Jump to content

Имате ли добро парно??


Recommended Posts

Понеже скоро ми се наложи да сменям радиатора на парното реших да споделя с вас! Най-трудната част за смяна в едно Ауди това е ТО!! За да смениш това иначе малко радиаторче трябва да разглобиш цялото табло,да откачиш всички жила за да излезе таблото навън,да махнеш панела на ръчната и скоростния лост,да свалиш касетофона и т.н. А след това трябва да имаш търпението да сглобиш всичко това пак.Това е ужас :hilezh: Иначе радиатора струва около 60лв. което не е много, но смяната сигурно е още толкоз. И един съвет-не ползвайте прахчета за течове става само по зле!! Добре е докато сте източили антифриза да си видите и терморегулатора! Забравих да кажа и че новото радиаторче мирише много неприятно в началото.Еми това е ,айде до скоро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменях само че тогва не знаех как и дадох коплата на майстора в 8 часа вечерта, отидох да пия една бира с другарчетата и в 12:00 си я взех обратно. Общо взето не усетих ядовете по сменянвто :hilezh: . Инъче колкото хора са се качвали в колата са казвали ", че парното е убиец" за нула време вътре става :hilezh: . Естествено тогаав ако можех щях да се пробвам сам ама дадохй 81 лв за радиаторче берн и 40 лв. труд. Имаше и радиоаторчета по 35 ама ми казаха 'недей" и аз какво даправя набутах повечко парици с надеждата да изкара по-дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е много слабо :):bia: но... немога да намеря майстор за смяната :):hilezh:

това не съм го вервал но е ФАКТ :hilezh:

PS:ако някой може да помогне да каже

не искам някой да ми работи за без пари труда ще си го платя

Редактирано от vladoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моета радиаторче на парното (ауди 100) си го смених преди 3 месеца сам, струваше ми общо 50лв (смяна :) + части) 30лв радиаторче, 16лв 1,5л антифриз и 4лв за силикон и дунапренени уплътнения.

Смяна 1ден и половина без чужда помощ

Парното наистина стана убийствено, но има характерната миризма за която колегата споменава, задните прозорци си се потят, явно на големите коли това е проблем, забелязъл съм го и на други автомобили от този калибър, ако колата е с размерите на Голф или по-малка този проблем го няма

Странна работа, но факт, явно еднообемните купета се обдухват по добре от седани и комбита, незнам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вертер. проблема е че имаме климатици.

На моя седан без климатик и посмъртно не му се потят стъклата

на комбито (с климатроник) сутрин независимо дали е мокро или сухо пусна ли парното една бяла пелена се залепва по прозорците.

Искам да намеря някой майстор на климатици който да ми обясни защо е така и ако е само изцяло и единствено заради шибания климатик го байпасирам. А ако не става с байпас го изкормвам неговата мамица.

То с климатик карам по малко време от колкото в дъжд и сняк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мойто си го смених преди 2 месеца с помоща на приятелката ми :) Струваше ми 50 лв радиаторче и ден и половина работа.. поразии няма. :) Сега обаче парното е номер едно,по топло е от колкото в нас.:)

Забравих да спомена,че нямаше да се справя без темата в "Златния Форум" на ваското1 :)

Редактирано от Audi_RS*
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ngoro, аз съм беден :) , нямам климатроник нито климатик, а пак си се потят.

Не съм пробвал ако го пусна вентилатора на четири и на права струя, но на 1ва и 2ра степен не може да обдуха задните стъкла със сигурност, нито преди нито след смяната. Сега просто парното е много горещо дори на 1ва степен, но само толкоз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз имам нагревател на задното стъкло и като са изпоени стъклата (всичките) включвам парното на 3 + нагревателя на задното стъкло и 5 мин каране всичко е нормално....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здрасти бате,ако не ти се сменява радиатора си сложи циркулационна помпа като мен-на втората минутка ти духа топло,ако не се обади-сменил сам десетки такижа-0886013617

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около месец и аз си го смених това радиаторче и верно още има една странна миризма но мисла че изчезва или аз взех да свиквам.Струваше ми 35 лв радиаторчето и два дни работа един разглабяне и после зглабяне много ми помогна и темата в златния фонд без нея нямаше да се справя но на Б4 има малко повечко болчета на гадни места и едно го счупих но може и без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Verter да прав си за задните и страничните потят се чудовищно а там перки няма за обдухване. Ама при мен на комбито с климатроника ми се поти и предния като страничните и задния и като пусна перката да го духа и изсуши става по-зле в пъти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега да ви кажа и аз моето мнение. Когато си купих колата също ми се потеха много стъклата. Причината я открих и нещата ми се оправиха и съм много щастлив от това. Стелките на пода ми бяха от мокет и той попиваше доста вода в себе си - смених ги с гумени и всичко е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих един експеримент. Насочих страничните духалници към стъклата и има много добър ефект. При мен джагата за насочване на въздуха от къде да духа си се върти както иска пък си духа на м..... си в .......... :birthday: единствения начин да регулирам въздуха е да отвярям или затвярям клапите. Но като затворя средните и отворя страничните, духа яко в страни и изчиства стъклата за нула време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стъклата за да не се потят има препарати против изпотяване. Става и с обикновен сапун (твърд).

Взимаш сухият сапун и надраскваш на стъклото (отвътре) няколко ивици на решетка през 6-7 сантиметра. После лъскаш със суха кърпа докато изчезнат ивиците. Ако стъклото се запоти никога не го бършете с ръка или парцал. Трябва да се изчака да се изпари само. Иначе става по-лошо и ефекта отива на кино. Най-добре е да се намери желатиново сапунче против изпотяване от противогаз.

За нагревателя на задното стъкло - при мен започна да действа по-слабо и установих че ключа му е започнал да се нагрява когато работи - при мен му е нанагорно защото захранва и нагревателите в огледалата. Явно прави лош контакт и не пуска добро захранване. Ще се опитам да му присадя реле ама в тоя студ не ми е до релета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... а понякога се нарича поток на флуид от едно затворено пространство към друго такова, демек - теч на радиаторче! :fisch:

Дано да не е такъв случая при всички вас дето ви се потят стъклата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

случва се да ми се запотят стъклата :fisch: (всичките). Та като се случи забелязах че като пусна духалките да духат към краката на 1 или 2, тогава се изчистват задните странични, както и задното стъкло - не знам що, ама действа (независимо дали отзад има хора или не). Ако пусна да духа през духалките отстрани или на предното стъкло, колкото и силно да духа не може да изчисти задните странични и задното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така... всички със запотените стъкла и климатиците . Климатик се пуска и зимата не само лятото... за да не ви се потят стъклата си пускайте климатика заедно с парното. Тези с климатрониците знаят на климатроника като се натисне автоматично копчето за обдухване на стъклата се включва и компресора на климатика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vassko е прав, ако сте с климатик/климатроник пускате за няколко минути да работи компресора (аз свалям и температурата под 24 градуса) и прозорците стават идеално сухи. При мене с дългото комби ако има повече хора в колата става много зле особено на 3 ред стъкла, ако съм сам не се запотяват, но с помоща на климите - няма проблем. Пробвах миналата година да ги пръскат с препарат против изпотяване - файда никаква, даже стояха стъклата мазни отвътре.

Като допълнителен плюс - климатика така или иначе е добре да се пуска през зимата поне веднъж седмично, така че по този начин го запазваме в работоспособна форма.

Редактирано от stani76
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен запотяването беше станало за първи път преди около 3 седмици,мислейки че е само водна мъгла,обаче се оказа мазно,демек антифриз.

Днес,преди околу час отивам с приятелката ми до един магазин да пазарувам нещо за хапване,и по едно време тя вика кво стана нещо ми капе на обувките,спрях виждам тече(не капе,ами си тече).Звъннах на Васето(Vaskoto_1)и утре съм при него(ще бачка извънредно,за което публично му благодаря).Та въпроса ми е какво радиаторче да взимам Bern или някое друго?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит, аз има

1. 80-ка без климатик

2. и сега А4-ка с климатроник:

на 1. стъклата са ми са се заухвали, при това злобно, само когато навън е валял дъжд и това през лятото, инак не съм имал ядове. Задното стъкло трудно се чисти, независимо от реотаните, но страничните не правят проблеми.

на 2. вярно е това, че компресора се влючва когато обдухва предният прозорец, обаче не винаги, тази сутрин (по-студено) не се включи, вчера (по-топло) се пусна.

Ако имате климатици в домашни условия сигурно сте забелязали, че те имат режим "изсушаване", е това прави и климатроника, независимо че духа топъл въздух. Най-добре се забелязва на магистралата, на относително не-студено време, когато се преминава през тунела и се превклучи на режим на рециркулация. Без компресор, става като в банята, когато съм се намръзнал като куче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех радиаторче,някаво датско 40лв.имаше китайски за по 25лв. иначе оригиналното е 90лв.Дано след 1 месец да не се наложи пак да го сменям :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко закъснял съвет, но да си кажа думичката :flehan:

Аз минах през смяна на радиаторче и още съм пресен, пресен... Разликата, която аз видях между "***айските" радиаторчета и оригиналното, което беше запушено, бе ... гъстотата на ламелите! За датските ми казаха нещо от рода "А, датското е ...". Така, че си взех BEHR за 72 лв. ("made in France") уж марково със всичките му арт. номера и т.н. въпреки, че "гаранция - Франция"... Засега не тече и в колата е Африка :respekt:

Редактирано от jolobg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...