kpematop Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 За мене куатрото е за проходимост, а ESP-то за стабилност. Без него щях да се въртя зимата нон стоп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 22 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2010 За проходимост,трябва и голям клиренс който колите нямат ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Куатрото не е направено за проходимост, а за стабилност. Естествено помага и за проходимост, но там има още доста фактори, които не са налице.КО РЕЧЕ, ЧЕ НЕ РАЗБРАХ! НЕ ЧУЕМ, ЧЕ СЪМ БЕЗ КАТАЛИЗАТОРИТЕ За проходимост,трябва и голям клиренс който колите нямат !Трябва да видиш моята дали нема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Рекох, че моята е толкова ниска, че опира отдолу в средата като слизам от невисок бурдюр. Не ми се мисли какво ще е ако има едни хубави коловози, в каквито съм карал с други коли. Ще остане без кори, тръби за гориво и спирачни тръби, гърнета и каквото още са сложили отдолу.Това са коли за хубав път, а не за екстремни условия. Има си джипове за тази работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 23 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Рекох, че моята е толкова ниска, че опира отдолу в средата като слизам от невисок бурдюр. Не ми се мисли какво ще е ако има едни хубави коловози, в каквито съм карал с други коли. Ще остане без кори, тръби за гориво и спирачни тръби, гърнета и каквото още са сложили отдолу.Това са коли за хубав път, а не за екстремни условия. Има си джипове за тази работа.твойта ако е висока виж у снимките мойта.Секи месец си правим гърнетата по средата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 23 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2010 Мойто коНби щар по щар е доста вирнато. Друга А6-ца не съм виждал с такова високо окачване. Никъде не опирам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 И аз, съм доста вирнат, а съм седан. Колата ми е доста устойчива и през лятото с високи скорости по завоите , но точно за това са ми и скъпите амортесиори. Ако колата не се кара 3-4 часа омекват и с натиск можеш да я разклатиш, но в момента, в който слезна от бордюр и мина 10 метра така се одървят, че няма мърдане от пътя. Колата ми е с гуми 205/55/16П.П. Не си мислете че заради амортесиорите возията ми е като на голф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshata86 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Карам си комбито А6 ц4 с Michelin Alpin 195/65/R15 и съм изключително доволен вече на трети автомобил от качествата на този модел зимни гуми. Предпочитам ги пред всички останали. За лятото най-ми харесват Continental-ките. Иначе колата си е доста стабилна, но въпреки това голям недостатък съзирам в това, че не е quattro. Колата като цяло е доста тежка и при предното предаване това се усеща в задницата. Тръгне ли с вратите напред става изключително трудна за връщане обратно. Освен това ме дразни и ABS-а. На заледена повърхност не оставя гумите да си свършат работата, аз го ритам, той ме рита, аз го ритам, той ме рита и така докато почти двутонния кораб не акустира в нещо голямо и твърдо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vaskoa6 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Карам си комбито А6 ц4 с Michelin Alpin 195/65/R15 и съм изключително доволен вече на трети автомобил от качествата на този модел зимни гуми. Предпочитам ги пред всички останали. За лятото най-ми харесват Continental-ките. Иначе колата си е доста стабилна, но въпреки това голям недостатък съзирам в това, че не е quattro. Колата като цяло е доста тежка и при предното предаване това се усеща в задницата. Тръгне ли с вратите напред става изключително трудна за връщане обратно. Освен това ме дразни и ABS-а. На заледена повърхност не оставя гумите да си свършат работата, аз го ритам, той ме рита, аз го ритам, той ме рита и така докато почти двутонния кораб не акустира в нещо голямо и твърдо отдавна ли го караш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshata86 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 отдавна ли го караш[/quoОт скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Абсолютно съм съгласен с теб относно частта аз го ритам той/тя ме рита. Просто А6 С4 поднесе ли веднъж е като слон на ролкови кънки! Случвало ми се е да ми поднесе колата (А6 С4) и да тръгне с вартите на пред и благодарение на факта, че цял живот карам на предно предаване (ако изключим ВАЗ 2104) съм успявал да я овладея (това все пак са 12 години стаж зад волана като първите 3-4 нямат много голяма връзка с разума), та идеята ми е, А6 С4 е много добра кола като пътно поведение (говорим за предно предаване) докато не изпусне пътя, след това е много зле. НО, ако си знаете колата, никога няма да ви се случи ситуацията "слон на ролкови кънки" Проблема е че трябва известна доза опит за да се определят границите на даден автомобил.П.С.Не че съм най-добрия (далеч съм от тази мисъл) , но си знам колата доколото е възможно (според моите способности) да я знам, и знам какво да очаквам от нея (колата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 затуй горим много нафта на широки и безлюдни места за тестове късно вечер.На тръгване,поднасяне,спиране и т.н.С всичките си коли го правя и на пътя съм някак по спокоен или поне в ситуация реагирам по адекватно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Толкова съм доволен от пътното поведение, че чак ме е срам да си призная, как полетях с кораба! Чувал ли си за Летящия Холандец? А, че си много умен...чувал ли си?Чуй,чуй,чуй,бе....чуй..чуй,бе..чуй...Хахахаха...Хаха..хаха.. Редактирано 25 Януари 2010 от BURKAN Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Толкова съм доволен от пътното поведение, че чак ме е срам да си призная, как полетях с кораба! Чувал ли си за Летящия Холандец? А, че си много умен...чувал ли си?мр Бийн ти пак ли се появи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BURKAN Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 мр Бийн ти пак ли се появи Колко си смешен!! Следиш си темата...Левчо(това е приятелски) Научи се да бъдеш интересен, а не да фекилираш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Колко си смешен!! Следиш си темата...Левчо(това е приятелски) Научи се да бъдеш интересен, а не да фекилираш.Деснйо що не ме фанеш за кривите тръби на Ц4-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
geshata86 Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Абсолютно съм съгласен с теб относно частта аз го ритам той/тя ме рита. Просто А6 С4 поднесе ли веднъж е като слон на ролкови кънки! Случвало ми се е да ми поднесе колата (А6 С4) и да тръгне с вартите на пред и благодарение на факта, че цял живот карам на предно предаване (ако изключим ВАЗ 2104) съм успявал да я овладея (това все пак са 12 години стаж зад волана като първите 3-4 нямат много голяма връзка с разума), та идеята ми е, А6 С4 е много добра кола като пътно поведение (говорим за предно предаване) докато не изпусне пътя, след това е много зле. НО, ако си знаете колата, никога няма да ви се случи ситуацията "слон на ролкови кънки" Проблема е че трябва известна доза опит за да се определят границите на даден автомобил.П.С.Не че съм най-добрия (далеч съм от тази мисъл) , но си знам колата доколото е възможно (според моите способности) да я знам, и знам какво да очаквам от нея (колата)Озаптяваме се вече един друг Съгласен съм и с колегата с нафтовата А6ца, че са необходими малко тестове при различни условия за да разбереш какво може и какво не може, какво трябва и какво не трябва да се прави с един определен автомобил. От време на време си правя малко "гаври" с колата на пътя и обикновено се случва приятелката ми да е до мене та й изтръпват венците и се чуди кво ми става . Всичко, обаче, е в рамките на безопасното откъм пътни ситуации и премерен риск. Друг е въпросът, че някои детайли по колата се износват по-бързо или си изпяват песента на момента... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 Няколко пъти ми се случва вече да поднесе задницата, примерно за да хвана някой светофар или при рязък завой съчетан с промяна в наклона на шосето. Ми доволен съм, малко газ и навременна реакция с волана вършат чудесна работа. И то затова не помага толкова куатрото, колкото окачването, с което е оборудвано отзад. Колкото до пътното поведение зимата специално: Много зависи от това дали паркингът на Метро е заснежен или не... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 докато не изпусне пътя, след това е много зле.Така е със всичките лимузини - подвеждащо стабилна заради маста и доброто окачване ,но поднесе ли .Аз също преди 2-3 месеца въртях задницата доста лошо именно по тая причина.Иначе за пътно поведение през зимата всички дето се намираме на юг от стара планина и под 1000 метра (включително София) нямаме право да говориме щото тука зима няма - паркинга на метро и на стръмната улица дето кифлите с летни гуми боксуват не са еталон за пътно поведение . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 26 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2010 На паркинга на Метро, където кифлите боксуват, ходя да се пързалям за удоволствие, вместо да го правя по уж "пусти и забравени пътища", както някои форумни потребители, съм решил да не застрашавам никого с тези мои изпълнения. Реших, че не може да стои въпроса за пътно поведение на куатро през зимата, просто защото е смешно да се сравнява кола с двойно предаване с "обикновена". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vaudi_6 Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Защо започнах тази тема.Като купих колата си помислих че автомобил с такава стъпка на пътя,независимо че е с предно прадаване ще е добре през зимата.Напротив тя и през лятото се опитва да завърти задницата в лек завой,с скорост 60-70 км с нови летни гуми дънлоп.Сдве думи лека заница и слаба стабилност и поведение на пътя.Не си плюя колата,но съм реалист.Предното ми ауди беше 80 quattro и още ме яд че го продадох.Стабилна в завоите и то в остри завои съм влизал доста бързо и никакви проблеми.Лепне като дъвка в завоя,а зимата колегите с предно ми гледаха задницата,докато доволно ги изпреварвах в непочистената лява лента.QUATTRO-FOREVER. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 27 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Вече е ясно.Основния проблем при теб е,че от КУАТТРО слижаш на предно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Аз пък не мисля, че това му е основиния проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vorsprung durch Technik 3 Публикувано 27 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 Колегата има проблем с нещо по окачването.Мен с 60-70 на лек завой не ми мърда колата при вас как е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Grayfox Публикувано 27 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2010 (Редактирано) Какви са пътните условия при тези 60-70, и какво разбиращ под лек завой? Пример за лек завой: от София към Ботевград на Богров където се разклонява пътя за подбалканската. Завоя се взема със 100 км/ч без кой знае какви драми.П.С. говорим за сух път, за мокро е с 10 км/ч по-малко, и да с предно съм не става дума за кватро Редактирано 27 Януари 2010 от Grayfox Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване