Jump to content

Избор на нова служебна кола - евтина


Recommended Posts

Надявам се да няма подобна пускана тема.

Предстои покупка на нов автомобил с цел служебно ползване. Може ли да дадете предложения? Много от колегите тук имате преки наблюдения върху новите автомобили ;)

Изискванията са колата да е нова и евтина. Желателно е да е икономична и е голям плюс да има климатик. Ще се използва за градско и извънградско каране. Няма да се използва за превоз на товари или каквото и да е обемно и тежко.

Виждам, че Дачия Логан е доста евтин автомобил, но ми прави впечатление, че разхода, който му дават е доста висок като за нова кола и не е сигурно, че той е най-подходящия /9,6л в града ;) /

В мобиле.бг има един Опел Астра Б, 1.4 като цената, която е посочена е 1790лв и незнам дали е реална. 90 коня е, бензин - 8л. градско

Следват Опел Агила и Рено Клио, но много ми се иска да не е женса кола.

Kia Ceed също добър автомобил, но малко по-скъп, има 7-годишна гаранция, 1.4 е 109к.с. Може би високия данък ще е минус за колата. Иначе най-много ми допада засега. За разхода незнам как е.

Nissan Micra - ако е тази напускам :hilezh:

Seat Ibiza 1.2 Ref. PACK - цена в мобиле.бг: 21 698лв - не лош автомобил, братовчед на Ауди, 70 к.с.

Renault Symbol 1.5dCi - дизел, може би разходът му ще е доста добър

Нататък стават по-скъпи от това, което е предвидено. Пишете ако имате идея за друга кола и ако знаете за някакви отстъпки и промоции в момента. Благодаря ;)

Сега виждам и Dacia Sandero 1,4 MPI 75 PS - не лош автомобил, но градския му разход е 9.2 l/100km :lol:

и Шевролет Матиз, но за него не ми се говори даже ..

Редактирано от sloter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 50
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Взимай един Note. 1,6 бензин. Японски мотор. Мани ги тез рено шибании. 24к ще ти го закръглят с металика :hilezh: Много върви и добре вози. Екстри има доста. Може да пробваш и 1,4 ама него не съм го тествал и не мога да кажа как ще дърпа тез 1100 кила ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.volkswagen.bg/modelle/polo_gr/polo/promotions/ Това не е лошо. Тамън ще си останеш в "сектата" :hilezh: Редактирано от Milcho_I
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел имаха на склад от астра класик

цени до 20к

чисто нови и вече изтествани в Бг.

минуса е, че са стар модел.

но пък поне никой няма да се плюнчи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Renault Symbol 1.5dCi - дизел, може би разходът му ще е доста добър

Не съм много сигурен колко добър ще е разходът му, защото мойто Канго е с тоя мотор и гори доста...

Примерно в Понеделник Пловдив–София със 100 туби масло, което са 500 кг, извънградско със 100-120 км/ч даде 11л/100 нафта :hilezh:

Аз лично бих взел KIA та ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опел имаха на склад от астра класик

цени до 20к

чисто нови и вече изтествани в Бг.

минуса е, че са стар модел.

но пък поне никой няма да се плюнчи

Още един глас за Астрата ! Доказан автомобил , интериора е доста добър за тоя клас и като цяло само добри неща се чуват за този хлопел .

7 годишната гараниця на КИА , не е това което изглежда , СЕЕДа е добър , но скъп . Ако искаш икономия , изобщо забрави за 1,4 и 1,6 изпикавки на който и да е (без японците , при тях наистина са добри малките моторчета) . Запомни - един средно голям дизел - 1,7-2,0 винаги ще ти даде по-малък разход от умрял 1,4 като на Дачи , Шевролет груп и ВАГ и това при огромна разлика в динамиката .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет е да не взимаш Киата - хубава кола е но с този мотор е толкова убита независимо от многото коне върви много лошо до 4500 об/мин за града е гаден двигател и предполагам разхода няма да е много по мярка.

Опела е много добра алтернатива здрав и ефтин за поддържане с изключение може би на някой дребни детайли.

Другото за което се сещам аз и го карам в момента е ПежоПартнер/СитроенБерлинго това че са баничарки а на теб не ти трябва да товариш да не те вкарва във заблуждение. Относително здрави са, в момента се предлагат с новото поколение HDi без FAP са само с катализатор дори 75 к.с. версията дърпа прилично и е подходяща за града. Има само два съществени недостатъка първо радиуса на завой би могъл да е по-добър за градска кола и второ много неудобни седалки (поне на мен са ми неудобни) Иначе колата е просторна без да е обемиста отвън. Винаги можеш и да си натовариш нещо в нея. Разхода го дават 6,7 л/100 км. градско аз правя толкова но на смесено но пък и си я цедя по светофарите т.е. ако я караш леко в града ще харчи около 7/100 нафта зимен цикъл/ лятото с климатик. Междудругото климатика им е добър и се справя доста добре с жегата от всичките прозорци.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астрата е дръвце, но за служебна става. Най-гадното им е седалките, иначе мотора е отличен, 1,7тд са исузу и нямат абсолютно никакви проблеми, за разлика от опелските дизели.

Немски 1,7 дизел няма на този модел! Те се слагат само на първите астри Ф

Редактирано от toro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за астрата. Астра Г модела от 98-ма е перфектна за служебен автомобил. Баща ми караше 3-такива и нямахме никакви фрапантни проблеми. Удобна за градско, а извън града също се държи добре. За служебен най-добре е 1.7 дизел. Има два мотора. Единя е на исузу, другия си е немския. Исузуто е адски корав мотор. Добър разход и добре поведение. В момента другата ми кола е Астра Г 1.6 16V Разхода и е около 10 градско, но съм го свалял и до 8 някъде. А разликата между 1.4 и 1.6 почти няма в разхода, а във вървежа определено се усеща. Мойте предложения са 1.7ТДИ и 1.6 16V Ако имаш някакви въпроси относно други неща свързани с астра само питай :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега проверих че цената на това пежо дето го карам е малко под 26000 лв. с ДДС. Важно според мен предимство е че за дадения модел се ползва данъчен кредит което не е малко. Няма ABS и т.н. но става за града според мен. Мотора му е доста читав.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежото не е лош избор, но въобще не е евтино. Оборудвано с пътнически салон, с 90 коня HDI и климатик гони 30 000 лв.

Ние имаме такова на 2 години и половина, единственния по-сериозен проблем е в задния мост - там се износва моста и едни лагери се скапват. Нов мост в Пежо е 1560 лв. (без труд), има вариант да се свали, навари, шлайфа, нови лагери и си в джаза за 500 лв.

Но пак казвам - тая баничарка е хубава, но определено не е евтина

П.С. А и аз за евтини и хубави коли не знам - всяка стотинка надолу е компромис с нещо

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Note, не е ли продукт на алианса с Рено? :flehan::lol:

Имах предвид 1,5 дци че е на рено. Бензиновите на Нисан са японски.

Иначе хората са прави за Астрата. Дървено вози и изпълнението е дървено вътре, но исузу мотора е железен. А и от към електроника колата е орязана така че още един плюс за теб и минус за сервиза :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В нашата компания битува служебната кола Opel Corsa, 900см3, 3 цилиндъра, товарна/двуместна и четириместна версия.

Автомобилчетата са вече на около 4/5години, с навъртени по около 200/250'000км. Имат климатик, с резервоари по 40л.

Градско минават около 600/650км от зареждане до зареждане.

За малолитражен, градски, служебен автомобил мисля, че са много подходящи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе хората са прави за Астрата. Дървено вози и изпълнението е дървено вътре, но исузу мотора е железен. А и от към електроника колата е орязана така че още един плюс за теб и минус за сервиза :flehan:

и кое и е дървеното?

сравни с други модели от 97 - 98 и пак да говорим

колата си е съвсем нормално

дори возията и е прилична, особено на седана. нали никой не очаква кола от малък клас да вози като лимузина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пежото не е лош избор, но въобще не е евтино. Оборудвано с пътнически салон, с 90 коня HDI и климатик гони 30 000 лв.

Ние имаме такова на 2 години и половина, единственния по-сериозен проблем е в задния мост - там се износва моста и едни лагери се скапват. Нов мост в Пежо е 1560 лв. (без труд), има вариант да се свали, навари, шлайфа, нови лагери и си в джаза за 500 лв.

Но пак казвам - тая баничарка е хубава, но определено не е евтина

П.С. А и аз за евтини и хубави коли не знам - всяка стотинка надолу е компромис с нещо

Значи говорим за базовия вариант на стария модел т.е. Пежо Партнер Орижин което с HDi 75 коня и климатик е на 25680 лв. с ДДС явно не съм се уточнил като всяка кола накоято почваш да качваш благини цената пораства бързо.

Относно задния мост това е стар и добре познат проблем на торсиона, и като цяло ако си сменяш превантивно лагерите на всеки 50000 км. проблем няма и няма нужда от подмяна на моста.

Отново казвам ако ще се дърпа данъчен кредит то Астрата във вариант пътническа няма да стане, така че ако се купува служебно и това трябва да се гледа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой нищо не написа за новите модели на "Шкода".

А определено има добри оферти за малките модели.

Иначе и нашите фирмени са "Рено".

Имаме и "Канго" с мотор 1.5 dCi, ама 11 л/100км извънградско, с товар, не сме засичали :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се учудвай моята с 1.6HDi 75 коня и малко чип тунек при средна скорост 130-140 км/ч харчи около 9/100 при 150 км/ч си ги стига 10/100 без товар говоря, с тази аеродинамика на тухла четворка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2.0HDI 90к.с. e перфектен , но с 2 AirBags,ABS,Clima нашия преди време излезна 32хил. :hilezh:

До сега 100 000 хил и единственото нещо бе смяна на лагер на главина - гаранционно.

Много добре се държи колата , но е малко нестабилна в завой - ясно е защо :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се спреш на Опел ще ти издействам отстъпки или ще проверя за някоя на склад с доста голяма разлика в цената спрямо нормалната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Upgrade на темата оказа се че все пак идиотите са спряли да признават доработките на коли тук, и за да се приспадне ДДС на кола трябва да е заводски с N1 сертификат. И така сега на нашите баничарки дето ги ползваме трябва да им плащаме и ДДС-то мама им .... мръсна. Още пари за държавата да ги раздава на свои хора.

Но както казваше един приятел "корупцията ощетява всички вас" които не сте в схемите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Upgrade на темата оказа се че все пак идиотите са спряли да признават доработките на коли тук, и за да се приспадне ДДС на кола трябва да е заводски с N1 сертификат. И така сега на нашите баничарки дето ги ползваме трябва да им плащаме и ДДС-то мама им .... мръсна. Още пари за държавата да ги раздава на свои хора.

Но както казваше един приятел "корупцията ощетява всички вас" които не сте в схемите.

и си прав и не си съвсем прав - ако са преоборудвани като 1+1 товарен си ползвате ДДС-то. Ако сте ги правили 7 местни удряте гредата.

с N1 също има малка заигравка и не го препоръчвам за момента на приятели, защото в българия, когато някой високопоставен идиот каже нещо пред вестник, друг идиот почва да го смята за закон.

към автора на темата - звънни ми ако искаш ще обсъдим кое би ти дошло най-добре взависимост от това какво се очаква от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...