Jump to content

Колата не загрява


bateice

Recommended Posts

Става въпрос за 80 avant 1.6 ADA та сега като позастудя температурата седи на 50 градуса когато сьм в движение.

И естествено от парното духа хладно.Само ако карам бавно или съм на място се вдига. Дали е нормално и дали да сложа картон пред радиатора?

При вас как стоят нещата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с АБК и на мен ми държи към 70 като се застоя на място вдига до 90 и нещо и вкючва перката обаче парното топли. На дълъг път си държи 70-80.

Ще следя темата с интерес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяйте термостати, момци,

това ви е проблемОТ.

Цена на термостат - най-добрият (уж) - Behr- 18 Лева

Цена на труд за смяна - 20-25 Лева

Да имаш двигател, работещ на оптимална температура (което му удължава многократно живота) и хубаво парно след 1-2 км каране - безценно.

Редактирано от connor cane
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сложно ли се сменя датчик на температурата, че колата ми загрява до 120С , но чувам че перката се включва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А сложно ли се сменя датчик на температурата, че колата ми загрява до 120С , но чувам че перката се включва.

Абе как 120 ще унищожиш матора бе човек дано да е от датчика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще използвам темата,да споделя,че и при мен се появи подобен проблем преди 3 дни.При мен обаче стои само на 80 градуса температурата и термостата си бачка идеално.Явно проблема идва от другъде,защото в моменат ми включва перката на 90 градуса по таблото.Следователно от всичко казано до тук имам грешни показания на таблото,които обаче не се сещам от какво са следствие?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за 80 avant 1.6 ADA та сега като позастудя температурата седи на 50 градуса когато сьм в движение.

И естествено от парното духа хладно.Само ако карам бавно или съм на място се вдига. Дали е нормално и дали да сложа картон пред радиатора?

При вас как стоят нещата?

Моята след 1,5 км духа горещо, ако те мързи да сменяш термостат или нямаш пари слагай кашон,но е малко грубо за автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм си го мислел това с картона, само че незнам дали ще има голям ефект. Термостата съм го сменял лятото и си работи нормално. Колата ми достига оптимална температура (90 градуса) след около 5 км. пробег. Карам предимно на "извънградско". Парното започва да духа топло още на 50 градуса. Проблемът ми е, че до работа ми е 8-8.5 км. и през повечето време колата върви студена, та затова се чудя дали да не мушна един картон пред радиатора. Притеснява ме само да не би този картон да направи някоя поразия.

Към колегата с АДА_то - ами наистина може термостата ти да не затваря(моя беше така преди да го сменя). Провери след като е поработил малко мотора горният маркуч към радиатора започва да се затопля. Ако и долният маркуч се затопля, значи термостата не затваря. Долният маркуч трябва да започне да се затопля, едва когато мотора достигне работна температура(при мен е 87 градуса). Новият термостат го взех за 17 лв. , само дето при мен е наврян под помпата на хидравликата, което усложнява смяната му. На самия термостат има едно гумено пръстенче, което при мен се беше смачкало. Според мен можех да мина само с подмяната на пръстенчето, но понеже бях взел вече нов термостат, та го смених и него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм си го мислел това с картона, само че незнам дали ще има голям ефект. Термостата съм го сменял лятото и си работи нормално. Колата ми достига оптимална температура (90 градуса) след около 5 км. пробег. Карам предимно на "извънградско". Парното започва да духа топло още на 50 градуса. Проблемът ми е, че до работа ми е 8-8.5 км. и през повечето време колата върви студена, та затова се чудя дали да не мушна един картон пред радиатора. Притеснява ме само да не би този картон да направи някоя поразия.

Никаква поразия няма да ти направи аз с москвича цели зими карах с кашон защото там перката ми се върти постоянно и двг не може да загрее

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 120 градуса и ти ще се включиш :hilezh: сигурен/а ли си,че е от датчика ?

Не е за първи път, така че съм сигурнА. А и не е възможно сутрин при тези температури аз с палене да съм на 90С.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднъж ми се случи и за 1 км. вдигна 120гр. Оказа се,че тръбичката,която свързва радиатора с казанчето за антифриз се беше задънила с мръсотия.Ако скоро не е сменян антифриз или нещо по радиатора ти не е ок и това е вариант.За това първо разкачи въпросната,провери я на запален двигател дали има налягане и дали водата си тече нормално и после мисли за датчик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

26 са скобичките, инак да , там под този пластмасовия фланец за дебелия маркуч, хванат към водната помпа с два болта М6 (10мм гаечно ключе)

Оригинален термостат в Юнитрейд струва 56 лв, той ми е трети, преди един Валео и Бер, заради които преточвах антифриза три пъти - язък за спестените пари :-D

Сменете направо и пластмасовия фланец - 5-10 лв е, криви се с времето и започва да изпуска...

Колкото до недостъпната - заповядай до гаража, или е температурния датчик, или кофти спойки по таблото :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мойта бавно топли от както застудя. Днес случайно минах покрай един магазин и купих теромстат. Бер 28лв и по късно ще го сменя. Ще пиша за резултата. Имам друг проблем обаче, като запаля сутрин и почва да загрява стига до 50 градуса и след това стрелката пада на нула(се едно махам буксата на датчика). Като продължи да загрява и като стигне до 70 стрелката се изправя по скалата и продължава да отчита нормално до 80-90-95 пак почва да отчита. От какво може да се получава тая странна пауза и да не отчита между 50 и 70 градуса..? Датчик според мен, а според вас..?

P.S. за 2.3 NG става въпрос

Редактирано от bob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих го и сега го почвам.

Мерси на всички.

Wahler 17лв.

Валера е хубав термостат. Преди 4 -5 дена сменях на ТИГРА-та на жената и

си отваря точно на 92 гр. (толкова е при Хлопелите).

Обаче цената му ееее.... 64 камъка. :):D:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Нещо при Опел да е по-скъпо.Имам в нас един Валер,миналата година го поръчах от ВиД,затова се надявам,че е истински.Само 15 лв..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо при Опел да е по-скъпо.Имам в нас един Валер,миналата година го поръчах от ВиД,затова се надявам,че е истински.Само 15 лв..

Ами умниците от GM са предвидили на тоя мотор (1,4 / 16 в.)

смяната на термостата да става заедно с неговия корпус :hilezh: .

По евтиния вариант за тоя ЕКОТЕК е БЕР - 40 лв. ,обаче тогава нямах

време да обикалям и да търся. За сметка на това обаче смяната на термостата

е направо приказка - става за 5 мин. и не се източва чорбата ,понеже е разположен

в главата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сентенция от всичко написано тук:

най-сърдечно моля колегите да НЕ слагат никакви картони, кашони, мукави и тем подобни цигании по радиаторите на автомобилите си! Това не е Москвич! И на него му бяха намерили цаката батките - пускаха перката с копче, което сами си инсталираха - че иначе зимата нямаше загряванката.

Сменете си термостата и за нула време ще имате парно! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама не. Днес го смених и определено има разлика,но работата отива към радяторче. Поне при мен де. На 1 степен духа доста топло но на 2-3-4 почва да охланднява въздуха като работи на място по задръстванията. Температурата е 90-95. тц тц тц, д...ба и радяторчетата... :flipoff:

Редактирано от bob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мн съм се чудел дали имам термостат или не иначе кат запаля колата и след има нема 5 най-много 10 духа топло Пък стрелката си сочи под 40 градуса де да знам да не ме лъже датчика на таблото ?Aйде де никой ли няма мнение :lol:

Редактирано от pleyboi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...