Jump to content

На колко километри са колите ви?


Boiski

Recommended Posts

  • Отговори 140
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 8г. като я купих моята Б3-90г беше на 120 000км.В началото на миналата година километража ми спря на 205 000.От тогава енин Бог знае колко км. съм минал.Но пък си върви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото на миналата година километража ми спря на 205 000.От тогава енин Бог знае колко км. съм минал.

И как сменяш маслото? По фазата на луната ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8г. като я купих моята Б3-90г беше на 120 000км.В началото на миналата година километража ми спря на 205 000.От тогава енин Бог знае колко км. съм минал.Но пък си върви

тука ми намирисва на зъбно колелце колега много са дефицит успех с търсенето :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих я преди 2 години беше на 165000 кл сега е на 178000 кл предполагам по моя преценка, имаше период когато я карах с неработещ брояч сега работи :lol:

снимката е по старичка

1282488q.jpg

Редактирано от miki69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как сменяш маслото? По фазата на луната ли?

Не колега.Сменям го минимум 2 пъти в годината.Стигал съм и до 3 пъти.Все пак долу горе знам приблизително колко км. минавам на година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте, скъпи колеги!

Абе то нашите каляски болшинството и те не си знаят километрите, а камо ли ние. Моето АБК като го взех преди 4 мес. показваше 147 430 км. Сега е 160 240 км. Колата е от Италия, от там доиде с АГУ. Автомобила е 1993 г. Като и гледам скъсания кожен волан.....море над 300-350 000 км. ще да е. Ама маслото от смяна до смяна пиива около 700-800 гр. Не доливам обаче.....абе доволно, доволно :flipoff:

Знаете ли....някои дали е попадал на тема КОЙ ДВИГАТЕЛ НА 80-ка Е НАЙ-УСПЕШЕН И КОЙ НАЙ-ЛОШ.....за последното си мисля ADA 101 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Знаете ли....някои дали е попадал на тема КОЙ ДВИГАТЕЛ НА 80-ка Е НАЙ-УСПЕШЕН И КОЙ НАЙ-ЛОШ...

Ами да, тук.

И тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=72895

И тук:

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=72894

smiley-transport017.gif

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моята B3-ка е 91-ва 1.8NE, взех я точно преди 4 години на 178 000 сега е на 241 000, мисля че са и реалните, но и да не са ме боли, защото знам че мАтора ще надживее всичко ! Преди време срещнах на един Лукойл един бакшиш, който караше същата, с разлики че беше жълта и 2000 кубика. Заговорихме се и надникнах в купето, беше на 536 или на 563 000 по километраж, а и бил върнал 200 000км. Каза че я е купил нова 91-ва година, сложил и е газ, карал я е като такси до като не ги задължиха да карат нови коли (или до 10 годишни коли май беше) и от тогава все на газ. После си я е оставил за лична. Вярвам му, защото си поговорихме като собственици. Нямаше полза да ме лъже, защото аз не съм искал да му я купувам! За това не ми дреме дали са връщани км на моята, дори и да е на 340 000, спокойно и безаварийно мога да навъртя 200 000 до 540 000, а това прави 10+ години с моето каране.

Мисля че това е отговора и на въпроса вреди ли газификацията на двигателя !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех я на 200 000км и беше върната обаче на 147 000км, но комшията дето я е докарал ме светна реално на колко е :lol: , сега след 6 години е на

210 000 км + 53 000 скрити :lol: = 263 000 км реални :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще почна с това ,че съм млад и това ми е първата кола.Викаха ми "много е стара" , но ми е мечта от мнооооого време...та B3 1991г. 1.8S NE двигател.Само бензин,газ никога не е имала ,намя и да и слагам.Аз съм и 3 собственик.Докарана от Италия 2003г.Миналата година я купих.По километраж беше на 201000км. но километража и не таботеше и ми каза ,че е около 220000км.Все ми е едно.Няма скъсано по седалката,педала на съединителя е малко изтъркан в лявата си част,волана отгоре,няма зацапано не е пушено в нея което много ме зарадва :flehan:Единствено последно време потракват повдигачите ,но скоро ще сменям тампон на двигателя и ангренажа и ще го реша и този проблем.Доволен съм си много от колицата. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е Б3 1.6 TDI 89г сега е на 295000км купих я на 254000км

Няма грешка пали като нова :rolleyes:

мойта е 93 година 2.3 ве4е е на 226000 взех я на 198000 но поне има о6те отгоре 1000000 наи малко така мисля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...
До сега крава рекордьорка ми е било едно Венто 1.8 моноинжекция, взех го на 360к км , продадох го на 480к км като беше вече започнало леко да бута масло - около 500мл на 13к км доливах ама редовно ходеше оборотомера в червеното :lol2:

А как ги намирате тези кочини на по 20+ години на по 150к км хал хабер си нямам :hilezh:

мойта я взех на 398 000х.км а сега е на 546000 хил 1.8 jn 88год :lol2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Италиянка,карана от баба инвалид,само че някой беше свалил 30 сантиметровите колони от задната кора? :flehan: !Явно бабата е била глуха :hilezh::lol2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих я на 201 000 сега е на 219 000. За тези километри съм сменил: Ламбда сонда и заден-десен лагер. Не слагам консумативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б3 1.8 NE мотор-90г.Взех я 2002г на "реални"126000км.Миналата година на километража се скапа прословутото колелце и така я карах близо година.Но си мисля че не е на по малко от 300-400 000км.Ама съм доволен от нея и си я подържам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

B3 1.8 NE,производство 12.1990.Взех я от втори собственик, жена, от тук, на 156 х.км,Мисля, че са реални - съдя по купето, ОРИГИНАЛНИТЕ ГЪРНЕТА и намерения на вратата извехтял стикер за смяна на маслото от 2001 г. на 112 х. км. Вярвам, че макар и рядко, може да се намери дори 20г. кола, дори карана в Италия, под 200 х.км.

Сега километрите и са 194 х., никакви забележки по мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта я купих преди 5 месеца на 186 000. Сега е на 192 000 + обаче според мен най-малко 200 000 хиляди са и върнати. Бе сигурно си е половин милионник, ама за половин милион километра щеше ли да ми се държи двигателя и скоростите с оригиналните тампони, защото като ги смених извадих оригиналните щамповани от Ауди тампони. Гарнитурата на главата е оригиналната... знам ли?!?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...