Влади_666 Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Надявам се да пишат само хора който са запознати а не някакви голями разбирачи дето незнаят как да си сменят гумата а иначе разбират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiS2-Fan Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Колега аз съм с механична инжекция и до сега проблеми не съм имал , дасе надявам да нямам за напред иначе съм си доволен от набора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 голями разбирачиГолЯми като не може, големи разбирачи може ли да пишат? Не знам каква е точно целта на темата, но ми се струва, че на заглавието би му подхождала една анкета поне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Колега аз съм с механична инжекция и до сега проблеми не съм имал , дасе надявам да нямам за напред иначе съм си доволен от набора А с кой мотор си конкретно и караш ли с АГУ Иначе, колегата АКУЛАТА бръмчи с механичен итжекцион май доста време и беше доволен, но той кара на бензин.....Айде Ямбол, включи се по темата Аз съм с АБК мотор на ГАЗ....за 31 000 км. вече ми е припуквала няколко пъти, като преди около 5 000 км. кривна дебитомер и спука гофрирания маркуч, но Бате Ради я оправи колицата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiS2-Fan Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Аз съм с DZ мотор , 1.8 Купе и го карам само на БЕНЗИН и ядове за сега нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Аз съм с DZ мотор , 1.8 Купе и го карам само на БЕНЗИН и ядове за сега нямам Па няма и да имаш само дето е соленичко така, особено ако караш много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Доволен съм, досега всичките ми коли са били с мех. инжекцион, две от тях с обикновено АГУ. Работят чудесно и на газ и на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 (Редактирано) Доволен съм, досега всичките ми коли са били с мех. инжекцион, две от тях с обикновено АГУ. Работят чудесно и на газ и на бензин.Еееее, точно при теб ако не работят няма при кой, особено за АГУ-та С риск за леко отклонение....лично аз съм фен на куците моно инжекции, заради безпроблемната им пригодимост към АГУ, дори от псевдо майстори Редактирано 27 Август 2010 от tanuco Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Доволен съм от Ке-джетроник-а на W124-та и двигател SD на Ауди-то и двете само на бензин. Аудито даде бая мейдан за тунинг, през ауспуха пръскаше бензин вместо вода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki001 Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Това е инжекцията K-Jetronik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 Аз също карам второ Ауди с мех. инжекцион.Първото беше Б3-ка с 1.8 DZ и това от подписа ми с 2.0 16V мотор,за който останах с впечатление,че нещо не се харесва(защо ли).И двете коли съм ги карал и продължавам да карам само на бензин и за сега нямам проблеми.VBI беше писал в някоя от темите си,които съм прочел с особено внимание ,че механичния инжекцион работи много коректно при правилна настройка и работещи добре елементи(дюзи,потенциометър,регулатор и т.н.). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 И аз карам второ Ауди с механична инжекция. И двете не са бърникани и си работят.Единствения им проблем е потенциометърът на дебитомера който е решим в днешно време.Понеже тук има доста които плюят по механичната инжекция нека обърна внимание на някои факти от относително далечната 1988ма година:1. Тогава компютрите не бяха по два за лев. А диагностичните компютри бяха "космическа" технология".2. Техниците по онова време не бяха чували за компютър. Буквално. И не пипаха такъв при никакъв случай.3. Клиентите бяха ИЗКЛЮЧИТЕЛНО скептични към всякаква електроника. Особено такава на критични места. Като управление на двигател. Не е лесно решение да замениш стария си готин карбуратор с "някаква шибана електроника".Това налага сравнително дългото използване на механичната инжекция в много модели двигатели. Не случайно един от най-масовите, най-често вграждан (купуван) тогава двигател е оплютото тук АЦЕ (ACE). Това е най-оптималния бензинов двигател за времето си. С добра мощност, с относително ниска цена спрямо петака и дизела. С класическо (за времето) си управление. Съответно със стабилни параметри и ремонтопригоден от нискоквалифицирани монтьори без СПЕЦИАЛНА компютърна техника. Факт е че много години по-късно след изминати милиони километри тези двигатели са все още в добро състояние. Лошото име на АЦЕ специално у нас идва от некадърните "майстори" и от нормалното износване на управляващата част. И естествено най-лошото им име идва от това че са най-масови за времето си. Т.е най-много притежатели имат такъв точно двигател. Относно електронният пълен инжекцион - той е естествен, по-добър наследник на механичния. По-прост, по-евтин, по-лесен за обслужване (особено в днешно време), по-бърз, по-гъвкав. Има доста предимства. Но е същото което е правил баща му - механичният инжекцион. ИСКАМ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЗА ACE! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flexa Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 И аз карам мех. инжекция на газ 1.8 JN мотор.. доволен съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 Аз преди година, когато тръгнах да си купувам Б4, отхвърлих много изгодна оферта за такъв мотор- АЦЕ, колата беше с газ и климатроник......точно защото много малко хора разбират от тези коли, а и при евентуална повреда дълго време ще обикалям сервизите поради тази причина.Иначе подкрепям мнението, че са добри мотори като цяло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsoba Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 ИСКАМ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЗА ACE! Ставаме двама/поне/!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
akulata Публикувано 28 Август 2010 Доклад Share Публикувано 28 Август 2010 Иначе, колегата АКУЛАТА бръмчи с механичен итжекцион май доста време и беше доволен, но той кара на бензин.....Не просто доволен,а мега доволен!За 7-8 години никакви проблеми не съм имал,да чукна на дърво,единствено имах леки главоболия с оборотите на празен ход,но благодарение на Веселин Велчев всичко е забравено.п.п. има и още един от Ямбол с механичен инжекцион-АСЕ с най-простото и обикновено газово.Само ше вметна,че зимата я пали на газ без никакви дертове..повече няма смисъл да говоря.А това,че мех. инжекцион е боклук,според мен,са некви митове и легенди от хора чули не дочули и от такива напатили се с пишман майстори,които са им орезилили колата.За мен лично мех. инжекцион си е повече от достатъчен и съм много много доволен от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spedera Публикувано 29 Август 2010 Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 И аз карам 100 АЦЕ вече 5-6г.мога смело да твърдя че съм очарован все още от тази кола,никога не ме е оставяла на път,за разлика от много по млади модели дет им светва чека и си гасне като чук даже със 140 км тази зима се пребирах от Златни пясаци с прецакан регулатор на налягането верно пушеше и гореше около 20 л бензин,ама не карах коледа по пътищата.Мех.инжекцион макар и със скъпа уж подръжка е по -сигурен(след смяна на дебитомер,ст.мотор,помпа,дюзи колата става със значителен потенциал па била тя и на доста км)По отношение на скъпотия по скоро проблемите идват от неразбиращи или по скоро гадаещи "маистори" които незнам защо ама винаги се хващат иа за некои датчик за 400 + лв или за самия компютър когато идеите им са на изчерпване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 29 Август 2010 Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 Гледаш ли му нещата дето Гризли ги е споменал - няма да имаш никви проблеми с инжекциона .Преди карах NG осрано до неузнаваемост от прости газаджии и не бях доволен (гърми, трещи, харчи и не върви), в момента карам перфектен инжекцион (нямаше да го правя без помощта на редица форумни колеги ) и съм изключително доволен. Разхода е тоя дето го дават по книжка, динамиката е на светлинни години пред тази дето я имах като карах на газ. Мотора работи изключително тихо и равномерно - в колата буквално не се чува шум на двигател докато работи на място Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest BAN Публикувано 29 Август 2010 Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 ...Oправи ли квото трябваше по колата, да ти надам пак едни 3,4 коли ластик ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 29 Август 2010 Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 Само да зема заплата, че мухи жужат в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest BAN Публикувано 29 Август 2010 Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 Само да зема заплата, че мухи жужат в резервоара по-добре, от колкото да цвърчи газчица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Влади_666 Публикувано 29 Август 2010 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2010 Лошото е когато се прецака че незнам има ли някъде къде да го оправят.Мой комшия имаше 2.0 16v И къде ли не ходи само му взимаха сумати пари и никакъв резолтат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dragomir Burgas Публикувано 1 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2010 Аз съм много доволен и засега нямам никакви проблеми(да чукам на дърво) и мисля че при правилна поддръжка и ако не се слага газ може спокойно да издържи прилично много време и километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BaCeTo Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 Доволен съм, досега всичките ми коли са били с мех. инжекцион, две от тях с обикновено АГУ. Работят чудесно и на газ и на бензин.ИСКАМ РЕАБИЛИТАЦИЯ ЗА ACE! +1И аз като горните колеги съм много доволен от 2-те АСЕ-та , които имам. И двете работят и на бензин и на газ безупречно. На 100-тицата брах малко ядове, докато не смених потенциометъра(с чисто нов - закупен от колегата qsb). Естествено вървенето на газ се различава от това на бензин , но то нали за това е копченцето. Разхода и на двете коли е повече от приличен - на А6-цата е 10/100 среден (детското комби на жена ми), а на 100-цата 11-13/100(но я карам само аз а ми е тежка подметката). Извода е: за механичната инДжекция. Гърмежите са ми 3-4 за последните 2 години(без никакви поражения). Просто големия маркуч ми е без скоба и се вади. Слизам, намествам го обратно и гаааааааааааааааааззззззззззз! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 3 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2010 Преди като купих колата инжекциона беше разбит от опити на майсторчета и гърмежи в един момент се бях видял в чудо, но с помощта на VBI и четене на разни статии в момента инжекциона ми е 100% работещ, колата върви на газ и бензин без разлика и от както карам колата не ми е гръмнала дори веднъж. Преди седмица минах на бензин около 300 км даде ми разход 8 при и то при агресивно каране . Бих казал като заключение, че почти никой не разбира от тези инжекциони няма къде да ти направят диагностика или не им се занимава и точно това е проблема. П.П.Аз също съм противник на всеобщото мнение за АЦЕ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts