Jump to content

Каква малка кола за 1000-1500 евро?


Recommended Posts

Здравейте колеги,

Ще ходя до Германия след два дена и спешно се оказа, че трябва да взема една малка количка, която да е икономична и сравнително приятна като интериор (такава е заявката). Не е за мен и не отбирам грам нищо в този сегмент. Гледам около 2000-2001г има пунтота, ка-та, сузукита, фиести, корси и си нямам никаква идея кое е грешка

и кое си заслужава..

Моля за съвети към какво да се насоча. Цената е за покупката (отделно другите разходи) ориентировачна, може и малко нагоре да се ходи.

И не се жалете, пишете, че нямам ниииикакво време този път... Мерси предварително на всички!!!

Heeeeeeeeelp !!! :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Корсата от тия години не е лош вариант, а и Суифта също. За Ка обаче забрави! Няма такава интериорна мизерия, а и като цяло такава безсмислена и нискокачествена "кола". За Фиестата се отнася почти същото. Изобщо бягай от всякакви Форд-ове. Потърси някой Сивик или Микра!

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Корсата от тия години не е лош вариант, а и Суифта също. За Ка обаче забрави! Няма такава интериорна мизерия, а и като цяло такава безсмислена и нискокачествена "кола". За Фиестата се отнася почти същото. Изобщо бягай от всякакви Форд-ове. Потърси някой Сивик или Микра!

Успех!

Напълно подкрепям казаното по-горе от колегата daks, за тия пари търси нещо японско задължително-нищо друго, микраста е с ангренажна верига така че нямаш грижи за ролки и ремъци, сивик-а са му малко по-скъпи частите от на Микрата но е адски добра и качествена кола, не съм сигурен дали Тойота Старлет я има в тези години иначе и тя си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква шкодичка?!Фелиция от последните или Фабия от първите,че не им знам точно годината на смяната.

Фелицията е всичко друго, но не и със симпатичен интериор- тя си е почти подготвена за драг- кар- олекотен е интериора максимално :blink:

Фабията определено става също, макар, че някои не и харсеват дизайна.

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко грозничка идва корсата...иначе май наистина е добра!

Дайте малко повече мнения за алфата. Един приятел 5 години все алфи кара и много я хвали. Дори и този модел.. а и изглежда (мое мнение) доста по-добре от алтернативите (вън и вътре). Кожи, климатици, 1.9 дизел за под 2К евро..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е Корса внимавай с 1.0 12V моторите, слушай внимателно за тракания от веригата и се оглеждай за вибрации на празен ход :gut:

Брат ми бра доста ядове е една такава - веригата и се сменяше едва ли не заедно с маслото :hilezh:

Редактирано от mitaka_f1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За Фиестата се отнася почти същото. Изобщо бягай от всякакви Форд-ове.

Само за протокола: на приятелката Фиестата (модел 1998) вече 2 години, всеки ден по 30++ километра по софийските дупки без да се жали - не е мръднала. Никакви ядове, ама никакви.

Така че по темата - хич, ама хич не е лоша кола Фиестата от тея години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за Корса Б,не е лош вариант,но е много демоде.Аз също бях изправен пред подобна дилема и колебанията бяха между Фиеста,Ка,Пунто. В крайна сметка се купи Корсата и девойката беше доволна .Като обслужване е без пари,само не си купувайте 1.2 8в.

Успееш ли да намериш читава Корса C за тези пари,което ме съмнявам,ти я препоръчвам горещо. Супер градски автомобил е,с уникална хидравлика,лекичък съедините,доста обезшумена с уютен интериор и още много плюсове. В сравнение с Корса Б,няма нищо общо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като собственик на Суифт, мога да споделя малко впечатления..

Колата е много дурако-устойчива! Непретенциозна е, но пък върви без грешка..

Моята е с двигател 1.3 68к.с., но истински препоръчвам 1.3 във версията с 101к.с... става много приятен автомобил :respekt:

Първоначалното обслужване на G13BA с ремъци, ролки и филтри е под 100лв.

На мен за 40 000км, ми се наложи да сменя гумени тампони на рейката (2х15лв оригинални), маншон каре(20лв оригинален) и гарнитура на клапаните, че сълзеше масло и омасляваше..

Двигателите са здрави и при правилна експлоатация имат голям ресурс..

Разхода в София според сузуки форума е около 8л на бензин, на мен ми дава смесен разход 8.5-9л газ, като с 30л газ минавам 350км по маршрута Пловдив-София(100км)-Пловдив.

Покарах за малко и Корса Б в София -> много по-малка кола е, таблото не ми хареса, пък и от волана като си протегнах пръста докосвах предното стъкло, в Сузукито не мога да го стигна..

Комфорт и в двете коли няма.. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пунто 2, много слънчева кола - караш кола, поддържаш балканче... единствено слабо място хидравличните релета на сити режима... втора употреба са около 150лв... така че не е болка за умиране.

От всичко друго изброено Микра или Корса.

П.П. - ако ще ходиш до Германия само за да купиш такава кола не се занимавай с глупости, има чудесни такива легени и в България, с такъв клас кола да се прибереш от Германия, направо ще се изчекнеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...