ivowemaina Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Здравейте , Нов сам във форума и затова се извинявам ако сгреша нещо с постването на темата.Имам следният проблем : като навия волана докрай се чува едно изпукване.Без значение в коя посока го навивам.Забелязъл съм че това става само в спряло положение или с доста ниска скорост например при паркиране.Ходих при майсор , който ми смени биелетките, направи ми центровка на предния мост, смени някакъв лагер (незнам точно какъв , но каза че на него лежи целия автомобил).И така след всичко това проблемът все още си стои.Моля помогнете , защото ме е страх да карам така колата понеже имам бебе на 2 месеца .А да кажа и с каква кола съм все пак Ауди 80 Авант , quattro 2.0 E 16V. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 виж рейка,накрайници тоя майстор какъв майстор е ,ако не ти погледне тези неща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 (Редактирано) Мисля, че става въпрос за лагерите на макферсона,моите така изпукваха като въртях волана,но след смяната им всичко млъкна, а бебчето ти да е здраво и щастливо Редактирано 15 Юни 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marcus Aurelius Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Така както разказваш много ми прилича на тампон на макферсона. Подобна тема тук - ЦЪК.Възможно е и пружината (предна/ите) да се е изместила от палците на макферсона, които я застопоряват. Тогава пак пука и то точно при тези обстоятелства.Каза, че майсторът е сменял лагер. Ако е сменял този на предната главина, то се сваля макферсона, при което може наистина пружината да е избягала. Виж първо пружините, че е най-лесно и после мисли да преглед на тампоните на макферсоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Слагаш си ръката и ухото на макферсона/на камбаната/ и караш някой да върти волана, ако усещаш пукането оттам, ще се наложи подмяната им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivowemaina Публикувано 15 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Благодаря за съветите .Ще пробвам каквото казвате и ще пиша какъв е резултатът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan70 Публикувано 15 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2010 Благодаря за съветите .Ще пробвам каквото казвате и ще пиша какъв е резултатът.И при мен го има ,но е по-скоро хъркане. Ще си послужа със съветите на колегите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batkata1088 Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Здравейте И аз имам този проблем с пукането от доста време.Рейката беше зле и мислех че е от нея,смених я (с рециклирана),но пукането си остана.Смених тампоните на макферсона,пружините са наместени добре,накрайниците са здрави всичко точно,но си пука яко Ако някой има друга идея моля да сподели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 16 Юни 2010 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Имах подобно изпукване ( единично ) при потегляне с навит докрай волан,но след смяна на тампоните на магарето въпросното пукане изчезна.За отбелязване при моя случай е и това, че четирите болта на магарето не бяха стегнати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivowemaina Публикувано 16 Юни 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юни 2010 Здравейте , В крайна сметка май ще излезе че проблема може би е в биелетките, защото се оказва че тези с който сам в момента не са за ауди и са малко по дълги (поне така ми обясни майстора) та сега ги сменя и да видим какво ще излезе.Ще ви пиша след няколко часа какъв е резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan70 Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 ЕТО въпросния проблем .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 (Редактирано) А при мен пукаше така само при по-рязко тръгване и навиване на волана в крайно ляво положение.Оказаха се тампоните на носача.Смених ги и всичко е точно.Провери и тампоните на носачите.Проверката е много лесна-навиваш пълен ляв или десен и заставаш под колата/на канал примерно/.А отгоре някой рита гумата,но по грайфера както воланът в навит в крайно положение.Отдолу не трябва нищо да се мести.Ако нещо се мести или "играе" то се ориентирай към неговата смяна. Редактирано 27 Август 2010 от akulata Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan70 Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 А при мен пукаше така само при по-рязко тръгване и навиване на волана в крайно ляво положение.Оказаха се тампоните на носача.Смених ги и всичко е точно.Провери и тампоните на носачите.Проверката е много лесна-навиваш пълен ляв или десен и заставаш под колата/на канал примерно/.А отгоре някой рита гумата,но по грайфера както воланът в навит в крайно положение.Отдолу не трябва нищо да се мести.Ако нещо се мести или "играе" то се ориентирай към неговата смяна.При мен се получава когато колата е спряна при навиване на ляв или десен и при движение с 40 макс 50км на по-голям завой. Ще пробмвам това ,което ми препоръча . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sloter Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 И при мен е така. Дадох 160лв за ремонт и пак пука, само че малко по-рядко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan70 Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 Какво ти "ремонтираха" ,колега ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
landolin Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 При мен този проблем с пукането се появи след смяна на маншона на рейката - болтовете, които държат двете кормилни щанги имат гайки с пласмасово законтряне и като се правят такива интервенции е хубаво да се сменат - при мен пукането беше точно от разхлабени гайки на болтове на кормилните щанги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 При единично отявлено изпукване, при мен причината се оказа недостатъчно затегнати гайки на лагера на тампона на макферсона. Не кайката която е над чашката, а тази сцепената, която е под чашката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI100CC Публикувано 29 Август 2010 Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 А при мен пукането се оказа от недобре затегнат пълнител/амортесьор/ на макферсона!Но докато се стигне до истинската причина за пукането... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acCesSor Публикувано 30 Август 2010 Доклад Share Публикувано 30 Август 2010 Здравей колега, има 2 решения за проблема ти - RaDi преди много време ги откри ! 1" - смяна на лагера на макферсона , извършваш ли това - задължително и 2 се сменят! 2" - стягане на гайката на пълнителя на амортисьора - това се прави само при автомобил на земята, НИКОГА вдигната на крик - защото остава още луфт за обиране! Всичко друго е почти безсмислено за точно твоето описание на проблема !RaDi b4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan70 Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 Абе колеги карам си днеска изъвнградско нормално с 80-90 км . Реших малко да дам гас при скорост със 100 -110 км ,кормилото почва да тресе доста, а като намаля . Например от 110 докато падне на 80 скоростта ,направо се побърква това кормило. Някъкви идеи от какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 ... от 110 докато падне на 80 скоростта ,направо се побърква това кормило ...При условие, че ти тресе при намаляване на скоростта, независимо дали е на предавка или изключена от скорост,провери си закрепването на колелата.Със сигурност имаш разхлабен/и/ болт/ове/ на някое от предните колела.Изживявал съм го тоя филм два пъти досега с различни автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 Абе колеги карам си днеска изъвнградско нормално с 80-90 км . Реших малко да дам гас при скорост със 100 -110 км ,кормилото почва да тресе доста, а като намаля . Например от 110 докато падне на 80 скоростта ,направо се побърква това кормило. Някъкви идеи от какво е?Причината може да е комплексна и се дължи на луфтове в предния мост . Тия луфтове трябва да се определятот къде са и да се сменя всичко което е разбито . По принцип се почва с баланс и проверка на гуми и джанти , но в много от случаите не са виновни те.Давам пример със себе си - същото тресене при 110 км/ч. Установено ,че и двата шарнира са вече за смяна , плюс преден десен лагер започва да ромоли . Купувам и сменям всичко това , след което ЗАДЪЛЖИТЕЛНО накачествен реглаж . Резултата - колицата се движи като по релси и нищо не тресе повече . Остава само кефаот натискането на газта без да ми пука когато стрелката наближава 110 . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 2" - стягане на гайката на пълнителя на амортисьора - това се прави само при автомобил на земята, НИКОГА вдигната на крик....Това как може да стане колега?С какъв инструмент ще бръкнеш между навивките на пружината и ще се затегне тази гайка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 Това как може да стане колега?С какъв инструмент ще бръкнеш между навивките на пружината и ще се затегне тази гайка?С водопроводен ключ(мокс) или там,както всеки го нарича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 25 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2010 При пусната кола от крика не става с водопроводен ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване