JoHney Публикувано 27 Август 2010 Доклад Share Публикувано 27 Август 2010 (Редактирано) Здравейте...мисля да си сменям колата и отдавна харесвам А3.И сега имам възможност да си взема някоя до 5000лв.,обаче чувам какви ли не работи за колата...и баща ми взе да се отказва...Искам да попитам скъпа ли е поддръжката на автомобила...? Редактирано 27 Август 2010 от JoHney Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nort Публикувано 4 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2010 не е скъпа подръжката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
egoisttt3 Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 еми нормална подръжка зависи какво ти се е счупило гледам че караш мазда нейната подръжка не е ли скъпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_dimitrov Публикувано 6 Септември 2010 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2010 Не знам какви работи чуваш, но това е може би най-безпроблемното ауди от по-новите и с най-ефтина поддръжка. За тези пари ти препоръъчвам 1.8i, но трудно ще намериш. Тук във форума се продаваха няколко тройки, може да ги видиш. Успех с търсенето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci-Nikolov Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 Аз също съм се насочил към А3.Като съм пред следния проблем дали да е 1.8 (125 hp),1.9 (110 hp Quattro) или 1.9 (131 hp).Какво можете да ми кажете за така наречените "кокали" чувал съм че ги сменят като консуматив.Също така и за проблемите при Quattro-то.За 130 коньовият мотор съм се убедил че е много здрав.Става въпрос за първа кола и бюджет не повече от 6-7 хиляди лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EvgeniLalov1 Публикувано 8 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 8 Октомври 2010 Аз и моето лично мнение вдигат ръце за 1.6 или 1.8i (125). Читав да е, пък който и от двата ще да е. 97-ма /8 можеш да се впишеш в тея 5000лв. Не са скъпи толкова за поддръжка в сравнение с A4-ката окачването да речем е по-икономично Иначе, като детски паралич са им водачите на ел.стъклата, термостат и накрайници+ тампони, което си е по окачването. Общо взето, като я купиш нямаш кой знае, какво обслужване... Масло, филтри, ремъци, водна помпа, термостат, набиваш си едни нови гуми и караш. Другите неща според мен са дреболии и излизат на всички коли, тоест като водачите на стъклата примерно и такива... Успех в покупката и гледай да не е мн бита! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Снейк Публикувано 9 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2010 Всичко, написано от колегата над мен е вярно. Искам само да направя една забележка! Окачването на А3 и на А4 няма НИЩО ОБЩО! Това го казвам по повод на въпроса за "кокалите" и витаещите слухове за окачването на А3... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 9 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2010 (Редактирано) На мен ми се късат задните тампони на носачите на няколко месеца, но и аз много и стъпвам на врата. водната помпа и дебитомера също изкихаха. Сам си прецаках единия водач на стъклото като се опитах да стресна жена ми докато се беше облегнала на вратата ....стреснатия бях аз всъщност. Тoва са ми проблемите с тази кола за две години!Поддръжката на А3 действително е от най-евтините от новите модели на Ауди, но не е най-евтината за този клас.Относно избора, след като няма да е тoрбалан, съм за 1.8/125 коня...мани ги тея дизели...слагаш ГИ и си готов. Редактирано 9 Октомври 2010 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gothic_fan Публикувано 11 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2010 Сестра ми след доста умуване взе преди 2 седмици А3-ка, 125 коня, еми колата няма грешка, върви си доста прилично,и частите като гледахме не са скъпи. Скачай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 11 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2010 (Редактирано) Както се казва - А3-ката е най-убавиЙот Голф. Здрава и надеждна, поддръжката е като на Голф, а караш Ауди. Редактирано 11 Октомври 2010 от SpeedyMan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci-Nikolov Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 Всичко, написано от колегата над мен е вярно. Искам само да направя една забележка! Окачването на А3 и на А4 няма НИЩО ОБЩО! Това го казвам по повод на въпроса за "кокалите" и витаещите слухове за окачването на А3... Гледам,че караш 1.9 tdi,колко коня е?Доволен ли си от вървежа?В смисал динамичен ли е мотора или е муден? и да разбирам ли,че А3ката си е с обикновени носачи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 13 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2010 С обикновени метални носачи е.....арна колица, ама тесничка за едрички хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stangata Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 и аз мисля че 1.8 ще е най-добре за нея аз като си търсех първо 1.6 покарах няколко , после взех на един познат неговата да я покарам за да видя за какво става дума и се разколебах от тоя двигател 1.6 харчи си колкото 1.8 даже на дълго може и повече а за дълго каране го няма , но той е най-евтиния за подръжка и е здрав мотор ,въпрос на вкус е и аз съм за бензин със Г.И може да смърди на газ да пука обаче за стара кола бих избрал бензин поради куп причини не казвам че 1.9 тди не ми е фаворит 90,110, или131 коня са много добри двигатели икономични здрави но не се знае колко километри са минати и как е издевателствано над тях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 14 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2010 На мен ми се късат задните тампони на носачите на няколко месеца, но и аз много и стъпвам на врата.Смени марката и/или майстора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci-Nikolov Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 А какъв разход ви дава 1.8?То нали е с по 5 клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaiZen Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Само да отбележа, като човек, минал по този път, че обслужването и гумите ще са около 1200 лв. Добре е да се предвидят.1.6 двигател не виждам лично аз смисъл.Също така, турбото е добър вариант, стига да си намериш читаво, което за 5000 лв силно ме съмнява... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Само да отбележа, като човек, минал по този път, че обслужването и гумите ще са около 1200 лв. Добре е да се предвидят.1.6 двигател не виждам лично аз смисъл.Също така, турбото е добър вариант, стига да си намериш читаво, което за 5000 лв силно ме съмнява...Читаво А3 за 5000 лв. ... хм , мого ме съмява ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 15 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2010 Доказано 1.8Т гори поне литър по-малко от чистото 1.8,а за вървежа на 1.8 без Т не е нищо особено което да си заслужава 13/100 градско Лошото на 1.8Т е че струва повече и държи цена тъй като мотора е един от най-предпочитаните бензинови за А3-ката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KaiZen Публикувано 16 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2010 Ами не е случайно. Просто е най-добрия двигател.Относно поддръжката, аз смених доста работи, но по мотора(Слава Богу!) проблеми няма.Все пак, за 5 000 лв, аз лично бих посъветвал колегата да се насочи към Голф 3. Да го вземе от последните с ABS и клима.Колата е много корава, евтина поддръжка, лесна за каране.С бюджет от 5 000 лв просто не е за Ауди. При първото по-сериозно раждане ще я остави пред блока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci-Nikolov Публикувано 19 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2010 За дизелите ще споделите ли информация? Всичко ми е от полза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 23 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2010 Аз карам 1.9тди 110 коня от около година, засега освен първоначалните консумативи, съм сменил един единствен лагер на главина на едното колело, което предвид отвратителните дупки дето се отвориха напролет в софия си е постижение Иначе съм мега много доволен от колата - за 40-50 кинта ме е карала многократно от бургас до софия за около 3ч и половина; градския разход си е доста доволен и в двата града,а и изглежда много по-добре от обикновения голф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci-Nikolov Публикувано 26 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2010 Колко ти струва смяна на консумативите?Мотора пластичен ли е в смисал когато турбото си достигне пик-а усещаш ли го?Сега карам пежо 406 90 коня и когато мине 2300-2400 оборота тръгва по друг начин...Не е нещо кой знае какво но се усеща Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 28 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 28 Октомври 2010 (Редактирано) къв дизел бе колега ... А3 дизел за 5000 лева ти знаеш ли кво ще ти се случи после ... и за къв гроб ще си говорим това го казвам съвсем приятелски ... за тия пари най-много може да се надяваш на 1.6 ... и то пак с особенно мнение ... нека все пак да бъдем реалисти.аз карам А3 1.6 "убития двигател" - е па убит да е ... ма таксите са ми по-малки от тия с 1.8Т и колата се ползва за работа, не за кеф ... така че предпочитам евтина поддръжка на двигател (дано не се налага) - ся не че отричам че 1.8Т е по-хубав .. мисля някъде го писах на друг колега дето искаше А3 и пак не му се даваха пари : 1.Като вземеш колата задължително трябва да правиш обслужване който и каквото да ти говори - ПРАВИШ - това са средни цени, нито най-високите топ консумативи нито най-евтините китайски и турски боклуци : -ролка ангренаж - 80лв.-горивен филтър - 20лв.-ангренаж - 40лв.-въздушен филтър - 15лв.-филтър купе - 11лв.-водна помпа - 70лв.-масло (аз карам с пълна синтетика 5w40 elf) – 100 лв.до тук 300 лева и малко отгоре (грубо) 2.Прехвърляне, такси ... сам знаеш кви са цените ... 3. Неща които съм сменил по колата докъто я имам и неща които съм добавил, за да ми е по кеф на мене самия ... -затъмяване на прозорци ... -тампон на амортисьор + лагер (преден) 40 лева. марката по спомен беше Лемфьордер-водач на стъкло - 22 лв. ; 20 лв. работа ... смятай че тва се разглабя цялата врата за него голяма е тъпня, а почти не съм виждал кола А3 дето да го няма тоя проблем ... -каско и гражданска са ти около 500-600лв. според зависи ... -CD аз дадох малко повече от средните пари и по-малко от високия клас ... 200 лв.преди всичко не забравяй че винаги излиза нещо дребно да се оправи, а дребните неща понякога са доста скъпи-имах няколко забележки по боята (така си я взех) - 200лв. -стартер - 65лв. отремонтиране ... -свещи около 25~30 лв. на свещ ... при мене са 4-ри -гуми задължително нови ... всичко друго е или само за градски условия или отбиване на номера - ~500лв. тва го казвам защото зимата дойде ... за лятото ти ще му мислиш общо взето корава кола е а3ката ... като се има предвид по кви дупки караме окачването е здраво ... тампоните почват да скърцат като походно легло след известно време по дупките, но се сменят ... частите не са скъпи на тая кола не е както да е а4 или а6 ... където 2 носача струват колкото цялото ти окачване на а3-ката интериора е доста приятен и много бързо ще ти хареса да караш ауди като цяло ... но пак съвет ако не бързаш посъбери някой лев още, защото имаш Прехвърляне, ГО,Каско,Винетка,Гуми,Обслужване едно минимум 1000 лева още освен тия 5000лв. дето ще дадеш за колата ...ако те интересува мога да видиш разхода ... също така би ми било интересно ако може някой с 1.8Т да ми качи ... смесен е тва ... в смисъл градско и извън ... Редактирано 28 Октомври 2010 от Михаил Радославов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Venci-Nikolov Публикувано 29 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2010 "Колегата",чиято е темата говори за 5к аз в порядъка на 6-7 хиляди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 2 Ноември 2010 Доклад Share Публикувано 2 Ноември 2010 (Редактирано) Ами не е случайно. Просто е най-добрия двигател.Относно поддръжката, аз смених доста работи, но по мотора(Слава Богу!) проблеми няма.Все пак, за 5 000 лв, аз лично бих посъветвал колегата да се насочи към Голф 3. Да го вземе от последните с ABS и клима.Колата е много корава, евтина поддръжка, лесна за каране.С бюджет от 5 000 лв просто не е за Ауди. При първото по-сериозно раждане ще я остави пред блока. За 5000 лва се купуват 2 голф 3 + клима и кво ли не. Цените паднаха стремглаво. Това че вие сте платили по 10 000 лева за 12-14 годишните ви котори не значи че вече не вървят по 4-5000 лв. Не е важно колко струва колата, а дали е стока. Така че внимавай при покупката и успех. Редактирано 2 Ноември 2010 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване