robobug Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 2300 за кола без чип, на която тепърва предстои тежката настройка.А landir как ми скачаше че съм платил 2500лв преди 5 години за перфектно направен автомобил с чип Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 3 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2015 Като говорих с ландир ми каза че цената ще е около 2000-2200лв. Какви са тия 1000лв за чип? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 11 Август 2015 Доклад Share Публикувано 11 Август 2015 Да ъпна малко. Като цяло съм доволен от ГИ-то но има един два яда които ме дразнят. Колата не прехвърля на газ докато не загрее и поработи малко на 90С а настройките на ГИ-то ги правеха да прехвърля на около 40С. Водата я хванаха от охладителя на маслото. Та от там ли се хваща попринцип и тоя дебит достатъчен ли е за да затопли бързо и добре изпарителя? Мисля си че или дебита не е добър или маслото започва да се охлажда когато двигателя достигне 90С и от там ми идват ядовете. При вас от къде е хваната вода за изпарителя? Другото е че когато оставя колата за 10-15мин то давам на контакт, температурата на охлаждащата течност е към 80С и би трябвало да си запали на газ, а тя пали на бензин Ще трябва да си запазвам час в сервиза май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Двигателя никога не пали директно на газ, дори и да е загрял, пали на бензин и работи около 30сек и после минава на газ. Относно охлаждането на изпарителя - при мен също е хванато от масления охладител и нямам проблеми с температурата и превключва бързо на газ, дори и сутрин при първо палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Точно това ГИ пали на газ ако има нужната температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_Tanko_Veselinov_Ivanov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Кое е това ГИ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
knikov Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Имам наблюдения върху 2 такива мотора единия е А6 2,7Т 230 к.с + чип само на бензин и Олроуд 2,7Т 250 к.с на газ... карам само олроуда предимно градско и набива грешки от рода на висока температура от ляво и от дясно , което ми прилича на сонди на предкатализаторите (двете коли нямат катализатори) А6-цата няма от 5 години катализатор а на олроуда ги махнах скоро мислейки че ще намаля малко температурата около последните сонди ама за разлика от преди пак е същото. Грешките ги трия почти всеки ден като се получават след около 50-60 км каране и не се влияят от това дали карам на газ или бензин...Та всичко това ме възпира да сложа газ на другата кола ,която за сега няма такива проблеми... и върви много повече от "всъдехода" Може би заради чипа , на компа много не са му интересни 4-те сонди ...незнам . Смятам да чипна и олроуда да видим дали няма да се оправят нещата и пак ще пиша... или да сменя сондите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 12 Август 2015 Доклад Share Публикувано 12 Август 2015 Това което сложих, на ланди рензо е. Колега може би имаш проблем с датчиците Стана сума километри навъртях с газова, а досега не е набила нито една грешка(да чукна на дърво) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 13 Август 2015 Доклад Share Публикувано 13 Август 2015 А за драмата за прехвърлянето на газ масленият охладител на 4 цил е към малкият кръг а на 6-таците е след термостата затова наблюдавате тези явления . На моята кола също има опция да пали на газ но не смятам че е разумно и съм я спрял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 (Редактирано) Да ъпна малко. Като цяло съм доволен от ГИ-то но има един два яда които ме дразнят. Колата не прехвърля на газ докато не загрее и поработи малко на 90С а настройките на ГИ-то ги правеха да прехвърля на около 40С. Водата я хванаха от охладителя на маслото. Та от там ли се хваща попринцип и тоя дебит достатъчен ли е за да затопли бързо и добре изпарителя? Мисля си че или дебита не е добър или маслото започва да се охлажда когато двигателя достигне 90С и от там ми идват ядовете. При вас от къде е хваната вода за изпарителя? Другото е че когато оставя колата за 10-15мин то давам на контакт, температурата на охлаждащата течност е към 80С и би трябвало да си запали на газ, а тя пали на бензин Ще трябва да си запазвам час в сервиза май.Нямам подобни драми аз. Обръща си на 40* на газ.Мойта е слагана няколко дни преди твоята на същото място.Отиди и ги питай що така става направо. Редактирано 17 Август 2015 от HEPBAKA Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 17 Август 2015 Доклад Share Публикувано 17 Август 2015 Моята е слагана в Пловдив, а ти май ми беше казал, че си от София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Някой нещо да сподели,че ме чака една ц5 ръчка за закупуване и газифициране? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Какео те интересува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Научиха ли се газаджиите на този мотор,изчистиха ли се болежките при монтажите.Тази,която ще взимам е с ремап и премахнати катове,май са махнати и задните сонди,какво трябва да очаквам като проблеми?Беднеене на смеси,греене на глави и турбини,наложителен ли е челен кулер и др.такива,които четох тук в темата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Челния кулер е плюс. Предполагам не са махнати егт-тата, без катове колата ще поддържа по-ниска температура. За работата на ги... Възможно по-мощни изпарители, дюзи... Ако можеш я прави с два гошеми изпарителя, защото имам съмнение, че"най-мощния" изпарител, който ми сложиха в ланди няма да издържи на чип. Иначе сега при стоковица всичко е наред, няма разлика във вървежа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Аз съм с чип, с който три различни V8, две S6, едно A6 опердаших. Вероятно е за към 320кс, без катове, задни ламбди. Питах ги за изпарителя и тоя моя бил някъв хипер мега гига ултра турбо и уж бил за 330кс. Разликата между газ и бензин е ... до към 160 около 5-6 коли. Не се усеща да върви много различно, ама разликата с кола с която вървя 1:1 на бензин, когато съм на газ е бая. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampardV6 Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 един прекрасен двигател за газифициране,аз нямам никакви забележки,стига да е с подбрани компоненти за евентуално засилване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Извънградско със 140км/ч какъв разход ви дават малолитражките? /автомат или ръчка сте?/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 къс автомат - около 15. При пазене и с малки гуми може да падне до 12.При каране със 180+ е около 17. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lampardV6 Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 ръчка,12/13 извънградско с 140/150,София 15/20 зависи Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 (Редактирано) 17-18 градско София, като се раздава газ, но съм с чисто нов дебитомер(не рециклиран), преди да го сменя даваше 20+. Карам на изключително къси разстояния 6-7км ми е до работа дългият маршрут. Извънградско преди с дупка по вакуумите и заминалия дебитомер - 14 като се поддържа 150-160 и моментни раздавания до 250. Колата е с читави ламбди, всички вакууми са проверени и сменени, сменени обтегачи и вериги в главите, сменени са рециркулационните клапани с 710N, по-големи кулери, даунпайпи, генерация и чип.ГИ е вързан по ОБД, ECU-то е на LPG Tech - 326, дюзите са Dragon пак на LPG Tech разпробити на 2.7(идват една идея по-малки, ще ги разпробия на 3мм като ми дойде музата), два изпарителя Atiker SR-06 Supermax, PVC тръби на 8мм, сондата е Tomasetto AT-02 EXTRA 8мм, бутилка 63л на място на резервната гума. Единствено не успях да подкарам правилно нивомера на копчето да показва правилно, но и не съм се занимавал много. Зададено е да обръща на газ при температура над 35 градуса на изпарителите, което е около 44-48 на антифриза по климатроник, което пък са 400-500метра от тръгването зимата, лятото предполагам ще е още по-бързо. Редактирано 8 Март 2016 от ghostdog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Купих колата.Два дни средния разход ми е 14.5 по борд,т.е. да очаквам газ около 16?Задните сонди ги няма,колата е яко на богато и върви зверски.Снощи старт от място с цл500 2000год,яко препарирване.Много се притеснявам да не ми беднее на газ във високите..Някой може ли да препоръча газаджия запознат с този мотор за Плевен и околностите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 В понеделник слагам газ,LPG TECH е марката,1600лв!Ще пиша отзиви после.Това за Плевен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 14 Март 2016 Доклад Share Публикувано 14 Март 2016 Ако ще чипваш особено, дано се справят, че ще се видиш иначе у филм. Ако си автомат, допълнително :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 С какви свещи карате газовите 2.7т.Аз мисля да заложа на иридиеви Дензо,малко по-студени от оригиналните.Колебая са обаче иридиеви или платинени да сложа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване