Shubert Публикувано 7 Април 2010 Доклад Share Публикувано 7 Април 2010 Mиризмите само с препарат се махат. Има различни видове спрейове които се впръскват в обдухвателите и след половин час немаш грижи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judokas Публикувано 7 Април 2010 Доклад Share Публикувано 7 Април 2010 както каза колегата компресора не изклучва,намаля само вентилацията в купето и изпарението на самия фреон чрез трв-клапан(това му е работата)при понижаванаве на темп.в купето датчика за ватретната тамп.отчита това при което вече започва изпарение на фреона необходимо достигане и подаржане на задедената от вас темп.По вапроса с миризмата единия вариант е с тея спреичета но не очакваите че като се направи процедурата с спрея това ще е вечно,може би едно лято ще изкарате без миризма на спарено.за да се изчисти миризмата нацяло трябва да се демонтора изпарителя в купето(което е много сложна процедура) да се почисти с препарати да се монтира на ново и да си спазватете това за изклучването на климатика преди спирането в краина точка,тогава вече няма да имате миризми,но ние колеги сме изтарвали това време защото караме коли 2-ра рака и тези преди нас сани прецакали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Април 2010 Доклад Share Публикувано 8 Април 2010 A щом не изключва как да си обясним промяната в натоварването на двигателя при тези прещраквания? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
judokas Публикувано 9 Април 2010 Доклад Share Публикувано 9 Април 2010 кога ги чуваш тези прештраквания,има случаи и когато промяната на оборотите е просто от това че се товари и динамото от влучването на климатика,понякога е от недостиг на фреон и др. ако имаш някви самнения отиди да я погледнат.и се интетисуваи не само от това кво налягане има а колко количество фреон има.твоята кола сабира 700+-50г.виж колко ще извадят от нея Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Komandira Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 (Редактирано) Аз от както съм я купил колата винаги го изключвам, преди да загася мотора! Дори изчаквам докато не чуя, че компресора е спрял! Същото е като си гасите компютъра! От копчето/менюто ли го гасите, или от щепсела???? Редактирано 28 Август 2010 от Komandira Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kalinat28 Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 A щом не изключва как да си обясним промяната в натоварването на двигателя при тези прещраквания?ако ти изключва компресора по някаква причина, това е защото е се е вдигнало налягането-това не е нормално.може да е мръсен радиатор, малко фреон, и др.не е нормално да ти се изключва самият компресор /само ако ти го направиш/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Alex88 Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 Нормално ли е като пусна климатроника да ми духа студено,да усилва и намалява много бързо ? През секунда две става това?Така е постоянно?Цялото усилване и намаля-не е много леко и едвам се чува.Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlin1979 Публикувано 13 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2010 Аз го гаса ама само когато се сета и при палене как съм го бил оставил така пала и засега немам никакви проблеми ама съм решил да сменям А4-та та дано баш преди продаване да не ме вкара в разход за ремонт ама квото реши оня отгоре.Пичове не бъдете роби на колите си те требва да са ваши слуги.http://www.worldannouncement.net/bg/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 14 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2010 .....не е нормално да ти се изключва самият компресор /само ако ти го направиш/Аз си мислех, че е нормално защото си духа студено. Явно ще трябва да се ходи на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Paho Публикувано 19 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 19 Септември 2010 А какъв би бил проблема ако както си духа студено в купето , изведнъж усещам че духа обкръжаващият въздух и след неопределено време пак започва да духа студено Случвало се е цял ден да работи нормално и примерно на следващият работи когато си иска ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tempest Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 По принцип през лятото, когато работи работи климатроника е добре да го изгасиш няколко минути преди да изгасиш двигателя.По този начин вентилатора ще издуха влагата от изпарителя в купето и ще се предотврати появяването на бактерии и съответно гадни аромати в колата. Мислех да пускам тема за това, което ще на пиша. но видях тази и реших да се вместя . Моя климатроник пък работи без да е пуснат т.е. снежинката я няма на дисплея и пак си духа студено. Поразпитах и ми казаха че не било възможно, ама ей го на :Р Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 20 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2010 По-скоро не е правилно (в следствие на дефектирала част от системата) от колкото чак пък невъзможно А по темата: никога не съм се грижил за климатика. Така както знам, че ще изчака да стартирам двигателя преди да се включи се надявам, че ще пусне нужните процеси на спиране след като изгася колата. За всичките години с климатроник да чукна на дърво не съм имал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaCheT Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Аз само знам че :Както знаете доста пъти се появява неприятна миризма от климатика-климатроника за да не става това бащата на моита приятелка който има сервиз ми каза преди да угася колата да пускам за 30 секунди до 1 мин на бутон econ-икономично само на парно незнам защо ама действа ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 Здравейте колеги, понеже от различни хора съм чувал различни отговори, та реших да проуча как стоят нещта тук. Едни казват, че е добре да се изключва от бутона климатроника преди да угасиш колата, за да прадпазиш компресора, други казват, че няма значение. Кое е всъщност парвилното. Аз винаги гася преди да угася колата, и го пускам слад като запаля.и аз така правя,смятам че така е правилно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecko_tdi Публикувано 17 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 За да не ви мирише, когато карате на пуснат климатик без значение в кой сезон е трбва примерно 3-5мин. преди окончателно да угасите двигателя да спрете компресора на климатика (екон-и, снежинки и т.н.), но да остане включена вентилационната система, за да изкара докрай студения въздух. Друго много важно нещо е зимата топло, студено няма значение да се пуска компресора на климатика да повърти 15-на минути и от не веднъж, а от време на време, защото пролетта може да се получат ексцесий от сорта на климатика не работи и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limona Публикувано 17 Октомври 2010 Автор Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2010 (Редактирано) ...Друго много важно нещо е зимата топло, студено няма значение да се пуска компресора на климатика да повърти 15-на минути и от не веднъж, а от време на време, защото пролетта може да се получат ексцесий от сорта на климатика не работи и т.н. Този проблем е решен много просто - никога не се ползва бутона ЕКОН, няма зима, няма лято, само на АУТО и с пунат компресор. Редактирано 17 Октомври 2010 от limona Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ramdar Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 (Редактирано) Според мен няма значение.Има си електроника,която се грижи за тия неща.Ако изключвате 5-3-1 или хич минути преди да спрете мотора едва ли ще повредите нещо по климатизацията.Въпреки това и аз изключвам климатроника преди да угася колата,но го правя по-скоро по навик и като усещане "май е по-добре,така трябва...".Не чакам и да обдухва заради конденз.И Италианеца преди мен не вярвам да го е правил,а няма да намирисва на мухъл.Иначе , cecko_tdi е прав - пускайте климата да прави студ когато се сетите(дори и през зимата)за някоя минутка,и е хубаво да изчакате малко да избяга охладения въздух. Редактирано 11 Декември 2010 от ramdar Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bori Публикувано 11 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2010 Защо смесвате понятията ? Когато климатроника е в режим ECON,компресора не работи,просто се вкарва температура равна на външната,освен ако не е задена по-висока. Тогава защо ви е да изключвате каквото и да било ?Като е на ECON,няма как да се пусне сам компресора.Лятото като карам на климатик,минути преди да изгася колата изключвам компресора с ECON,по този начин се издухва влагата от климатика и не се задържа в системата. Ако просто го изгасите,тази влага ще продължи да циркулира .Ако е вкл. компресора,то е ясно че се отнема от мощността,но ако просто си работи климатроника на ECON,не оказва никакво влияние.Мислете логично,не бъдете като коне с капаци и каквото ви каже някой майстор да го приемата като чиста монета.[/quote ]това е истината Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Добре,на мен ми е интересна една друга работа даже бях пуснал тема тези дни.Бях ходил на гости на един приятел и после като си тръгвах,гледам прозорците заледени,хубаво ама предния заледен от вътре Та така явно е станало конденз вътре и после е замръзнал,мисля че карах на циркулация на въздуха в купето за тези около 4-5км .Как се избягва този ефект зимата? Някои казват да пуснеш компресора да изсуши малко,друго викат че оставят отворени вратите за минута две,не знам,как мислите.Имам и друг въпрос.Снощи забелязах че на минус 9 и минус 7-8 снежинката на таблото я няма,от+5 до -5 я има.Мислех си че тя седи винаги когато температурата е под +5 градуса,но явно не е така,което разби цялата ми теория за снежинката,та да питам каква и е ролята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Днес пак забелязах,че под -5 градуса снежинката от дисплея изчезва.Каква е логиката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nasko555 Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Mоля, кажете какво означава снежинката която се появява на дисплея когато температурата на околната среда падне под 5 градуса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Ъъъъъъъ..... амиии.... чай' да помислим!Значи.... климатикът има едно единствено нещо като задача. Нали така? Да охлажда. Я сега ти ми кажи защо му е да работи когато навън е кучешки студ от минус 5 градуса Целзий?Аз поне не виждам Вероятно обаче и господата инженери у Алуди също така не са видяли и те Климатикът отказва да се включи мисля още при +3 градуса. Вероятно има и момент с развалянето му при по-ниски температури, който също не изключвам да присъства някъде заложен "в схемата".Mоля, кажете какво означава снежинката която се появява на дисплея когато температурата на околната среда падне под 5 градуса?Елементарно. Означава предупреждение, че може пътната настилка да има заледени участъци, за които евентуално може да не се сетиш/предвидиш. Карай с едно на ум! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Konstantin993 Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 (Редактирано) Ъъъъъъъ..... амиии.... чай' да помислим!Значи.... климатикът има едно единствено нещо като задача. Нали така? Да охлажда. Я сега ти ми кажи защо му е да работи когато навън е кучешки студ от минус 5 градуса Целзий?Тва към кой е? Редактирано 22 Декември 2010 от Konstantin993 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 Към който беше задал въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 22 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2010 А какъв би бил проблема ако както си духа студено в купето , изведнъж усещам че духа обкръжаващият въздух и след неопределено време пак започва да духа студено Случвало се е цял ден да работи нормално и примерно на следващият работи когато си иска ? Вероятно не ти работи електреческият вентилатор на радиатора и като са повиши налягането в системата компресорът изключва.Иди на сервиз за автоклиматици и там ще ти проверят дали е от презпазител или е изгоряла перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване