i_p_i Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) Здравейте колеги, имам следния проблем:Миналата година на годишния технически преглед ми казаха, че задните спирачки не държат много добре и трябва да си сменя накладките. Така и направих и смятах, че проблемът е решен. Тази година, обаче, на друг пункт за ГТП отново ми казаха същото, въпреки, че с новите накладки съм минал не повече от 1500 км. Явно проблемът не е бил в тях.Колата е Ауди В4, 92 год., а задните спирачки са барабанни.Моля, дайте съвет, къде да търся причината и как да установя точно къде е проблемът.Предварително благодаря на споделилите опит! Редактирано 26 Април 2010 от i_p_i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) В случая мисля, че трябва да се раздвижат буталцата на спирачните апарати,но затова трябват двама души и две щанги. И въпрос от мен ,педалът на спирачката мек ли е или твърд ,омеква ли , докато го задържиш продължително натиснат? Редактирано 26 Април 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dani Pedrosa Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Здравейте колеги, имам следния проблем:Миналата година на годишния технически преглед ми казаха, че задните спирачки не държат много добре и трябва да си сменя накладките. Така и направих и смятах, че проблемът е решен. Тази година, обаче, на друг пункт за ГТП отново ми казаха същото, въпреки, че с новите накладки съм минал не повече от 1500 км. Явно проблемът не е бил в тях.Моля, дайте съвет, къде да търся причината и как да установя точно къде е проблемът.Предварително благодаря на споделилите опит!Колега пробваи да обезваздушиш системата , ако не се оправи свали апаратите и цилиндарчетата от тях почисти ги хубаво , и не трябва да има проблеми , успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 В случая мисля, че трябва да се раздвижат буталцата на спирачните апарати,но затова трябват двама души и две щанги. И въпрос от мен ,педалът на спирачката мек ли е или твърд ,омеква ли , докато го задържиш продължително натиснат?Те цилиндърчетата на барабаните със щанги ли се раздвижват?Какв ще означава, при продължително натиснат педал, да омеква той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Според мен бедата е в кантара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgixristov Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Сега са неефективни като моята преди едното колело отзад не хващаше, аз не му обърнах внимание, накрая задържа по време на движение и почервеня диска, свалих го, раздвижих го, нови маншончета и газ, после другото задържа, пак същаата процедура и сега съм ок. Онзи ден гледам само едното колело на ръчната лови грабам ВД40 пръс пръс следва лек тест драйв за поокарване и хоп ръчнатат работи перфект Само да споделя колега след като с второто колело си играх цял ден да го раздвижвам и не можах да накарам колата да не задържа понеже малко като покарам и това колело беше по топло от другите и с течение на времето и км се оправи затова ако ти прави такива магарии само повечко газ ще я оправят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Освен проверката и евентуалния ремонт на спирачните цилиндри,не е лошо да се провери и "кантарчето" както са ти писали по-горе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 26 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 (Редактирано) Според мен бедата е в кантара. А как мога да разбера, дали причината е в кантара или наистина цилиндърчетата са за раздвижване? Между другото второто предположение е по-логично, тъй като напоследък много рядко карам колата. Но все пак ми се иска по някакъв начин да експериментирам и да насоча усилията си в правилната насока. Редактирано 26 Април 2010 от i_p_i Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39641 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39641Неговите са барабани отзад. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Да а пък снимките в тази тема отдавна ги няма ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 ... а задните спирачки са барабанни...Колеги като давате идеи се водете от горният цитат. Разликите от дисковите спирачки са значителни не само като конструкция, но и като често срещани проблеми.Износването на барабана е от съществено значение за барабанни спирачки, защото регулиращият механизъм има малък ход, както и целия механизъм. В доста случаи барабаните не са сменяни никога, а след 200-300 000 км е износен далеч повече от предвиденият допустим праг от 1мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 А как мога да разбера, дали причината е в кантара или наистина цилиндърчетата са за раздвижване? Между другото второто предположение е по-логично, тъй като напоследък много рядко карам колата. Но все пак ми се иска по някакъв начин да експериментирам и да насоча усилията си в правилната насока.Без сваляне на барабаните и оглед "на живо" няма как да стане . Възможно е цилиндърчетата да са клеясали , но причина за товада е кантара който почти не пуска течност към тях и те "засядат"поради обездвижване.При изправни цилиндърчета хода на буталцата им трябва да елек и под маншоните им да е напълно сухо. Ако има влага илибуталцата им не се движат леко на ръка , най добре е да се сменятс нови. Ако цилиндърчетата са добре , то остава кантара да се еб.ва .Барабаните ако са изкопани вътре повече от 1мм. си искат смяна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swindler Публикувано 26 Април 2010 Доклад Share Публикувано 26 Април 2010 Според мен бедата е в кантара. +1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
i_p_i Публикувано 27 Април 2010 Автор Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Благодаря много на отзовалите се! А сега и да попитам преминалите по този път, да ми препоръчат доверен сервиз или майстор за района на София - западната част, на който може и да се разчита, а и да не е много скъп - все пак криза е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen7905 Публикувано 27 Април 2010 Доклад Share Публикувано 27 Април 2010 Има един сервиз (гараж) на Сливница и Раковски.Караш по Козлодуй и завивашнадясно по Раковски и на двайсет метра преди Сливница е гаража в дясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Днес минах техническия преглед, но ми казаха, че нямам никакви спирачки отзад; иначе ръчната си държи на 100%. Възможно ли е да са заминали задните накладки (с барабани съм) и затова да се получава така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arkos Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 +1 за кантарчето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 Днес минах техническия преглед, но ми казаха, че нямам никакви спирачки отзад; иначе ръчната си държи на 100%. Възможно ли е да са заминали задните накладки (с барабани съм) и затова да се получава така?Щом държи ръчната яко се насочи към кантара .Сигурно се е одървил и не пуска течност . Без да свалиш барабаните няма как да разбереш как са цилиндърчетата и феродото.Карам без кантар вече почти година и нямам проблеми . Скоро и аз ще ходя на преглед ище видя какво ще покаже стенда без кантар. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 2 Август 2010 Доклад Share Публикувано 2 Август 2010 (Редактирано) Прегледахме я днеска и точно там се оказа проблема Сега е 6 точки Благодаря Редактирано 2 Август 2010 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 3 Август 2010 Доклад Share Публикувано 3 Август 2010 Махнахте ли го,или го подмени? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 (Редактирано) Обезвъздушихме системата и почистихме кантарчетата. Иначе кантарчетата не трябва да се махат, понеже без тях първо заковават задните, а после предните колела, а това може да е опасно. Редактирано 4 Август 2010 от sloter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 4 Август 2010 Доклад Share Публикувано 4 Август 2010 Знам че не е добре да се кара без кантарчето,но ми стана любопитно как си решил проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване