stingray Публикувано 30 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2012 Май никой няма идея... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 31 Декември 2012 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2012 Абе градски, що не вземеш да дойдеш на следващата сбирка - Събота, 16:00 часа, на Технополис-а. Ще я видим тази работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 2 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2013 Аз добре ще дойда, ама там трудна работа да се реши проблема . Свалях пластмасариите покрай спирачната помпа, четох доста пи ди ефи и оттам излезе че ако не се дължи на кофти връзки на двата датчика които са сложени на самата помпа или датчика който влиза в сервото, то проблема е в самото серво - което хич не ми харесва Пък и вече нямам Ауди, продадох го преди 20ина дни, тъкмо го бях обслужил като за мен - ролки ремъци, водна помпа, обтегачи, всички флуиди и ми направиха оферта на която неможах да устоя. Горе описания проблем е за бийтъл, но неговото ЕСП е същото като на ТТ примерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 3 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2013 По-скоро като на Голф 4, но все тая. Не пречи да минеш да го видим с компа Може пък да си покаже някой кусур и да му намерим лечението по-лесно Я дай малко повече инфо за тоя Бийтъл - година, мотор (и букви на мотора ако може)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 5 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 5 Януари 2013 Битъла е червен '99 набор, 2.0 бензин AQY мисля че беше. 100 % си го виждал в Ямбол, разхожда се с едни мигли на фаровете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 8 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2013 (Редактирано) Мдаа, Бийтъла на Ишмириев...Що не мина в събота? Какво като не е Ауди - като цяло си правим събор на немските машини, щото с колегите от BMW-клуба редовно сме заедно, а и някой друг Бенц или Опел се навъртат често...Та на проблема - според АутоДата-та: Code: 00812 Fault location: Brake servo diaphragm position switchProbable cause: Wiring, brake servo diaphragm position switch, brake servoСпоред ELSA-та тоя датчик е в долната част на серво-то, и ако не е от датчика - отива към сервоапарат... Редактирано 8 Януари 2013 от Pav3l Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 11 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2013 Да, точно за него датчик се чудя и аз, ама нещо неразглобяем ми се вижда...което не ме радва особено Иначе изчетох де що има литература за ЕСП и не пишат друго освен смяна на серво Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentino255 Публикувано 14 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2013 Здравейте, преди няколко дни си купих Vag и се опитах да си адаптирам дроселовата клапа на Ауди А4 2.6 но ми излизат само 7-8 групи, на другите ми изписва Error.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroA Публикувано 19 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2013 Здравейте , колеги! Смених си маслото и въпроса ми е : Как може чрез VCDS /Vag Com/ да си настроя интервала до следващата смяна на маслото, сиреч след 20 000 км .Колата е Ауди А3 1.9 TDI PD 2001г. В кой канал да вляза и какви промени да направя? Четох някой неща , но са различни за различните модели и не искам да объркам нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinovfen Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 Искам да попитам , защо на ОБД буксата има толкова отвори , а от долу излизат само три кабела?А4 Б5 1.8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkov81 Публикувано 21 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2013 защото ОБД 2 е стандарт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pronta Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Здравейте колеги, карам А3, 1.8ТQ, 2000г. Колата има малък дисплей на таблото и искам да попитам как мога да сменям информацията, която ми показва. Дали ми трябва по-специално лостче за чистачки? Когато запаля ми дава температура например и след това постоянно свети за грешка в накладките. Активирана ми е функцията за накладките и как мога да я деактивирам, като незнам каква е била старата стойност в Select-> 17-Instruments -> 07- Recode.Предвартелно Ви Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pronta Публикувано 24 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2013 Здравейте колеги, карам А3, 1.8ТQ, 2000г. Колата има малък дисплей на таблото и искам да попитам как мога да сменям информацията, която ми показва. Дали ми трябва по-специално лостче за чистачки? Когато запаля ми дава температура например и след това постоянно свети за грешка в накладките. Активирана ми е функцията за накладките и как мога да я деактивирам, като незнам каква е била старата стойност в Select-> 17-Instruments -> 07- Recode.Предвартелно Ви Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lucanov Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 Колеги, Vag-Com работи когато колата е на контакт или е с запален двигател. Това че стои 15 минути пък и повече на контакт няма ли да съсипе нещо по колата? Чувал съм на старите коли че ако се държи повече време на контакт заминавала бубината. Как е при нашите автомобили? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 Здравейте колеги, карам А3, 1.8ТQ, 2000г. Колата има малък дисплей на таблото и искам да попитам как мога да сменям информацията, която ми показва. Дали ми трябва по-специално лостче за чистачки? Когато запаля ми дава температура например и след това постоянно свети за грешка в накладките. Активирана ми е функцията за накладките и как мога да я деактивирам, като незнам каква е била старата стойност в Select-> 17-Instruments -> 07- Recode.Предвартелно Ви Благодаря :)/>До 1999г. можеш да избираш дали да е активно известяването за накладките.От 2000г. не можеш да го деактивираш.А защо не се запиташ защо свети, и да вземеш да потърсиш от къде идва проблема -> кабел ли има прекъснат, накладките ли са малко вече...Колеги, Vag-Com работи когато колата е на контакт или е с запален двигател. Това че стои 15 минути пък и повече на контакт няма ли да съсипе нещо по колата? Чувал съм на старите коли че ако се държи повече време на контакт заминавала бубината. Как е при нашите автомобили?И един час да стои на контакт - все тая! Проблем с бОбината има само на колите с чукче (с Лади и Москвичи...)При автомобилите с датчик на хол или друг вид датчик за обороти, няма ли подаден сигнал от датчика -> няма сигнал/импулс от ЕКУ или Комутатора към бобината -> няма проблем за бобината.VCDS работи когато има поне подаден контакт - само тогава контролерите дават достъп до диагностичните данни, било то записани кодове за неизправности, тестове за функционалност, или до "живи данни". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djbran Публикувано 30 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2013 Здравейте,зех си версия 409.1 китайче,идва си с софт но без крак/активирана.Инсатлирам го на виртуална машина понеже съм с WIN 7 64бит.Кажете как да го кракна.Това дето се пише на всякъде да се кракне и Ауто тест пак не става.Бях чел някъде че имало някакъв скрипт да копира трите бин файла но сега не мога да намеря въпросната тема и линкове.Дали ще е проблем за кабела ако пробвам евентуално с Vag-Com 311-2 или VCDS Lite ако не мога да се оправя с 409.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dadi88 Публикувано 12 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2013 имам проблеми с таблото на тт 2002. не отчитат правилноуредите за маслото горивото и накладките.Може ли да се оправи с ВАГКОМА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 И един час да стои на контакт - все тая! Проблем с бОбината има само на колите с чукче (с Лади и Москвичи...)Съвсем не съм съгласен Имам 2-3 случая на изгорели бобини след няколко минути на контакт.Една Б4 след диагностика между тях,а най-пресния случай е на голф3 моно отпреди седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 е как става това,ако няма хол няма ток и съответно бобина,как изгарят тия бобини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Отключването на багажника от дистанционното опция която се включва и изключва ли е или просто при мен нещо не работи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Пробва ли дали не заключен принудително с ключа през патрона отзад? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 13 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2013 Пробва ли дали не заключен принудително с ключа през патрона отзад? :blink:/>Колата е Б7 няма място за ключ. Ръчно се отваря без никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Колата е Б7 няма място за ключ. Ръчно се отваря без никакви проблеми.Трябва да задържиш бутона за няколко секунди, не става само като го натиснеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadRacer Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 (Редактирано) Ай стига ве, ще ме караш да слизам до колата :)/> Редактирано 15 Февруари 2013 от VBI Цитиране на предходен пост! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pav3l Публикувано 14 Февруари 2013 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2013 Ми ако нямаш търпение - слизай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване