GLS Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Аз милиметър на моита щека немога да го хвана никога... Със шублер не съм пробвал...Моята от смяна до смяна - 9-10000км пада от максимума до среда м/у двата белега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
r.s.m.f. Публикувано 28 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2009 Мойта първите 10к не съм доливал, сега след 4к не е мръднало ама това щот е от маслото на Масларо, то се разширява с времето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivaylo_y Публикувано 14 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2009 Здравейте, колегиза първи път пиша в форума, но иначе съм изчел доста, от него. От две години карам AUDI 80 B4 2.0 16V, Avant, ACE ДВГ. Въпроса ми е следния: Купих си масло EUROL 15W40 BEDIGA. Маслото е минерално. Проблем ли е да сменя съществуващото с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2009 (Редактирано) Трябва да е поне 10w40 ако искаш да не ти се разтракат клапаните и други неща Редактирано 14 Ноември 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 5 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2010 Колеги това вярно ли е(ограденото в червено) или печатна грешка?Нещо множко ми се струва разход на масло 1.5л на 1000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2010 На много места съм чел, че 1.5л/1000км е максималния разход на масло, но и на мен ми се вижда прекалено много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 5 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2010 Аз си мислех да не е печатна грешка,1.5л но на 10000км по ще ми се вярва.То така ако за една смяна на маслото си долея 10л значи съм ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
К.С. Публикувано 6 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2010 В упътването си пише - понякога разхода на масло може да достигне до 1л за 1000км. Това е официално. За 1,5л не съм чувал. Иначе аз за 4000км долях към 0,5л, което смятам, че е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Монк Публикувано 6 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2010 (Редактирано) В упътването си пише - понякога разхода на масло може да достигне до 1л за 1000км. Това е официално. За 1,5л не съм чувал. Иначе аз за 4000км долях към 0,5л, което смятам, че е нормално. Това което пише в упътването за разход на масло 1л/1000км е абсолютно вярно . С малката подробност , че става въпрос за чисто нова кола - купена от магазина . Допускат го само през първите хиляди километри , докато двигателя се разработва Иначе на стара кола за "нормално" се приема доливане на 10000 - 12000, 1-1,5 л. максимум . Ако доливате повече , вземете си оправете бракмите ... че то ако слагате по 1,5 на 1000 , то няма да се задържа старо масло в колите ви и няма смисъл въобще да го сменяте . Редактирано 6 Февруари 2010 от Монк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmiro Публикувано 18 Март 2010 Доклад Share Публикувано 18 Март 2010 (Редактирано) 1.9 TDI PD Ауди В6 с масло " Лонг лайф" на 15 000 км не доливам и капка. Като я обслужа следващо наливане е чак на обслужването. За тези 15 000 км по щеката съдя губи около 0.5 л max. Редактирано 18 Март 2010 от mmiro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Johhny B. Goode Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Моят разход не е малък. Постепено се увеличи до 700 - 800 мл. на 1000 км. Смених гарнитура на капака на клапаните, без резултат и сега си мисля за гумички на клапаните, но колата не пуши и в тази връзка искам да питам, възможно ли е да е от износени гумички на клапаните ако не пуши (имам предвид видимия бял дим от ауспуха) или да търся решение другаде? (В3, RU, в момента с 10w40, но на 15w40 е едва със 100-тина мл. на 1000 по-малък разхода.) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 1 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2010 Сменяй гумичките на клапаните, вероятно е от тях ако нямаш някакви сериозни течове. Може да ти пуши повече при определени обороти и затова не виждаш пушека. Виж отзад на ауспуха ако имаш "гривна" накрая отвън на накрайника - явно проблема е в гумичките на клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlado_193 Публикувано 2 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2010 1.8 АДР, около 0.8 - 1 литър на 10 000 км, като половината са София-Варна, останалите градско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knejata Публикувано 11 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2010 днес смених маслото - от смяна до смяна нищо не доливам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zdravkicha Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 Не ми гори изопщо. Сменено е преди 2 години с пълна синтетика. На всичкото отгоре ми сълзи гарнитурата на капака на клапаните и картера също е лепен с незнам какво си там но не ми губи масло. Всеки път като се сетя да го проверявам на щеката се вижда че даже и не го цапа. Все едно скоро съм го налял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 13 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2010 Мойта колица хич не го и бутва даже(а може би според някои от вас съм с един от "скапаните" мотори и няма и да ми повярвате,ама не ми пука) и аз не съм от хората дето си жалят колите,ама аз да си я похваля ,че ме слуша и съм много доволен от към тая тема с маслото,иначе си я гледам,т.е. смяна на всеки 11000-12000 км Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 ти не си от тези със скапания мотор като гледам,поне по това което пишеш ,че караш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
desert_eagle Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 (Редактирано) при мен от 0.5 до 1л на 10к Редактирано 25 Август 2010 от cash_money Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stefanaki74 Публикувано 25 Август 2010 Доклад Share Публикувано 25 Август 2010 ти не си от тези със скапания мотор като гледам,поне по това което пишеш ,че караш. Що пък трябва да се лъжем?Ако има някои да послъгва,то си е за него,аз поне не съм от тия,ама пък и не задължавам и никой да ми вярваС "BCZ" -ка съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivanmp Публикувано 2 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2010 А бе как ги какате тия коли не знам.На еди кой си гарнитурата на клапаните му сълзяла ама тя пак не му бутала маслото Не знам -срамувате ли се да кажете че колата ви гори по 1 л. масло на всеки 9000-10 000 км както е при мен и което мисля че е напълно нормално за един двигател на около 300 000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 (Редактирано) Аз ако може да попитам. Сменени са гумичките на клапаните на моето АСЕ. Гарнитура също с възможно най-добрата. Колата не пуши изобщо, нито тече. Само при форсиране над 5000 оборота изпушва лекичко, което смятам, че е нормално. Въпросът е че гори доста масло, между 2 и 3 литра на смяна. Добра идея ли е да и сложа Мотул 6100 15W50 с оглед на идващата зима и с оглед на подобряване на положението с високия разход на масло? Досега е карана само с 10W40. Редактирано 11 Септември 2010 от monz Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacofazomera Публикувано 11 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2010 А бе как ги какате тия коли не знам.На еди кой си гарнитурата на клапаните му сълзяла ама тя пак не му бутала маслото като не го гори, как да кажем че гори?пълня до максимума ,кат стане време за смяна пак на максимум аз сменям на 9 10 хил.даже се замислям дали от 10/40 да мина на 5/40 пълна синтетика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d00mEr Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 По каталог: Нямам представа.Реално: 0 (нула, zero,nothing). Абсолютно едно и също ниво за 13к/км.По повод коментара на колегата отгоре. И аз мисля да мина на 5/30 (май такова препоръчват Ауди). До сега бях на 5/40. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanaskosgr Публикувано 15 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2010 AUDI A4 1.6 / 2001 / - 30 000км. Много съм доволен, че не гори масло изобщо! За сега... По-нататък ще видим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Johhny B. Goode Публикувано 17 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2010 Добра идея ли е да и сложа Мотул 6100 15W50 с оглед на идващата зима и с оглед на подобряване на положението с високия разход на масло? Досега е карана само с 10W40.За разхода е възможно да помогне малко, но за зимата колкото по-ниско е предното число толкова по-добре: 10/40 се качва много по-бързо при студен старт отколкото 15/50. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване