Jump to content

Аман от състезатели с печки!!!!


Recommended Posts

Няма никви грижи,ше се пускаме както иска този с дизела,на квато дисиплина му е изгодно.Единственото условие е не да сме равни коне а равни нютони :lol:

..ако това е твоето условие, аз бих поставил още едно.... за да сме 50 на 50. Смяна на предавки на не повече от 4500 оборота?

Като ще са равни нютоните, да са равни и оборотите?

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 219
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Именно де,за къв чеп гледате нютоните тогава.Това според мен е само за тягя(теглене).А и колегата audi_fan1 си е прав с неговия пост напълно.Факт е и че на дизела му трябва близо 2 пъти повече пълнене да достигне мощността на бензина.Айде колеги аз излизам да чакам по късно пича с Алфата да прайме дръпката и квото сабя покаже.

..ако това е твоето условие, аз бих поставил още едно.... за да сме 50 на 50. Смяна на предавки на не повече от 4500 оборота?

Като ще са равни нютоните, да са равни и оборотите?

Няма ли да е по честно да сменяме предавките на толкова оборота,на колкото идва максималния въртящ момент? ;)

По този начин няма да мога да си изпозлвам грам от въртящия момент,а ти едно че ти идва към 2000 оборота ами и още.Пак прайте некви неща във ваша полза,типично по ваш стил

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никви грижи,ше се пускаме както иска този с дизела,на квато дисиплина му е изгодно.Единственото условие е не да сме равни коне а равни нютони :)

И пак ще паднеш , щот дизила ги има в по-ниски обороти :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гонка имаше но пича реши,не го знам да ме лъже ли да се ебава ли с мен.Оказа се,че Алфата е с чип!!!!1 По неговите думи 186 коня.Незнам къв е тоя чип да качи 50 коня???????От място или светофар-светофар ме зима с кола и малко,но от летящ до 200 го зех с 2 коли.Тва е пичове,и аз мислех че ще е некоя 136 коня ама що така цигания стана незнам и аз.Ако беше сухо на старт от място можеше и повече да ми вземе дори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

170HP/385Nm < най-вероятно това е положението на алфата, а беше повече от сигурно че е бутана колата за да скача на гонка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От място или светофар-светофар ме зима с кола и малко,но от летящ до 200 го зех с 2 коли.

Странно... точно обратно на очакваното... има ли клипове?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гадно е шото не един път го питах има ли чип?има ли чип? не бе 136 коня е то ква стана/Ма както и да е здраве да е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми курвенски номера е правил.....ма сега като си е признал требва още по-яд да го хване...щом си го размачкал до 200 с quattro :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И пак ще паднеш , щот дизила ги има в по-ниски обороти :)

пак не е равно,казах му идва и караме до такива обороти до колкото се постига максималния въртящ момент.Не гледаме коне,гледаме нютони.Демек на него му идва максималния на 2200 примерно при мен на 4000.В тези обороти имаме по 200нютон метра въртящ момент и всичко е равно.Пак казвам пак тарикатеят по техен си начин :)

Еми курвенски номера е правил.....ма сега като си е признал требва още по-яд да го хване...щом си го размачкал до 200 с quattro :)

Дам :) Просто при сток мотори трябваше да си го бием и на двете дисциплини.Водя се от факта от предишното ми ААД на старото купе с него опатках една 166ца пак 2.4jtd но малко по новия мотор 140коня.Там всичко си беше сток.И на мен не ми се вярваше но факт.

Сега съм се наточил да събера парици и да си я пооправя,че откакто я имам никви филтри не съм сменявал,само едни дискове и антифриз и гуми.Малко да се поотпуши поне :)

Редактирано от audi_lover
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен достойно си се представил срещу такава кола с такава мощност! :hilezh: за НМ-а. Сега остава да пуснеш една тема в спагетаджийския форум да ги подразниш :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно де,за къв чеп гледате нютоните тогава.Това според мен е само за тягя(теглене)....

още един състезател който не знае нищо за мощността на колата си, от къде идват тези нютони дето балъците ги гледат и защо въобще ги има като мерна единица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още един състезател който не знае нищо за мощността на колата си, от къде идват тези нютони дето балъците ги гледат и защо въобще ги има като мерна единица

Като става дума за дизели нютоните наистина нямат значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорим като цяло, че конските сили на двигателя се смятат по формула и се получават от този въртящ момент който колегата не го зачита за нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорим като цяло, че конските сили на двигателя се смятат по формула и се получават от този въртящ момент който колегата не го зачита за нищо

Ами той волно или неволно е прав. Ако само имаш много нютони, то вероятно караш влекач.

Но ако има много нютони с много обороти това е друго.... Ама всъщност това не са ли конските сили :hilezh:

За да има един двигател повече нютони от друг двигател със същия обем, то първия е със сигурност по-дългоходов.

Дългия ход ограничава оборотите. Дизелите всъщност са много дългоходови двигатели, което ги ограничава от към обороти и конски сили, но имат повече нютони..... Абе дълго е и на мен не ми е ясно как се определя оптималния двигател (като ход и големина на буталото) спрямо теглото и нуждите на автомобила в който ще се монтира.

.....

Знам само, че 1.8Т е много, много подходящ двигател за теглото на А3/А4..... и че 2.5Д е безсмислен на леко купе..... а 2.4jtd е двигателя на бусовете Ивеко :hilezh:

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм, че за бензинови оптималното съотношение е 1:1

Примерно Форд РС. Но пък на Косуърт е друго съотношението.

Не са еднозначни решенията. Трябва комплексно да се гледа на двигателя, но хората, които го могат, не искат да пишат по форумите :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всяка втора тема се чоплят нютоните... Не ли правилно най-обобщено да кажем, че при равни други условия по-вървящата кола ще е тази, който има по-висока мощност на съответните обороти. Съответно не виждам никакво сравнение между бензиновите и дизеловите нютони - в единия случай мощността (което си е извършена работа т.е. повече мощност при единица време толкова по-бързо преместване/ускоряване на даден обект) идва на база на повечето нютони, в другия на обороти. Когато и двата мотора са в таботния си диапазон големия въртящ момент на дизела няма абсолютно никакво предимство според мен. Ако караме до 3000об много ясно че нафтата ще има повече мощност и тогава може да се каже, че "виновника" за това са нютоните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги по бързата кола е тая с повечето конски сили.

При еднакви к.с. дизела също изостава.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги по бързата кола е тая с повечето конски сили.

При еднакви к.с. дизела също изостава.

Не съм добър в обясненията, но мисълта ми беше, че нютоните могат да се сравняват равнозначно само до максималните обороти на дизела и то при равни други условия. При тези условия вече последните наистина значат нещо. Ама иначе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие с тея бензинови малолитражки де сте чували за нютони, че да знаете кво праат? :stupid: В случай, че наистина не ви е ясно, а не само да се правите да ви кажа. Нютоните кефят! Това правят! Чупят ти врато от тяга и се на.кваш от кеф кат настъпиш педала. Кел файда като една кола върви много, без да може да те залепи за седалката както требе :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...