Jump to content

Теч на масло от маслоохладителя!!!АБК


batko_jmiri

Recommended Posts

Днес забелязах че има доста следи от омасляване точно над и около датчика за маслото който се намира отдолу до масления филтър.Запалих колата,поработи малко и видях 4е доста те4е.Незнам какво да правя?Дали е от дат4ика или може самия маслоохладител да е спукан и да те4е отнякъде.Забелязах 4е маслото те4е над дат4ика а не от него.Някои има ли някакви идеи колеги 4е трябва да го оправям тоя те4,4е ми губи масло,доста???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй О-пръстена 6 лв струва,работа за 10 минути, ако имаш необходимите инструменти/изстинал двигател,парцал , с който да развиеш филтъра и оттам не се сещам ,мисля че с ключ 17 се развиваше охладителя и после обратното/

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги успях да си "завра" главата между горния маркуч за антифриза и успях да видя от къде те4е.Всичко идва от един болт шестограм който е от вътрешната страна на датчика.Би трябвало да има някаква дифтунка или се е охлабил и покрай него те4е масло.Може ли да се смени тая дифтунга или трябва да сваля целия охладител и да развия тоя шестограм?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ключът е или 24 или 27 по спомен или глух или лула. :bia:

мммммм май беше 24 с гидорията го развих

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги мога ли да си ползвам стария филтър,понеже скоро го сменях?О пръстена беше доста нацепен и мисля 4е от него ше е!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени го, дееба тия 10 лева. :)

Дори за 10лв може да вземеш оригинален от Порше (с отстъпка)! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, става въпрос за номер 6 - незнам ти за кой пръстен говориш.

точно този е неговата кожа-колко масълце ми изтече от там,за малко да правя основен ремонт :) ама като не разбира човек... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз този "О" пръстен го смених миналата година по това време като е паля сутрин ми течеше от там масло и като загрее се оправяше спираше да тече и за 6-8 лв. го вземах и всичко се оправи :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То добре, че е от пръстена....а един познат така по същия начин миналата зима сутрин в студа от раз му изтече маслото и добре, че е бил до колата, докато е чакал да позагрее и видял как прави локва масло отдолу.....

Другото по- страшно е да ти се пробие вътре охладителя и да смеси антифриза с маслото.....и не го ли усетиш навреме си довиждане .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мммммм май беше 24 с гидорията го развих

Днес го правих това упражнение гайката е 27.Като свалих филтъра гайката си беше развита(затова при смяна на филтър трябва да се пристяга) а уплътнението беше кокал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Лоша работа :) Когато си сменях маслото Ради ми каза да сменя и този О-ринг :) аз не го смених нямах ключ и сега след големите студове и пробега на колата от там ми протече и то лошооо,трябва да запрятам ръкави в студа :lol::box:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я всичкото познавач да каже .... Точи ли се антифриз-а?!

Защото аз не успях да го смъкна,без да откача единият маркуч .... :)

Амммм,и аз го папах салама :) ,и ся в склада съм заредил 10-12 такива пръстена да си има така,ако стане война и свършат :):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе я всичкото познавач да каже .... Точи ли се антифриз-а?!

Защото аз не успях да го смъкна,без да откача единият маркуч .... :2gunsfiring_v1:

Амммм,и аз го папах салама :hilezh: ,и ся в склада съм заредил 10-12 такива пръстена да си има така,ако стане война и свършат :lol::dance:

Ако не стигат маркучите ,варианта е да развиеш фтулката с гайка и контра гайка.Ако нямаш втора гайка режи филтъра и ползвай гърловината му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тая събота де мина сменявах тоя О-пръстен (Ради знае кога ми го заръча, просто ми върза да не ми изтече маслото). Гайката наистина е 27 номер и не е голема философия. Стария ми пръстен се беше нацепил като г*з и нямаше въпросните 2 ушета, които имаше новия, който всъщност беше оригинален и цената му беше от порядъка на 6-6.50 лв. Сменявай го и за следващата година и половина, две не го мисли :steinigung:

Редактирано от MeThTiCaL
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък го смених точно когато ми каза и установих, че може да се ползва уплътнение от маслен филтър( не, че не сложих оргиналски, ма за всеки случай съм метнал едно старо уплътнение от маслен филтър в бажника за всеки случай) :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уплътнението от маслен филтър при мен на времето не беше ефективно... протече на входа на Пазарджик! Не го препоръчвам! :wink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм опирал да го ползвам, но ми се струва, че комплекта от резервни ремъци и едни свещи седи малко по-пълен с това О-пръстенче, даже си имам и няколко крушки скобички и др. Абе нали знаеш, като си карал Москвич или Лада, си возиш половин кола за резерва у багажника :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...