Jump to content

Въпроси за А6 (4F)


verter

Recommended Posts

Значи говорим точно за това от което се вижда много малка част зад пръта, а не околното уплътнение. Ако е така, необходимо ли е действително разглобяване? При мен все още няма никакъв шум нито оттам, нито от колоната, но предполагам скоро ще му дойде времето за смазване.

 

205747481-w988.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 3,9k
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Лошото е само, че семеринга на рейката е 20х30х5/6 VF04 на KOCO, а никъде не може да се намери такъв.

Абсолютно от там е MSM.

Редактирано от grozdev_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е от там! Смажи си го превантивно с хубава смазка.

 

 

Подвел съм ви за тройните пръскачки. Т.е не съм ви подвел, а Ауди са вдигнали цените и са нещо от рода на стотина лева за които получвате пръскачките и диск с опътване как се сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е от там! Смажи си го превантивно с хубава смазка.

 

 

Подвел съм ви за тройните пръскачки. Т.е не съм ви подвел, а Ауди са вдигнали цените и са нещо от рода на стотина лева за които получвате пръскачките и диск с опътване как се сменят.

 

Това е отговора за пръскачките от Порше Бургас от 14.03.2014:

"...цената на дюзите е 54 лв за бройка - 3-4 дни доставка,трудът за подмяната е 18 лв..."
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е само, че семеринга на рейката е 20х30х5/6 VF04 на KOCO, а никъде не може да се намери такъв.

Абсолютно от там е MSM.

Няма ли да стане 20х30х5/5,5? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следното питане. Ауди А6 Авант 2008г. Лед габарите на външната част от стопа не свети както от ляво така и от дясно. Вътрешните на капака си светят нормално. Предполагам има прекъснат диоден елемент, но защо и двата да не светят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чиста случайност е че си заминават по едно и също време. Левия и десния нямат нищо общо иначе, а мойте ги смених в рамките на година. Платките и пистите на тези лед стопове са много бъгави при авантите и цялата габаритно група започва да мъждука в един момент, въпреки че стоп светлината си им работи а самите ледове не са изгорели. Стопа е капсулован, но дори и да се отвори не знам някой да си ги е оправил досега. При мен временно се оправяха като им пръсках контактен спрей, но решението е нови или втора употреба за 200-300 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам нямам никаква идея. Мога да дам и оригинален номер на семеринга по ZF, ако някой може да го намери ще е супер.

Обади се на момчетата които се занимават с рециклиране при техническия университет, могат да ти дадат някаква насока. Този размер който ти споменах, днес от Хубата ми казаха, че го имат наличен в Пловдив, но точния го нямат.

добре де ако имате един стоп ,който е дефектирал дайте го да го да видя дали мога да го излекувам..

Няма грижи - имам два разпечатани. На единия се изредиха няколко и е разкостен, но другия не е пипан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще си пазарувам стопове. Благодаря MSM. Все пак ще мина през сервиз за една диагностика, сега като се замисля стоповете светят частично, т.е допълнителното правоъгълниче от диоди което е само за стоп работи, но С образния елемент не свети нито на габарит, нито на стоп.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си от фейслифт стопове, по-добри са поне според мен, разлика едва ли има голяма, особено ако са втора употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поръчах си въпросните тройни пръскачки, до няколко дни ще дойдат :D Продавам двойни пръскачкииии евтино ги давам хаха

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално, и аз си мислех за същите неща,но днес ме изненада колата много приятно.

 

Пукна пролетта и май пукна и компресора на климатика. Почна се.

 

Някой ако може да даде съвет къде да я правя и какво точно се сменя да каже. Аз знам. че евентуално нов компресор, филтър на фреона, мисля да почистя и онзи прословут клапан. Нещо пропускма ли? Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше от доста време един лек 'цвилещ' звук отпред. Колата е обслужена изцяло. Като я извадих сутринта от гаражи си се чуваше, после спрях, запалих отново, но засече при паленето. Врътнах пак и запали колата, но после вече духаше съпер горещо от лявата страна и при стълкото отпред, само леко хладно в средата и това при 16 градуса на панела.

 

Жуленето или цвиленето вече го няма :) И те така те, както казват във Враца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със супер горещото само от една страна е двойния клапан, който ти е запецнал и с почистване се оправя.

За комресора не мога нищо да кажа, освен че на моята старата при включен климатик, се чуваше отпред в ляво (на шофьорското място) едно леко виене.

Една пролет се случи да не тръгва да охлажда климатика, и установих че като изрежа колата по-силно и точно в този момент включа климатика (изключа ECON) се оправиха нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси много за бързите отговори, абсолютно всички ролки и ремъци и демфер и водна помпа са сменявани преди около 30000 км, ще ги проверя пак обаче.

Егати колата, поседя 2 часа и сега няма проблеми, явно наистина е клапана, но пък странно да блокира толкова рязко без индикации никакви. Ще го почистя някъде, после отивам да гледам климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...