Митака Публикувано 1 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2011 По-голяма ефективност ще има ако се измие колата преди шофиране. За по-голяма ефективност освен имиване аз бих заложил на ей това: NEO SOCKET Fuel Economizer for Car - Save Fuel/Gas 10%-30% (12V) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desmod Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 Нямам намерение да подклаждам огъня, но вижте на какво попаднах днес - изкуствен петрол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Inkozi Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 (Редактирано) ... аз като инжинер топлотехник ... ... Единственото обяснение което си давам за себе си е че .... Колега, ние инжЕнерите даваме обяснения на лист хартия с числа и формули. Както виждам ти само приказваш.Btw .. Да не си си монтирАл сам успешно радиаторите в къщи и от там да си останал с впечатлението, че си инжЕнер топлотехник?Мисля другата седмица да направя едно дино с включен и изключен генератор и газанализ на изгорелите газове с и без.В очакване на диното сме. Само не знам какво точно ще ни докажеш с него. Но все пак чакаме. Редактирано 2 Февруари 2011 от Inkozi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 2 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2011 (Редактирано) Нямам намерение да подклаждам огъня, но вижте на какво попаднах днес - изкуствен петрол.Хубава статия! на тази част обърнах внимание:Пълен резервоар от изкуствения петрол ще бъде достатъчен за 500-650 километра. Дори и след всички данъци и акцизи върху новият петрол, той ще струва не повече от 0,6 паунда за литър, което е наполовина на сегашната цена.Гледай сега каква сметка... колата ми в момента с един резервоар бензин изминава 1000кмс водородния петрол ще изминава 500км, което ще рече че разхода на гориво ще е двоен.цената на водородното гориво е 0,6GBPx2,3lv=1,38lv/l цената на А95Н е 2,32лв/ли за да приравним двойната разлика в разхода умножаваме 1,38х2=2,76лвМного скъпо идва това гориво. А и докато не го тестват нищо не се знае. Редактирано 2 Февруари 2011 от Митака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 Пропусна едно нещо.От къде се взима водорода? От АЕЦ разбира се.========Инкози, дай да съберем 80лв за дино тест на колегата и да се позабавляваме.========Практическа част. Как да разберем колко газ ни произвежда HHO генератора?- Нужни пособия:1. Бутилка от безалкохолно 2-3 литра.2. 3-4 литра вода3. Съд с обем 2-3 литра в който да наврем бутилката + маркуча за газа.- Постановка:1. Пълним бутилката с известен обем (2-2.5-3 литра) с вода до ръба за да няма въздух.2. Пълним съда с вода до ръба или 1-2 санта надолу.3. Наръгваме нужния маркуч в пълната бутилка.4. Поставяме си ръката на гърлото на бутилката с маркуча за да уплътним максимално и я обръщаме в съда с вода.5. Имаме пълна с вода бутилка, обърната с дъното нагоре, потопена в съд с вода под атмосферно налягане. Няма въздух.- Измерване:Включваме генератора на вълшебен газ и с хронометър засичаме 1 минута.Избутаната от "вълшебен" газ вода е добивът ни за 1 минута. При околното атмосферно налягане. За София то е 970 хектоПаскала. Средно.Забележка:Ако не знаете какво е "стандартно налягане" или хектопаскали НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙТЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 Ако не знаете какво е "стандартно налягане" или хектопаскали НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙТЕ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 3 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2011 С други думи: "No indians"! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 Е какво става сега ??? Няма ли развитие по темата ?Последно не разбрах има ли такова устройство действащо на автомобил ?До тука чета само спорове, може ли или не може Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 To за имането - има. Само, че файда няма. Ако имаше файда 90% от колите поне щяха да са с такива устройства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aredasiliagame Публикувано 15 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2011 Имам чувството, че пропусате основното - ТОВА, което всъщност задвижва буталото.НЕ е експлозията на бензина/дизела, а топлинното разширение на 14 части ВЪЗДУХ (в частност азота).Интеркулера (където го има) охлажда този въздух преди да влезне в цилиндъра и да се ЗАТОПЛИ от изгарянето на горивото.От интеркулера понижаваме температурата на въздуха с няколко десетки градуса и получаваме толкова много мощност повече.Водородът гори НАЙ-бързо и с НАЙ-високата температура - 2200 градуса целзий (цитирам по памет). Т.Е. с нялкоко стотин градуса повече от бензина.Водорода гори ИМПЛОЗИВНО т.е. от 1 литър водородокислородна смес се поолучава само капка водна пара. Всъщност това е проблема, при който пада мощността при газова уредба (пропан бутан, метан ... горят също имплозивно).Като добавка към бензин/дизел, колкото и малко да е количеството на водород, оказва влияние в/у бързината на горене и етмпературата в цилиндъра (колкото и малко да е то).Общо взето това са нещата.ПС: няма нищо интересно във темата за съжаление, само се чепкате един друг. Направете градивен разговор !Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Батенце, извинявай много ама какви интеркулери намеша тука?Интеркулер се слага на кола с турбо за да охлади нажежения от сгъстяването въздух след турбината. До колкото може. Е, не може до околната температура но се опитва. Атмосферките нямат нужда от интеркулер защото си смучат "студен" въздух от най-студеното за момента място.Това кое на колко градуса гори е много относително - въпрос на смес и околни условия. Също и бързината на горене.А ако водорода гореше имплозивно двигателя щеше да се върти наобратно от вакуума който се получава. Като добавка към бензин/дизел, колкото и малко да е количеството на водород, оказва влияние в/у бързината на горене и етмпературата в цилиндъра (колкото и малко да е то).Нещо, таблички, формулки ако може. На по предишната страница изнесох материали за водорода. Хич не е добро гориво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aredasiliagame Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Имам чувството, че от това което прочете в моя пост, НИЩО не си разбрал !!!И изобщо си нямаш идея как всъщност работи ДБГ.Да прав си. Интеркулер има само при коли с турбо, но не всички. Това е така, защото при нагнетяване на ВЪЗДУХА от турбо компресора, се загрява. Има коли без интеркулер, но с турбо компресор. Те са с по-голяма мощност от тези без турбо компресор. Каква е причината ? При добавяне на Интеркулер към такива двигатели се вдига мощността още, а разхода не или почти не. Каква е причината ?Както и да е. Шо се отнася до "таблички" ... има, но едва ли ще ги получиш някога Успех със скептицизма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Тва инДжинерите са мноо проклето племе. Без таблички и формули вяра не хващат Засрамете се бе господа! Как може да не вярвате! Вие за господ таблички и уравнения да сте видели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 И изобщо си нямаш идея как всъщност работи ДБГ.ДБГ не знам какво е, ама това пък намери на кого да го кажеш! Получаваш един "-" от мен по тоя повод. Вие за господ таблички и уравнения да сте видели Аз за това и в него не вярвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Я каква тема си намерих, как съм я пропуснал предишните 3 години! Тя май е повече за раздел "Извън темата" - "Фън" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Е хубаво де аз не искам да се впускам в спорове, но ......Защо хората ще си правят такива джаджи като няма да има "файда" от тях ???Питането ми е по повод твоя пост:@Митака:"To за имането - има.Само, че файда няма......." Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 (Редактирано) Ся тука никой не е писал за ламбда сондата, която като усети че се вдига О2 и дава инфо на компютъра да обогати сместта.. при което се вкарва повече бензин и колицата гори пак толкова Редактирано 16 Февруари 2011 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Тя май е повече за раздел "Извън темата" - "Фън" Ооо, да. Това е любимата ми тема. Защо хората ще си правят такива джаджи като няма да има "файда" от тях ???Защото хората обичат да ги лъжат. А ми кажи кой нормален човек ще си купи това устройство? Върши същата работа като водороден генератор.... и дава инфо на компютъра да обогати сместта.. при което се вкарва повече бензин и колицата гори пак толковаДа, винаги при подаване на повече бензин се харчи по-малко. Дядо ми го е казвал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Ся тука никой не е писал за ламбда сондата, която като усети че се вдига О2 и дава инфо на компютъра да обогати сместта.. при което се вкарва повече бензин и колицата гори пак толкова Ламбдата не може да регулира сместа в произволни граници. Иначе нямаше да има дебитомери, мап сензори, ТПС, нок контрол, Т датчици. Всичко щеше да се управлява от една широколентова сонда....За пореден път апелирам да не се пишат общи приказки в темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Вижте какво намерих http://hho-plus.com/Не само в България мислят за това. А тези Европейци защо са такива балами да предлагат такива джаджи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Veselin Milev Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Докажи, че не си балама като нас!Купи си и такова и ни се смей!Сложи си и магнити (най-добре, на д-р Ливайн) на бензинопровода.А аз после ще ти продам и домашен уред за пестене на ел.енергия...Докато има балъци, ще има и тарикати.Само не мога да разбера, защо ни пъхате под носа линкове и убеждавате всички наред, че това е голяма работа?Като сте сигурни, че действа-вадите кеша, монтирате и икономисвате.За какво ви е нашето мнение? И одобрение?За да сте сигурни, че все пак не се прекарвате ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Хората си слагат такива джаджи по колите по същата причина по която палят и свещи в църквата. Изпълнени с надежда! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 Аз нямам мнение "за" и "против". Интересно ми е да научавам факти. Но май хората забравят, че това не е раздел "извън темата" или "какъв автомобил да си купя".Няма нужда от линкове към рекламни сайтове, нито от последващите ненужни (не носещи информация) коментари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Capo69 Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 @За какво ви е нашето мнение? И одобрение?За да сте сигурни, че все пак не се прекарвате ли? "Ами да..... Ако някой се е сдобил с това и има ефект, що да не сподели тука и други да си купят Ама май на никого не му се дават 300-400лв за проба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Февруари 2011 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2011 (Редактирано) Аз съм сигурен че много са си го купили. И че още ги яд за това.Съответно и не споделят. An engine will ideally only fire the piston when it has completely reached the top of its tube. However, most engines fire early and don't burn the fuel completely. Интересно тълкуване на аванса на запалването.This creates inefficiency, increases consumption and creates pollution. When the HHO Gas mixes with your gasoline it increases the Octane rating and the amount of compression required before the Gas ignites. The piston must then compress the fuel completely before it ignites, and the extra Hydrogen allows the fuel to burn more completely reducing the amount of waste (emissions). Дрън-дрън.This also adds a bit more power to the engine, which increases its efficiency and improves your km per liter.Друго ми е интересно. Защо автомобилните компании хвърлят милиарди по нови двигатели, хибриди и т.н. а не вграждат серийно HHO генератори? Ще кажете че има заговор.Не. Просто тези устройства не работят. Иначе все щеше да се намери един производител да избие рибата и конкуренцията с "революционното" откритие. Редактирано 16 Февруари 2011 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване