Jump to content

ГИ на 2.7 битурбо


Recommended Posts

2300 за кола без чип, на която тепърва предстои тежката настройка.

А landir как ми скачаше че съм платил 2500лв преди 5 години за перфектно направен автомобил с чип:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да ъпна малко. Като цяло съм доволен от ГИ-то но има един два яда които ме дразнят. Колата не прехвърля на газ докато не загрее и поработи малко на 90С а настройките на ГИ-то ги правеха да прехвърля на около 40С. Водата я хванаха от охладителя на маслото. Та от там ли се хваща попринцип и тоя дебит достатъчен ли е за да затопли бързо и добре изпарителя? Мисля си  че или дебита не е добър или маслото започва да се охлажда когато двигателя достигне 90С и от там ми идват ядовете.  При вас от къде е хваната вода за изпарителя? Другото е че когато оставя колата за 10-15мин то давам на контакт, температурата на охлаждащата течност е към 80С и би трябвало да си запали на газ, а тя пали на бензин :steinigung:  Ще трябва да си запазвам час в сервиза май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя никога не пали директно на газ, дори и да е загрял, пали на бензин и работи около 30сек и после минава на газ. Относно охлаждането на изпарителя - при мен също е хванато от масления охладител и нямам проблеми с температурата и превключва бързо на газ, дори и сутрин при първо палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдения върху 2 такива мотора единия е А6  2,7Т 230 к.с + чип само на бензин и Олроуд 2,7Т 250 к.с на газ... карам само олроуда предимно градско и набива грешки от рода на висока температура от ляво и от дясно  , което ми прилича на сонди на предкатализаторите  (двете коли нямат катализатори)  А6-цата няма от 5 години  катализатор а на олроуда ги махнах скоро мислейки че ще намаля малко температурата  около последните сонди ама за разлика от преди пак е същото. Грешките ги трия почти всеки ден  като се получават след около 50-60 км каране и не се влияят от това дали карам на газ или бензин...

Та всичко това ме възпира да сложа газ на другата кола ,която за сега няма такива проблеми... и върви много повече от "всъдехода" 

Може би заради чипа , на компа много не са му интересни 4-те сонди ...незнам . Смятам да чипна и олроуда да видим дали няма да се оправят нещата и пак ще пиша... или да сменя сондите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което сложих, на ланди рензо е. 

Колега може би имаш проблем с датчиците  :nixweiss:  Стана сума километри навъртях с газова, а досега не е набила нито една грешка(да чукна на дърво)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за драмата за прехвърлянето на газ масленият охладител на 4 цил е към малкият кръг а на 6-таците е след термостата затова наблюдавате тези явления . На моята кола също има опция да пали на газ но не смятам че е разумно и съм я спрял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ъпна малко. Като цяло съм доволен от ГИ-то но има един два яда които ме дразнят. Колата не прехвърля на газ докато не загрее и поработи малко на 90С а настройките на ГИ-то ги правеха да прехвърля на около 40С. Водата я хванаха от охладителя на маслото. Та от там ли се хваща попринцип и тоя дебит достатъчен ли е за да затопли бързо и добре изпарителя? Мисля си  че или дебита не е добър или маслото започва да се охлажда когато двигателя достигне 90С и от там ми идват ядовете.  При вас от къде е хваната вода за изпарителя? Другото е че когато оставя колата за 10-15мин то давам на контакт, температурата на охлаждащата течност е към 80С и би трябвало да си запали на газ, а тя пали на бензин :steinigung:  Ще трябва да си запазвам час в сервиза май.

Нямам подобни драми аз. 

Обръща си на 40* на газ.

Мойта е слагана няколко дни преди твоята на същото място.

Отиди и ги питай що така става направо. 

Редактирано от HEPBAKA
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Някой нещо да сподели,че ме чака една ц5 ръчка за закупуване и газифициране?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Научиха ли се газаджиите на този мотор,изчистиха ли се болежките при монтажите.Тази,която ще взимам е с ремап и премахнати катове,май са махнати и задните сонди,какво трябва да очаквам като проблеми?Беднеене на смеси,греене на глави и турбини,наложителен ли е челен кулер и др.такива,които четох тук в темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Челния кулер е плюс. Предполагам не са махнати егт-тата, без катове колата ще поддържа по-ниска температура. За работата на ги... Възможно по-мощни изпарители, дюзи... Ако можеш я прави с два гошеми изпарителя, защото имам съмнение, че"най-мощния" изпарител, който ми сложиха в ланди няма да издържи на чип. Иначе сега при стоковица всичко е наред, няма разлика във вървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с чип, с който три различни V8, две S6, едно A6 опердаших. Вероятно е за към 320кс, без катове, задни ламбди. Питах ги за изпарителя и тоя моя бил някъв хипер мега гига ултра турбо и уж бил за 330кс. Разликата между газ и бензин е ... до към 160 около 5-6 коли. Не се усеща да върви много различно, ама разликата с кола с която вървя 1:1 на бензин, когато съм на газ е бая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един прекрасен двигател за газифициране,аз нямам никакви забележки,стига да е с подбрани компоненти за евентуално засилване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17-18 градско София, като се раздава газ, но съм с чисто нов дебитомер(не рециклиран), преди да го сменя даваше 20+. Карам на изключително къси разстояния 6-7км ми е до работа дългият маршрут. Извънградско преди с дупка по вакуумите и заминалия дебитомер - 14 като се поддържа 150-160 и моментни раздавания до 250. Колата е с читави ламбди, всички вакууми са проверени и сменени, сменени обтегачи и вериги в главите, сменени са рециркулационните клапани с 710N, по-големи кулери, даунпайпи, генерация и чип.

ГИ е вързан по ОБД, ECU-то е на LPG Tech - 326, дюзите са Dragon пак на LPG Tech разпробити на 2.7(идват една идея по-малки, ще ги разпробия на 3мм като ми дойде музата), два изпарителя Atiker SR-06 Supermax, PVC тръби на 8мм, сондата е Tomasetto AT-02 EXTRA 8мм, бутилка 63л на място на резервната гума. Единствено не успях да подкарам правилно нивомера на копчето да показва правилно, но и не съм се занимавал много. Зададено е да обръща на газ при температура над 35 градуса на изпарителите, което е около 44-48 на антифриза по климатроник, което пък са 400-500метра от тръгването зимата, лятото предполагам ще е още по-бързо.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купих колата.Два дни средния разход ми е 14.5 по борд,т.е. да очаквам газ около 16?Задните сонди ги няма,колата е яко на богато и върви зверски.Снощи старт от място с цл500 2000год,яко препарирване.Много се притеснявам да не ми беднее на газ във високите..Някой може ли да препоръча газаджия запознат с този мотор за Плевен и околностите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В понеделник слагам газ,LPG TECH е марката,1600лв!Ще пиша отзиви после.Това за Плевен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви свещи карате газовите 2.7т.Аз мисля да заложа на иридиеви Дензо,малко по-студени от оригиналните.Колебая са обаче иридиеви или платинени да сложа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...