bateice Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Става въпрос за 80 avant 1.6 ADA та сега като позастудя температурата седи на 50 градуса когато сьм в движение.И естествено от парното духа хладно.Само ако карам бавно или съм на място се вдига. Дали е нормално и дали да сложа картон пред радиатора?При вас как стоят нещата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Аз съм с АБК и на мен ми държи към 70 като се застоя на място вдига до 90 и нещо и вкючва перката обаче парното топли. На дълъг път си държи 70-80.Ще следя темата с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Ееееее, айде сега пък картон! Далеч по-умни хора са измислили термостатът за тази цел. Просто го смени и готово. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 (Редактирано) Сменяйте термостати, момци,това ви е проблемОТ.Цена на термостат - най-добрият (уж) - Behr- 18 ЛеваЦена на труд за смяна - 20-25 ЛеваДа имаш двигател, работещ на оптимална температура (което му удължава многократно живота) и хубаво парно след 1-2 км каране - безценно. Редактирано 20 Ноември 2008 от connor cane Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Недостъпна Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 А сложно ли се сменя датчик на температурата, че колата ми загрява до 120С , но чувам че перката се включва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 А сложно ли се сменя датчик на температурата, че колата ми загрява до 120С , но чувам че перката се включва.Абе как 120 ще унищожиш матора бе човек дано да е от датчика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Ще използвам темата,да споделя,че и при мен се появи подобен проблем преди 3 дни.При мен обаче стои само на 80 градуса температурата и термостата си бачка идеално.Явно проблема идва от другъде,защото в моменат ми включва перката на 90 градуса по таблото.Следователно от всичко казано до тук имам грешни показания на таблото,които обаче не се сещам от какво са следствие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Става въпрос за 80 avant 1.6 ADA та сега като позастудя температурата седи на 50 градуса когато сьм в движение.И естествено от парното духа хладно.Само ако карам бавно или съм на място се вдига. Дали е нормално и дали да сложа картон пред радиатора?При вас как стоят нещата?Моята след 1,5 км духа горещо, ако те мързи да сменяш термостат или нямаш пари слагай кашон,но е малко грубо за автомобила Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 И аз съм си го мислел това с картона, само че незнам дали ще има голям ефект. Термостата съм го сменял лятото и си работи нормално. Колата ми достига оптимална температура (90 градуса) след около 5 км. пробег. Карам предимно на "извънградско". Парното започва да духа топло още на 50 градуса. Проблемът ми е, че до работа ми е 8-8.5 км. и през повечето време колата върви студена, та затова се чудя дали да не мушна един картон пред радиатора. Притеснява ме само да не би този картон да направи някоя поразия.Към колегата с АДА_то - ами наистина може термостата ти да не затваря(моя беше така преди да го сменя). Провери след като е поработил малко мотора горният маркуч към радиатора започва да се затопля. Ако и долният маркуч се затопля, значи термостата не затваря. Долният маркуч трябва да започне да се затопля, едва когато мотора достигне работна температура(при мен е 87 градуса). Новият термостат го взех за 17 лв. , само дето при мен е наврян под помпата на хидравликата, което усложнява смяната му. На самия термостат има едно гумено пръстенче, което при мен се беше смачкало. Според мен можех да мина само с подмяната на пръстенчето, но понеже бях взел вече нов термостат, та го смених и него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 на 120 градуса и ти ще се включиш сигурен/а ли си,че е от датчика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 И аз съм си го мислел това с картона, само че незнам дали ще има голям ефект. Термостата съм го сменял лятото и си работи нормално. Колата ми достига оптимална температура (90 градуса) след около 5 км. пробег. Карам предимно на "извънградско". Парното започва да духа топло още на 50 градуса. Проблемът ми е, че до работа ми е 8-8.5 км. и през повечето време колата върви студена, та затова се чудя дали да не мушна един картон пред радиатора. Притеснява ме само да не би този картон да направи някоя поразия.Никаква поразия няма да ти направи аз с москвича цели зими карах с кашон защото там перката ми се върти постоянно и двг не може да загрее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Недостъпна Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 на 120 градуса и ти ще се включиш сигурен/а ли си,че е от датчика ?Не е за първи път, така че съм сигурнА. А и не е възможно сутрин при тези температури аз с палене да съм на 90С. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Веднъж ми се случи и за 1 км. вдигна 120гр. Оказа се,че тръбичката,която свързва радиатора с казанчето за антифриз се беше задънила с мръсотия.Ако скоро не е сменян антифриз или нещо по радиатора ти не е ок и това е вариант.За това първо разкачи въпросната,провери я на запален двигател дали има налягане и дали водата си тече нормално и после мисли за датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cocteau Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Това да не е от фън темите, в грешен раздел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Май нещо такова се получава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bateice Публикувано 20 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Само малко да ме упътите каде се намира предполагам на картинката номер 26 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 26 са скобичките, инак да , там под този пластмасовия фланец за дебелия маркуч, хванат към водната помпа с два болта М6 (10мм гаечно ключе)Оригинален термостат в Юнитрейд струва 56 лв, той ми е трети, преди един Валео и Бер, заради които преточвах антифриза три пъти - язък за спестените пари :-DСменете направо и пластмасовия фланец - 5-10 лв е, криви се с времето и започва да изпуска...Колкото до недостъпната - заповядай до гаража, или е температурния датчик, или кофти спойки по таблото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 (Редактирано) И мойта бавно топли от както застудя. Днес случайно минах покрай един магазин и купих теромстат. Бер 28лв и по късно ще го сменя. Ще пиша за резултата. Имам друг проблем обаче, като запаля сутрин и почва да загрява стига до 50 градуса и след това стрелката пада на нула(се едно махам буксата на датчика). Като продължи да загрява и като стигне до 70 стрелката се изправя по скалата и продължава да отчита нормално до 80-90-95 пак почва да отчита. От какво може да се получава тая странна пауза и да не отчита между 50 и 70 градуса..? Датчик според мен, а според вас..?P.S. за 2.3 NG става въпрос Редактирано 20 Ноември 2008 от bob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bateice Публикувано 20 Ноември 2008 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 (Редактирано) Намерих го и сега го почвам.Мерси на всички.Wahler 17лв. Редактирано 20 Ноември 2008 от bateice Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Намерих го и сега го почвам.Мерси на всички.Wahler 17лв.Валера е хубав термостат. Преди 4 -5 дена сменях на ТИГРА-та на жената иси отваря точно на 92 гр. (толкова е при Хлопелите).Обаче цената му ееее.... 64 камъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 ...Нещо при Опел да е по-скъпо.Имам в нас един Валер,миналата година го поръчах от ВиД,затова се надявам,че е истински.Само 15 лв.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Нещо при Опел да е по-скъпо.Имам в нас един Валер,миналата година го поръчах от ВиД,затова се надявам,че е истински.Само 15 лв..Ами умниците от GM са предвидили на тоя мотор (1,4 / 16 в.)смяната на термостата да става заедно с неговия корпус .По евтиния вариант за тоя ЕКОТЕК е БЕР - 40 лв. ,обаче тогава нямах време да обикалям и да търся. За сметка на това обаче смяната на термостатае направо приказка - става за 5 мин. и не се източва чорбата ,понеже е разположенв главата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
connor cane Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 Като сентенция от всичко написано тук:най-сърдечно моля колегите да НЕ слагат никакви картони, кашони, мукави и тем подобни цигании по радиаторите на автомобилите си! Това не е Москвич! И на него му бяха намерили цаката батките - пускаха перката с копче, което сами си инсталираха - че иначе зимата нямаше загряванката.Сменете си термостата и за нула време ще имате парно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bob4o Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 (Редактирано) Е да ама не. Днес го смених и определено има разлика,но работата отива към радяторче. Поне при мен де. На 1 степен духа доста топло но на 2-3-4 почва да охланднява въздуха като работи на място по задръстванията. Температурата е 90-95. тц тц тц, д...ба и радяторчетата... Редактирано 20 Ноември 2008 от bob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 20 Ноември 2008 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2008 (Редактирано) Мн съм се чудел дали имам термостат или не иначе кат запаля колата и след има нема 5 най-много 10 духа топло Пък стрелката си сочи под 40 градуса де да знам да не ме лъже датчика на таблото ?Aйде де никой ли няма мнение Редактирано 20 Ноември 2008 от pleyboi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване