Jump to content

Салонен филтър, инсталация и почистване.


awudi

Recommended Posts

Колеги някои знаели как се сваля и как се мие ? Като пусна парното мирише гадно и не духа много слабо, а и нее достатъчно топло. Казахами че като почистя фитъра ще реша проблема на моята Б4 ка. Помощ колеги.

Редактирано от grizzly
Заглавие и освежаване на темата.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои знаели как се сваля и как се мие ? Като пусна парното мирише гадно и не духа много слабо, а и нее достатъчно топло. Казахами че като почистя фитъра ще реша проблема на моята Б4 ка. Помощ колеги.

Намира се под чистачките вдясно и не се мие а се сменя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сложи му някаква мрежа отгоре да не влизат листа и други боклуци и няма да имаш проблеми(след като го смениш де)

освен ако по самите тръби вече не се е наслоил компост :birthday:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се сменя.

Филтъра е универсален за 80 след 06/93, А4 и Пасат В5.

Мога да ти предложа много изгодно филтър с активен въглен на турската фирма Sardes, която работи по технология и с материалите на MANN.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи цената, че може и аз да се реша :unsure: Нов ли е?

Разбира се, че е нов. :bia: Това е консуматив, който често се сменя.

Имаш лично за цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за този филтър минах на друг вариант. Понеже от чистия Софийски въздух за 2-3хил километра и трябва да се сменя- купих си вата за абсорбатор с активен въглен 6лв и става поне за 4-5 филтъра

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се сменя.

Филтъра е универсален за 80 след 06/93, А4 и Пасат В5.

Мога да ти предложа много изгодно филтър с активен въглен на турската фирма Sardes, която работи по технология и с материалите на MANN.

Драсни и на мен едно лично за въпросния филтър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не ти представлява голяма трудност би ли снимал как си захванал ватата? Мисля, че ше интересно и за другите колеги.

;) Не съм я захванал с нищо. Слагам по голямо парче от отвора и готово

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също нямах, купих си я сложих, още не съм си купил филтър обаче

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=395&...0&start=250

dsc01388gk7.jpg

dsc01389qz6.jpg

Редактирано от grizzly
Снимки.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо как стои вапроса с филтъра за Б3 ако има такъв Изопшщо !?Да не пускам друга тема!

Някъде гледах, че слагат на Б3 - като се сменя конзолата над турбината с по голяма от Б4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за инфо как стои вапроса с филтъра за Б3 ако има такъв Изопшщо !?Да не пускам друга тема!

На В-3 доколкото ми е известно е слаган салонен филтър само по поръчка.

Ако намериш от В-4 кутия става без проблем.

Разгледай УСТАНОВКА САЛОННОГО ФИЛЬТРА НА А-80 ,намира се в "отчеты".

Доста полезен сайт между другото - има доста заснети ремонти .

Редактирано от grizzly
Линк
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е Б3 91г. и има салонен филтър. Исках да го сменя гледах този от Б4 ама ми се стори че нестава.Моят е кантован с пластмаса и така се закрепя докато на Б4 няма пластмаса покрая.Като размер са еднакви. Знае ли някои откъде мога да си взема такъв?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на колегата KOKO 100 C4 или на thesaint11 и ги питай дали могат да ти пратят.

Иначе просто отиваш в м-н за авто части на ВАГ и си поръчваш.

Ако ли не си направи сам от вата за фритюрник, колегите казват, че става лесно, практично и на екстра цена.

<_<

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши на колегата KOKO 100 C4 или на thesaint11 и ги питай дали могат да ти пратят.

Иначе просто отиваш в м-н за авто части на ВАГ и си поръчваш.

Ако ли не си направи сам от вата за фритюрник, колегите казват, че става лесно, практично и на екстра цена.

:respekt:

Абе то става, ама пропускливостта му е доста по-малка от нормалната. Като е на 4-та степен, все едно духа на 2-ра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.emk-33.com/www/index.php?option...1&Itemid=35 предполагам твоя е 1003 / от 9.91 до 5.93 / след 5.94 е 1004. Цените са с малка разлика в различните магазини . Най добре провери в каталога http://www.wixfiltron.com.pl/filtron/ang/i...mp;wrap=Katalog . Успех
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На В-3 доколкото ми е известно е слаган салонен филтър само по поръчка.

Ако намериш от В-4 кутия става без проблем.

Разгледай УСТАНОВКА САЛОННОГО ФИЛЬТРА НА А-80 ,намира се в "отчеты".

Доста полезен сайт между другото - има доста заснети ремонти .

# струмент:

* Головка "на 10", вороток;

* Пятирублёвая монета (опционально) :respekt:/>/>/>);

# Предыстория.

Послушав о великом благе дышать чистым воздухом - решил поставить себе салонный фильтр. Салонный фильтр ставился с 08.90 года как опция, т.е. только по заказу клиента.

На разборке был куплен корпус (родной, от В3) за 400р. Довольный, на следующий день я поехал искать к нему фильтр, но с этим оказалась большая проблема. Т.е. фильтров на этот вид корпуса нигде не было. У посовещавшись с "нашими друзьями" в www.audi-vw.ru я выяснил, что корпус сейчас поставляется другой, номер у него 8A0 819 441A (см. фото). Причём, мой старый фильтр ЕТКА по номеру вообще не пробила. Этот - пробивается как для моделей А80 В4 и всех купе 80й модели. Но самое главное, что фильтры к нему есть в наличии и подходят от А80, А100, А4 и пассатов (внешний вид фильтра см. на фото). Естественно мной был куплен второй корпус, фильтр к нему (см. "хронология затрат"), а старый сдан обратно на разборку.

Внешний вид старого фильтра хорошо виден в данном pdf-файле (ссылка№1 ссылка№2 ). Визуально он отличается наличием 3-х выступов, которые вставляются в заднюю часть корпуса и защёлкиваются 2-мя железными крючками (см. рисунок из ЕТКА) или на данных иллюстрациях:

* Работа.

1. По мануалу - необходимо открутить паук с дворником и снять дворник (см. рис.)

sal_filter_27_small.jpg

2. Но на самом деле - это не обязательно. Открываем капот, снимаем резинку уплотнителя.

sal_filter_28_small.jpgsal_filter_1_small.jpg

3. Снимаем пластиковую защиту. Для этого откручиваем 3 защёлки (на пол-оборота), больше просто не нужно. Для откручивания удобно использовать монету :respekt:/>/>/>

sal_filter_29_small.jpgsal_filter_30_small.jpgsal_filter_2_small.jpg

Саму полку можно не снимать, подперев её для удобства отвёрткой.

sal_filter_3_small.jpg

4. Перед нами - картина полисадника :hilezh:/>/>/>) Вычищаем всё от листвы и грязи.

sal_filter_4_small.jpg

5. Снимаем верхнюю крышку и так же очищаем моторчик печки.

sal_filter_5_small.jpg

6. Далее воротком (головка "на 10") откручиваем гайки, крепящие корпус к кузову автомобиля (2 шт.)

sal_filter_6_small.jpgsal_filter_7_small.jpg

и отщёлкиваем защёлку (сзади на корпусе)

7. Снимаем корпус, очищаем всё от остатков пыли и грязи. Снимаем прокладку от старого корпуса (важно, т.к. новый корпус идёт без неё).

8. Одеваем прокладку на новый корпус фильтра (подходит один-в-один)

9. Устанавливаем новый корпус фильтра на место старого, закрепив его гайками, которые отрутили ранее

10. Для удержания фильтра в корпусе - существует спец. защёлка.

11. Устанавливаем фильтр, при этом стрелка должна быть направлена вниз. Защёлкиваем защёлку.

12. Одеваем обратно защитный пластиковый кожух и уплотнительную резинку

13. Добавлено 11.10.04. Вот так выглядит салонный фильтр после 10000 км. пробега :hilezh:/>/>/> (в основном - М.О.)

* З.Ы.

Результат превзошёл ожидания. Пыли в салоне стало ЗНАЧИТЕЛЬНО меньше. Стоит отметить, что кроме обычного фильтра, который я установил, так же есть угольные, которые естественно лучше, служат больше, стоят дороже :)/>/>/>)

Взето от линка на колегата и.николов

http://www.quickdeer.ru/audi/reports/Report18.htm

Редактирано от grizzly
Снимки
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
СЪжелявам НЕ знаех!

Във въпросния руски сайт, който колегата е посочил по долу пише как се сменя филтъра, както и номера на адаптора! няма никакви проблеми да се сложи адаптора на въздухозаборника на 80-ка - при мене стана екстра! Адаптор - 24 лева, филтър около 18 лева и 20 минути работа с отвертка! Това е!:0)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...