morfei1 Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 (Редактирано) Няма никви грижи,ше се пускаме както иска този с дизела,на квато дисиплина му е изгодно.Единственото условие е не да сме равни коне а равни нютони ..ако това е твоето условие, аз бих поставил още едно.... за да сме 50 на 50. Смяна на предавки на не повече от 4500 оборота?Като ще са равни нютоните, да са равни и оборотите? Редактирано 12 Декември 2010 от morfei1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 (Редактирано) Именно де,за къв чеп гледате нютоните тогава.Това според мен е само за тягя(теглене).А и колегата audi_fan1 си е прав с неговия пост напълно.Факт е и че на дизела му трябва близо 2 пъти повече пълнене да достигне мощността на бензина.Айде колеги аз излизам да чакам по късно пича с Алфата да прайме дръпката и квото сабя покаже...ако това е твоето условие, аз бих поставил още едно.... за да сме 50 на 50. Смяна на предавки на не повече от 4500 оборота?Като ще са равни нютоните, да са равни и оборотите?Няма ли да е по честно да сменяме предавките на толкова оборота,на колкото идва максималния въртящ момент? По този начин няма да мога да си изпозлвам грам от въртящия момент,а ти едно че ти идва към 2000 оборота ами и още.Пак прайте некви неща във ваша полза,типично по ваш стил Редактирано 12 Декември 2010 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
morfei1 Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 godspeed Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
duno Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Е тогава освен да се дърпаш с 1Z заставам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 по скоро ще го опуши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 E к`во лошо има пък... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
acho Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Няма никви грижи,ше се пускаме както иска този с дизела,на квато дисиплина му е изгодно.Единственото условие е не да сме равни коне а равни нютони И пак ще паднеш , щот дизила ги има в по-ниски обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoil Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 и ся кво стана?имаше ли гонка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Гонка имаше но пича реши,не го знам да ме лъже ли да се ебава ли с мен.Оказа се,че Алфата е с чип!!!!1 По неговите думи 186 коня.Незнам къв е тоя чип да качи 50 коня???????От място или светофар-светофар ме зима с кола и малко,но от летящ до 200 го зех с 2 коли.Тва е пичове,и аз мислех че ще е некоя 136 коня ама що така цигания стана незнам и аз.Ако беше сухо на старт от място можеше и повече да ми вземе дори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 170HP/385Nm < най-вероятно това е положението на алфата, а беше повече от сигурно че е бутана колата за да скача на гонка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ThugLord Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 От място или светофар-светофар ме зима с кола и малко,но от летящ до 200 го зех с 2 коли.Странно... точно обратно на очакваното... има ли клипове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Гадно е шото не един път го питах има ли чип?има ли чип? не бе 136 коня е то ква стана/Ма както и да е здраве да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 12 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 Еми курвенски номера е правил.....ма сега като си е признал требва още по-яд да го хване...щом си го размачкал до 200 с quattro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi_lover Публикувано 12 Декември 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2010 (Редактирано) И пак ще паднеш , щот дизила ги има в по-ниски обороти пак не е равно,казах му идва и караме до такива обороти до колкото се постига максималния въртящ момент.Не гледаме коне,гледаме нютони.Демек на него му идва максималния на 2200 примерно при мен на 4000.В тези обороти имаме по 200нютон метра въртящ момент и всичко е равно.Пак казвам пак тарикатеят по техен си начин Еми курвенски номера е правил.....ма сега като си е признал требва още по-яд да го хване...щом си го размачкал до 200 с quattro Дам Просто при сток мотори трябваше да си го бием и на двете дисциплини.Водя се от факта от предишното ми ААД на старото купе с него опатках една 166ца пак 2.4jtd но малко по новия мотор 140коня.Там всичко си беше сток.И на мен не ми се вярваше но факт.Сега съм се наточил да събера парици и да си я пооправя,че откакто я имам никви филтри не съм сменявал,само едни дискове и антифриз и гуми.Малко да се поотпуши поне Редактирано 12 Декември 2010 от audi_lover Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 13 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2010 Според мен достойно си се представил срещу такава кола с такава мощност! за НМ-а. Сега остава да пуснеш една тема в спагетаджийския форум да ги подразниш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ИСО Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Кво достойно!!?? Пребил го е... Да не пуска никакви срамни теми никъде... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Именно де,за къв чеп гледате нютоните тогава.Това според мен е само за тягя(теглене)....още един състезател който не знае нищо за мощността на колата си, от къде идват тези нютони дето балъците ги гледат и защо въобще ги има като мерна единица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 още един състезател който не знае нищо за мощността на колата си, от къде идват тези нютони дето балъците ги гледат и защо въобще ги има като мерна единицаКато става дума за дизели нютоните наистина нямат значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 говорим като цяло, че конските сили на двигателя се смятат по формула и се получават от този въртящ момент който колегата не го зачита за нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) говорим като цяло, че конските сили на двигателя се смятат по формула и се получават от този въртящ момент който колегата не го зачита за нищоАми той волно или неволно е прав. Ако само имаш много нютони, то вероятно караш влекач.Но ако има много нютони с много обороти това е друго.... Ама всъщност това не са ли конските сили За да има един двигател повече нютони от друг двигател със същия обем, то първия е със сигурност по-дългоходов.Дългия ход ограничава оборотите. Дизелите всъщност са много дългоходови двигатели, което ги ограничава от към обороти и конски сили, но имат повече нютони..... Абе дълго е и на мен не ми е ясно как се определя оптималния двигател (като ход и големина на буталото) спрямо теглото и нуждите на автомобила в който ще се монтира......Знам само, че 1.8Т е много, много подходящ двигател за теглото на А3/А4..... и че 2.5Д е безсмислен на леко купе..... а 2.4jtd е двигателя на бусовете Ивеко Редактирано 14 Декември 2010 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Чувал съм, че за бензинови оптималното съотношение е 1:1Примерно Форд РС. Но пък на Косуърт е друго съотношението.Не са еднозначни решенията. Трябва комплексно да се гледа на двигателя, но хората, които го могат, не искат да пишат по форумите . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Във всяка втора тема се чоплят нютоните... Не ли правилно най-обобщено да кажем, че при равни други условия по-вървящата кола ще е тази, който има по-висока мощност на съответните обороти. Съответно не виждам никакво сравнение между бензиновите и дизеловите нютони - в единия случай мощността (което си е извършена работа т.е. повече мощност при единица време толкова по-бързо преместване/ускоряване на даден обект) идва на база на повечето нютони, в другия на обороти. Когато и двата мотора са в таботния си диапазон големия въртящ момент на дизела няма абсолютно никакво предимство според мен. Ако караме до 3000об много ясно че нафтата ще има повече мощност и тогава може да се каже, че "виновника" за това са нютоните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 (Редактирано) Винаги по бързата кола е тая с повечето конски сили.При еднакви к.с. дизела също изостава. Редактирано 14 Декември 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Винаги по бързата кола е тая с повечето конски сили.При еднакви к.с. дизела също изостава.Не съм добър в обясненията, но мисълта ми беше, че нютоните могат да се сравняват равнозначно само до максималните обороти на дизела и то при равни други условия. При тези условия вече последните наистина значат нещо. Ама иначе.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 14 Декември 2010 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2010 Вие с тея бензинови малолитражки де сте чували за нютони, че да знаете кво праат? В случай, че наистина не ви е ясно, а не само да се правите да ви кажа. Нютоните кефят! Това правят! Чупят ти врато от тяга и се на.кваш от кеф кат настъпиш педала. Кел файда като една кола върви много, без да може да те залепи за седалката както требе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване