Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Тоя клапан се чисти за 5 минути само си приготви материали, нещо с което да го почистиш примерно парцал с циф, и някакви тапи да речем пластелин или нещо да сложиш да не тече вода. Може и жената да викнеш да държи ахаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Стоповете са еднакви и заменими, задните брони са еднакви и заменими, дифузьорите също.

 

A6 4F Avant

pictures_audi_a6_2005_7_b.jpg

 

A6 4F Avant Facelift

551_0.jpg

 

При седана разликите са драстични.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен колите и от двете снимки ми се струват отпреди фейслифта. След фейслифта,белият сектор в стоповете е по-дълъг,това на прима виста. Иначе,аз също се интересувам и ми се иска да са наистина плъг ен плей.

Другото което,понеже с Христо спорихме-виждаш ли,че горната е еС-лайн и е именно с 19-ките,за които говорех.

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Емо, виж на долната дифузьора - това е s-line фейслифтовия :) Такъв за пре-2008 няма.



Фейслифтови:

SET427402_led_rueckleuchten_audi_a6_4f.j

 

Нормални

SET_352942.jpg

 

Бялото е по-дълго, но формата е една, просто светят по различен начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да само, че колата е пре-фейс, само дифузьора е сменен.Най-лесно се познава по стоповете и бронята в горната част е по различна понеже има една хром лайстна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитиране на предходен пост!

Дам и аз така мисля, изглеждат едно към ендо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тествано са еднакви. Има само две болтчета отвътре, които се разминават, но това е дребна разлика, която се оправя лесно с вкарването на малко мисъл в слагането :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се слагат фейслифтови трябва и вътрешните да се сменят, най-малко от естетична гледна точка. Нямам идея дали ще станат, както и дали има смисъл ако дават същия дефект.

Като гледам и на по-новите аудита им горат диодите - редовно засичам на B8, а скоро и на една А7-ца видях изгорели на средния дълъг стоп.

Редактирано от MSM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи точно си става за 4ф :) идеааално, сега трябва и адак да погледна какви гуми да взема и спи града и сагчовците в него :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сагчо е високо на 20-ки и го боли трабъта за твоите 16-17 цолови драми ...

Иначе сериозно - виж централния отвор на джантата, а дори и да ти се наложи фланец или конвертор, далеч не е показателно, че ще влезеш във филма на Вертер.

Аз си карах последно А6-цата с фланци от алуминий, изработени по поръчка и нямаше никакви вибрации. Продават се същите, при които има конус като на джантата и се центрират.

ТЕзи на Вертер бяха като шайби с универсално приложение и оттам му идваха вибрациЙте.



PS. Мойте фланци с болтове са прибрани в гаража, ама няма да ти ги предлагам :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз драма нямам, всичко е точно 57.1 е централния отвор на джантата, кефи ме как изглежда, утре взимам и едни нови гуми от Даяната и си карам. Мерси за загрижеността, да намажеш тръбата да спре да боли, че си ти когато те боли тръбата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги А6 имам 3.0 ТДИ 240 коня имам следното запитване харесал съм две спортни гърнета за по 200 лв бройката от Auto Power.BG дали ако си ги взема ще се промени звука на колата и изобщо има ли смисъл ? :huh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...