corso Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 Добре де, аз едно не мога да разбера. Трябва ли задължително единият от двигателите да е по-добър от другия? Не може ли и двата да са арни, най-малкото щото са на Ауди, примерно? ... Питам защото според мен се подвеждаш от предавките на дизела. 1,8Т до към 160 ги прави на трета.Адаш, ти ще минеш 400м до 3та. На бензинова кола на Божурище повече от 3та не съм включвал! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 Адаш, ти ще минеш 400м до 3та. На бензинова кола на Божурище повече от 3та не съм включвал!Само дизел стига до четвърта там, щото е с много нютони!При равни условия, ако ти метна една торба цимент на гърба и ако ти метна торба и половина в кой случай ще се умориш по бързо?Нека разбирачите да кажат колко тежи ДВГ- то на 2,5 тди и на 1,8 т. за да видим каква е разликата.П.С. Говоря за коли на един и същ пробег и години и амортизацияРазбира се, просто се износва защото пътищата ни са хубави, а разликата в килограмите спрямо теглото на колата е 10%, не е 50% разлика. Също това окачване вече се прави усилено, тоест би трябвало да е още по-здраво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 Мани ги стойностите които са измерени. Мисълта ми беше че се различават от тези на ДТ. /Става въпрос за мощност и върт. момент на колелата/. Затова казвам че е много условно.А за куатро-то съм съгласен с това, но после губи. Просто не са ни толкова мощни колите. На колко километра в час пресичаш 402 метра. Питам защото според мен се подвеждаш от предавките на дизела. 1,8Т до към 160 ги прави на трета. С 143км минавам 402м. явно си прав,че ще си на 3 ,колегата с най-новата а4 1,8т куатро ги прави 131км. ела сега в събота и ще видим,могат да дойдат и на Стани конкурентите с А6-1,8Т и 2,5 ще ми бъде мн.приятно да се пусна и с тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 (Редактирано) С 143км минавам 402м. явно си прав,че ще си на 3 ,колегата с най-новата а4 1,8т куатро ги прави 131км.Щот май е със 6 степенна или бъркам. А в неделя бачка ли? Редактирано 6 Ноември 2007 от audi A3 1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 Щот май е със 6 степенна или бъркам. А в неделя бачка ли?Попринцип работи и в неделя ето ти номера на отговорника за писта Божурище:0888223001 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 за мен е много важно на дълъг път кои двигател е по комфортен и приятен за каране Пробвах и прехваления 1.8 т останах недоволен от него Така че по темата 2.5 тди е по добър .защото имам поглед и върху двата мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 6 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2007 Евъргрийн темичка 1.8Т Форевър... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Norton Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Колеги, тая тема е изчерпана отдавна според мен. Както е написал колегата Nasti в подписа си, конските сили продават колата, а нютонметрите я движат.2.5 TDI е по-мощен от 1.8T както и да го погледнем (не плюя 1.8T защото самия аз карам Golf IV GTI с 1.8Т AGU мотор, четете надолу...)Просто не е обективно да сравнявате 6 цилиндров дизелов с 4 цилиндров бензинов двг, били те и със същите к.с.За по-лек (като тегло) автомобил 1.8T е решение (примерно А3, Golf IV), с по-малкия си въртящ момент ще ускорява дори по-добре от доста тежичкото A6 2.5 TDI.За да постигнете същия приличен вървеж с 1.8Т при по-тежка кола каквато е А6, назорвате мотора в пъти повече! Турбината не е вечна, и шанса да попаднете на A6 1.8T с издухана турбина става почти еднакъв с този да попаднете на занемарено A6 2.5 TDIНо пък има и друго, една турбина върви от порядъка на 1000 лв. и може да изкара още 100 000км сериозно каране ...Toshko, най-добре покарай А6 в различните му варианти и тогава реши какво ти доставя по-голямо удоволствие. Нека да не забравяме все пак че А6 не е спортен хечбек който тежи малко над тон...Моето скромно мнение е че за повече килограми на купето трябват повече цилиндри в двигателя и повече Nm. Ти сам решаваш комфорт ли търсиш или бързина. Двете едновременно би бил компромисния вариант А4 1.8Т (който всъщност е доста добър вариант... само дето е малко тесничък Между другото, продавам си 1.8T http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=30442 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 За предимно градско шофиране 1.8т е по-добър избор и за а4 и за а6, за предумно селско дизела е много по-добър избор, особено 2.5 при който ръчните скорости са винаги с 6 предавки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Едно скромно мнение да дам. Големите мотори(2.5 ТДИ 2.6 ) са си бегачи на дълги разстояния, докато 1.8Т според мен е по-пъргавия мотор за градски условия, а и с добрия си разход на гориво е много примамлив. 2.5 тди не съм карал, но предполагам че като дизел и с тази голяма кубатура ще е с доста дълги скорости. При мойта положението е същото предавките са дълги и си дават отражение на ускорението. 1.8Т е с по-къси предавки а и постоянния въртящ момент от 1750 до 4000+ оборота си оказва влияние. И двете машини са си добри тука борбата е за някакви стотни и десети от секундата, което май не е толкова определящо, ами зависи кой колко бързо включва скоростите и дали знае до какви обороти съответния мотор има ефективно ускорение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Едно скромно мнение да дам. Големите мотори(2.5 ТДИ 2.6 ) са си бегачи на дълги разстояния, докато 1.8Т според мен е по-пъргавия мотор за градски условия, а и с добрия си разход на гориво е много примамлив. 2.5 тди не съм карал, но предполагам че като дизел и с тази голяма кубатура ще е с доста дълги скорости. При мойта положението е същото предавките са дълги и си дават отражение на ускорението. 1.8Т е с по-къси предавки а и постоянния въртящ момент от 1750 до 4000+ оборота си оказва влияние. И двете машини са си добри тука борбата е за някакви стотни и десети от секундата, което май не е толкова определящо, ами зависи кой колко бързо включва скоростите и дали знае до какви обороти съответния мотор има ефективно ускорение.1.8 Т си е бегач и на дълги разстоянияЕле пък да го цеднеш на 3-та до към 150 да видиш какво прави. Бенза си иска оборотчета, ама това му е принципа на работа, дизела има тяга в ниските много голяма, но пък рано му свършват оборотите. Без това да значи че и на 5-та не се държи достатъчно добре че да не ти липсва тчга и пъргавина на извънградско каране.Иначе със сигурност 2.5 ТДИ си мисля че ще е по-тихият мотор за дълго извънградско пътуване именнио заради високоят си върт момент и 6-те предавкиАма не подценявайте и 1.8Т, той затова си има обороти, които компенсират по-малкото кубици и цилиндри от 2.5 ТДИ.Та колегата горе беше прав - въпрос на личен избор и най-важното е да се уцели на кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 1.8 Т си е бегач и на дълги разстоянияЕле пък да го цеднеш на 3-та до към 150 да видиш какво прави. Бенза си иска оборотчета, ама това му е принципа на работа, дизела има тяга в ниските много голяма, но пък рано му свършват оборотите. Без това да значи че и на 5-та не се държи достатъчно добре че да не ти липсва тчга и пъргавина на извънградско каране.Иначе със сигурност 2.5 ТДИ си мисля че ще е по-тихият мотор за дълго извънградско пътуване именнио заради високоят си върт момент и 6-те предавкиАма не подценявайте и 1.8Т, той затова си има обороти, които компенсират по-малкото кубици и цилиндри от 2.5 ТДИ.Та колегата горе беше прав - въпрос на личен избор и най-важното е да се уцели на кола.Има един немец дет предлага зъбни колела да си направиш последната предавка по-дълга на 1.8т, казват че правел по 280 км/ч (ако и двигателя го може де) Иначе и аз мисля че всеки с вкуса си, и да се уцели здравото а не лаченото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi a6 2.5 dizel Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Благодаря на колегата НОРТОН За първи път да видя обективно мнение Евала Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 (Редактирано) Абе доста взех да се изнервям.На никого ли не му е хрумвало до сега, че небива да се сравняват 4 цилиндрови и 6 цилиндрови агрегати.Значи на 1.8Т двигателя съпоставимия м/у е 1.9 ТДИ. - ЧЕТИРИЦИЛНДРОВ ТУРБО СРЕЩУ ЧЕТИРИЦИЛИНДРОВ ТУРБО - това е бензин с/у дизел.А така... В тоя ред на мисли на ШЕСТЦИЛИНДРОВИЯ ТУРБОДИЗЕЛ 2.5 ТДИ, съпоставимия му бензинов е ШЕСТЦИЛИНДРОВИЯ 2.7Т .Разбрахме ли се?А така. Това е ако сравняваме двигатели.Ако сравняваме мощности тогава можем да сравняваме 150 кс. с/у 150 кс.Ако сравняваме НМ тогава ще сравняваме други.Е?Всичко на Този свят е относително (А.Айнщайн). Така, че ако сравняваме нещо трябва да имаме отправна точка. т.е. трябва предварително да си зададем такава. В конкретния случай трябва да изберем какво ще сравняваме. Защото ако сравняваме 1.8Т и 2.5 ТДИ е некоректно. Единя е 4 другия 6 цилиндъра. Такаа....Ако сравняваме 150 кс, с/у 150 кс. което си е все 150 кс. тогава за всеки човек остава да си избере бензин или дизел да му ги предложи тези 150 кс.Въпрос на ЛИЧЕН избор. Защото една цифра 150 не може да е по-добра от друга цифра 150 когато става дума за една и съща мерна единица.Така, че спора е абсолютно безмислен. Виж, ако много Ви се спори за двигатели нека спориме 2.5 ТДИ с/у 2.7Т Редактирано 7 Ноември 2007 от Gecata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Не се нервирай........сега да не изкараш 2.7T по-добър от 2.5TDI ? май имат еднакъв въртящ момент, по 310 Нм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 зависи за кое 2.7Т говориш че някои имат и 440 НМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 зависи за кое 2.7Т говориш че някои имат и 440 НМ И тази тема се оспами в спора бензин срещу дизел, а човека питаше за безпристрастни мнения за да си избере колица.Истината е че всеки си хвали неговото и това е, само колегата Verter май дава безпристрастни и обектижни мнения тук, за което Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi90 Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 1.8 Т си е бегач и на дълги разстоянияЕле пък да го цеднеш на 3-та до към 150 да видиш какво прави.I kakva polza kato si go vkaral v liutenicata. Sled 5500+ oborota uskorenieto ne e izobshto efektivno. Na 3-ta sas 150 na kolko oborota si? Shtoto az sam na 6000. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 I kakva polza kato si go vkaral v liutenicata. Sled 5500+ oborota uskorenieto ne e izobshto efektivno. Na 3-ta sas 150 na kolko oborota si? Shtoto az sam na 6000.И аз на толкова, ама от 3000 до 6000 ускорява доста якоАма стига сме коментирали глъпости и да оспамваме темата.Аз спирам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Абе доста взех да се изнервям.Ако сравняваме мощности тогава можем да сравняваме 150 кс. с/у 150 кс.Ако сравняваме НМ тогава ще сравняваме други.Не се нерви баце Ще ти кажа само,ако сравним 1.8Т и 1.9ТДИ п.д. и двата по 150к.с. и двата по 4 цилиндра и двата по една турбинка.Бензинката няма шанс във ниту едно отношение,ниту от 0-100км/ч. ниту на доускорение,ниту на разход,на нищо!Така че недей да мислиш че 1.8Т е върхът на автомобилостроенето Кофтито е само че го слагат във Голф 4.Мисля че го слагат и на А3 ма не съм сигурен на 100%Сравнението между 1.8 и 2.5 стана щото това всъщност е и въпроса във темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 SLO, не мериш с правилния аршин. 150hp е върховото постижение, до което е стигал 1.9TDI-PD в историята си. На 1.8Т еквивалентното постижение е 225hp, монтиран серийно на ТТ. Айде да не спорим пак за дизел и бензин. Викам модераторите да затворят темата. Както казах, отдавна всеки от нас се е изчерпал по въпросите за дизела и бензина Всеки да си кара любимите мотори, щом се чувства щастлив - това е най-важното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Ми нели колегата искаше 150vs 150k.s. 4vs4 cil. 1.8vs.1.9?!?Това съм му и дал.Кое е неправилното тук До сега не прочетох че опитваме да сравним топ вариантите на двигателите.Щото при 2.5ТДИ отиваме доста нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhINoX^ Публикувано 7 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2007 Щото при 2.5ТДИ отиваме доста нагоре Е колко нагоре отиваш ? сподели 180 коня ? И да поправя колегата 1.8Т в сток версия 240к.с. (ТТ спорт куатро)А и защо да трябва да си сменям предавките... 3000 на 5-та е 130км/ч , 4500 на 5-та е 200км/ч ...6200 е прекъсвача audi a6 2.5 dizel - обективно мнение защото хвали дизела а ? Тази тема е доста тъпа и изнервяща...има си хора и за 2-та мотора.Всеки прави избор за себе си. Тъпо е да се налага мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Бате,всеки си дрънка каквото си иска и колкото си иска.Тази тема беше стигнала 500+ страни и пак резултат нямаше.Така че карайте си бензинките щом ве кефат,аз ще си карам дизелака щото максимално ме кефи и тва е.Колегат поиска 150к.с. да сравним на 4 цилиндра.Дадох ви пример,ясно ви е че бенза изостава и започнахте да скачате със топ изпълнение,стокови,мокови и подобни!Това достатачно говори само по себе си А и защо да трябва да си сменям предавките... 3000 на 5-та е 130км/ч , 4500 на 5-та е 200км/ч ...6200 е прекъсвача Нема да можеш да вкараш 6200,понеже ще си достигнал 250,пак и там си лимитиран!Абе колко сте само весели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gecata Публикувано 8 Ноември 2007 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2007 Ми нели колегата искаше 150vs 150k.s. 4vs4 cil. 1.8vs.1.9?!?Това съм му и дал.Кое е неправилното тук До сега не прочетох че опитваме да сравним топ вариантите на двигателите.Щото при 2.5ТДИ отиваме доста нагоре Да де, ама коя година е тоя 1.9 150 кс., щото по това време вече има 163 и 180 кс. на 1.8 Т.И сега какво ще ми сравняваш моя 1.8 Т "95-"97 с някакъв си напомпан дизел от незнам си коя година.Доколкото знам по времето когато се е слагал моя мотор дизелите на А4 1.9ТДИ са 90 и 110 кс.Ето го обективното сравнение: А4 1.8Т '97 с/у А4 1.9 ТДИ "97 - 150 с/у 90, 110 кс. При А6 същото сравнение е : А6 2.7Т с/у А6 2.5ТДИ - 230 с/у 150,155,163 и т.н к.с.Точка от мен по спора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts