batslavi_ Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 Понеже скоро ми се наложи да сменям радиатора на парното реших да споделя с вас! Най-трудната част за смяна в едно Ауди това е ТО!! За да смениш това иначе малко радиаторче трябва да разглобиш цялото табло,да откачиш всички жила за да излезе таблото навън,да махнеш панела на ръчната и скоростния лост,да свалиш касетофона и т.н. А след това трябва да имаш търпението да сглобиш всичко това пак.Това е ужас Иначе радиатора струва около 60лв. което не е много, но смяната сигурно е още толкоз. И един съвет-не ползвайте прахчета за течове става само по зле!! Добре е докато сте източили антифриза да си видите и терморегулатора! Забравих да кажа и че новото радиаторче мирише много неприятно в началото.Еми това е ,айде до скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 Аз сменях само че тогва не знаех как и дадох коплата на майстора в 8 часа вечерта, отидох да пия една бира с другарчетата и в 12:00 си я взех обратно. Общо взето не усетих ядовете по сменянвто . Инъче колкото хора са се качвали в колата са казвали ", че парното е убиец" за нула време вътре става . Естествено тогаав ако можех щях да се пробвам сам ама дадохй 81 лв за радиаторче берн и 40 лв. труд. Имаше и радиоаторчета по 35 ама ми казаха 'недей" и аз какво даправя набутах повечко парици с надеждата да изкара по-дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado Публикувано 2 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2005 (Редактирано) При мен е много слабо но... немога да намеря майстор за смяната това не съм го вервал но е ФАКТ PS:ако някой може да помогне да каже не искам някой да ми работи за без пари труда ще си го платя Редактирано 2 Декември 2005 от vladoo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Моета радиаторче на парното (ауди 100) си го смених преди 3 месеца сам, струваше ми общо 50лв (смяна + части) 30лв радиаторче, 16лв 1,5л антифриз и 4лв за силикон и дунапренени уплътнения.Смяна 1ден и половина без чужда помощПарното наистина стана убийствено, но има характерната миризма за която колегата споменава, задните прозорци си се потят, явно на големите коли това е проблем, забелязъл съм го и на други автомобили от този калибър, ако колата е с размерите на Голф или по-малка този проблем го нямаСтранна работа, но факт, явно еднообемните купета се обдухват по добре от седани и комбита, незнам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 вертер. проблема е че имаме климатици.На моя седан без климатик и посмъртно не му се потят стъклатана комбито (с климатроник) сутрин независимо дали е мокро или сухо пусна ли парното една бяла пелена се залепва по прозорците.Искам да намеря някой майстор на климатици който да ми обясни защо е така и ако е само изцяло и единствено заради шибания климатик го байпасирам. А ако не става с байпас го изкормвам неговата мамица.То с климатик карам по малко време от колкото в дъжд и сняк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 (Редактирано) И аз мойто си го смених преди 2 месеца с помоща на приятелката ми Струваше ми 50 лв радиаторче и ден и половина работа.. поразии няма. Сега обаче парното е номер едно,по топло е от колкото в нас.Забравих да спомена,че нямаше да се справя без темата в "Златния Форум" на ваското1 Редактирано 3 Декември 2005 от Audi_RS* Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
verter Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Ngoro, аз съм беден , нямам климатроник нито климатик, а пак си се потят.Не съм пробвал ако го пусна вентилатора на четири и на права струя, но на 1ва и 2ра степен не може да обдуха задните стъкла със сигурност, нито преди нито след смяната. Сега просто парното е много горещо дори на 1ва степен, но само толкоз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_RS* Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Колега аз имам нагревател на задното стъкло и като са изпоени стъклата (всичките) включвам парното на 3 + нагревателя на задното стъкло и 5 мин каране всичко е нормално.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CECO BOY Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 здрасти бате,ако не ти се сменява радиатора си сложи циркулационна помпа като мен-на втората минутка ти духа топло,ако не се обади-сменил сам десетки такижа-0886013617 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI-B4-TDI Публикувано 3 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2005 Преди около месец и аз си го смених това радиаторче и верно още има една странна миризма но мисла че изчезва или аз взех да свиквам.Струваше ми 35 лв радиаторчето и два дни работа един разглабяне и после зглабяне много ми помогна и темата в златния фонд без нея нямаше да се справя но на Б4 има малко повечко болчета на гадни места и едно го счупих но може и без него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 4 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2005 Verter да прав си за задните и страничните потят се чудовищно а там перки няма за обдухване. Ама при мен на комбито с климатроника ми се поти и предния като страничните и задния и като пусна перката да го духа и изсуши става по-зле в пъти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo_Toshev Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Сега да ви кажа и аз моето мнение. Когато си купих колата също ми се потеха много стъклата. Причината я открих и нещата ми се оправиха и съм много щастлив от това. Стелките на пода ми бяха от мокет и той попиваше доста вода в себе си - смених ги с гумени и всичко е ОК. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dakata_m Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 Аз направих един експеримент. Насочих страничните духалници към стъклата и има много добър ефект. При мен джагата за насочване на въздуха от къде да духа си се върти както иска пък си духа на м..... си в .......... единствения начин да регулирам въздуха е да отвярям или затвярям клапите. Но като затворя средните и отворя страничните, духа яко в страни и изчиства стъклата за нула време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oooo Публикувано 5 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2005 стъклата се потят драматично по-малко когато са чисти в физиката това се казва "коефициент на мокрене" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 6 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2005 Стъклата за да не се потят има препарати против изпотяване. Става и с обикновен сапун (твърд).Взимаш сухият сапун и надраскваш на стъклото (отвътре) няколко ивици на решетка през 6-7 сантиметра. После лъскаш със суха кърпа докато изчезнат ивиците. Ако стъклото се запоти никога не го бършете с ръка или парцал. Трябва да се изчака да се изпари само. Иначе става по-лошо и ефекта отива на кино. Най-добре е да се намери желатиново сапунче против изпотяване от противогаз.За нагревателя на задното стъкло - при мен започна да действа по-слабо и установих че ключа му е започнал да се нагрява когато работи - при мен му е нанагорно защото захранва и нагревателите в огледалата. Явно прави лош контакт и не пуска добро захранване. Ще се опитам да му присадя реле ама в тоя студ не ми е до релета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolobg Публикувано 6 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2005 ... а понякога се нарича поток на флуид от едно затворено пространство към друго такова, демек - теч на радиаторче! Дано да не е такъв случая при всички вас дето ви се потят стъклата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 6 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2005 случва се да ми се запотят стъклата (всичките). Та като се случи забелязах че като пусна духалките да духат към краката на 1 или 2, тогава се изчистват задните странични, както и задното стъкло - не знам що, ама действа (независимо дали отзад има хора или не). Ако пусна да духа през духалките отстрани или на предното стъкло, колкото и силно да духа не може да изчисти задните странични и задното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vassko Публикувано 8 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2005 Така... всички със запотените стъкла и климатиците . Климатик се пуска и зимата не само лятото... за да не ви се потят стъклата си пускайте климатика заедно с парното. Тези с климатрониците знаят на климатроника като се натисне автоматично копчето за обдухване на стъклата се включва и компресора на климатика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stani76 Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 (Редактирано) Vassko е прав, ако сте с климатик/климатроник пускате за няколко минути да работи компресора (аз свалям и температурата под 24 градуса) и прозорците стават идеално сухи. При мене с дългото комби ако има повече хора в колата става много зле особено на 3 ред стъкла, ако съм сам не се запотяват, но с помоща на климите - няма проблем. Пробвах миналата година да ги пръскат с препарат против изпотяване - файда никаква, даже стояха стъклата мазни отвътре.Като допълнителен плюс - климатика така или иначе е добре да се пуска през зимата поне веднъж седмично, така че по този начин го запазваме в работоспособна форма. Редактирано 9 Декември 2005 от stani76 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 При мен запотяването беше станало за първи път преди около 3 седмици,мислейки че е само водна мъгла,обаче се оказа мазно,демек антифриз.Днес,преди околу час отивам с приятелката ми до един магазин да пазарувам нещо за хапване,и по едно време тя вика кво стана нещо ми капе на обувките,спрях виждам тече(не капе,ами си тече).Звъннах на Васето(Vaskoto_1)и утре съм при него(ще бачка извънредно,за което публично му благодаря).Та въпроса ми е какво радиаторче да взимам Bern или някое друго? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RossN Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 Моят опит, аз има 1. 80-ка без климатик 2. и сега А4-ка с климатроник:на 1. стъклата са ми са се заухвали, при това злобно, само когато навън е валял дъжд и това през лятото, инак не съм имал ядове. Задното стъкло трудно се чисти, независимо от реотаните, но страничните не правят проблеми.на 2. вярно е това, че компресора се влючва когато обдухва предният прозорец, обаче не винаги, тази сутрин (по-студено) не се включи, вчера (по-топло) се пусна.Ако имате климатици в домашни условия сигурно сте забелязали, че те имат режим "изсушаване", е това прави и климатроника, независимо че духа топъл въздух. Най-добре се забелязва на магистралата, на относително не-студено време, когато се преминава през тунела и се превклучи на режим на рециркулация. Без компресор, става като в банята, когато съм се намръзнал като куче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 Moeto e proizvedeno ot Behr, ot koser, za 39 lv, no bez shtampa. s garanciq 6 meseca beshe, dokolkoto pomnq. V kolata e sauna sega P.S. ot utre sym pak na kirilica ,) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLO Публикувано 9 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2005 Взех радиаторче,някаво датско 40лв.имаше китайски за по 25лв. иначе оригиналното е 90лв.Дано след 1 месец да не се наложи пак да го сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolobg Публикувано 10 Декември 2005 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2005 (Редактирано) Малко закъснял съвет, но да си кажа думичката Аз минах през смяна на радиаторче и още съм пресен, пресен... Разликата, която аз видях между "***айските" радиаторчета и оригиналното, което беше запушено, бе ... гъстотата на ламелите! За датските ми казаха нещо от рода "А, датското е ...". Така, че си взех BEHR за 72 лв. ("made in France") уж марково със всичките му арт. номера и т.н. въпреки, че "гаранция - Франция"... Засега не тече и в колата е Африка Редактирано 10 Декември 2005 от jolobg Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts