Jump to content

разход на гориво 2.5TDI,AFB,автоматик,куатро


djbobara

Recommended Posts

Голям харчалак за тоя дизел :hilezh: Нормално един приятел има A6 2.5tdi автомат 15л. градско, а зимата не ми се мисли :hilezh: дизел :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2.5 TDI автоматик,куатро, А4

градско- 12-14

извънградско- 8-9

и междудругото в мюнхен ми е давала 9 градско явно се дължи на големия град

...и между другото на тяхната нафта :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям харчалак за тоя дизел :hilezh: Нормално един приятел има A6 2.5tdi автомат 15л. градско, а зимата не ми се мисли :hilezh: дизел :)

Ти колко мислиш че ще харчи бензиново А6 куатро и типтроник?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как го сматаш щтот на мен кат го зарежда бензинджия до капачката и слет това зема пистолета слагам още 11-12 литра незнам що така ем им казвам че има пъпка да е натискат ма кой те слуша а тоя разход дет си го дал нещо не се връзва дали не е по-малко от заводтските стойности ма както и да е секи знае себе си аз под 15 на пътя Девин-Пловдив не падам при по сериозно каране

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен разхода е около 15 някъде в града. Немога да падна по-малко. Извънградско е много относително пак какъв разход ще даде . Но средно съм около 9 някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извънградско при 110-120 разхода е малко под 7 , при много спокоино каране почва да гони 6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой каквото иска да мисли.Никой не ангажирам с мнението си

Ако колата ти е ръчни скорости и предно с леко каране са си абсолютно нормални тия цифри - незнам кво се учудват колегите.Освен това има голямо значение градското длаи цял ден бръмчиш на загряла кола на дълги разстояния ,или само сутрин ходиш на работа 2 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата ти е ръчни скорости и предно с леко каране са си абсолютно нормални тия цифри - незнам кво се учудват колегите.Освен това има голямо значение градското длаи цял ден бръмчиш на загряла кола на дълги разстояния ,или само сутрин ходиш на работа 2 км.

Колега ръчка ми е колата само с предно кокто и да е карам под 10 не съм падал веднъш само като ме караше татко е беше свалил на 9 литра но е кара на 6 със 100 а и няма смисъл да казвам че гори 6 литра слет като аз си я зареждам ако е продавам мога да слъгна малко но не и 6 литра се пак са си 6 братя :( под капака

А тези с 12 братя колко ли горят?

Редактирано от miloto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ръчка ми е колата само с предно кокто и да е карам под 10 не съм падал веднъш само като ме караше татко е беше свалил на 9 литра но е кара на 6 със 100

Тва ако ми говориш за извънградско трябва да си провериш колата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига бе хора , до варна и обратно (близо 900км) с един резервоар го правя и не светва резерва а си я карам нормално на магистралите с 130 140 по другите пътища 80 90 . 2.5 tdi automat quattro :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми извънградско като е емна яко 15 си ги прови ако карам нормално някъде 10 крадско в пловдив си гори 13 и ката казвам извън градско нямам предвид магисрали или некви прави пътища а плонински завой след завой а колата си ми е наред преди 4 месеца в Австрия и направиха пълна диагностика и казаха че от тва по добре не може да е а колата е на 153 000 реални зех я на 95 000 и се си е горяла така

Редактирано от miloto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Градско , селско , Ако е автомат винаги го вдига , куатото още малко , а и градското в Шумен и Добрич не е като в София и Варна при мен зимата е 12 градско , 8 извън и 10 среден - АФБ ръчка кватро с чип :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

550 мили(913км) с един резервоар(70 литра)-смесено каране.Компа ми показва 42мили за галон,но моята е мултитроник(ако има значение)Но на острова скоростите са малко по-скромни отколкото в България(градско-50км/ч,на магистралата 110км/ч)

Редактирано от kvasilev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода за всяка кола е индивидуален;

Амортизацията и подражката е различна всеки може да ги приказва каквото и да а къде се крие истината;

Теоретично базата са заводските данни които са замерени по определен начин;

Тази тежка кола в града е възможно да се качи такъв разход;

Бях писал в друга тема че за да правиш по малъл разход от обичайният е необходимо колата да не спира т.е да изпада в покой;

Трагването от нула и 5км вчас е доста спестено натоварване на мотора;Преходните процеси на превключването на скоростите също са важни те да се намалят;Всяко допълнително съпротивление качва разхода;Може да се има в предвид също изправността на спирачната система налягане в гумите баланс и заводски оразмерявания на гумите за модела автомобил;

Според мен автоматичната кутия е за предпочитане в градски условия и не съм съгласен че е доста по голям консуматор автомобил с такава;Има много начини да накараш един автомобил да гори повече или по малко;В момента управлявам два автомобила с ръчна и автоматична кутия и смятам че автомата е за предпочитане;Смятам че не е оправдано да се гонят икономии във инвестирането на газова уредба стига да не е заводска;

Такава хибридна кола е с доста повече грижи от колкото с един вид гориво;

Отностно темата сега в тези студове и напълно нормално да имате разходи в градски условия между 10-20 на сто дори и с диселово гориво;

С тази калпава нафта предлагана на пазара скоро може да се говори предимно за ремонти отколкото за разход; А този сняг си е доста голямо съпротивление а то се компенсира с гориво и необходимата допълнителна мощност за преодоляването;

Да не изпадам в подробности;

В момента по сериозни наблудения имам върху голфа си който е модел 1995г. с двигател 2.8 174к.с. 6 цилиндъра;

В града го карам изключително малко, но по борд нещата ги виждам към 18 на 100 иначе извън града в момента съм на 10 на 100;

На борд през лятото го смъкнах на борд до 6.4на сто по борд; което е доста по-малко от заводските данни;

Но както казвам самата истина е в начина на каране и все пак какво карате;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сигурно за да го намериш този голф с тоя мотор голямо търсене е паднало, сега чувам , че 2.8 го монтират и на голф 3....... :hilezh:

Иначе по темата- автомата си вдига разхода в градски условия и това е истината (с 2-3 литра на 6 цил.мотор) но комфорта покрива разходите.....

Редактирано от LiuboG
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

2.5 TDI, AFB, quattro, автоматик.

Извънградско 10 л/100; градско между 15 и 20 на 100 км. (според сезона). С уточнениете, че имам малко тежък десен крак и обичам като тръгна от точка А до точка Б, да стигам за минимум време /доколкото позволяват условията естествено/.

Имам навика да зереждам резервоара до горе и при всяко зареждане да засичам разхода. Оказа се че средния разход, който изчислява колата е изключително точен. От 6 месеца откакто я карам, на извънградско винаги ми дава между 9 и 10. След като четох писанията на колегите реших да експериментирам. Пътувах от Русе за Варна вечерно време, не бързах особено та реших да пробвам доколко може да падне разхода. С помощта на компютъра установих че моментния разход е най-нисък при скорот 70-75 км/час, на 5-та скорост. Та ръчнах круиз контрола на тая скорост, въоръжих се с търпение, цигари, вода и храна за из път, и газ. Бързо разбрах, че на 1-во класен път през пресечен терен /чести хълмове/ и изпреварвания няма как да я докарам под 8 /коета пак си беше голям успех/. Като излязох на магистралата Шумен - Варна си казах "сега е момента" - хванах дясната лента, цъкнах круза на около 75км/час, рестартирах компютъра за средния разход. Първите 30-тина км. до Нови Пазар са сравнително нов и равен участък с много добър асвалт. По тях колата ми даде разход около 5 л (пет), предположиш че е някаква грешка, но скоро разбрах че "грешката" е вярна. Следващия участък около 20-тина км. е отвратителен - много релефен асвалт (отделно дупки навсякъде), веднага след влизането в този участък колата вдигна разхода от 5 до към 8/9 и не падна докато не го минах. Напомням че педала на газта изобщо не го пипам. Третия последен етап от магистралата е сравнително добър, когато влязох в него моментния разход веднага падна до 6/7, но след около 10-тина километра пак скочи на 8. Известно време се чудих защо стана така, по едно време ми светна, че вече карам по мокър път.

Уточнявам че бях с чисто нови летни гуми, на Good Year UltraGrip.

Оказа се, че очевидно разхода освен от стила на каране зависи от пътната настилка /и то много/.

Краен резултат - среден разход Шумен - Варна - 6.5 л./100 км., което си беше впечатляващо постижение за мен. А какъв ли щеше да е ако имахме нормални магистрали?! Всички казват - какви хубави горива имат в Европа колите много малко харчели, да ама имат и хубави магистрали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AFB 2.5TDI типтроник авант

300км извънградско (скорост на темпомат 130-140, като след Пловдив на новата отсечка от магистралата карах с 180-200)София-Сливен + 250 градско София, малко в Пловдив и малко в Сливен среден разход 9/100

градско София с каране и събота и неделя с 60 литра минавам 530км и още не е светнала резервата, до колкото си познавам колата имах поне за още 30км което е към 10.8-10.9 нещо от сорта

16-ки джанти оригинални с гуми 225/50/16

колата е без чип, с чисто нов дебитомер, чисто нов термостат, чисто нов вакумен регулатор на турбината, чисто нов мап сензор

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Goodyear Ultragrip е зимна гума, ако не се лъжа...

Очевидно вече имат и летен вариант. Препоръчаха ми ги като най-нова разработка, спечелили някаква награда за най-иновативна шарка, след 30,000 км. гумата имала същите качества като нова, много добри били и за мокър път и т.н. суперлативи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена че колата с темпомат на път с променлив наколон или препятствия гори повече :hilezh:

чисто нов вакумен регулатор на турбината, чисто нов мап сензор

Последните две защо са сменени и имат ли връзка с разхода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да спомена че колата с темпомат на път с променлив наколон или препятствия гори повече :hilezh:

знам, но ме мързи да натискам газта постоянно

Последните две защо са сменени и имат ли връзка с разхода?

никаква идея нямам, след като изчистих турбината започна да се ебава от време на време да зависва колата като давам газ, след няма и 1-2 седмици умря тотално, смених го, но след смяната започна да набива грешки, оказа се, че и мап-а е сдухал, така смених и него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам, но ме мързи да натискам газта постоянно

никаква идея нямам, след като изчистих турбината започна да се ебава от време на време да зависва колата като давам газ, след няма и 1-2 седмици умря тотално, смених го, но след смяната започна да набива грешки, оказа се, че и мап-а е сдухал, така смених и него

Мисля че му е дошло времето да се сбогувате с AFB :)

Бившия ми душегуб даваше до 12 ка в софия с много ръчка извън 7.5-8 с продължително каране колкото може 10+

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...