ahmed bozov Публикувано 2 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2010 Колеги имам няколко питания кум вазе собственици на Б4'ки1. не мога да разбера откъде да си пусна задната чистачка- натискам надолу и тръгва и не спира, спира когато си иска.2. ако може някой да ми каже какъв модел са крушките на таблото че дясната ми крушка която осветява километража и бензиномера е изгоряла искам да си ги купя предварително преди да съм разглобил таблото.3. после като дам на контакт ми светват малсо, вода и един удивителен( това е горе по средата), и долу ми светва едно оранжево дето пише чек на него. като запаля и всичко изчезва. И още нещо лампата на водата и удивителния когато съм на контакт мигат заплашително.колата ми е Б4 авант 1.9 тди 90 коня.благодаря Ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 2 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2010 (Редактирано) Крушките за таблото са такива:Osram 1.1W или 1.2WНайстина е най-добре първо да свалиш крушката и тогава да купиш, другия вариянт е да го направиш пред магазина - таблото се сваля за минута. Развиват се 2 болта, маха се пластмасата между таблото и волана, разкачат се 2-3 букси и готово.А тези лампи които мигат застрашително когато си на контакт са си ок На мен ми помагаха в началото докато не си познавах колата да разбера ако ми изгасне по някакъв повод. Редактирано 2 Юни 2010 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 Уважаеми колеги, благодаря за помоща която аоказвате на лаици като менсмених 7 крушки от оранжевите, незнам какво ми е светело преди но е факт, че имах 7 изгорели. имах и три затапени с лепенка - abs, cat, airbag.имам още някое и друго питане:-горе където са четерите лампи- за масло, вода и удивителен- четвъртата крушка долу в дясно я нямаше и аз я сложих обаче нищо не светна впоследствие.- не можах да си намеря лампичната или индикацията както му викат за подгревните свещи. И взех да си мисля че нямам такава.- като дам на габарити ми светва зелената лампичка с индикация за светлини, обаче като чукна на къси угасва(като угася колата на къси и светвасъщата(индикацията)).е тва е може и да ми се смеете ама няма къде да сравня с друга такава кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 (Редактирано) За повечето неща, който си писал не мога да помогна, колега, понеже при моето табло е по-различно, но обикновенно тези които са затапени са нарочно направени така, понеже нямаш въпросните екстри - поне така би следвало - затова и няма смисъл там да има крушка. Предимство е, че ако ти изгори крушка на осветлението можеш да си свалиш от там и всичко да е ок За другите неща ще трябва колегите да помагат Аудито дизел ли е ? Редактирано 8 Юни 2010 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 (Редактирано) Да колега 1.9 tdi 1z motor таблото ми е с оборотомер. Редактирано 8 Юни 2010 от ahmed bozov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 ...- като дам на габарити ми светва зелената лампичка с индикация за светлини, обаче като чукна на къси угасва(като угася колата на къси и светвасъщата(индикацията))....По този въпрос всичко ти е наред, така работи и при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel4o Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 колеги оборотомера ми показва когато си иска и по някога стрелката направо откача нагоре надоло а дори и пада и не показва обороти какво да правя!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkooo Публикувано 8 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2010 прегледай си всички контакти и ги почисти хубаво и аз имах този проблем и го реших така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel4o Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 какви контакти!!!!!!!!!???????????????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mashsh Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Може би колегата е имал предвид буксите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
angel4o Публикувано 9 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2010 Няма да е от тях чистил сам ги даже и сам ги праскал със спрей за кабели сичко по кабелите и буксите е ОК нещо по таблото е явно но изглежда няма кой да ми каже какво е точно!!!!!!?????????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksei4y Публикувано 10 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2010 Здравейте колеги.Въпроса ми е възможно ли е проблема ми да не е в таблото, а да е нъкъде другаде, защото като заредя колата(б4 1з) когато ще пътувам изван града и слагам повече гориво и стрелката на горивомера само тогава ми се мърда до средата и се връща и така играе първите 5 10 мин после пак се връща на нула и няма никой.А стрелката за температурата винаги си седи на нула и не съм чувал перките да се влучват никога възможно ли е от някакъв датчик да проблема благодаря предварително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ahmed bozov Публикувано 11 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2010 Koлега и при мен картинката е гре долу такава но само с уреда за горивото, забелязвам че се влияе доста от наклона на терена. Колкото до другия уред за температурата- с него компромиси не бива да се правят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 11 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2010 ....А стрелката за температурата винаги си седи на нула ...Провери стабилизатора на напрежение на таблото ( това дето прилича на транзистор ) дали подава 10 ( десет ) волта.Датчика на уреда за температурата е сив с три извода и седи на тройник отстрани на двигателя.За перките ти отговаря друг датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
via Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Много моля знаещите хора да дадат малко информация!Преди два дена в купето започна да пуши здраво и да мирише на бакелит. Спряхме и след известно вардене с пожарогасителя, разкачихме акумолатора. Вчера започнах да търся изгорялато и след като свалих таблото-виждам кабелите на жълтата букса стопени и част от бялата пластмаса на таблото леко стопена и опушена. Самата букса е здрава-по нейната пластмаса няма стопено. Вадих жичките една по една и ги изолирах с термошлаух. Мислех да разглобя и таблото да видя дали има поражения, но свалих само комп. и се отказах. За първи път ми е и ме достраша. Върнах всичко по местата и всичко си работеше, но таблото няма осветление на уредите. Някой може ли да каже какво точно представлява жълтата букса и накъде отиват всички кабели от нея? Подчертавам, че не съм специалист, но неволята учи! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
via Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Забравих да кажа, че бушоните са здрави; задния номер, жабката, бутоните за стъклата и врътките на парното имат осветление.Някой да има жокер??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diablo_VT Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Привет! честно казано не съм специалист и аз, но както казваш Неволята учи... До сега се ровех из програмата ETKA 7 , но нищо съществено неоткрих за тази жълта букса. И мен ме интересува понеже вчера си разглобявах таблото заради "хроничното" счупено зъбче на колелцето на брояча за километрите...Подмених го успешно, но днес забелязах че стрелката за температура на водата се държи странно - като запаля колата - нищо необичайно - стрелката си се мести плавно и мудно постепено със загряването. След известно време каране (пътувах извън града) стрелката започна да понижава показанията си , т.е. водата се охлажда прекомерно спирам веднага без да гася двиг. като очаквам да нямам вода или друга беля, но уви - всичко си е в нормите... и вода има и не е много загряла, но си е топла....Продължавам напред и като пристигам до крайната точка на пътуването стрелката се е забила крайно вляво, като при изгасен двигател и изключена от контакт.... Та затова реших и аз да потърся кабелните букси кои за какво са... или нещо за съм променил контактната площ или друго.... ако някой има предположение... Иначе, via , според мен щом нямаш осветление и бялата пластмаса е леко стопена, може би някоя крушка, фасунка , или там някъде е дало накъсо. След като вчера разглобих и зглобих 2 табла, а едното два пъти, мисля че няма нищо сложно.Можеш да се пробваш пак да го разглобиш по-подробно за да установиш в какво положение са уредите, пластмасата и т.н.Просто трябва да работиш бавно и последователно, за да можеш да зглобиш по обратният ред.Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
via Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Май наистина нещата вървят към разглобяване, но продължавам да се надявам да е от тази жълта букса, по-точно от някое кабелче там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Diablo_VT Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 предполагам че е по таблото, прегледай където е най-затопено за неправилно контактуващи елементи (за нещо което нетрябва да е така).иначе мисля че е нормално някъде даде ли се късо жиците се затопяват... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 ...Нещо такова би ли ти помогналода хванеш проблема:Дано да четеш руски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
via Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 "Картинката" е супер!!!! Много ти благодаря! Утре ще пробвам да я разгадая ПРОСЛОВУТАТА ЖЪЛТА БУКСА. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
via Публикувано 20 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 20 Юни 2010 Относно руския-нямам проблеми благодарение на това http://free-translator.imtranslator.net/default.aspДано да ти е от полза. Има почти всички езици, за които можеш да се сетиш и прави добри преводи.Още веднъж ти благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shado Публикувано 21 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 21 Юни 2010 То хубаво ти дадох картинка, но тя е за В3 Извинявам се! Пропуснал съм, че караш В4.Май ще бъде по-добре ако скокнеш до тук: http://spynet.lv/~sp_home/manual.htmlи си дръпнеш твоята кола - около 90МВ е.Благодаря за транслатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 7 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2010 Тия табла са голяма драма ми се струва. На мойто преди 20 минути му изчезнаха всички чек лампи освен тази за ABS/Airbag и оборотомера не показва нищо. Километража, температура и ниво на горивото работят. Темата е много полезна иначе, браво за труда! Аз обаче къвто съм сакат в ръцете най-много да потроша и останалото работещо ако тръгна да го разглобявам. Има ли някой от София, който е изпитвал същия проблем и го е решил? Ще бъда благодарен ако драсне едно ЛС Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkooo Публикувано 8 Юли 2010 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2010 Към колвгата METHTICAL,наскоро взех 90 купе ударено от зад,та вчера се качвам да го припаля давам контакт не свети чека не светят лампи оборотомера не работи и километража също,само бензиномера и темперетурата показват разкачих таблото от буксите и ги включих внимателно и всичко си дойде,та колега опитай с това като за начало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване