Jump to content

Recommended Posts

Абе градски, що не вземеш да дойдеш на следващата сбирка - Събота, 16:00 часа, на Технополис-а. Ще я видим тази работа ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз добре ще дойда, ама там трудна работа да се реши проблема :). Свалях пластмасариите покрай спирачната помпа, четох доста пи ди ефи и оттам излезе че ако не се дължи на кофти връзки на двата датчика които са сложени на самата помпа или датчика който влиза в сервото, то проблема е в самото серво - което хич не ми харесва :( Пък и вече нямам Ауди, продадох го преди 20ина дни, тъкмо го бях обслужил като за мен - ролки ремъци, водна помпа, обтегачи, всички флуиди и ми направиха оферта на която неможах да устоя. Горе описания проблем е за бийтъл, но неговото ЕСП е същото като на ТТ примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро като на Голф 4, но все тая. Не пречи да минеш да го видим с компа ;)

Може пък да си покаже някой кусур и да му намерим лечението по-лесно :)

Я дай малко повече инфо за тоя Бийтъл - година, мотор (и букви на мотора ако може)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Битъла е червен '99 набор, 2.0 бензин AQY мисля че беше. 100 % си го виждал в Ямбол, разхожда се с едни мигли на фаровете ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, Бийтъла на Ишмириев...

Що не мина в събота? Какво като не е Ауди - като цяло си правим събор на немските машини, щото с колегите от BMW-клуба редовно сме заедно, а и някой друг Бенц или Опел се навъртат често...

Та на проблема - според АутоДата-та:

Code: 00812

Fault location: Brake servo diaphragm position switch

Probable cause: Wiring, brake servo diaphragm position switch, brake servo

Според ELSA-та тоя датчик е в долната част на серво-то, и ако не е от датчика - отива към сервоапарат...

Редактирано от Pav3l
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно за него датчик се чудя и аз, ама нещо неразглобяем ми се вижда...което не ме радва особено :) Иначе изчетох де що има литература за ЕСП и не пишат друго освен смяна на серво :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, преди няколко дни си купих Vag и се опитах да си адаптирам дроселовата клапа на Ауди А4 2.6 но ми излизат само 7-8 групи, на другите ми изписва Error.

Благодаря предварително.post-78274-0-54087800-1358176534_thumb.p

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги! Смених си маслото и въпроса ми е : Как може чрез VCDS /Vag Com/ да си настроя интервала до следващата смяна на маслото, сиреч след 20 000 км .Колата е Ауди А3 1.9 TDI PD 2001г. В кой канал да вляза и какви промени да направя? Четох някой неща , но са различни за различните модели и не искам да объркам нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам , защо на ОБД буксата има толкова отвори , а от долу излизат само три кабела?

А4 Б5 1.8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам А3, 1.8ТQ, 2000г. Колата има малък дисплей на таблото и искам да попитам как мога да сменям информацията, която ми показва. Дали ми трябва по-специално лостче за чистачки?

Когато запаля ми дава температура например и след това постоянно свети за грешка в накладките.

Активирана ми е функцията за накладките и как мога да я деактивирам, като незнам каква е била старата стойност в Select-> 17-Instruments -> 07- Recode.

Предвартелно Ви Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам А3, 1.8ТQ, 2000г. Колата има малък дисплей на таблото и искам да попитам как мога да сменям информацията, която ми показва. Дали ми трябва по-специално лостче за чистачки?

Когато запаля ми дава температура например и след това постоянно свети за грешка в накладките.

Активирана ми е функцията за накладките и как мога да я деактивирам, като незнам каква е била старата стойност в Select-> 17-Instruments -> 07- Recode.

Предвартелно Ви Благодаря :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, Vag-Com работи когато колата е на контакт или е с запален двигател. Това че стои 15 минути пък и повече на контакт няма ли да съсипе нещо по колата? Чувал съм на старите коли че ако се държи повече време на контакт заминавала бубината. Как е при нашите автомобили?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, карам А3, 1.8ТQ, 2000г. Колата има малък дисплей на таблото и искам да попитам как мога да сменям информацията, която ми показва. Дали ми трябва по-специално лостче за чистачки?

Когато запаля ми дава температура например и след това постоянно свети за грешка в накладките.

Активирана ми е функцията за накладките и как мога да я деактивирам, като незнам каква е била старата стойност в Select-> 17-Instruments -> 07- Recode.

Предвартелно Ви Благодаря :)/>

До 1999г. можеш да избираш дали да е активно известяването за накладките.

От 2000г. не можеш да го деактивираш.

А защо не се запиташ защо свети, и да вземеш да потърсиш от къде идва проблема -> кабел ли има прекъснат, накладките ли са малко вече...

Колеги, Vag-Com работи когато колата е на контакт или е с запален двигател. Това че стои 15 минути пък и повече на контакт няма ли да съсипе нещо по колата? Чувал съм на старите коли че ако се държи повече време на контакт заминавала бубината. Как е при нашите автомобили?

И един час да стои на контакт - все тая! Проблем с бОбината има само на колите с чукче (с Лади и Москвичи...)

При автомобилите с датчик на хол или друг вид датчик за обороти, няма ли подаден сигнал от датчика -> няма сигнал/импулс от ЕКУ или Комутатора към бобината -> няма проблем за бобината.

VCDS работи когато има поне подаден контакт - само тогава контролерите дават достъп до диагностичните данни, било то записани кодове за неизправности, тестове за функционалност, или до "живи данни".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,зех си версия 409.1 китайче,идва си с софт но без крак/активирана.Инсатлирам го на виртуална машина понеже съм с WIN 7 64бит.Кажете как да го кракна.Това дето се пише на всякъде да се кракне и Ауто тест пак не става.Бях чел някъде че имало някакъв скрипт да копира трите бин файла но сега не мога да намеря въпросната тема и линкове.Дали ще е проблем за кабела ако пробвам евентуално с Vag-Com 311-2 или VCDS Lite ако не мога да се оправя с 409.1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

имам проблеми с таблото на тт 2002. не отчитат правилно

уредите за маслото горивото и накладките.

Може ли да се оправи с ВАГКОМА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един час да стои на контакт - все тая! Проблем с бОбината има само на колите с чукче (с Лади и Москвичи...)

Съвсем не съм съгласен <_< Имам 2-3 случая на изгорели бобини след няколко минути на контакт.Една Б4 след диагностика между тях,а най-пресния случай е на голф3 моно отпреди седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли дали не заключен принудително с ключа през патрона отзад? :blink:/>

Колата е Б7 няма място за ключ. Ръчно се отваря без никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Б7 няма място за ключ. Ръчно се отваря без никакви проблеми.

Трябва да задържиш бутона за няколко секунди, не става само като го натиснеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...