Jump to content

Audi A4 1.8TQ или BMW E39 528



Recommended Posts

  • Отговори 181
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Този ЛЦМ модул не е чак толкова редовно срещан проблем пък и нов разбира се че струва много но Е39 на части бол, ваноса също не са срещан проблем при М52. Що се късае до рейката, принципно е вярно че Е39 трябва да е с кормилна кутия като Е34(осмаците Е39 са с кутия ), голяма е колата за рейка, но тия Е39 в БГ повечето са 300 000 километра + , плюс нашите пътища тотално се разказва играта на рейката. По чужди форуми никой не споменава за рейката като слабост на Е39... М52 обаче обича да загравя и лесно криви глави това е вярно затова ако се вземе този мотор е хубаво да се смени водна помпа (оригинално е с пластмасови лопатки) с такава с метални, термостат и да се провери вискосъидинителя на перката. Иначе като разход 7-8 извънградско , 15тина градско. Вземи 530и - М54 мотор няма нищо общо с М52. Много по-модерен, повече електроника,ел.дросел, 2 водни помпи (едната ел) няма проблем със загряването, двоен ванос на двата вала, разход 7.5 / 100 с автоматик от личен опит. 3.0 231к.с (6 цил)може би един от най-сполучливите мотори на БМВ- слагат го в Z4 и в X3/X5. Вървежа също доста над този на М52Б28 (2.8). Успех!

Редактирано от slav4o1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък не едно А6 (С5) с мотор 2.8i 30V quattro (193к.с) ...

Като гледам му дават разход извънградско при нормално каране 8-9 литра ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това какво му има мисля, че е префектно :D :

1258571087396_f.jpg

Да , ако си погребален агент,ще ти е много полезно :hilezh:

Да не говорим, че и Е39-ката тежи повече... от А4.. и да кажете, че А4 харчи повече на дълго wink.gif

Ауди А6 Ц5 2.8 - 1455кг

Ауди А4 Б6 1.8Т куатро - 1455кг

БМВ 528и Е39 - 1500 кг

Та а не виждам разлика в теглото , не знам за тебе :hilezh: (45кг може да тежи задника на някой по-дебел или просто по-пълен резервоар , така че не го мисля за критерии)

Визията на Е39 , особено с англеските очи и Мковата броня (даже и да не е фулл М пак , предната броня е достатъчно) е уникална и няма нищо общо със яйцевидните ни Аудита :hilezh:

Интериора на А6 и 5цата е на едно ниво , но Б5 е едно поколение на зад ... че и повече .

Както казах много колеги , не виждам абсолютно нищо общо между двете коли , камо ли между пръдлива малолитражка и пълноразмерен 6так . Освен конете , *28и има и 70НМ повече , така че просто няма база за сравнение по динамика . Някой ще тръгнат с - чипосай тръца , но пък ако смениш колекторите на *28и със такива на *25и (стария) ще стъпиш на 210-220 кс (*28и го водят леко скопен) .

Аз съм на мнението на колегата за 530и - 231кс , може би най-добрия и безпроблемен мотор на БМВ , обрал медали и награди колкото си иска :hilezh: Има го със 6 скорости , така че аз по-добър избор не се сещам . Вярно , че малко скъп , но пък е фейслифт и детските болести са отстранени ... уж :lol:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между двата посочени автомобила ,предвид разликата в класовете ,моторите ,задвижването,не виждам какво сравнение може да става,освен като родови понятия...и двата са автомобили и нищо друго общо нямат .По зададените критерии :пътуване предимно на дълъг път,съчетано с понятия като комфорт,място за пътници и динамика и всичко това придружено с добро пътно поведение 528 Е39 е автомобилът,който в случая ги изпълнява по-добре от В61.8Т.Колкото до разхода от 7,1 в реални условия с 5-er е постижим,ама само с дизелов двигател 25/30d иначе ,с който и от бензиновите мотори да е няма как да стане с нормално каране,а и с каквото и да е каране пак ми се струва трудно постижимо.Гласувах за 528 според критериите на автора на темата,а иначе аз не харесвам кораби и ако трябваше да гласувам според моите критерии бих избрал твърдо В6 Avant с 1.8 Т /BEX /-най-красивото и стилно ауди според мен. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , ако си погребален агент,ще ти е много полезно :lol:

Ауди А6 Ц5 2.8 - 1455кг

Ауди А4 Б6 1.8Т куатро - 1455кг

БМВ 528и Е39 - 1500 кг

Та а не виждам разлика в теглото , не знам за тебе :lol: (45кг може да тежи задника на някой по-дебел или просто по-пълен резервоар , така че не го мисля за критерии)

Визията на Е39 , особено с англеските очи и Мковата броня (даже и да не е фулл М пак , предната броня е достатъчно) е уникална и няма нищо общо със яйцевидните ни Аудита :lol:

Интериора на А6 и 5цата е на едно ниво , но Б5 е едно поколение на зад ... че и повече .

Както казах много колеги , не виждам абсолютно нищо общо между двете коли , камо ли между пръдлива малолитражка и пълноразмерен 6так . Освен конете , *28и има и 70НМ повече , така че просто няма база за сравнение по динамика . Някой ще тръгнат с - чипосай тръца , но пък ако смениш колекторите на *28и със такива на *25и (стария) ще стъпиш на 210-220 кс (*28и го водят леко скопен) .

Аз съм на мнението на колегата за 530и - 231кс , може би най-добрия и безпроблемен мотор на БМВ , обрал медали и награди колкото си иска :) Има го със 6 скорости , така че аз по-добър избор не се сещам . Вярно , че малко скъп , но пък е фейслифт и детските болести са отстранени ... уж :)

Tочно тези 50 килограма са разликата между единия клас и другия ;)

И не мисли, че 1.8Т не е също толкова динамичен, колкото 2.8 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между двата посочени автомобила ,предвид разликата в класовете ,моторите ,задвижването,не виждам какво сравнение може да става,освен като родови понятия...и двата са автомобили и нищо друго общо нямат .По зададените критерии :пътуване предимно на дълъг път,съчетано с понятия като комфорт,място за пътници и динамика и всичко това придружено с добро пътно поведение 528 Е39 е автомобилът,който в случая ги изпълнява по-добре от В61.8Т.Колкото до разхода от 7,1 в реални условия с 5-er е постижим,ама само с дизелов двигател 25/30d иначе ,с който и от бензиновите мотори да е няма как да стане с нормално каране,а и с каквото и да е каране пак ми се струва трудно постижимо.Гласувах за 528 според критериите на автора на темата,а иначе аз не харесвам кораби и ако трябваше да гласувам според моите критерии бих избрал твърдо В6 Avant с 1.8 Т /BEX /-най-красивото и стилно ауди според мен. :lol:

И аз така смятам и същата логика проложих в гласуването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tочно тези 50 килограма са разликата между единия клас и другия wink.gif

И не мисли, че 1.8Т не е също толкова динамичен, колкото 2.8 wink.gif

Колега , как ги съчиняваш не знам - първо видя ли , че Ц5 2.8 е точно колкото Б6 1.8Ткуатро ? И от кога 45 кг е разлика между два класа :eusa_wall: Ти изобщо поглежда ли си как стои въпрос с теглото на автомобилите ?

И я го кажи пак - 2.8 не е по-динамичен от 1.8Т - брат,ти изби рибата . И на Ауди и на БМВ 2.8 мотора , ще ти напрай 2 тира

Колкото до разхода от 7,1 в реални условия с 5-er е постижим,ама само с дизелов двигател 25/30d иначе ,с който и от бензиновите мотори да е няма как да стане с нормално каране,а и с каквото и да е каране пак ми се струва трудно постижимо

Не знам за Е39 ама мойта на няколко пъти и докарвах подобен разход , но сам , без климатроник и с пускане по инерция , къде може . За скоростта , на мен 120-130 ми се струва най-икономична , защото колата е на 3000-3100 оборота , демек на пика на тягата ...

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито ако го земеш без кватро ще е доста по-леко(освен това няма кво да тормози мотора) и разликата ще е голяма в разхода в полза на Аудито+в повече динамика.Иначе в случея динамиката ще е значително по-слаба и разхода ще е подобен на БМВ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито ако го земеш без кватро ще е доста по-леко(освен това няма кво да тормози мотора) и разликата ще е голяма в разхода в полза на Аудито+в повече динамика.Иначе в случея динамиката ще е значително по-слаба и разхода ще е подобен на БМВ-то.

И да не е куатро и да е Б5ца (защото никъде не се уточнява за коя А4ка говорим) , 528и ще го попилее от бой :) Тва , че от 0-50 км/ч са наравно няма абсолютно никакво значение , защото местата за големи скорости са магистралите и многолентовите пътища , където ще тръгнеш от минимум 100 км/ч нагоре и злобната 5чка е те изпапка ... както и Ц5 2.8и . И да добавя , че на 528и му дават с 18-20 км/ч по-висока максимална скорост , демек на километража показва 250+ , прави си изводи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не е куатро и да е Б5ца (защото никъде не се уточнява за коя А4ка говорим) , 528и ще го попилее от бой :) Тва , че от 0-50 км/ч са наравно няма абсолютно никакво значение , защото местата за големи скорости са магистралите и многолентовите пътища , където ще тръгнеш от минимум 100 км/ч нагоре и злобната 5чка е те изпапка ... както и Ц5 2.8и . И да добавя , че на 528и му дават с 18-20 км/ч по-висока максимална скорост , демек на километража показва 250+ , прави си изводи ...

Я е така между другото сподели къде точно и за колко време ще може бмв-то да поддържа 250 км/ч ? Иначе както в другите теми почваш да си плямпаш глупостите на които само ти си вярваш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не е куатро и да е Б5ца (защото никъде не се уточнява за коя А4ка говорим) , 528и ще го попилее от бой :) Тва , че от 0-50 км/ч са наравно няма абсолютно никакво значение , защото местата за големи скорости са магистралите и многолентовите пътища , където ще тръгнеш от минимум 100 км/ч нагоре и злобната 5чка е те изпапка ... както и Ц5 2.8и . И да добавя , че на 528и му дават с 18-20 км/ч по-висока максимална скорост , демек на километража показва 250+ , прави си изводи ...

http://www.carfolio.com/specifications/mod...5#a_performance http://www.carfolio.com/specifications/mod...9#a_performance http://www.carfolio.com/specifications/mod...9#a_performance та къде викаш е тая максимална с 18-20 км/ч. повече,аз както и да я смятам не излиза с толкова повече :hilezh: ,така че аре да не се нервиш с тея средни пръсти,едва ли колегата е имал предвид 1.8Т 150 коня,там е ясно,че е по-бавна от 528,ама 180 коня на В5 или 190 на В6 на куатро и особено на предно май не отстъпват чак толкова на любимото ти бенве .

П.С. Тя пак стана една темата,както всеки път като се говори за бенве с намесата на acho :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Колкото до разхода от 7,1 в реални условия с 5-er е постижим,ама само с дизелов двигател 25/30d иначе ,с който и от бензиновите мотори да е няма как да стане с нормално каране,а и с каквото и да е каране пак ми се струва трудно постижимо.

Е39, 520и, последно ми даде 8/100 извънградско, без да съм икономислвал бензина, при скорост 100-130, и 120-160 на магистралата. Бензин - обикновен Шел 95.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи 530и - М54 мотор няма нищо общо с М52. Много по-модерен, повече електроника,ел.дросел, 2 водни помпи (едната ел) няма проблем със загряването, двоен ванос на двата вала, разход 7.5 / 100 с автоматик от личен опит. 3.0 231к.с (6 цил)може би един от най-сполучливите мотори на БМВ- слагат го в Z4 и в X3/X5. Вървежа също доста над този на М52Б28 (2.8). Успех!

+1 за 530и фейслифт.Много хубав и балансиран мотор,няма разлика в подръжката и разхода с 528 а върви двойно повече,а в комбинация с малко повече екстри колата става уникална.

И да,за извънградско неможе да се сравнява с А4 (Б5,Б6).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я е така между другото сподели къде точно и за колко време ще може бмв-то да поддържа 250 км/ч ? Иначе както в другите теми почваш да си плямпаш глупостите на които само ти си вярваш.

Не съм казал , че е ги поддържа а че ги прави по километраж , защото някой изръси , че 1.8Т го бие на динамика !

http://www.carfolio.com/specifications/mod...5#a_performance http://www.carfolio.com/specifications/mod...9#a_performance http://www.carfolio.com/specifications/mod...9#a_performance та къде викаш е тая максимална с 18-20 км/ч. повече,аз както и да я смятам не излиза с толкова повече hilezh.gif ,така че аре да не се нервиш с тея средни пръсти,едва ли колегата е имал предвид 1.8Т 150 коня,там е ясно,че е по-бавна от 528,ама 180 коня на В5 или 190 на В6 на куатро и особено на предно май не отстъпват чак толкова на любимото ти бенве .

П.С. Тя пак стана една темата,както всеки път като се говори за бенве с намесата на acho hilezh.gif

Макс скоросот на Б5 1.8Т куатро е 220 км/ч (222 км/ч на предно ) докато тази на 528и е 240 км/ч , според тук - http://www.new-car-model.com/ и тук http://audi.testdrive.bg/model/a4-8d-b5.html и още където не се сетиш :all_coholic:

Сега ако говорим за Б6 , автоматично отиваме при Е39 фейслифт - и като цена и като години на производство , а там намираме - какво - наследника на 528и - 530и , което вече се уточнихме , че е 231 коня и даже с А3 180 коня не можеш да го стигнеш :rolleyes:

Принципно сравнението е тъпо , ако се говореше за Ц5 и Е39 - да ама Б5 или Б6 да го мериш със Е39 , не става ... Знам , че много от вас си мислят , че Б6 е леко , ама хич не е така - тежи точно колкото Ц5 , плюс минус 30-40 кила !!!

Иначе както в другите теми почваш да си плямпаш глупостите на които само ти си вярваш.

само , че моите глупости са подкрепени от факти черно на бяло а твоите митове и легенди си ги знаем :rolleyes:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

............. Вземи 530и - М54 мотор няма нищо общо с М52. Много по-модерен, повече електроника,ел.дросел, 2 водни помпи (едната ел) няма проблем със загряването, двоен ванос на двата вала, разход 7.5 / 100 с автоматик от личен опит. 3.0 231к.с (6 цил)може би един от най-сполучливите мотори на БМВ- слагат го в Z4 и в X3/X5. Вървежа също доста над този на М52Б28 (2.8). Успех!

И аз подкрепям колегата, няма смисил да вземаш 2.8 мотора, 3.0 няма да ти харчи повече от него а предлага доста повече. Аз лично съм карал и двете коли в момента съм с А4 от подписа и мога да кажа че 5-та е по комфортната кола, особенно за дълъг път. Някакси по стабилна се усеща на големи скорости. Единдтвено което не ми хареса е разсхода на градско, но бензиновата А4 има същия недостатък. Затова си взех дизел. В твоя случай и двете са бензин така че това нема значение.

П.П. Може би по голяма стабилност идва от това че 5-та е по широка и вероятно с голяма стъпка на асвалта и тежеста - ауди 1340кг http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/734.html и 1500за 5-ца , 530 е само 40кг по-тежко.

Редактирано от vladimirnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали знаеш - убавото нещо винаги си иска парите... Виж един дизайн какво прави с цената на Б7 спрямо Б6 (макар някои да харесват повече стария дизайн)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали знаеш - убавото нещо винаги си иска парите... Виж един дизайн какво прави с цената на Б7 спрямо Б6 (макар някои да харесват повече стария дизайн)

Спор няма - въпроса е че аз като един човек със скромни възможности , бих взел 528и , защото са доста евтини в Германия , бих си помислил за колектори от *25и и пак ще карам достатъчно бърза и удобна кола :rock: На мен точно тези модели на Е39 - 528и и 530и са ми страхотна слабост :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спор няма - въпроса е че аз като един човек със скромни възможности , бих взел 528и , защото са доста евтини в Германия , бих си помислил за колектори от *25и и пак ще карам достатъчно бърза и удобна кола :bia: На мен точно тези модели на Е39 - 528и и 530и са ми страхотна слабост :bia:

Човек със скромни въжможности не си купува кола от сегмент Е с 6цилиндъра и почти 3литра обем., без значение колко е стара колата и колко стурва :bia:.

Колекторите от 25ца, ако ги сложиш на 528и ще е една голяма глупост точно при 5та серия, защото колата с тях ще изгуби едни 20Нм в средните обороти за сметка на 5-10коня след 6000об/мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек със скромни въжможности не си купува кола от сегмент Е с 6цилиндъра и почти 3литра обем., без значение колко е стара колата и колко стурва :bia:.

Колекторите от 25ца, ако ги сложиш на 528и ще е една голяма глупост точно при 5та серия, защото колата с тях ще изгуби едни 20Нм в средните обороти за сметка на 5-10коня след 6000об/мин.

Принципно си прав , но като погледнеш извънградския разход на 528и и здравината на този мотор , се оказва доста по-добра алтернатива от много други модели и двигатели , считани за уникални оферти (душегуба и ТДСа например като здравина и *20и М50 и М52 като разход) . Казвам извънградския , защото има хора (като мен включително ) които карат градско , предимно вечер и уикенда и другото извънградско , така че мен не ме засяга много , че колата ми гори 15 в София сутринта 9 часа .

За конете - да пада малко тягата , но конете са повечко от 5-10 . Даже като се замисля , наистина не бих се занимавал със смяна на колектори а тягата на 530и е само с 20НМ по-голяма , поради което предполагам и ускорението до 100 го дават близко , но след това няма как да не си проличат 40те коня . Не казвам , че 528и е по-добър от 530и , напротив но 528и ги има на много изгодни цени , тва е :bia:

Редактирано от acho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...