Jump to content

Доволни ли сте от механичния инжекцион


Recommended Posts

Надявам се да пишат само хора който са запознати а не някакви голями разбирачи дето незнаят как да си сменят гумата а иначе разбират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с механична инжекция и до сега проблеми не съм имал , дасе надявам да нямам за напред иначе съм си доволен от набора :rolleyes::dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

голями разбирачи

ГолЯми като не може, големи разбирачи може ли да пишат? :rolleyes: Не знам каква е точно целта на темата, но ми се струва, че на заглавието би му подхождала една анкета поне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с механична инжекция и до сега проблеми не съм имал , дасе надявам да нямам за напред иначе съм си доволен от набора :hilezh::unsure:

А с кой мотор си конкретно и караш ли с АГУ :dance:

Иначе, колегата АКУЛАТА бръмчи с механичен итжекцион май доста време и беше доволен, но той кара на бензин.....Айде Ямбол, включи се по темата :dance:

Аз съм с АБК мотор на ГАЗ....за 31 000 км. вече ми е припуквала няколко пъти, като преди около 5 000 км. кривна дебитомер и спука гофрирания маркуч, но Бате Ради я оправи колицата :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с DZ мотор , 1.8 Купе и го карам само на БЕНЗИН и ядове за сега нямам :hilezh:

Па няма и да имаш :flipoff: само дето е соленичко така, особено ако караш много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм, досега всичките ми коли са били с мех. инжекцион, две от тях с обикновено АГУ. Работят чудесно и на газ и на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм, досега всичките ми коли са били с мех. инжекцион, две от тях с обикновено АГУ. Работят чудесно и на газ и на бензин.

Еееее, точно при теб ако не работят няма при кой, особено за АГУ-та :flipoff:

С риск за леко отклонение....лично аз съм фен на куците моно инжекции, заради безпроблемната им пригодимост към АГУ, дори от псевдо майстори :hilezh:

Редактирано от tanuco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм от Ке-джетроник-а на W124-та и двигател SD на Ауди-то и двете само на бензин.

Аудито даде бая мейдан :unsure: за тунинг, през ауспуха пръскаше бензин вместо вода :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също карам второ Ауди с мех. инжекцион.Първото беше Б3-ка с 1.8 DZ и това от подписа ми с 2.0 16V мотор,за който останах с впечатление,че нещо не се харесва(защо ли).И двете коли съм ги карал и продължавам да карам само на бензин и за сега нямам проблеми.VBI беше писал в някоя от темите си,които съм прочел с особено внимание :steinigung: ,че механичния инжекцион работи много коректно при правилна настройка и работещи добре елементи(дюзи,потенциометър,регулатор и т.н.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам второ Ауди с механична инжекция. И двете не са бърникани и си работят.

Единствения им проблем е потенциометърът на дебитомера който е решим в днешно време.

Понеже тук има доста които плюят по механичната инжекция нека обърна внимание на някои факти от относително далечната 1988ма година:

1. Тогава компютрите не бяха по два за лев. А диагностичните компютри бяха "космическа" технология".

2. Техниците по онова време не бяха чували за компютър. Буквално. И не пипаха такъв при никакъв случай.

3. Клиентите бяха ИЗКЛЮЧИТЕЛНО скептични към всякаква електроника. Особено такава на критични места. Като управление на двигател. Не е лесно решение да замениш стария си готин карбуратор с "някаква шибана електроника".

Това налага сравнително дългото използване на механичната инжекция в много модели двигатели. Не случайно един от най-масовите, най-често вграждан (купуван) тогава двигател е оплютото тук АЦЕ (ACE). Това е най-оптималния бензинов двигател за времето си. С добра мощност, с относително ниска цена спрямо петака и дизела. С класическо (за времето) си управление. Съответно със стабилни параметри и ремонтопригоден от нискоквалифицирани монтьори без СПЕЦИАЛНА компютърна техника. Факт е че много години по-късно след изминати милиони километри тези двигатели са все още в добро състояние. ;)

Лошото име на АЦЕ специално у нас идва от некадърните "майстори" и от нормалното износване на управляващата част. И естествено най-лошото им име идва от това че са най-масови за времето си. Т.е най-много притежатели имат такъв точно двигател.

Относно електронният пълен инжекцион - той е естествен, по-добър наследник на механичния. По-прост, по-евтин, по-лесен за обслужване (особено в днешно време), по-бърз, по-гъвкав. Има доста предимства. Но е същото което е правил баща му - механичният инжекцион. :steinigung:

ИСКАМ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЗА ACE! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди година, когато тръгнах да си купувам Б4, отхвърлих много изгодна оферта за такъв мотор- АЦЕ, колата беше с газ и климатроник......точно защото много малко хора разбират от тези коли, а и при евентуална повреда дълго време ще обикалям сервизите поради тази причина.

Иначе подкрепям мнението, че са добри мотори като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, колегата АКУЛАТА бръмчи с механичен итжекцион май доста време и беше доволен, но той кара на бензин.....

Не просто доволен,а мега доволен!За 7-8 години никакви проблеми не съм имал,да чукна на дърво,единствено имах леки главоболия с оборотите на празен ход,но благодарение на Веселин Велчев всичко е забравено.

п.п. има и още един от Ямбол с механичен инжекцион-АСЕ с най-простото и обикновено газово.Само ше вметна,че зимата я пали на газ без никакви дертове..повече няма смисъл да говоря.

А това,че мех. инжекцион е боклук,според мен,са некви митове и легенди от хора чули не дочули и от такива напатили се с пишман майстори,които са им орезилили колата.За мен лично мех. инжекцион си е повече от достатъчен и съм много много доволен от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам 100 АЦЕ вече 5-6г.мога смело да твърдя че съм очарован все още от тази кола,никога не ме е оставяла на път,за разлика от много по млади модели дет им светва чека и си гасне като чук даже със 140 км :hilezh:тази зима се пребирах от Златни пясаци с прецакан регулатор на налягането верно пушеше и гореше около 20 л бензин,ама не карах коледа по пътищата.

Мех.инжекцион макар и със скъпа уж подръжка е по -сигурен(след смяна на дебитомер,ст.мотор,помпа,дюзи колата става със значителен потенциал па била тя и на доста км)

По отношение на скъпотия по скоро проблемите идват от неразбиращи или по скоро гадаещи "маистори" които незнам защо ама винаги се хващат иа за некои датчик за 400 + лв или за самия компютър когато идеите им са на изчерпване :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаш ли му нещата дето Гризли ги е споменал - няма да имаш никви проблеми с инжекциона :flehan:.

Преди карах NG осрано до неузнаваемост от прости газаджии и не бях доволен (гърми, трещи, харчи и не върви), в момента карам перфектен инжекцион (нямаше да го правя без помощта на редица форумни колеги :flehan: ) и съм изключително доволен. Разхода е тоя дето го дават по книжка, динамиката е на светлинни години пред тази дето я имах като карах на газ. Мотора работи изключително тихо и равномерно - в колата буквално не се чува шум на двигател докато работи на място

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да зема заплата, че мухи жужат в резервоара :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лошото е когато се прецака че незнам има ли някъде къде да го оправят.Мой комшия имаше 2.0 16v И къде ли не ходи само му взимаха сумати пари и никакъв резолтат. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм много доволен и засега нямам никакви проблеми(да чукам на дърво) и мисля че при правилна поддръжка и ако не се слага газ може спокойно да издържи прилично много време и километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доволен съм, досега всичките ми коли са били с мех. инжекцион, две от тях с обикновено АГУ. Работят чудесно и на газ и на бензин.
ИСКАМ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЗА ACE! :)

+1

И аз като горните колеги съм много доволен от 2-те АСЕ-та , които имам. И двете работят и на бензин и на газ безупречно. На 100-тицата брах малко ядове, докато не смених потенциометъра(с чисто нов - закупен от колегата qsb). Естествено вървенето на газ се различава от това на бензин , но то нали за това е копченцето. :) Разхода и на двете коли е повече от приличен - на А6-цата е 10/100 среден (детското комби на жена ми), а на 100-цата 11-13/100(но я карам само аз а ми е тежка подметката). Извода е: :) за механичната инДжекция. Гърмежите са ми 3-4 за последните 2 години(без никакви поражения). Просто големия маркуч ми е без скоба и се вади. Слизам, намествам го обратно и гаааааааааааааааааззззззззззз!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди като купих колата инжекциона беше разбит от опити на майсторчета и гърмежи в един момент се бях видял в чудо, но с помощта на VBI и четене на разни статии в момента инжекциона ми е 100% работещ, колата върви на газ и бензин без разлика и от както карам колата не ми е гръмнала дори веднъж. Преди седмица минах на бензин около 300 км даде ми разход 8 при и то при агресивно каране :) . Бих казал като заключение, че почти никой не разбира от тези инжекциони няма къде да ти направят диагностика или не им се занимава и точно това е проблема.

П.П.Аз също съм противник на всеобщото мнение за АЦЕ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...