Jump to content

Помагайте че се побърках вече


Recommended Posts

Брат ела на некоя среща да те кача на моето б3 и тогава да говорим за утрепани коли :)

Не се съмнявам че ти е добра Б3-ката, ама както ти сам каза - няма да я дадеш лесно и евтино, a пък за колите на Иво Динков - но комент, при тях годините не важат, той си ги поддържа с истински части и ги държи в топ състояние :P

Но замисли се 99% от Б3-ките дето се търкалят по пътищата не са ли гробници вече:P

И да - продължавам да твърдя че Фиеста 1998 година е много по-лека и приятна за каране и управление от 20 годишно Б3 (карал съм и двете, че и Б4), може да е по-шумна щото е по-малък клас кола, но по-новото си е по-ново..... абе нека момчето си реши, само нека бъдем обективни, а не сектанти.

Пак искам да питам - някой знае ли къде продават нов дебитомер за АБК и да го има наличен, някой знае ли къде има още части за механична инжекция и майстор койте може да ги оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Да не говорим че аудито на 120-130 е на някъде 3к оборота (поне това което карах последно по магистралата). .... Аз вече съм твърдо решен да си взема Audi 80/90/Coupe. В крайна сметка няма да се заричам с кой мотор ще е, защото много по-важно е състоянието на колата.

Ауди Б4 двигател АДА е с къси скорости и на 120 си на 4000 оборота - нещо такова беше, но за сметка на това си има своите предимства :steinigung: Та ако търсиш дългите скорости, то със сигурност Б4 с двигател АДА не е за тебе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм карал Б4 ама тук не съм много съгласен. На дядо ми жигулата е 71ви набор мисля, от най-първите, и още се движи. Вярно, върти по 2000км на година ама е факт че се джижи, току прескърца някой шарнир на 3-4 години или каре и това е... И говорим за кола с 20 години по-стара от едно Б4. Ся технически и както си искате погледнато едно б4 сравнено с жигула е все едно мойто А4 до ново бентли. Отказвам да повярвам, че като си вземеш едно не съвсем изтръпнало Б4 за 3-4000 и имаш под ръка още 2000 дали няма да можеш да го вкараш в топ форма и да караш после още години?......... :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди Б4 двигател АДА е с къси скорости и на 120 си на 4000 оборота
Със 120 си на 3600 оборота... айде да не се обиждаме :steinigung:
Отказвам да повярвам, че като си вземеш едно не съвсем изтръпнало Б4 за 3-4000 и имаш под ръка още 2000 дали няма да можеш да го вкараш в топ форма и да караш после още години?......... :hilezh:
Честно казано, аз не виждам, освен при някакви форсмажори, какво би се променило необратимо в моето Б4 след пет години...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам Б3 88 набор.На жена ми взех Браво 1999година 1.6 16волта.Значи бравото е с 11 годинки по младо.Тоя тъп Фиат се разпадна от всякаде за 1год. Продадох го и купих още едно Б3. С моето ауди за две год. съм навъртял 78 000км без ядове а небеше в топ форма когато го взех. Та моя съвет е ориентирай се към по маркова кола нищо че ще е по стара.Ауди година няма . :steinigung::hilezh::wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как ще сравнявате Фиеста и Фиат Браво с Ауди Б3, еле пък Б4 - вие луди ли сте бе?

Първо - различен клас коли са - откъм големина. Второ - качеството на материалите и като цяло на изпълението е със светлинни години разлика в полза на аудито.

Но е верно, че вече е почти невъзможно да намериш читаво б3 - просто са на по 1 000 000 левги. Колкото и здрави и надеждни да са - на 20 и повече години кола си е уморена отвсякъде.

За Б4-ките важи почти същото - не може почти да се намери читава бройка. Ако има - ще и обявят цена 5200 без коментар, примерно, и никой няма да я купи - щот е на 15 години кола. Всеки ще скочи на по-новия фиат или форд (те за 5000 вече чисто нови ги дават :hilezh: ) и после ще си го бие у главата, като почне да му се разпада таблото, да не може да запали на по-студено от 10 градуса и дръжките на вратите да му остават в ръката. Тия фордчета и фиатчета са били хубави като нови - ма да ги покараш 3-4 години и толкоз. Б3 и Б5 може и 25 да подминат - при правилна поддръжка. Виждал съм ебати лачената Б3 - 87 набор. 22 лета са тва. А си беше супер - 1,8 карб - на 340 000 по километраж - мъркаше, отвътре - нема да лопне, нема да тропне, нема скъсано и протрито. Искам некъде да видим 22 годишен фиат или форд. :multi: Ма май само в историческия музей може да се натъкнеш на подобен експонат. :hilezh:

Колегата да се въоръжи с търпение и да търси. Ако изпадне някоя Б4 за добра пара (под 4000) и ти "лепне на гъза" - скачай. Ще дадеш още 500-600 да я обслужиш и постегнеш и си ти. Ако пък искаш "по-нова година" - за 3000 лева земаш фиеста или браво 99-2000 година. Ма се подготви морално за доста ядове и разходи.

Бе земай квото ти е на сърце (и по джоба). Ма да не се фърлиш на някоя гробясала А4 1995 година само за да си моден и после да я гарираш предблока за постоянно, щот няма пара да смениш ремъка и кривите алуминиеви носачи. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Второ - качеството на материалите и като цяло на изпълението е със светлинни години разлика в полза на аудито.

Верваш ли си? За Б3 и Б4 как да е, ама гледам си споменал за Б5 че и тя 25 години мое да докара - там за качеството на метериалите има писано доста - изпрошва се таблото откъм централните духалки, разлепя се покрай краищата......и куп други такива неща:hilezh: Не че фят и форд са някакво цвете де:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верваш ли си? За Б3 и Б4 как да е, ама гледам си споменал за Б5 че и тя 25 години мое да докара - там за качеството на метериалите има писано доста - изпрошва се таблото откъм централните духалки, разлепя се покрай краищата......и куп други такива неща:hilezh: Не че фят и форд са някакво цвете де:flipoff:

ОбъркАл съм се - Б3 и Б4 имам предвид.

Б5 е ясна, че не може да изкара толкова - ма тя не и правена затова де - дълга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОбъркАл съм се - Б3 и Б4 имам предвид.

Б5 е ясна, че не може да изкара толкова - ма тя не и правена затова де - дълга тема.

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравихме да напомним на момчето, че освен да купи колата, трябва да я обслужи.

Например разходите по една нововнесена Б4-ка са горе-долу така:

1. Гражданска - 130-140 лева.

2. Екотакса - не знам колко е, май около 200.

3. Процедури в КАТ - максимум 150 лева.

4. Аларма - минимум 100 лева.

5. Маркиране - 30 лева.

6. Каско - примерна премия 300 лева, да речем на четири вноски, значи поне 75 лева веднага.

7. Масло, филтри, ангренажен ремък, ролка, работа - около 300 лева.

8. Задължително спирачна течност, при необходимост накладки и дискове - няма как да се посочи сума, може да 30-40, може да е 400 лева.

9. Обслужване на ходова част - също няма как да се посочи сума.

Така че смятам, че ако има 4000 лева, повече 2600-2800 не могат да се отделят за покупката, останалото - обслужване.

Да не говорим, че след някоко месеца почти със сигурност ще дойде време за гуми, подмяна на някоя част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко е че здравите аудита приключиха след б4-ката, за съжаление трябва и да мислим и за годинките обаче. Вярно има изпънати б3-ки примерно, но найстина не мога да се сетя кога видях за последно такава тук в Пловдив! Винаги съм се възхищавал на "желязното" табло на тия коли, ламарините за перфекция, спред двигателите може да се каже, че нама лош...

Обаче тук въпроса не е само дали някога ще ти се счупи нещо голямо по колата, а и дали всичко по нея работи както е мислено да работи след като е излезнала от завода! Пример - едно б4, което карам понякога - хидравликата работи, да но понякога и хрумва да се втрърди, винаги различно трудно се върти, всеки път колата пали различно, счупи се врътката топло/студено, климатика работи супер, но не винаги, оборотите на всеки 2 седмици средно почват да стават игриви, понякога (произволно)започва да връща оборотите по-различно и т.н.

Всеки един от тези проблеми няма оправяне понеже след 4-5 ходения по сервизи, диагностики и умуване, се оказва че всичко е перфектно. И какво правим тогава? Всичко работи ама не баш винаги и не точно еднакво. Това са все проблеми дължащи се на старост, предпочитам да си карам новата и чуплива кола и като се стоши нещо да си го платя и пак да карам изрядна кола, а не да си играя на тука има тука нема с 20 годишни коли с доволно количество екстри и електроника.

Отделно възрастта се отразява неблагоприятно на салоните, повечето от които определено са слабо място на ауди...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям горното. Ще ти останат пари и да я обслужиш както трябва и за гуми ще останат и т.н.Най-важното е да си си преценил бюджета. Има и алтернатива на Б4 и е японска предлагам ти я само за инфо но ако проявиш интерес съм насреща.
Колега аз като си търсих кола се бях спрял именно на такава Карина Ипсилон и Ауди Б4, може да прозвучи млако антифорумско но не ми достигнаха парите за Карината пък и трябваше да и слагам допълнително АГУ /разбирай газов инжекцион/Това ми е любимата марка за автомобили и Лексъс естествено а другата в последствие която ми стана е Ауди, за Б4-та не съжалявам и грам, оказа се добра кола, е вярно е че спрямо карината по качество е малко назад но все пак е ауди.Та към колегата по-горе който се интересува за кола-моето мнение колега че до тези пари твоята кола е Б3 или пък ако можеш и Б4 просто до тези пари смятам че това е най разумния избор за автомобил за БГ мое мнение естествено.Но ако събереш млако повече и имаш възможност да тестваш Карина не се колебай, за мен тази кола е образец за надеждност и качество в долния сегмент на средния клас до 95-96 година имам впредвид.
Както казах по-горе "колата не ми трябва само за градско каране". Аз не се виждам на магистралата с корса или нещо от класа.... Да не говорим че аудито на 120-130 е на някъде 3к оборота (поне това което карах последно по магистралата). В момента и приятелката си търси кола, с малко по-висок бюджет 4500 някъде, та дори на нея не и допаднаха корса, поло и нещата от този клас. Спря се тя на едно ауди купе много запазено, един сивик, един роувър и едно бмв 318 автоматик. Но това е друга тема :flipoff: Аз вече съм твърдо решен да си взема Audi 80/90/Coupe. В крайна сметка няма да се заричам с кой мотор ще е, защото много по-важно е състоянието на колата.Единственото нещо за което се замислям е дали да не поизчакам (ще ми е доста трудно чакането :hilezh: ) още малко да събера за б4. Според вас заслужава ли си?
Колега по повод въпроса за оборотите аз на 3100 съм на 140 с Б4 2.0, и това ме радва адски много хахахаха мотора се не зори ама ич.А за въпроса относно фиеста или корса 97-99- че и 2006 дае мисля че е излишен да се сравняват с Б3 или б4-ри когато тия галъбарници стигнат годините и километрите на б3-та или б4-та да ми се обадят за сигурност, комфорт , устойчивост, ниво на шум и т.н. да не говорим а па за ръжда и качество на сглобката ше си премълча тактично така че ако ще заменям б4-та с някоя друга аз лично ще е или Авенсис или Лексъс или б6 2.0ТДИ.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темичката стана дотса интересна и все повече се убеждавам че съм се насочил към правилния автомобил за мен - Audi 80 :flipoff: Радвам се че се засегна темата за обслужване на колата. Все пак трябва да си имам някъква идея какво ме чака.

Имам едно въпросче - Искам аудито да е с ел стъкла огледала и централно заключване. Ако колата на която се спра няма тези екстри възможно ли е слагането или не си заслужава и е по-добре да търся такава със фабрични такива. И ако можете да кажете нещо за АБС-а.

Редактирано от DJ_Vasko_C
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси си кола с климатик. Доста по-важно е лятото да се возиш комфортно, отколкото да не искаш да се качиш по обяд в нея.

АБС-ът е също не маловажно предимство, въпреки спорните му помощни качества в някои случаи.

Ел.огледалата не са кой знае какво МЕГА-предимство, особено ако само ти ще си караш колата, щото 1 път като си ги нагласиш - кой ще ти ги пипа?

Ел.стъклата са си предимство, ама да не се разваля, че тогава ще си мечтаеш за най-обикновена ръкохватка, която да няма общо с нищо електрическо.

Търси си упорито автомобил, че масово колегите са прави - на тази възраст трудно се намира запазен екземпляр. Може да имаш късмет бързо да го намериш, но може и няколко месеца да ти трябват, за да изпадне нещо читаво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темичката стана дотса интересна и все повече се убеждавам че съм се насочил към правилния автомобил за мен - Audi 80 :steinigung: Радвам се че се засегна темата за обслужване на колата. Все пак трябва да си имам някъква идея какво ме чака.

Имам едно въпросче - Искам аудито да е с ел стъкла огледала и централно заключване. Ако колата на която се спра няма тези екстри възможно ли е слагането или не си заслужава и е по-добре да търся такава със фабрични такива. И ако можете да кажете нещо за АБС-а.

Търси кола с клима, лятоска не си е работа иначе, 2009 година сме вече, пазара е претъпкан от достъпни коли с климатик, без климатик си е мазохизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как ще сравнявате Фиеста и Фиат Браво с Ауди Б3, еле пък Б4 - вие луди ли сте бе?

Първо - различен клас коли са - откъм големина. Второ - качеството на материалите и като цяло на изпълението е със светлинни години разлика в полза на аудито.

Но е верно, че вече е почти невъзможно да намериш читаво б3 - просто са на по 1 000 000 левги. Колкото и здрави и надеждни да са - на 20 и повече години кола си е уморена отвсякъде.

За Б4-ките важи почти същото - не може почти да се намери читава бройка. Ако има - ще и обявят цена 5200 без коментар, примерно, и никой няма да я купи - щот е на 15 години кола. Всеки ще скочи на по-новия фиат или форд (те за 5000 вече чисто нови ги дават :rotcol: ) и после ще си го бие у главата, като почне да му се разпада таблото, да не може да запали на по-студено от 10 градуса и дръжките на вратите да му остават в ръката. Тия фордчета и фиатчета са били хубави като нови - ма да ги покараш 3-4 години и толкоз. Б3 и Б5 може и 25 да подминат - при правилна поддръжка. Виждал съм ебати лачената Б3 - 87 набор. 22 лета са тва. А си беше супер - 1,8 карб - на 340 000 по километраж - мъркаше, отвътре - нема да лопне, нема да тропне, нема скъсано и протрито. Искам некъде да видим 22 годишен фиат или форд. ;) Ма май само в историческия музей може да се натъкнеш на подобен експонат. :scrambles:

Колегата да се въоръжи с търпение и да търси. Ако изпадне някоя Б4 за добра пара (под 4000) и ти "лепне на гъза" - скачай. Ще дадеш още 500-600 да я обслужиш и постегнеш и си ти. Ако пък искаш "по-нова година" - за 3000 лева земаш фиеста или браво 99-2000 година. Ма се подготви морално за доста ядове и разходи.

Бе земай квото ти е на сърце (и по джоба). Ма да не се фърлиш на някоя гробясала А4 1995 година само за да си моден и после да я гарираш предблока за постоянно, щот няма пара да смениш ремъка и кривите алуминиеви носачи. ;)

Еми затова говориме бе колега да не взима такива утрепани коли .Не ги сравняваме даваме пример като изпатили в чстност аз от тъпи коли марка Фиат.Повервай ми таблото и пластмасата са най-малкия проблем.

Редактирано от to6o1.8ss
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе как ще сравнявате Фиеста и Фиат Браво с Ауди Б3, еле пък Б4 - вие луди ли сте бе?

Първо - различен клас коли са - откъм големина. Второ - качеството на материалите и като цяло на изпълението е със светлинни години разлика в полза на аудито.

Но е верно, че вече е почти невъзможно да намериш читаво б3 - просто са на по 1 000 000 левги. Колкото и здрави и надеждни да са - на 20 и повече години кола си е уморена отвсякъде.

За Б4-ките важи почти същото - не може почти да се намери читава бройка. Ако има - ще и обявят цена 5200 без коментар, примерно, и никой няма да я купи - щот е на 15 години кола. Всеки ще скочи на по-новия фиат или форд (те за 5000 вече чисто нови ги дават :lol: ) и после ще си го бие у главата, като почне да му се разпада таблото, да не може да запали на по-студено от 10 градуса и дръжките на вратите да му остават в ръката. Тия фордчета и фиатчета са били хубави като нови - ма да ги покараш 3-4 години и толкоз. Б3 и Б5 може и 25 да подминат - при правилна поддръжка. Виждал съм ебати лачената Б3 - 87 набор. 22 лета са тва. А си беше супер - 1,8 карб - на 340 000 по километраж - мъркаше, отвътре - нема да лопне, нема да тропне, нема скъсано и протрито. Искам некъде да видим 22 годишен фиат или форд. :unsure: Ма май само в историческия музей може да се натъкнеш на подобен експонат. :lol:

Колегата да се въоръжи с търпение и да търси. Ако изпадне някоя Б4 за добра пара (под 4000) и ти "лепне на гъза" - скачай. Ще дадеш още 500-600 да я обслужиш и постегнеш и си ти. Ако пък искаш "по-нова година" - за 3000 лева земаш фиеста или браво 99-2000 година. Ма се подготви морално за доста ядове и разходи.

Бе земай квото ти е на сърце (и по джоба). Ма да не се фърлиш на някоя гробясала А4 1995 година само за да си моден и после да я гарираш предблока за постоянно, щот няма пара да смениш ремъка и кривите алуминиеви носачи. :box:

ТУка чеснУ незнам ко си искал да кажеш пич? B) Видял си една еспаньола Б3 на 340 000км по километраж и кво.Сегашния ми кош Фиат Мареа дет го имам 99 лето ноември тъкмо слизаше от автовоза като се лепнах за него и джамбазина беше тръгнал с лаптопа да оправя на всичките километражите беше на 307 503км няма да го забравя и му викам недей ми връща километража поне ще му знам истинските.Според теб на колко "реални" щеше да я бутне аз мисля на 104...а или вече им мина на тях модата и вече ги парвят на по около 165 000км :lol: За 20 годишен Фиат пък точно немай грижа да видиш ако можеш да смяташ до 20 това са Типо/Темпра,а колко движещи се каруци Регата/Ритмо които пък са на около 30 лазарника вече.Омразните Жигули и Лади да ги споменава ме ли щот са дядовци на днешните Фияти.Вече става около 6-7 пъти ходя до Истанбул и до Драма с Мареа-та.Нямам думи какви Фиати и на колко години се движат В Истанбул при това натоварено движение.Това са модели на Сахин/Тофаш еквивалентни на Арджента и..Фиат не е най-добрата кола,но предлага най-доброто за парите си.Незнам защо в Турция едно Ауди не видях :lol: В Германия като бях само Мерцедес и БМВ се набиваха в очи на магистралите."Двата кенефа"(Ауди) май според доста също германци излиза,че караш Фолксваген,а поддържаш нещо като Мерцедес.Кво пък да ти споменавам за моя ФяТ ..скъсах му каза на магистралата Одрин..Истанбул щот поне гадните дрелки не засичат за скорост като поне 180км съм карал с газ до дупка а това по моя километраж е 210км/ч 1.9 ЖТД 105к.с с чип около 140 коня и след чипа нищо,че е Комън-Рейл си припушва доста черничко.Та си викам ако тука гръмне я турбина я двигател рязаните бургии,ще я оправят за около 200 евро и за туй карах кат за последно.Общо като се върнах в Бургас като от Къркларели падна много сняг,а аз с летни гуми и на границата колко буксувах около час докато дойде един тъп митничар най-накрая да бутне малко и в крайна сметка с около 100-150км безобразно натоварено движение в Истанбул,магистрала до Лозенград навръщане пак горе-долу на пълна газ,буксуване и каране само на първа скорост до Бургас общо 846км като тръгнах с пълен резервоар и като се прибрах събра 49.5 литра НАФТА :lol: от туби докато преля резервоара....това идва 5.85л/100км :lol: при това каране кво да искам повече от таз кола па макар и ФяТ ..а забравих да спомена,че не можах да намеря хотел само един до Босфора,но искаха 100 долара и тъй като вече беше около 23.00 часа сметнах,че за около 6-7 часа няма смисал за тез пари и легнахме с жена ми като пуснах задната седалка. Мареа-ата е доста дълга и широка кола,а моята е и комби и стана като спалня,но оставих двигателя да работи и климатроника на 27 градуса.Сега знам как абсолютно всички,ще скочат и ще почнат да псуват ма това е самата истина.Имал съм 23 коли дотук тази ми 24-тата повечето са били немски,но повече никога няма да се кача на немска кола,наистина незнам какво става като се качиш в Италиянка,която не ти създава ядове,но все пак първото ми нещо беше да и сменя накладките и дисковете с АТЕ и да си сваля и прегледам всеки детайл по ходова част собственоръчно,а както ТИ да пишеш в подписа си ДА НЯМАШ ВЯРА В СПИРАЧКИТЕ СИ!!!! :P На тях ако нямаш вяра си за затвора направо,особенно ако отнемеш чужд живот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имаме и Фиат у семейството и не бих го сравнил със старата ми б2-ка.Нека има бастуни като мен дето си карат б3-те и подръжат мерцедес(ремъци и ролки 33 лева).Айде след 10 години ше видим кое ше е по добре Бравота,Фиести или Б3-те

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батя кво речИ ти ве, баси несвързания пост, само видях некъв фЯт. :yau: Дет се опитваш го пробуташ за кола. :yau: Да фащаш да се потапяш у мазута и другите зловония на бурскаския залив и поИчи да не съм те видял да пишеш тук, такива тъпни и бози не бех чел скоро, фЯт предлагал най-доброто срещу парите си, бхахахахахахах мисир! :yau:

П.П Тва, че по Германия как не били карали Ауди, мухахахах аве ма ти сериозно ли? :lol: Щот аз кат бех по Скандинавия бая Аудита видех по улиците и ни един фЯт, странно. :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имаме и Фиат у семейството и не бих го сравнил със старата ми б2-ка.Нека има бастуни като мен дето си карат б3-те и подръжат мерцедес(ремъци и ролки 33 лева).Айде след 10 години ше видим кое ше е по добре Бравота,Фиести или Б3-те

:yau::loldev::lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе Фята че не е стока, не е ,ама да се набутва момчето с такъв кошник като В3, дето ще си остане завинаги негово няма много смисъл.Или ще трябва да качи сумата на 4-5000 лв. или ще направи компромис откъм возия и ще си вземе поне нещо по-ново.А добра 90-ка купе за 3000 е малко съмнително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че взема ли такава кола ще си остане вечно моя. Но аз си я харесвам, и мисля да си я стегна като хората и да я поддържам наистина качествено.

Засега имам една много добра оферта. Един колега който има вече 80 и а4 иска да си взема нова а3 и да ми продаде 80-тката. И ако успее в скоро време да се сдобие с новата придобивка мисля че и двамата ще бядем много радостни с новите си возила :hilezh:

Относно 80-тката 1.8 моно инж, ел стъкла и огледала, идеално работещо парно, АГУ. Основни забележки - дебитомер и преден капак смяна. Не работи лявото ел огледало и централното заключване на лявата врата. Ако се заключи дясната централното си работи на цялата кола. Фаровете светят много слабо. Ами това е общо взето. Сега трябва да стискам палци нещата да се развият по-бързичко :blink:

Редактирано от DJ_Vasko_C
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само знам че не работи на бензин. Инъче аудито беше при мен няколко дена и минах около 200-250 километра пробег.

Редактирано от DJ_Vasko_C
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[quote name='KYPO'

И кво предлагаш Си зема ве пръдня зловонна дълга..кат твоя трофей дет се го фалиш навсякъде ли ве? И тук ли взема да акаш? Спамилнята не ти е достатъчна май?Нали и новата си приятелка хвалиш дет била мноо богата и колко Хапартамента имала разбираш ли :) .Еми помоли я тогаз ти вземе ено по свестно Ауди пък тоз червения домат пак си го дръж да не те напускат мислите за старите здрави Б3...Ай кат си мноо навит,ама хубуй се замисли над предложението ми.Срещаме ме се някъде по средата на пътя да речем Ст.Загора щот нали не щеш да идваме На София да прайм задръстване пък ти си най-големия все и навсякъде си вреш дългата гага и като толкова авторитетен и мислещ се за Бог :) дето няма как да дойде у мазния гьол щот разбираш ли ходи само до Гърция и Турция на почивка.Та среща ме се точим маслото на моя и на твоя кош...и който направи повече километър от другия признава дружно тука прд целия форум,кой по здрав двигател,нищо,че моя е мазутник и се предполага,че работи на мноо по-голямо натоварване от твоя бензинопил.За още по достоверно,ще им източим и водите по-бързо се отървем от кошерите и двамата.щОм чак до Скандинавието си допрял глисто дълга поне кажи ходил ли си до Италия? За манталитета на италиянците знаем,че знаеш много щот си на всяка манджа меродия та в тази връзка ти най-добре трябва да знаеш,че гадните жабари МАСЛО НЕ СМЕНЯТ! Гъзят колкото могат по магистралата при 45 градусова жега с климатик надут докрай и МАСЛО което щеката НЕ ГО ХВАщА и така години наред.Не крия че и мойта като слезе от автовоза и тя нямаше масло на щеката ма въпроса е колко би издържал твоя кош на същите условия подложен..опа ти па немаше климатик за кое ли ти е туй чудо дето някой викаше също за кво ми е ЕЪРБЕГ кът че ли всеки ден се блъскам.Еми на Еърбега требва за точно такива отворковци кат теб дет се имат за голяма работа и се мислят за безгрешни зад волана.На ей такъв идиот кат теб като те изхака е за това един път в живота мое само ти дотребе възглавницата.Ти в твоя дарак имаше ли такава технология не моем се сети.Давай да тЪ видим сега къв отговор ше дадеш ма отсега се сещам кви ше ги засереш в мнението си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...