carlitobrigante Публикувано 2 Април 2009 Доклад Share Публикувано 2 Април 2009 (Редактирано) А за да се свалят фаровете се сваля цялата предна броня, което струва около 90 лева доколкото си спомням. Така че нали разбираш как се стига до 124 лева. Да ги беше накарал да ти подменят всички крушки във фаровете, щото утре ако ти изгори дневната светлина пак отиваш на 130 лвОтносно сервиза: ти както разбирам си недоволен от цените, а не от работата. Това са две различни неща. Цените не ги определят хората дето работят по криковете. Отиди при Пенчовски-той е шефа, доколкото знам Редактирано 2 Април 2009 от carlitobrigante Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
=Alex= Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Аз ако знаех, че ще струва толкова - щях да сменя всичките лампи Да, в този случай съм недоволен и от цените. В предишните два - от сервиза (писах вече за проблема с накладките, след това - маслото... а накрая ми бяха фактурирали 300 литра спирачна течност за малко над 300 лв по смомен, но си коригираха ф-та - било грешка).За габаритните крушки - били се сваляли подкалниците, целия въздушен филтър, след това някакъв компонент на хидравликата се разкача (ляв фар), после броня и се вади фара... Вероятно, ако възложим на даден конструктор да го направи по-сложно, на дали би се справил толкоз успешно Както и да е - нямам против, но беше редно приемчика да ме посъветва, че е хубаво да си сменя всичките крушки. Сега ако думне и DRL-a - пак тая операция. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Април 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Къде са я похабили тая дълллллга предница, незнам. То на старата А6 беше по-добре, въпреки късата предница. Важното е клиента и да иска да пипа, да не може. Или поне да е максимално сложно , та да стигне или до чупене или пак до сервиза. Това си е част от играта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Според мен това дали нещо се сменя трудно е проблем на майстора, а не мой. Звучи кофти, ама е истина. Ние сме клиенти там и имаме само едно задължение и то е да плащаме. От първи април труда е вдигнат двойно. Честито!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 3 Април 2009 Доклад Share Публикувано 3 Април 2009 Докато бях в сервиза в австрия, смениха на един мултитроник маслото. Кутиите бяха бели, но не обърнах внимание на марката. По много странен начин го слагаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 За да не отварям нова тема. Искам да попитам ремъка който е за помпата, предполагам и други неща - освен него друго сменя ли се (обтегач, ролка) ? Колко горе долу излиза смяната му? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Около 500лв. С части от Порще.бг, но самата смяна в друг сервиз. Утре ако не забравя ще погледна фактурата, но мисля че беше толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 13 Април 2009 Доклад Share Публикувано 13 Април 2009 Нещо не им вярваш на порше или просто си ходиш при майстор на който имаш доверие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Нещо не им вярваш на порше или просто си ходиш при майстор на който имаш доверие.По принцип не им вярвам на Порше, но например маслото на типтроника го смених при тях, защото са го правили доста пъти. Има неща които да се направят при тях е добре, такива по-тегави, вместо някой да се учи на моята кола.Но пък за определени неща, цените им са безумни. Например смяна на масло и филтър - 65лв. И то не че цифрата е страшна, а факта че специално при 3,0тди това е може би най-лесната манипулация. Дори масленият филтър е отгоре и него аз даже мога да си го сменя. Но части си взимам само от тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 Вчера ходих при тях и ги разпитах за цените. 1 час работа е 66 лева при тях. Отделно си плащаш консумативите. Смятам и този ремък да го сменя, че след това мазало с маслото не се знае дали не се е спекъл. А за масления филтър не ти препоръчвам да го сменяш сам Искам и друго да попитам, в подлакътника имам поставка за телефон. В тефтера пише, че е за нокиа 6210;6310 и 6310i, обаче като пробвах с 6210 телефона идва по дълъг и по широк и не влиза. На самата поставка има 2 бутона за отваряне и затваряне на разговора както и куплунг където влиза телефона, предполагам за зареждане и обмяна на данни. Въпроса ми е за какъв телефон ще е тази поставка? Нямам снимки да ви покажа, но при първа възможност ще направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 ... А за масления филтър не ти препоръчвам да го сменяш сам Разбира се че няма да си го сменям сам, просто казвам че не толкова сложно. Ако т.нар. мойстор не е идиот де. Затова предпочитам да ги гледам като правят нещо по колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 А Bluetooth-а в колата не ти ли върши работа или искаш да си имаш отеделен телефон? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 14 Април 2009 Доклад Share Публикувано 14 Април 2009 (Редактирано) Bluetooth ми върши работа, но просто искам като седна в колата да си оставя телефона в поставката. Предполагам ще е някоя нокиа, но ще трябва да изпробвам бая модели. Пробвах досега с 6020 и 6210. Имам е Е65 но той е твърде нов за да стане. Може би 6230 ще стане, но нямам такъв да пробвам с него. В книжката пише, че се и зарежда като е в поставката и така няма да ми се хаби батерията. Другата седмица ще гледам да сложа снимки.Тази снимка можах да намеря, но изглежда мойто е същото. Редактирано 14 Април 2009 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 (Редактирано) привет,аз имам следните питанки за 4F:1. къде се намира диагностичната букса,2. какво означават сервизните интервали, в смисъл това, че са дадено на всеки 30 000км., 60 000км., 90 000км., 120 000км. и 150 000км.интересува ме какво точно се сменя на тези километри, защото в книжките са само отметки без подробности. Редактирано 16 Април 2009 от Stoil Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 16 Април 2009 Доклад Share Публикувано 16 Април 2009 (Редактирано) привет,аз имам следните питанки за 4F:1. къде се намира диагностичната букса,2. какво означават сервизните интервали, в смисъл това, че са дадено на всеки 30 000км., 60 000км., 90 000км., 120 000км. и 150 000км.интересува ме какво точно се сменя на тези километри, защото в книжките са само отметки без подробности.1. Под кормилото.2. Те са си стандартни, на всеки 15К масло(ако е била на Long Life на колкото каже компютърът, максимално 30К), на всеки 30К поленов филтър, на всеки 60К масло на автоматичната скоростна кутия, на 90К горивен и въздушен филтър(ама това май идва множко за въздушния), на 120К ангренажен ремък ако е 2.0TDI и/или спомагателния ремък, на две години смяна на спирачна течност. И вече би трябвало да проверяват останалите течности, окачване, маркучи дали са в ред. Редактирано 16 Април 2009 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 17 Април 2009 Доклад Share Публикувано 17 Април 2009 колеги, абе днес се зароди един спордали CD чейнджъра възпроизвежда МР3 или само аудио дисковея кажете вие като знаещи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carlitobrigante Публикувано 18 Април 2009 Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 След 2006 възпроизвежда. Най-лесно ще разбереш като сложиш диск и видиш какво ще стане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 18 Април 2009 Доклад Share Публикувано 18 Април 2009 Но части си взимам само от тях. Иво, в понеделник колегата ми Веско си взе всички филтри на Хенгст, а маслото е Мотул Специфик 504-507. Взе го от добре известния магазин на Оборище. Ако не се лъжа 248 лв за 2 туби по 5 литра. С отстъпката вярно! Относно пистовия ремък - ако е от по-ранните модели с отстъпката е към 50 лв на Оптибелт и е наличен, а ролките само от Порше БГ и колкото и да е чудновато не са никак скъпи за такъв автомобил. Мисля в твоята цена за ремъка са те шамаросали яко точно за ремъка и труда, а май ролка е не повече от 45-50 лв. Те са 4 бр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Имам един въпрос, който буквално ме изнервя като се сетя за него.Защо подяволите, на последната шестица СЕДАН, светлината за заден ход е само една, тази в дясно???????всички други аудита са с по две светлини, включае и Авант версията на А6. Каква е презумцията, оправданието, причината?????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sky Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 (Редактирано) Сложи си една крушка пък ти. На старата ми А6-ца Ц5 и двете светеха.П.С. Аз пък имам друг въпрос. От няколко места чувам, че кола произведена за българския пазар се различава коренно по качество от кола произведена за германския пазар. Имам в предвид качестовто на материалите. Няколко хора са ми го казвали това, има ли логига някаква? Редактирано 2 Юли 2009 от sky Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 2 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 (Редактирано) Сложи си една крушка пък ти. На старата ми А6-ца Ц5 и двете светеха.няма никаква възможност. Няма !Трябва да счупиш стопа и да го преработиш за тази цел. Просто нямам никаква идея каква е причината за една задна светлина.другият вариант е да купиш стоп от английска кола, защото там свети само левия.Много хора ми казват, след маневра на заден - "Изгоряла ти е едната крушка!"даже не ми се обяснява.... Редактирано 2 Юли 2009 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Сложи си една крушка пък ти. На старата ми А6-ца Ц5 и двете светеха.П.С. Аз пък имам друг въпрос. От няколко места чувам, че кола произведена за българския пазар се различава коренно по качество от кола произведена за германския пазар. Имам в предвид качестовто на материалите. Няколко хора са ми го казвали това, има ли логига някаква?Да имат специален конвейер на който пише "България" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 няма никаква възможност. Няма !Трябва да счупиш стопа и да го преработиш за тази цел. Просто нямам никаква идея каква е причината за една задна светлина.другият вариант е да купиш стоп от английска кола, защото там свети само левия.Много хора ми казват, след маневра на заден - "Изгоряла ти е едната крушка!"даже не ми се обяснява....Сега да не тръгнеш сега, пак голфове да купуваш, заради една крушка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Сега да не тръгнеш сега, пак голфове да купуваш, заради една крушка. а дали у ибея няма некви тунек стопчета, модерни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 2 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2009 Според мен А6 /4F/ е крайно неподходяща кола за тунек, стопчета и всякакви други модни красоти. Въпреки някои недомислици, като силно стеснения двиг. отсек това е един от най-елегантните седани и всякакви такива външни ъпгрейди в общият случай водят до плачевни резултати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts