Jump to content

Къде е най-качествена газта?



Recommended Posts

Варна - зад автогарата има една газ станция винаги газта е с няколко стотинки по скъпа от навсякаде по пък и винаги е добра.В смисъл минаваш няколко километра повече.Другото място е старата газ станция в Младост - над ДАП.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • Отговори 198
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз зареждам само Шел или Еко, като преди години пробвах почти всички "марки" и м/у Шел и Лукойл нямах разлика. От ОМВ смених кабели и свещи. Петрол - никакви разлики, освен цената.

Отделно, много бензиностанции ползват лиценз и това, че са ШЕЛ, ЛУКОЙЛ и т.н. не означава, че са като всички. Затова, всичко зависи кой ги зарежда и каква е пратката. Като си доволен от едно място, зареждаш оттам и това е най-добрия вариант, за мен. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Дигам малко темата поради простата причина че днес се наканих да сменя хартиеното филтърче преди изпарителя.

Зареждам само на Еко-то на бул.България, и много рядко ми се е случвало да зареждам извън София (почивки, пътувания...)

Кажи речи 95% само на въпросното Еко, като съм минал 23 000 км и филтъра изглежда така:

imgp3074.th.jpg imgp3077p.th.jpg imgp3080j.th.jpg

Като в последствие от вътрешността на филтъра изпадна и това:

imgp3087d.th.jpg

Стигам до извода че или на въпросната бензино станция е скапана газта или просто времето за смяна трябва да е на 10 000 :hilezh:

Проблеми с газовата уредба като цяло нула, нито като ускорение нито от към разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареждам само на Петрол на изхода на Ботевградско до караулката. А извън София на ОМВ. ако няма Петрол. Като че ли ми се струва че на Петрола не е лоша иначе по принцип все на едни и същи газстанции зареждам а бензин повечето 98

Петрол Ботевградско до караулката

ОМВ Ботевградско караулката

Петрол Ябланица

ОМВ на излизане от Бургас

Еко или Ромпетрол на влизане в Плевен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дигам малко темата поради простата причина че днес се наканих да сменя хартиеното филтърче преди изпарителя.

Зареждам само на Еко-то на бул.България, и много рядко ми се е случвало да зареждам извън София (почивки, пътувания...)

Кажи речи 95% само на въпросното Еко, като съм минал 23 000 км и филтъра изглежда така:

imgp3074.th.jpg imgp3077p.th.jpg imgp3080j.th.jpg

Като в последствие от вътрешността на филтъра изпадна и това:

imgp3087d.th.jpg

Стигам до извода че или на въпросната бензино станция е скапана газта или просто времето за смяна трябва да е на 10 000 :gruebel:

Проблеми с газовата уредба като цяло нула, нито като ускорение нито от към разход.

Колега за едно си прав трябва да се сменя на около 10 000 км. филтърчето и трябва да ти кажа, че за този пробег имаш наистина малко графит!!! Аз за 15 000 км. имах колкото теб и майстора ми каза, че е доста добре според него, защото е виждал за 5000 км. така задръстен филтър, че да не могат да бръкнат да го извадят преди да са отстранили част от него отгоре и отстрани на графита!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, аз също зареждам само на ЕКО и вече над 70000км нямам проблеми. Дори още не съм сменял оригиналното филтърче в газовия клапан - кой знае какво има вътре:gruebel:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както написах оплаквания нула от Еко-то, явно вече ще го сменям заедно с маслото.

VBI силно препоръчително е да го смениш, виж какви неща излизат от него а е само на 20 000 :gruebel:.

Смяната е елементарна поне, пък и е някакви два лева.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен клапана е Lovato и е на малко кофти място, а и вероятно ще трябва първо да го отворя за да видя какъв модел е филтърчето. Моето АГУ е на 5 години и може да има някаква разлика в самото филтърче :gruebel:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дигам малко темата поради простата причина че днес се наканих да сменя хартиеното филтърче преди изпарителя.

Зареждам само на Еко-то на бул.България, и много рядко ми се е случвало да зареждам извън София (почивки, пътувания...)

Кажи речи 95% само на въпросното Еко, като съм минал 23 000 км и филтъра изглежда така:

imgp3074.th.jpg imgp3077p.th.jpg imgp3080j.th.jpg

Като в последствие от вътрешността на филтъра изпадна и това:

imgp3087d.th.jpg

Стигам до извода че или на въпросната бензино станция е скапана газта или просто времето за смяна трябва да е на 10 000 :gruebel:

Проблеми с газовата уредба като цяло нула, нито като ускорение нито от към разход.

Колега,

може би си видял по-назад в темата аз на колко километра го сменях този филтър на газовия клапан и то сигурно поне 3-4 пъти, преди да се изчисти цялата гняс. При мен съм убеден, че се задръсти от Еко-то на излизане от Стара Загора посока магистралата. Иначе и аз зареждам изключително на Еко. Най-често на София Ленд на Вапцаров.

След като се изчисти вече карах около 14,000 км преди да го сменя пак заедно с газовия филтър съвсем скоро. Пак си беше доста пълен с "пясък". Решил съм да го сменям на 5,000 км вече - струва 10 лв, а и така имам повод да ходя до майстора за профилактика.

Майсторът на Ланди Ренцо скоро ми разказа за една X5-ца, която заредили на случайна бензиностация някъде около Видин и тотално се задръстила. Сменяли 5 пъти филтъра, докато се отпуши.

МОят извод в БГ условия на зареждане и каране е, по-честа смяна на филтъра, за да няма грижи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един бърз въпрос, породен от смяната на филтърчето.

На какъв пробег е редно да се направи профилактика на изпарителя?

Не е пипан от както е монтиран, четири години и 23 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм запознат с моя изпарител има ремонтен комплект.

Та струва ли си отварянето или като умре нов?

Това е самият изпарител:

4be02b2e479ba68a710053f.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не си сменяй изпарителя!!! Ако започне да ти дава по-висок разход от обикновено му купи ремонтния комплект смени му мембраните (те са в комплекта) и си карай с кеф!!! Аз лично съм виждал такъв изпарител Ловато на 100 000 км. без да е сервизиран и без да дава проблеми :all_coholic: А самия ремонтен комплект е смешни пари, но ми се струва, че за 20 и няколко хиляди километра няма да му има абсолютно нищо :bia:

P.S. Сетих се нещо важно - ако решиш да го сервизираш и да му смениш мембраните имай в предвид, че първоначално докато улегнат новите мембрани, хората се оплакват от завишен разход, което е нормално :bdaysmile:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това за слягането и аз съм го чел и си го имам едно на ум.

Но щом масовата практика показва дълъг сервизен интервал няма да го пипам.

Или поне не в близките години, в предвид че не ми се връзват и 10 000 км. на година.

Тая пробка долу обаче мисля да я развия и да видя какво ще изтече ако има гняс поне нея да махна от там.

Гравитацията колкото помогне толкова :all_coholic:.

Редактирано от SunShine
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ~5 000км филтърите бяха много зле, но хайде бях гаранционен и ги смених. След това на ~ 20 000км ги махнах и бяха достааа задръстени, така, че според мен ~15 000км е добре да се сменят, поне са само 2 и са евтини.

За това газта къде е по-добра, аз от лук оил на Царица Йоана и Константин Величков съм доволен като разход, лошото е, че ако не им покажа стикер не искат да сипват...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Да вдигнем малко темата с впечатления 6 - 7 одини по- късно? 

 

Аз да се изкажа. Сипвам на Газтрейд на Цариградско и отскоро на Ромпетрол в Дружба. От Газтрейд съм доволен откъм разход, но вървежа не е ок, доста се отдалечава от този на бензин. Пробвах Ромпетрол и отношението разход- вървеж при мен е оптимално. Разхода е същия като при Газтрейд, но динамиката е съвсем друга, приближаваща се до тази на бензин. Та напоследък минах основно на Ромпетрол.

 

ОМВ, няколко обекта, съм с впечатление, че е абсолютно същата работа, както от Газтрейд (в сайта на Газтрейд, ОМВ са на първо място в "Клиенти" и вероятно те са основния им доставчик). Други клиенти са изброени Еко и Шел, но кои обекти зареждат не се знае.

От Лукойл съм зареждал само извън София при пътувания и нямам оплаквания за вървеж, но не съм и засичал разход, заради наличието на предишна газ в бутилката.

Бях сипал на една малка газстанция WestGas към Панчарево и колата вървеше, почти като на бензин със сериозна динамика, но разхода беше зверски висок...

 

В сайта на Топливо/ CNG клиенти са ОМВ, Ромпетрол, Петрол, Еко. Очевидно отново сатав въпрос за конкретни обекти, а не за цялата мрежа. Момчетата от Ромпетрол в Дружба ми казаха, че Скорпио Ойл са им дистрибутори и 95 и газта на обекта идват от Румъния. Реално 95 им е най- добрия бензин на пазара- усетил съм го при сутрешно палене и разликата с 95 в другите вериги е в разпалването- на двг му трябваше над 5 секунди да разпали до равномерна работа, докато от Ромпетролския 95, разпалва веднага и заработва равномерно след 1-вата секунда. За газта също мисля, че е оптимално динамика- разход.

 

В общи линии съм си намерил обектите в София. Чудно ми е дали приказките на Марешкия за 2- 3 обекта на Цариградско, Ботевградско и Младост ще се осъществят, за да пробвам и неговата газ (не съм чул лоши приказки за нея), пък и цената му е доста добра 0.93 в сравнение с 1.09 масово напоследък.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От на Марешки газта лично аз съм доволен, върви нормално, гори нормално. Често зареждам на Круиз без значение къде - Габрово, Стара Загора и върви на дзвер, разхода е малко по-висок с около литър и половина на 100. Газта от която обаче съм най-доволен се газва Вито газ и просто е марка газ а не определена газстанция, обикновено се предлага от малки частни бензиностанциЙ. Колата и едната и другата вървят доволно, разхода е повече от приемлив. Другите вериги ги подминавам, зареждам само и единствено на тези.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от Еко на 4-ти километър, последната година от там зареждам главно и откъм вървене и разход съм доволен. Ромпетрол и Газпром в дружба също не са зле, просто не са ми толкова удобни за зареждане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва ЕКО на 4ти го бях намразил, че се бе дигнал разхода много по едно време и спрях да го ползвам поне година.

 

Сега май е ОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отново се върнах на Газтрейд и динамиката на газ след последното зареждане е същото като при Ромпетрол. Газтрейд зареждат газ от Хърватия, Австрия, Гърция и основно от Румъния и Украйна и явно е до партиди чат пат, но отново си сипвам там заради доброто отношение динамика- разход и заради отстъпката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Интересна тема. Малко говорим за качествата на горивата у нас. А то, от нас зависи не малко като клиенти. Моите наблюдения за последните 13 месеца (откакто шофирам на газ) са, че на Еко и ВМ Петролиум разхода е най-постоянен и нисък. ОМВ, Газпром, Шел, както и Лук Ойл ми отчитат по-висок такъв, почти без изключения. Независимо в коя точка на страната го правя, София, Бургас, Ямбол, Видин, Стара Загора, Пазарджик, Петрич и т.н. На Газпром и Лук Ойл като цяло е ми е най-висок разхода, говорим разбира се за няколко десети, не за литри.

Отчитането ми е на основата на изброените по-долу зареждания като статистика в приложение. 

Ромпетрол поради по-малката си представителност из страната далеч по рядко ползвам. Иначе имат не лош, близък до средния разход, на Ромпетрол.

Бутилката ми е 35 л и я пълня 30-33 литра (25-35 лв, в зависимост от цена на литър) в 90-95% от зарежданията. Никога не пълня до горе, средния ми разход е 11.2 за периода. 

Брой зареждания: 

 

Еко.                           81
ВМ  Петролиум     24
Газпром.                10
Шел.                         8
Лук Ойл                 10
ОМВ.                      10
Петрол.                   5

Други.                     4
Ромпетрол.           4

Редактирано от Ven777
Инфо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...