Vitcig Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Аз да На бандита PS-a ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaIk4o Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 Тфа на тоя, онова на тоя, а защо целата групичка от батки е кръстена VAG ? :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shwepi Публикувано 19 Март 2011 Доклад Share Публикувано 19 Март 2011 По същата причина като ПСА и Даймлер АГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 Ей сега гледам и ТОП ГИЪР и новото РС 5 казват, че е с двигател Ламборджини. Плюс това и за друг РС четох , че ползва такъв мотор....То хубаво, че са под шапката на АУДИ Ламбо-тата....ама явно не им се дават кинти и ресурси за 100% разработка на двигател с емблема четири кръга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niikoo_1 Публикувано 29 Януари 2012 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2012 (Редактирано) V10 мотора за Ламбо се прави в Унгария у завода на Ауди, така че какво пише на него няма никакво значение. Парите са разработката на тоя мотор и производството му са все от Ауди.Глобализация какво да правиш. Редактирано 29 Януари 2012 от niikoo_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Ламборгини ве колеги, не ламборджини, научете се малко В днешно време, коли си менкат двигатели на ляво и на дясно, не можеш да им хванеш спатийте, особено ако са от 1 фамилия като ваг. на нашия фиестата е с на пежо и т.н. дълга и широка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DAKINE Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Аз имам един въпрос.Сега ВАГ като притежава Бентли,двигателите на Бентли - Ауди ли са??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 (Редактирано) На Ламбо Галардо интериорът е от ауди. Табло и FIS, навигацията и климатроника. Малко са ги барнали , колкото да не са едно към едно. Воланът също е копие на такъв ауди. Редактирано 1 Февруари 2012 от verter Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Аз имам един въпрос.Сега ВАГ като притежава Бентли,двигателите на Бентли - Ауди ли са???W12 в GT си е принцпно ВАГ мотор ,а ако тръгнем на по-голяма разбивка си представлява разработка на базата на 2ХVR6 на ФВ Какъв е проблема,кой точно го е разработил даден мотор или платформа.След като всички са във ВАГ ,естествено е да ползват общи възли и агрегати,а кой точно инженерен екип ,на коя от марките собственост на ВАГ разработва ,съответния мотор не е от такова значение.Фирмена политика .Така или иначе подобна политика спомага възкресяването и съществуването на някои имиджови марки,които сами никога не биха оцелели като ламбо и бентли - и двете се стабилизираха откакто ФВ ги купи.Особено за ламбо ме болеше ,през ръцете на кви ли не измисляци мина докато ги купи ВАГ.Най-вече важен е разбира се оборота от най-масовите марки и модели на концерна или казано другояче без Голф нема кинти за Вейрон,който пък си е чисто имиджов проект без грам печалба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 (Редактирано) Без Голф нема кинти - дообре казано но при тази цена на Вейрона съм далеч от мисълта че няма печалбакакто и да го погледнеш си има и то голяма печалба само от една бройкатова не са 40 - 50 000 евроа 1 200 000, че и някъде го срещнах 1 700 000 дето има една приказка от злато да беше като се има впредвид че поддръжката му за 1 година е 300 000 евро. (визирам безпроблемната поддръжка като: 28000 евро за гуми които се сменят на всеки 4000 км ами 40 000 евро за джанти които се сменят на 10000 км и т.н. интересни факти и други подобни)познайте няма ли печалба за фирмата производителp.s.един познат каза за VAG: - Преди 25 години се научиха, че има Copy, a преди 20, че има Paste и сега не спират да ги натискат а за Мерцедес казва че пръста им е залепнал на Paste и го вдигат на всеки 20 години да видят дали действа бутона и да го фейснат да стане фешЪн Редактирано 1 Февруари 2012 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4ring avus Публикувано 1 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2012 Тя една кола не идва от нищото.Поинтересувай се има достатъчно инфо,колко пари им е излязла разработката,изграждането на производствените мощности и на този фон съпостави бройката на продадените и ще видиш,че не са на няква голяма далавера от цялата работа,а е по -скоро фонд реклама .Доста примери има за скъпи суперкари в дребносерийно производство,производителите ,на които не издържат на производствените разходи,които не могат да компенсират от високата продажна цена и в крайна сметка не могат да избият вложените пари и фалират въпреки продажбите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Един малко известен факт е че диаметър/ход на V10 двигателя на Ауди/Ламборгини е: Bore ? Stroke 82.5mm ? 92.8mm /както на 20-годишен голф 2.0 литра/. Кой от кого е крал и кой е разработвал точно този двигател не се знае ...значи V10 има нещо общо с известното ACE :hilezh: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Е отговора за пример за суперкар е и Bugatti нали затова го купиха от голВа (VAG) колко завлече преди това 2-ма или 3-ма.Не се коси чел съм, но ако прочета по надълбоко виждам че всички разработки се прилагат и в други коли на концерна може би в не тази съвкупност и взаимодействие но ... все пак Други пък се прилагат в шампионатите в спорта от там също идват пари и пари. Имат такова разнообразие на модели и двигатели в серийно производство, а се замислих, че и повечето са ограничени до определена максимална скорост т.е. какъв е проблема да махнат ограничителя за около 1 000 000 цена Има си избиване според мен и то точно при луксозните бегачки цената е толкова надута че няма начин да са на загуба само това казвам. Те си знаят най-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Мхммм.. ако не се лъжа Ламбото е италянско.. няма връзка между Ламборджини и Ауди... италянско и немско.. освен ако една и съща фирма не ги притежава.. Иначе чудно ми е... как Волво взимат двигатели на Ауди ей така... шведско и вътре под капака немско? Едва ли е така.... 1. Ламбо е собственост на Ауди. А Ауди е собственост на VW.2. Още при Волво 740 100 дизелът 100 к.с. е на VW/Audi. Мисля че тоя мотор е 6 цилиндров.3. Волво взема след това и AEL мотора, който се слага до 2001-ва, след това Форд ги купува и дизелите им са базирани на фордовите, а те пък са разработвани съвместно с Пежо.4. За по-малките модели на Волво (440, S40) - там има мотори основно от Рено, а при S40 има и бензинка GDI на Митсубиши Каризма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Е отговора за пример за суперкар е и Bugatti нали затова го купиха от голВа (VAG) колко завлече преди това 2-ма или 3-ма.Не се коси чел съм, но ако прочета по надълбоко виждам че всички разработки се прилагат и в други коли на концерна може би в не тази съвкупност и взаимодействие но ... все пак Други пък се прилагат в шампионатите в спорта от там също идват пари и пари. Имат такова разнообразие на модели и двигатели в серийно производство, а се замислих, че и повечето са ограничени до определена максимална скорост т.е. какъв е проблема да махнат ограничителя за около 1 000 000 цена Има си избиване според мен и то точно при луксозните бегачки цената е толкова надута че няма начин да са на загуба само това казвам. Те си знаят най-добре.колега, имаш грешно инфо, направата, разработката и от както е почнал проекта, на 1 вейрон, струва 5 млн. паунда. те когато излезна, го продаваха на цени 1 млн.+-, гледал съм специално предаване за това, а също има много инфо по нета, разрови се и ще видиш. така че общо взето, те си губят по 4 млн. на кола +-, но не ги бърка, направили са си сметката и както те, така и колегата тук казват, колата е за престиж и реклама, всичко най Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galin Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 (Редактирано) колега, имаш грешно инфо, направата, разработката и от както е почнал проекта, на 1 вейрон, струва 5 млн. паунда. те когато излезна, го продаваха на цени 1 млн.+-, гледал съм специално предаване за това, а също има много инфо по нета, разрови се и ще видиш. така че общо взето, те си губят по 4 млн. на кола +-, но не ги бърка, направили са си сметката и както те, така и колегата тук казват, колата е за престиж и реклама, всичко най Възможно е колега и да си прав чел съм в нета подобни статии но винаги чета и между редовете и контра - статиите. 5 милиона според кого според самите тях и пак 300 коли по 5 милиона са 1,5 милиарда не че имам нещо против не са мои парите ама няма толкова луд човек или борд на фирма - е богати са все пак, но имам едно наум че това може да е рекламен трик нали така Редактирано 2 Февруари 2012 от Galin Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Възможно е колега и да си прав чел съм в нета подобни статии но винаги чета и между редовете и контра - статиите. 5 милиона според кого според самите тях и пак 300 коли по 5 милиона са 1,5 милиарда не че имам нещо против не са мои парите ама няма толкова луд човек или борд на фирма - е богати са все пак, но имам едно наум че това може да е рекламен трик нали така не е така, хората могат да си го позволят, и има все пак някакво проучване и т.н. + тва ако лъжеха, конкуренцията мислиш ли че щяха да ги оставят? фв мисля че са трети в света, вярвай, могат да си го позволят, пък и от допълнителната реклама, вече са си го избили, прав си, всичко малко или много се прави със сметка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CHERVEQ Публикувано 2 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2012 Не е .. от рено са им двигателите. На нисан също. А на БМВ са от Пежо.колега на рено за малките мотори 1,9 ТДи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 ...направата, разработката и от както е почнал проекта, на 1 вейрон, струва 5 млн. паунда...Не слагай под общ знаменател разработка и изработка! Инвестицията за разработване на модела е еднократна без значение колко бр. ще бъдат произведени и не би трябвало да се включва в цената всяка една бройка.Трябва да си с доста промит мозък за да повярваш ,че някой е похарчил милиони за разработката на супер автомобил и в крайна сметка ще го продава на загуба с рекламна цел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wolff1 Публикувано 3 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2012 (Редактирано) Не слагай под общ знаменател разработка и изработка! Инвестицията за разработване на модела е еднократна без значение колко бр. ще бъдат произведени и не би трябвало да се включва в цената всяка една бройка.Трябва да си с доста промит мозък за да повярваш ,че някой е похарчил милиони за разработката на супер автомобил и в крайна сметка ще го продава на загуба с рекламна цел ти като не си с промит мозък, вярвай на себе си фен, аз ще вярвам на хората които са го правили и други които са проучили нещатата и констатират. както казах, фв не са прости и тези пари, вече са си ги избили отдавна и са на печалба 100%, но трябва да се помисли малко, как стават тези работи. разбира се, тук има капацитети като тебе, които са на друго мнение, лошо няма Редактирано 3 Февруари 2012 от wolff1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
V I P E R Публикувано 14 Февруари 2012 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2012 (Редактирано) Не слагай под общ знаменател разработка и изработка! Инвестицията за разработване на модела е еднократна без значение колко бр. ще бъдат произведени и не би трябвало да се включва в цената всяка една бройка.Трябва да си с доста промит мозък за да повярваш ,че някой е похарчил милиони за разработката на супер автомобил и в крайна сметка ще го продава на загуба с рекламна цел Да де, ама при положение, че те самите са си сложили таван 300 бройки, тогава инвестицията за разработване се разпределя между тия 300 бройки, или не?Широко известен факт в автомобилния свят е, че ВАГ губи пари от всеки Вейрон. По простата причина, че комбинираната сума за разработването и изработването на 300 Вейрона е по-висока от продажната цена за 300 Вейрона. Проста математика, кво да я правиш.Точно както Сони в началото губеше пари от всеки продаден ПС3, по малко по-различна причина, но все пак.Явно и аз съм с промит мозък. Явно е съвсем случайно, че колата е точно 1001 коня и вдига точно една идея над 400 км/ч. Наистина няма как да е с рекламна цел. Редактирано 14 Февруари 2012 от V I P E R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване