с таблото от колата-донор.

Оказа се, че зумера си работи и с двете табла. Чудесно :blink:

Зумера работи в ситуация на изключен от контакт автомобил, изваден ключ и отворена врата.

Тогава реших да проверя къде се намира зумера за забравени светлини

и има ли разлика между него и този вграден в ауточек/бордкомпютъра.

Проверката направих като отдолу под таблото изключих буксата с кабели

на ауточек/бордкомпютъра за да задействам проверката за налягане на маслото.

Това е буксата, където се включва кабела за информация на бордкомпютъра(жълт или жълто-зелен в моя случай).

Тогава се чу звук с различна честота от този на зумера за светлините – оказа се зумера на чек системата на ауточек/бордкомпютъра.

Той издава сигнал при ниско налягане на маслото, ниско ниво на течността за чистачки, прегряване, а предполагам и още нещо.

Свързах всичко на местото му и тествах отново зумера за светлините.

Оказа се, че при мен зумера е на отделно реле, намиращо се в кутията с допълнителните релета под таблото.

Позицията в кутията е 12, на гърба на релено има номер 282 и партидния му номер е 443951307B

П.П. След като четох из мрежата се оказа, че релето може да се намира и на позиция 2 в кутията с релета под таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Кабела, по който се предава информацията за моментния разход е различен за различните двигатели (или поне при А6/100 С4)

ABK - бял

AAH - син/черен

AFC - син/черен

АВС - син/черен

AAR - жълт

АСЕ - жълт

Цитирам ги от еди руски Ауди форум.

Осве това ако слагате табло от кола с двигател различен от вашия, то трябва да знаете, че трябва чрез Ваг-Ком да промените и кода на двигателя И да прехвърлите оборотомера от старото си табло на новото за да ви показва правилно.

Ето една подробна таблица за асолютно всички кабели към таблото на А6/С4 включително 10-пиновата букса за борд.компютъра, 14-пиновата букса за ауточека, буксата на термометъра и всички останали:

http://www.audi-club.ru/forum/attachment.p...24873&stc=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време и аз обмислям добавяне на екстрата. За момента проучвам дали изобщо ще стане монтажа на 1z двигател. Днес попаднах на това. Надявам се да е полезно и на други. За съжаление е на немски, който поне на мен не ми е силна страна (за щастие translate.google.com се спрява достатъчно добре, че да хвана смисъла на поста).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки запален фен си има някаква идея за перфектното табло с уреди. Почти винаги това перфектно табло са включени борд.компютър и ауточек. Друго си е чувството като седнеш в колата си и погледнеш към нещо, което радва оченцата. А пък и чувството от това, че си го направил със собствените си ръце е невероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...