Jump to content

Ауди S8 с двигател на Ламборджини!!!!!!!


audi_lover

Recommended Posts

  • 10 months later...

Ей сега гледам и ТОП ГИЪР и новото РС 5 казват, че е с двигател Ламборджини. Плюс това и за друг РС четох , че ползва такъв мотор....То хубаво, че са под шапката на АУДИ Ламбо-тата....ама явно не им се дават кинти и ресурси за 100% разработка на двигател с емблема четири кръга :angry::gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V10 мотора за Ламбо се прави в Унгария у завода на Ауди, така че какво пише на него няма никакво значение. Парите са разработката на тоя мотор и производството му са все от Ауди.

Глобализация какво да правиш.

Редактирано от niikoo_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламборгини ве колеги, не ламборджини, научете се малко :zustimm::) В днешно време, коли си менкат двигатели на ляво и на дясно, не можеш да им хванеш спатийте, особено ако са от 1 фамилия като ваг. на нашия фиестата е с на пежо и т.н. дълга и широка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Ламбо Галардо интериорът е от ауди. Табло и FIS, навигацията и климатроника. Малко са ги барнали , колкото да не са едно към едно. Воланът също е копие на такъв ауди.

2010-lamborghini-gallardo-interior-view.jpg

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам един въпрос.Сега ВАГ като притежава Бентли,двигателите на Бентли - Ауди ли са???

W12 в GT си е принцпно ВАГ мотор ,а ако тръгнем на по-голяма разбивка си представлява разработка на базата на 2ХVR6 на ФВ :hilezh: Какъв е проблема,кой точно го е разработил даден мотор или платформа.След като всички са във ВАГ ,естествено е да ползват общи възли и агрегати,а кой точно инженерен екип ,на коя от марките собственост на ВАГ разработва ,съответния мотор не е от такова значение.Фирмена политика .Така или иначе подобна политика спомага възкресяването и съществуването на някои имиджови марки,които сами никога не биха оцелели като ламбо и бентли - и двете се стабилизираха откакто ФВ ги купи.Особено за ламбо ме болеше ,през ръцете на кви ли не измисляци мина докато ги купи ВАГ.Най-вече важен е разбира се оборота от най-масовите марки и модели на концерна или казано другояче без Голф нема кинти за Вейрон,който пък си е чисто имиджов проект без грам печалба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без Голф нема кинти - дообре казано :)

но при тази цена на Вейрона съм далеч от мисълта че няма печалба

както и да го погледнеш си има и то голяма печалба само от една бройка

това не са 40 - 50 000 евро

а 1 200 000, че и някъде го срещнах 1 700 000

дето има една приказка от злато да беше :)

като се има впредвид че поддръжката му за 1 година е 300 000 евро. (визирам безпроблемната поддръжка като: 28000 евро за гуми които се сменят на всеки 4000 км ами 40 000 евро за джанти които се сменят на 10000 км и т.н. интересни факти :) и други подобни)

познайте няма ли печалба за фирмата производител

p.s.

един познат каза за VAG: - Преди 25 години се научиха, че има Copy, a преди 20, че има Paste и сега не спират да ги натискат :)

а за Мерцедес казва че пръста им е залепнал на Paste и го вдигат на всеки 20 години да видят дали действа бутона и да го фейснат да стане фешЪн :)

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя една кола не идва от нищото.Поинтересувай се има достатъчно инфо,колко пари им е излязла разработката,изграждането на производствените мощности и на този фон съпостави бройката на продадените и ще видиш,че не са на няква голяма далавера от цялата работа,а е по -скоро фонд реклама .Доста примери има за скъпи суперкари в дребносерийно производство,производителите ,на които не издържат на производствените разходи,които не могат да компенсират от високата продажна цена и в крайна сметка не могат да избият вложените пари и фалират въпреки продажбите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един малко известен факт е че диаметър/ход на V10 двигателя на Ауди/Ламборгини е: Bore ? Stroke 82.5mm ? 92.8mm /както на 20-годишен голф 2.0 литра/. Кой от кого е крал и кой е разработвал точно този двигател не се знае :rolleyes:

...значи V10 има нещо общо с известното ACE :hilezh: :hilezh: :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е отговора за пример за суперкар е и Bugatti нали затова го купиха от голВа (VAG):) колко завлече преди това 2-ма или 3-ма.

Не се коси чел съм, но ако прочета по надълбоко виждам че всички разработки се прилагат и в други коли на концерна може би в не тази съвкупност и взаимодействие но ... все пак :)

Други пък се прилагат в шампионатите в спорта от там също идват пари и пари. Имат такова разнообразие на модели и двигатели в серийно производство, а се замислих, че и повечето са ограничени до определена максимална скорост т.е. какъв е проблема да махнат ограничителя за около 1 000 000 цена :) Има си избиване според мен и то точно при луксозните бегачки цената е толкова надута че няма начин да са на загуба само това казвам.

Те си знаят най-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхммм.. ако не се лъжа Ламбото е италянско.. няма връзка между Ламборджини и Ауди... италянско и немско.. освен ако една и съща фирма не ги притежава.. :hilezh: Иначе чудно ми е... как Волво взимат двигатели на Ауди ей така... шведско и вътре под капака немско? Едва ли е така.... :hilezh:

1. Ламбо е собственост на Ауди. А Ауди е собственост на VW.

2. Още при Волво 740 100 дизелът 100 к.с. е на VW/Audi. Мисля че тоя мотор е 6 цилиндров.

3. Волво взема след това и AEL мотора, който се слага до 2001-ва, след това Форд ги купува и дизелите им са базирани на фордовите, а те пък са разработвани съвместно с Пежо.

4. За по-малките модели на Волво (440, S40) - там има мотори основно от Рено, а при S40 има и бензинка GDI на Митсубиши Каризма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е отговора за пример за суперкар е и Bugatti нали затова го купиха от голВа (VAG):) колко завлече преди това 2-ма или 3-ма.

Не се коси чел съм, но ако прочета по надълбоко виждам че всички разработки се прилагат и в други коли на концерна може би в не тази съвкупност и взаимодействие но ... все пак :)

Други пък се прилагат в шампионатите в спорта от там също идват пари и пари. Имат такова разнообразие на модели и двигатели в серийно производство, а се замислих, че и повечето са ограничени до определена максимална скорост т.е. какъв е проблема да махнат ограничителя за около 1 000 000 цена :) Има си избиване според мен и то точно при луксозните бегачки цената е толкова надута че няма начин да са на загуба само това казвам.

Те си знаят най-добре.

колега, имаш грешно инфо, направата, разработката и от както е почнал проекта, на 1 вейрон, струва 5 млн. паунда. те когато излезна, го продаваха на цени 1 млн.+-, гледал съм специално предаване за това, а също има много инфо по нета, разрови се и ще видиш. така че общо взето, те си губят по 4 млн. на кола +-, но не ги бърка, направили са си сметката и както те, така и колегата тук казват, колата е за престиж и реклама, всичко най :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, имаш грешно инфо, направата, разработката и от както е почнал проекта, на 1 вейрон, струва 5 млн. паунда. те когато излезна, го продаваха на цени 1 млн.+-, гледал съм специално предаване за това, а също има много инфо по нета, разрови се и ще видиш. така че общо взето, те си губят по 4 млн. на кола +-, но не ги бърка, направили са си сметката и както те, така и колегата тук казват, колата е за престиж и реклама, всичко най :zustimm:

Възможно е колега и да си прав чел съм в нета подобни статии но винаги чета и между редовете и контра - статиите. 5 милиона според кого според самите тях и пак 300 коли по 5 милиона са 1,5 милиарда :) не че имам нещо против не са мои парите ама няма толкова луд човек или борд на фирма - е богати са все пак, но имам едно наум че това може да е рекламен трик :) нали така :)

Редактирано от Galin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е колега и да си прав чел съм в нета подобни статии но винаги чета и между редовете и контра - статиите. 5 милиона според кого според самите тях и пак 300 коли по 5 милиона са 1,5 милиарда :) не че имам нещо против не са мои парите ама няма толкова луд човек или борд на фирма - е богати са все пак, но имам едно наум че това може да е рекламен трик :) нали така :)

не е така, хората могат да си го позволят, и има все пак някакво проучване и т.н. + тва ако лъжеха, конкуренцията мислиш ли че щяха да ги оставят? ;) фв мисля че са трети в света, вярвай, могат да си го позволят, пък и от допълнителната реклама, вече са си го избили, прав си, всичко малко или много се прави със сметка :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е .. от рено са им двигателите. На нисан също. А на БМВ са от Пежо.

колега на рено за малките мотори 1,9 ТДи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...направата, разработката и от както е почнал проекта, на 1 вейрон, струва 5 млн. паунда...

Не слагай под общ знаменател разработка и изработка! Инвестицията за разработване на модела е еднократна без значение колко бр. ще бъдат произведени и не би трябвало да се включва в цената всяка една бройка.

Трябва да си с доста промит мозък за да повярваш ,че някой е похарчил милиони за разработката на супер автомобил и в крайна сметка ще го продава на загуба с рекламна цел :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не слагай под общ знаменател разработка и изработка! Инвестицията за разработване на модела е еднократна без значение колко бр. ще бъдат произведени и не би трябвало да се включва в цената всяка една бройка.

Трябва да си с доста промит мозък за да повярваш ,че някой е похарчил милиони за разработката на супер автомобил и в крайна сметка ще го продава на загуба с рекламна цел :hilezh:

ти като не си с промит мозък, вярвай на себе си фен, аз ще вярвам на хората които са го правили и други които са проучили нещатата и констатират. както казах, фв не са прости и тези пари, вече са си ги избили отдавна и са на печалба 100%, но трябва да се помисли малко, как стават тези работи. разбира се, тук има капацитети като тебе, които са на друго мнение, лошо няма :zustimm:

Редактирано от wolff1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Не слагай под общ знаменател разработка и изработка! Инвестицията за разработване на модела е еднократна без значение колко бр. ще бъдат произведени и не би трябвало да се включва в цената всяка една бройка.

Трябва да си с доста промит мозък за да повярваш ,че някой е похарчил милиони за разработката на супер автомобил и в крайна сметка ще го продава на загуба с рекламна цел :hilezh:

Да де, ама при положение, че те самите са си сложили таван 300 бройки, тогава инвестицията за разработване се разпределя между тия 300 бройки, или не?

Широко известен факт в автомобилния свят е, че ВАГ губи пари от всеки Вейрон. По простата причина, че комбинираната сума за разработването и изработването на 300 Вейрона е по-висока от продажната цена за 300 Вейрона. Проста математика, кво да я правиш.

Точно както Сони в началото губеше пари от всеки продаден ПС3, по малко по-различна причина, но все пак.

Явно и аз съм с промит мозък. Явно е съвсем случайно, че колата е точно 1001 коня и вдига точно една идея над 400 км/ч. Наистина няма как да е с рекламна цел.

Редактирано от V I P E R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI pinned this topic

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...