Jump to content

Водороден генератор


Recommended Posts

По-голяма ефективност ще има ако се измие колата преди шофиране. :hilezh:

За по-голяма ефективност освен имиване аз бих заложил на ей това: NEO SOCKET Fuel Economizer for Car - Save Fuel/Gas 10%-30% (12V)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 393
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

... аз като инжинер топлотехник ...

... Единственото обяснение което си давам за себе си е че ....

Колега, ние инжЕнерите даваме обяснения на лист хартия с числа и формули. Както виждам ти само приказваш.

Btw .. Да не си си монтирАл сам успешно радиаторите в къщи и от там да си останал с впечатлението, че си инжЕнер топлотехник?

Мисля другата седмица да направя едно дино с включен и изключен генератор и газанализ на изгорелите газове с и без.

В очакване на диното сме. Само не знам какво точно ще ни докажеш с него. Но все пак чакаме.

Редактирано от Inkozi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам намерение да подклаждам огъня, но вижте на какво попаднах днес - изкуствен петрол.

Хубава статия! :zustimm:

на тази част обърнах внимание:

Пълен резервоар от изкуствения петрол ще бъде достатъчен за 500-650 километра. Дори и след всички данъци и акцизи върху новият петрол, той ще струва не повече от 0,6 паунда за литър, което е наполовина на сегашната цена.

Гледай сега каква сметка... колата ми в момента с един резервоар бензин изминава 1000км

с водородния петрол ще изминава 500км, което ще рече че разхода на гориво ще е двоен.

цената на водородното гориво е 0,6GBPx2,3lv=1,38lv/l

цената на А95Н е 2,32лв/л

и за да приравним двойната разлика в разхода умножаваме 1,38х2=2,76лв

Много скъпо идва това гориво.

А и докато не го тестват нищо не се знае.

Редактирано от Митака
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропусна едно нещо.

От къде се взима водорода? :zustimm:

От АЕЦ разбира се.

========

Инкози, дай да съберем 80лв за дино тест на колегата и да се позабавляваме.

========

Практическа част. Как да разберем колко газ ни произвежда HHO генератора?

- Нужни пособия:

1. Бутилка от безалкохолно 2-3 литра.

2. 3-4 литра вода

3. Съд с обем 2-3 литра в който да наврем бутилката + маркуча за газа.

- Постановка:

1. Пълним бутилката с известен обем (2-2.5-3 литра) с вода до ръба за да няма въздух.

2. Пълним съда с вода до ръба или 1-2 санта надолу.

3. Наръгваме нужния маркуч в пълната бутилка.

4. Поставяме си ръката на гърлото на бутилката с маркуча за да уплътним максимално и я обръщаме в съда с вода.

5. Имаме пълна с вода бутилка, обърната с дъното нагоре, потопена в съд с вода под атмосферно налягане. Няма въздух.

- Измерване:

Включваме генератора на вълшебен газ и с хронометър засичаме 1 минута.

Избутаната от "вълшебен" газ вода е добивът ни за 1 минута. При околното атмосферно налягане. За София то е 970 хектоПаскала. Средно.

Забележка:

Ако не знаете какво е "стандартно налягане" или хектопаскали НЕ СЕ ЗАХВАЩАЙТЕ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Е какво става сега ??? Няма ли развитие по темата ?

Последно не разбрах има ли такова устройство действащо на автомобил ?

До тука чета само спорове, може ли или не може :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

To за имането - има.

Само, че файда няма. Ако имаше файда 90% от колите поне щяха да са с такива устройства.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че пропусате основното - ТОВА, което всъщност задвижва буталото.

НЕ е експлозията на бензина/дизела, а топлинното разширение на 14 части ВЪЗДУХ (в частност азота).

Интеркулера (където го има) охлажда този въздух преди да влезне в цилиндъра и да се ЗАТОПЛИ от изгарянето на горивото.

От интеркулера понижаваме температурата на въздуха с няколко десетки градуса и получаваме толкова много мощност повече.

Водородът гори НАЙ-бързо и с НАЙ-високата температура - 2200 градуса целзий (цитирам по памет). Т.Е. с нялкоко стотин градуса повече от бензина.

Водорода гори ИМПЛОЗИВНО т.е. от 1 литър водородокислородна смес се поолучава само капка водна пара. Всъщност това е проблема, при който пада мощността при газова уредба (пропан бутан, метан ... горят също имплозивно).

Като добавка към бензин/дизел, колкото и малко да е количеството на водород, оказва влияние в/у бързината на горене и етмпературата в цилиндъра (колкото и малко да е то).

Общо взето това са нещата.

ПС: няма нищо интересно във темата за съжаление, само се чепкате един друг. Направете градивен разговор !

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батенце, извинявай много ама какви интеркулери намеша тука?

Интеркулер се слага на кола с турбо за да охлади нажежения от сгъстяването въздух след турбината. До колкото може. Е, не може до околната температура но се опитва. :hilezh:

Атмосферките нямат нужда от интеркулер защото си смучат "студен" въздух от най-студеното за момента място.

Това кое на колко градуса гори е много относително - въпрос на смес и околни условия. Също и бързината на горене.

А ако водорода гореше имплозивно двигателя щеше да се върти наобратно от вакуума който се получава. :(

Като добавка към бензин/дизел, колкото и малко да е количеството на водород, оказва влияние в/у бързината на горене и етмпературата в цилиндъра (колкото и малко да е то).

Нещо, таблички, формулки ако може. На по предишната страница изнесох материали за водорода. Хич не е добро гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството, че от това което прочете в моя пост, НИЩО не си разбрал !!!

И изобщо си нямаш идея как всъщност работи ДБГ.

Да прав си. Интеркулер има само при коли с турбо, но не всички. Това е така, защото при нагнетяване на ВЪЗДУХА от турбо компресора, се загрява. Има коли без интеркулер, но с турбо компресор. Те са с по-голяма мощност от тези без турбо компресор. Каква е причината ? При добавяне на Интеркулер към такива двигатели се вдига мощността още, а разхода не или почти не. Каква е причината ?

Както и да е.

Шо се отнася до "таблички" ... има, но едва ли ще ги получиш някога :(

Успех със скептицизма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва инДжинерите са мноо проклето племе. Без таблички и формули вяра не хващат :(

Засрамете се бе господа! Как може да не вярвате! Вие за господ таблички и уравнения да сте видели :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И изобщо си нямаш идея как всъщност работи ДБГ.

ДБГ не знам какво е, ама това пък намери на кого да го кажеш! :( Получаваш един "-" от мен по тоя повод. :hilezh:

Вие за господ таблички и уравнения да сте видели :lol:

Аз за това и в него не вярвам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я каква тема си намерих, как съм я пропуснал предишните 3 години! :lol::(

Тя май е повече за раздел "Извън темата" - "Фън" :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е хубаво де :bia: аз не искам да се впускам в спорове, но ......

Защо хората ще си правят такива джаджи като няма да има "файда" от тях ???

Питането ми е по повод твоя пост:

@Митака:

"To за имането - има.

Само, че файда няма......."

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся тука никой не е писал за ламбда сондата, която като усети че се вдига О2 и дава инфо на компютъра да обогати сместта.. при което се вкарва повече бензин и колицата гори пак толкова :)

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя май е повече за раздел "Извън темата" - "Фън" :steinigung:

Ооо, да. Това е любимата ми тема. :dance:

Защо хората ще си правят такива джаджи като няма да има "файда" от тях ???

Защото хората обичат да ги лъжат. А ми кажи кой нормален човек ще си купи това устройство? Върши същата работа като водороден генератор.

... и дава инфо на компютъра да обогати сместта.. при което се вкарва повече бензин и колицата гори пак толкова

Да, винаги при подаване на повече бензин се харчи по-малко. Дядо ми го е казвал. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ся тука никой не е писал за ламбда сондата, която като усети че се вдига О2 и дава инфо на компютъра да обогати сместта.. при което се вкарва повече бензин и колицата гори пак толкова :steinigung:

Ламбдата не може да регулира сместа в произволни граници. Иначе нямаше да има дебитомери, мап сензори, ТПС, нок контрол, Т датчици. Всичко щеше да се управлява от една широколентова сонда....

За пореден път апелирам да не се пишат общи приказки в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какво намерих :hilezh:

http://hho-plus.com/

Не само в България мислят за това. А тези Европейци защо са такива балами да предлагат такива джаджи :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докажи, че не си балама като нас!

Купи си и такова и ни се смей!

Сложи си и магнити (най-добре, на д-р Ливайн) на бензинопровода.

А аз после ще ти продам и домашен уред за пестене на ел.енергия...:zustimm:

Докато има балъци, ще има и тарикати.

Само не мога да разбера, защо ни пъхате под носа линкове

и убеждавате всички наред, че това е голяма работа?

Като сте сигурни, че действа-вадите кеша, монтирате и икономисвате.

За какво ви е нашето мнение? И одобрение?

За да сте сигурни, че все пак не се прекарвате ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хората си слагат такива джаджи по колите по същата причина по която палят и свещи в църквата. :zustimm: Изпълнени с надежда!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам мнение "за" и "против". Интересно ми е да научавам факти.

Но май хората забравят, че това не е раздел "извън темата" или "какъв автомобил да си купя".

Няма нужда от линкове към рекламни сайтове, нито от последващите ненужни (не носещи информация) коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@За какво ви е нашето мнение? И одобрение?

За да сте сигурни, че все пак не се прекарвате ли? "

Ами да..... Ако някой се е сдобил с това и има ефект, що да не сподели тука и други да си купят :D

Ама май на никого не му се дават 300-400лв за проба :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен че много са си го купили. И че още ги яд за това.

Съответно и не споделят. :D

An engine will ideally only fire the piston when it has completely reached the top of its tube. However, most engines fire early and don't burn the fuel completely. Интересно тълкуване на аванса на запалването.

This creates inefficiency, increases consumption and creates pollution.

When the HHO Gas mixes with your gasoline it increases the Octane rating and the amount of compression required before the Gas ignites. The piston must then compress the fuel completely before it ignites, and the extra Hydrogen allows the fuel to burn more completely reducing the amount of waste (emissions). Дрън-дрън.

This also adds a bit more power to the engine, which increases its efficiency and improves your km per liter.

Друго ми е интересно. Защо автомобилните компании хвърлят милиарди по нови двигатели, хибриди и т.н. а не вграждат серийно HHO генератори? Ще кажете че има заговор.

Не. Просто тези устройства не работят. Иначе все щеше да се намери един производител да избие рибата и конкуренцията с "революционното" откритие.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...