Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

това е шум от някой кормилен накрайник на рейката или шарнир... общо взето ябълковиден болт или самата рейка...

Вдигни колата отпред и виж дали пак го има... После  вземи едно WD40  и пръскай един по един ябълковигните връзки(под маншоните) и ще разбереш коя е ...Ако още го има шума откачи двата накрайника  на рейката от двата шенкела  и пробвай пак...

Редактирано от arsov82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е ти първо диагностицирай правилно нещата и после има 2 варианта

1.рейка-ремонт или нова

2.нещо по окачването -накрайник носач...

3. можеш да откачиш и пръта ,дето влиза в рейката вътре между педалите и да видиш дали ще  го има гадния звук..да не би да е от колоната около самия волан..на една осмица го имаше същото и се оказа от носач.. :nixweiss:

За друго не се сещам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е от една гума, в долу при педалите която се втвърдява и става на пластмаса, пръскането я оправя за няколко месеца. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаете като въртите електромотор на ръка как се чува... Ей на такова ми прилича, да не е нещо свързано със "сервото" на волана, примерно ако има някакъв електромотор или си е само хидравлика?

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според вас от какво може да е това:

Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? Днес я разглобих цялата, махнах волана и я напръсках с течна грес но резултат никакъв.

На жена ми х1 имаше същия проблем. Един плазгач под волана ама трябва да се свали волана и после 900 лева +300 за работа 20 дена изчакване на решение от DE кои ще плати. Не бих се изненадал ако и на теб е сходно решението на гадното скърцане.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В другите форуми говорят за смяна на кормилния прът или лентовия кабел, но днес като махнах кабела нищо подозрително не видях.

 

P.S N1995 не е от там там беше първото пръскане защото се вижда перфектно и е лесно за пръскане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В другите форуми говорят за смяна на кормилния прът 

 

Подобни теории са с висока степен на вероятност за съжаление. Например, в това клипче (на препатил с кормилната колона немски ентусиаст, който решил да й разгледа карантиите в името на науката  :hilezh: ) мисля се чува подобен шум, макар и по слаб при въртенето на пръта:

 

 

Има доста механично триещи се части в колоната. Ей тва черното като семеринг или о-пръстен - вдясно  на снимката също е много подозрително.

 

206189063-w988.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбира се - ето я (пускал съм линк и в една от темите за к.колона тук): 

 

Ремонт кормилна колона

 

Основно се говори за проблема със заключването на кормилната колона, причини и (полу)решение, доста подробно е описано цялото разглобяване, а в самия край е и въпросната ритуална дисекция :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очакваме с нетърпеж :)

 

Междувременно аз намерих това в ELSA: и атачмента към него: 

Редактирано от Creep
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичкия тоя шум който се получава е от рейката или по точно казано от главата на рейката. На пръта който излиза от рейката и се захваща за кормилния прът има един семеринг който със времето и високата температура става като пластмаса. 

 

Това е мястото където стой семеринга:

z9kx.jpg

 

На тази снимка е премахнат за откриване на проблема. :)

 

А това е самия семеринг който струва 1,50лв.:

fkuf.jpg

 

 

Единствената подмяна на семеринга е като се демонтира рейката, след това се премахне кожуха на главата, защото се поставя от вътрешна страна. А това което направихме днес е като взехме най обикновена спринцовка с най-тънката игла и между пръта и семеринга се напръска с течна грес. Цялото това премеждие днес ни отне, няколко пъти сваляне на волана със всичките джаджи окачени по него и към 18:30 успешното и сглобяване.  

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи се оказах прав... не е от централната конзола..Преди известно време и при мен се яви за малко ,но по леко се чуваше и аз намазах с графитна смазка около тоя семеринг  и до сега не съм го чувал повече..То наистина е евтин  ама кофти се сменя..... Вие сваляхте ли рейката или си играхте на място?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да сподели как се сваля духалката на таблото откъм шофьора. Като я подхвана откъм волана лесно поддава, на по-нататък нещо се запъва и ме е страх да не счупя нещо.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи се оказах прав... не е от централната конзола..Преди известно време и при мен се яви за малко ,но по леко се чуваше и аз намазах с графитна смазка около тоя семеринг  и до сега не съм го чувал повече..То наистина е евтин  ама кофти се сменя..... Вие сваляхте ли рейката или си играхте на място?

 

е нали ти казах, че е точно това долу в краката тоя пръстен става не на гума а на пластмаса направо и стърже отвратително. Смазването решава проблема от ден до пладне, решението е нов, само, че трябва да разглобиш половината колаз за там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...