venkobreiko Публикувано 23 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2012 (Редактирано) Ами всичко идва от ключа свалил съм ги и ги почистих и светнаха.Но няма да откажа схемата колега. Редактирано 23 Декември 2012 от venkobreiko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Колеги сега пък ми угасна осветлението на таблото и не ми светят долните лупи,а дългите ги оправих от какво може да е това също ми свети индикацията за изгоряла лампа на фаровете а те са добре светеха до сутринта добре.Дайте съвети колеги някой да е имал подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venkobreiko Публикувано 24 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2012 Колеги сега пък ми угасна осветлението на таблото и не ми светят долните лупи,а дългите ги оправих от какво може да е това също ми свети индикацията за изгоряла лампа на фаровете а те са добре светеха до сутринта добре.Дайте съвети колеги някой да е имал подобен проблем? :steinigung:/>Оправих проблема беше пластината на късите светлини.Спирам да пиша в тази тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Искам да попитам само как е най-лесния начин да стигна до моторчетата за клапите? Кое се сваля? До скоро нямах проблеми, но с падането на студа ми отказа централната клапа Сега пак топли, обаче няма нищо общо с преди. Искам само да я закарам в положение на духа, и да и откача буксата. Ремонт лятото Честита Коледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Приводния механизъм е отдясно - "синия". Бъркаш между жабката и тялото на парното и откачаш от ябълката синята щангичка. После на ръка поставяш клапата така, че да духа малко и от средните въздуховоди. Хубаво е да поставиш нещо под самата щангичка за да не си мести положението сама от струята на вентилатора - примерно парче от гумичка под рамото на щангичката. Ако отвориш много централната клапа ще спре да духа на стъклото и краката и ще почнат да се потят стъклата в купето. Отваряш я малко, колкото да духа и от централните въздуховоди. Като поставиш да духа само на стъклото трябва струята от централните въздуховоди да е по-слаба от тази на стъклото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 На мен ми е интересно как когато съм на 24г. и през централната духалка вее студ а през страничните топло.Буквално не става за каране , ако не е на HI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 25 Декември 2012 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Винаги духа малко по-хладно от централните въздуховоди по сравнение с останалите. Затова при AUTO докато не загрее двигателя въздуха не минава през централните въздуховоди, просто си е направено така фабрично. Слагай го на 26-28С и на AUTO за да си остава управлението от климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobsen Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 На други ц4 не е като при мен.Незнам как като е една клапата през крайните духа топло през средната кучешки студ.На HI духа топло през всички , така и карам, но не ми харесва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 25 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2012 Мерси Вальо Това ми беше необходимо Честита Коледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sporter1 Публикувано 26 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2013 (Редактирано) колеги моля Ви за малко помощ , има ли някои който може да ми оправи колата защото лично аз не искам да и се пробвам проблеми те са ми следните11.6 Грешка на потенциометъра на мотора на централната клапа15.5 Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала11.7 Централна клапа – постоянно блокиралатова се грешките които ми дава Колата е Ауди А6 97 година 2.5 ТДИ 4х4Може и някой да ми каже къде има качествен майстор който разбира от тези неща .Само за София !!!Благодаря ви предварително !!! Имейла ми е lulin10@abv.bg Редактирано 27 Януари 2013 от sporter1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
big_tarikat Публикувано 7 Април 2013 Доклад Share Публикувано 7 Април 2013 браво бате аз карам 100/ац4 МНОГО МИ БЕШЕ ПОЛЕЗЕН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2013 Да вметна,мн ,ама мн е гадна подмяната на вентилатора,щом клиента ме съжали ,ръцете са ми одрани отвсякъде,за залепване на отрязаното парче използвах акфикс,стана чудесно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fitil4o Публикувано 28 Юли 2013 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2013 колеги моля Ви за малко помощ , има ли някои който може да ми оправи колата защото лично аз не искам да и се пробвам проблеми те са ми следните11.6 Грешка на потенциометъра на мотора на централната клапа15.5 Клапата за въздушния дебит – постоянно блокирала11.7 Централна клапа – постоянно блокиралатова се грешките които ми дава Колата е Ауди А6 97 година 2.5 ТДИ 4х4Може и някой да ми каже къде има качествен майстор който разбира от тези неща .Само за София !!!Благодаря ви предварително !!!Имейла ми е lulin10@abv.bg Звънни на този колега. Ника му във Фолксваген форума е същият, намери го там в раздел Сервизи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dubi Публикувано 1 Август 2013 Доклад Share Публикувано 1 Август 2013 Колкото и да не ми се вярва дойде денят в който пак я започвам дано къскета да е с мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dubi Публикувано 1 Август 2013 Доклад Share Публикувано 1 Август 2013 Благодаря на всички от форума благодарение на вас все още си караме колиците. Ремонта пак мина успешно ама сега имам нужда от малко R12 окло 1.1 кг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dafil Публикувано 2 Август 2013 Доклад Share Публикувано 2 Август 2013 Aз да кажа за моите дребни главоболия-много слабо духаше и на топло,и на студено(мислех,че трябва да сменям вентилатора)Смених само филтъра на климатроника и работата заспа-сега ми отвява перчема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 16 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Здравейте пак, Тъй като старото радиаторче, което смених миналата година (ITN от Евро07) се сцепи по целия долен ръб и дъното му беше се отлепило, се наложи пак да го сменя, което и направих преди 2-3 дни. Пак благодарности на колегата VBI, понеже без тази тема незнам какво щях да правя. Малко предистория. Сцепването на радиаторчето, съответно изтичането на антифриза по краката ми се случи на извънградски път и се наложи да се ползвам от услугите на пътна помощ и един сервиз, който не искам да назовавам към момента. Казах им да "шунтират" радиаторчето, да оставят колата да работи, да я покарам и да и направят тест на охл. система, понеже ме притесняваше, че може някоя глава да е надула (течът беше много голям), въпреки че колата не прегря, когато стана проблемът. От въпросния сервиз бяха изолирали радиаторчето и всичко е ОК, монтирах новото, от инцидента съм минал около 1000км и всичко си е точно с охлаждането на мотора. Сега към проблема - радиаторчето не е шунтирано горе, където му е пробката за обезвъздушаване и клапата (както предполагах, че ще направят), а някъде незнайно за мен къде. Между другото да кажа, на колегите, които ще ме упрекнат за това, че не съм седял на главата на майстора - нямах никакво време и ходих да си свърша други работи по банки и т.н. докато оправят колата. Сега не стига вода до радиаторчето и маркучите са сухи - откачам маркучите, паля колата, загрява, а там антифриз йок. Въпросът ми е къде може да се направи такава интервенция, че до радиаторчето да не стига вода, понеже няма как да се свържа със сервиза и да ги питам за какво става въпрос (не споменавам кой е, понеже някой може да остане с грешно впечатление, а хората си свършиха работата, която исках и като цяло всичко е точно, само да знаех къде са шунтирали системата). Моля за помощ, че иде зима ПП: Колата е С4, 2.6 АВС, седан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 17 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 И по двата ли маркуча няма антифриз? Единия идва отзад на главата и отива през тройник за т-датчика на климатроника в радиаторчето на парното. Това е входящия. Възможно е да са го "байпаснали" точно на пластмасовия тройник с термо-датчика. Това ако няма антифриз и по двата маркуча. Другия вариант (ако нямаш пластмасов тройник с т-датчик, май повечето АБЦ го нямат) е да са сложили маркуча, който идва отзад от главата на двигателя директно в металната тръба, където влиза изходящия от парното. Все пак ако направиш някоя снимка ще е доста по-лесно да се види къде е "байпас-а". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 17 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2013 (Редактирано) И по двата маркуча няма антифриз, да - на раборещ, загрял двигател няма антифриз и на двата маркуча. Ще направя снимки. Мисля, че е първият вариант, понеже този пластмасов тройник се вижда отзад и го имам (ако става въпрос за същия, естествено) Ще снимам и ще пратя, мисля че трябва на канал, понеже е доста пренаселено там, погледнато отгоре.Предполагам, ако е байпаснат по този начин ще трябва някъде да се вижда нормалното място за присъединяване на този маркуч. Редактирано 17 Септември 2013 от SECURITY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Да не са сложи ли тапи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SECURITY Публикувано 18 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2013 Ще разбера, просто се прибрам все по тъмно тези дни и не мога да видя. Надали ще са слагали тапи. Направили са нещо, което е по-лесно от байпасиране горе при радиаторчето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Да не са сложи ли тапи?Е как ще сложат тапи - нали ще почне да прегрява двигателя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
myrshavija Публикувано 19 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Коречи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 19 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Не нали си върти малкия кръг през главата и масления охладител/отоплител...и газовата. Пък и като затвори кранчето на парното нали реално се случва същото ПП - Ама какво друго да кажа след като човека пише "и от двете не тече" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 19 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 19 Септември 2013 Да тук си много прав . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване