S line Публикувано 2 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Ще вдиге кога я закача с ено важе след мен нали колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Ако колата ти е тази от подписа - бих ти повяpвал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S line Публикувано 2 Януари 2008 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Да такава е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 2 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 Може да си твърдете каквото си искате максималната скорост на двете коли е ЕДНАКВА въпросът е как се подържа и за колегата дето движи с 230 на километраж може и 260 да докараш реалната скорост ти е с 15-на км надолу че и повече Виж снимката от моята 115кс -190 макс а то почти 220 и то при положение че бях със спукан маркуч на интеркулера и полу- умрял катализатор сега съм убеден че ще врътне километража но със сигурност няма да твърдя че дига 240 щото ще е нечувана глупост. БМВ-фенове е ако бях чак такъв фен нямаше да съм в клуба, бмв-тата са и без това по-евтини, но ми се ще във форума да има различни мнения и да погледнем по-далеч ,да сме по-обективнизащото колкото е вярно че няма по-спънат 6 цилиндров мотор толкова е вярно че няма по-прехвален 4 цилиндров такъв, и ако имаше очевидни предимства от БМВ нямаше да хабят материал да правят скъп 6-так като може и 4 цилиндърчета със сравнително евтино турбо или греша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2008 4 цилиндpoвите M10 на БМВ си остават най-добите мотоpи на BMW споpeд мен. От блок на M10 с 1500 кубика вадеха над 1100 до 1500 коня с туpбо. Тия шестаци са с алуминиеви блокове и са малко кофти, но все пак BMW си ми е една от маpките дето хаpeсвам. Иначе 6 цил. мотоp е супеp като концепция Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smashed Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Егати тука пълно с БМВ-фенове Верно, много сме И аз - чета и не вярвам на очите си, това Ауди форум ли е Само така колеги! Ама и нашата марка е на ниво, видяхте ли клипчето в главния? Даже и Х5 схруска квадрото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 (Редактирано) Много сте ми интересни с тази тема то ковани бутала то "истински" чипове големи турбини е хитринки Огледайте се бе колеги колко от колите във форума са нови или под 200-300(500-600) хил и къде ги слагате тия неща дори да е такъв случая в колко гаража мислите че могат да направят нещо съществено и срещу каква сума за истинско трябва да си пълен манияк и пак ми се струва че е по-добре да се залага на обем а не на свръхфорсиране на малолитражни автомобили И ако говорим за сток версий няма начин 1.8Тна А4 да избяга на 520 на дълго и на максимална скорост , освен това разликата в килограмите не е толкова голяма при положение че е quattroя има един човек я няма така че не бих заложил в никои случай на аудито в този случай Пич, нека ти кажа - тествано от менЕдин мъж началото на май с Е39 2.0 150 коня в началото на магостралата Карнобат - Буграс.Карам си аз (1.8Т сток), включвам се на магистралата и съм решил да карам със 140. Докато ускорявам спокойничко до тази скорост и изпреварвам един камион тоя ми ти келеш зад мен ми се лепнал на бронята и святка ли святка. Викам си - хаиде да те видим.Както си бях на 5-та със около 120 (беше леко нагорнище) натиснах да го видим колко е бързДо към 170 се държеше горе-долу и изоставаше леко-полеко На 180 вече почнах да го губя, вдигнах 220 (5500 оборота) да го откажа тотално, защото мразя такива олигофрени, наврени на бронята ми на магистралатаПосле намалих до 140 до колкото бях предвидил да карам и след малко тоя ме изпреварва с бясен рев на мотора и гледаики ме като натровенМежду другото имам и приятел с Е36 320и, който също признава че просто няма шанс след като покара колата ми Редактирано 3 Януари 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Абе тука става дума за 325 Там има шанс Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 (Редактирано) Абе тука става дума за 325 Там има шанс Той колегата по-горе каза, че 1.8Т на магистралата от Сф до Пловдив нямало шанс срещу 320/520:)Та затова Редактирано 3 Януари 2008 от didoya Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Той колегата по-горе каза, че 1.8Т на магистралата от Сф до Пловдив нямало шанс срещу 320/520:)Та затоваДа де да.. Между дpугото вие с 1.8Т peално за колко секунди пpaвите 0-100? С/без куатpо, peално за колко? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Да де да.. Между дpугото вие с 1.8Т peално за колко секунди пpaвите 0-100? С/без куатpо, peално за колко?Да кажат рацеритеАз се кефя да ускорявам след 50-60 км/ч, от място не обичам да пиля гуми, съединители и т.н...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Ами аз като взема нова кола пъpвата pабота ми е да я пpобвам с хpонометъpа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 0-100 е много относително и там играят много неща ... по-добре тествай на отсечка 1км ... терминална скорост или на 400м терминалната.Или на доускорение от 80-120 на някоя предавка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 (Редактирано) Обикновено пpавя два опита - напpед и обpатно по същия път.АБК-то ми даде 12.8 (каталожни 12.2) s на газ, АДА-та 14.8 s. на газ, Сиеpата ми даваше 16.7s (каталожни 16)BMW-то ми даваше 12 s. пpи каталожни 11Пежо 405 1.6i 15.3s.AUDI 80 1.8 NE - 13.4 sИмам и една нова октавия в момента, 1.9 TDI 90 коня, но не съм я тествал.. Редактирано 3 Януари 2008 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Едно време имах 80ка 1.8 NE и правих 11.2 до 100 на газ мерено с г-тек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 3 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2008 Едно време имах 80ка 1.8 NE и правих 11.2 до 100 на газ мерено с г-тек Възможно е, аз си ги меpя с моя часовник А и тва NE беше на 500 000 + Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vladimir Dimitrov Публикувано 7 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2008 е па аз сам на 17 годин а Б3-ката на баща ми е набор 87' и на задна бих едно 325 на 400 м ама пича май говореше по телефона може и спрял да е бил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OSRacing Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 Аз моето до 100 някъде 8.5-9 без чип, до 100 е добре, но доускорението без чип е ужасно, с чип ги прави за около 7.4, а с чип филтър и генерация и малко магии става 7 до 100, 325 срещу 1.8Т куатро с чип няма шанс, 328 вече може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 (Редактирано) о Редактирано 14 Януари 2008 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDIST Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 На 30 метра може и да го биеш.. на 400 не мисля че можеш.И куатрото е за шофиране, не за 400м права линия. На 400м куатрото само ти тежи. Ако си чипосан до около 190коня може и да не изостанеш много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 (Редактирано) И аз мисля, че куатрото пречи за коли до към 250 коня... а за доускорение да не говорим ... примерно решаваш да атакуваш колона от тирове ... чипната А4ка на предно ще се справи мноооо по-добре от чипната А4 куатро Редактирано 14 Януари 2008 от MaXo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 абе хубаво го мислите, ама се в идеални варианти - на сухо да.. ама последните седмици знаете ли колко 4есто ставаше да тръгна да изпреварвам на 3-та и като дойде бууста на печката, да почне да върти гуми вместо да ускорява.. от там пускаме газчицата.. по-полека.. по-полека, ега да изпреварим. А печката не е повече от 150-160 магарета в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 И аз мисля, че куатрото пречи за коли до към 250 коня... а за доускорение да не говорим ... примерно решаваш да атакуваш колона от тирове ... чипната А4ка на предно ще се справи мноооо по-добре от чипната А4 куатродали си го пробвал или си говориш глупости, а ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaXo Публикувано 14 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2008 (Редактирано) дали си го пробвал или си говориш глупости, а ? Душичка кое дали съм пробвал?То това е азбучна истина ... кво да я пробваш хехе ... освен, ако не знаеш какво е доускорение ... да ти разяснявам ли? Редактирано 14 Януари 2008 от MaXo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 15 Януари 2008 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2008 Душичка кое дали съм пробвал?То това е азбучна истина ... кво да я пробваш хехе ... освен, ако не знаеш какво е доускорение ... да ти разяснявам ли?май много буквара четешбързичко аз ще ти обясня. На чипната А4 предницата е лека и като "напънеш" колоната с тирове предницата ти почва да играе. Спасява те куатро или спортно окачване. Едното носи допълнителен комфорт, а другото разбива бъбреци. Ти какво избираш ?Самото куатро тежи около 100кг.- колкото още един човек с багаж. Не иска допълнителна поддръжка. Защо да се мъчиш с предно?А с "чипната А4-ка" с предно може и да не си завършиш изпреварването.и моля те разясни ми с "доускорение" на коя предавка (може би на 5-та) изпреварваш тирове ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване