batko_jmiri Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Днес забелязах че има доста следи от омасляване точно над и около датчика за маслото който се намира отдолу до масления филтър.Запалих колата,поработи малко и видях 4е доста те4е.Незнам какво да правя?Дали е от дат4ика или може самия маслоохладител да е спукан и да те4е отнякъде.Забелязах 4е маслото те4е над дат4ика а не от него.Някои има ли някакви идеи колеги 4е трябва да го оправям тоя те4,4е ми губи масло,доста??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Най-вероятно тече от "О"-пръстена над охладителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) Сменяй О-пръстена 6 лв струва,работа за 10 минути, ако имаш необходимите инструменти/изстинал двигател,парцал , с който да развиеш филтъра и оттам не се сещам ,мисля че с ключ 17 се развиваше охладителя и после обратното/ Редактирано 8 Декември 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_jmiri Публикувано 8 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 колеги успях да си "завра" главата между горния маркуч за антифриза и успях да видя от къде те4е.Всичко идва от един болт шестограм който е от вътрешната страна на датчика.Би трябвало да има някаква дифтунка или се е охлабил и покрай него те4е масло.Може ли да се смени тая дифтунга или трябва да сваля целия охладител и да развия тоя шестограм? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Ключът е или 24 или 27 по спомен или глух или лула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 (Редактирано) Ключът е или 24 или 27 по спомен или глух или лула. мммммм май беше 24 с гидорията го развих Редактирано 8 Декември 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
batko_jmiri Публикувано 8 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 колеги мога ли да си ползвам стария филтър,понеже скоро го сменях?О пръстена беше доста нацепен и мисля 4е от него ше е!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Колко 10 лева ще спестиш от филтър, колега?Смени го, дееба тия 10 лева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Колега, става въпрос за номер 6 - незнам ти за кой пръстен говориш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Смени го, дееба тия 10 лева. Дори за 10лв може да вземеш оригинален от Порше (с отстъпка)! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
telsho Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 Колега, става въпрос за номер 6 - незнам ти за кой пръстен говориш.точно този е неговата кожа-колко масълце ми изтече от там,за малко да правя основен ремонт ама като не разбира човек... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 8 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2010 И аз този "О" пръстен го смених миналата година по това време като е паля сутрин ми течеше от там масло и като загрее се оправяше спираше да тече и за 6-8 лв. го вземах и всичко се оправи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 9 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2010 То добре, че е от пръстена....а един познат така по същия начин миналата зима сутрин в студа от раз му изтече маслото и добре, че е бил до колата, докато е чакал да позагрее и видял как прави локва масло отдолу.....Другото по- страшно е да ти се пробие вътре охладителя и да смеси антифриза с маслото.....и не го ли усетиш навреме си довиждане ..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rakita Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 мммммм май беше 24 с гидорията го развихДнес го правих това упражнение гайката е 27.Като свалих филтъра гайката си беше развита(затова при смяна на филтър трябва да се пристяга) а уплътнението беше кокал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 15 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2010 На всяка 4-5 смяна на маслото е добре да се сменя и въпросния О-пръстен за да няма изненади Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пламен Янев Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Лоша работа Когато си сменях маслото Ради ми каза да сменя и този О-ринг аз не го смених нямах ключ и сега след големите студове и пробега на колата от там ми протече и то лошооо,трябва да запрятам ръкави в студа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Абе я всичкото познавач да каже .... Точи ли се антифриз-а?!Защото аз не успях да го смъкна,без да откача единият маркуч .... Амммм,и аз го папах салама ,и ся в склада съм заредил 10-12 такива пръстена да си има така,ако стане война и свършат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Размера е 59x5, предполагам, че може да се смени с маслоустойчив о-пръстен с цена около левче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vitcig Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Мдааааа.не че не става,ама има едни 2 ушета на оригиналният ... Има и неоригинални на Топран/ФЕБИ ,пак с ушета за 3 кинта !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 Абе я всичкото познавач да каже .... Точи ли се антифриз-а?!Защото аз не успях да го смъкна,без да откача единият маркуч .... Амммм,и аз го папах салама ,и ся в склада съм заредил 10-12 такива пръстена да си има така,ако стане война и свършат Ако не стигат маркучите ,варианта е да развиеш фтулката с гайка и контра гайка.Ако нямаш втора гайка режи филтъра и ползвай гърловината му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MeThTiCaL Публикувано 8 Март 2011 Доклад Share Публикувано 8 Март 2011 (Редактирано) Ей тая събота де мина сменявах тоя О-пръстен (Ради знае кога ми го заръча, просто ми върза да не ми изтече маслото). Гайката наистина е 27 номер и не е голема философия. Стария ми пръстен се беше нацепил като г*з и нямаше въпросните 2 ушета, които имаше новия, който всъщност беше оригинален и цената му беше от порядъка на 6-6.50 лв. Сменявай го и за следващата година и половина, две не го мисли Редактирано 8 Март 2011 от MeThTiCaL Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Баси ! Двама приятели, които съм посъветвал и не са ме послушали? Явно си маам пет за четири и е време да замълча! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Аз пък го смених точно когато ми каза и установих, че може да се ползва уплътнение от маслен филтър( не, че не сложих оргиналски, ма за всеки случай съм метнал едно старо уплътнение от маслен филтър в бажника за всеки случай) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Уплътнението от маслен филтър при мен на времето не беше ефективно... протече на входа на Пазарджик! Не го препоръчвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 9 Март 2011 Доклад Share Публикувано 9 Март 2011 Не съм опирал да го ползвам, но ми се струва, че комплекта от резервни ремъци и едни свещи седи малко по-пълен с това О-пръстенче, даже си имам и няколко крушки скобички и др. Абе нали знаеш, като си карал Москвич или Лада, си возиш половин кола за резерва у багажника Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване