Jump to content

re-make на рекламата


Wizi

Recommended Posts

През 1986та Ауди правят една много интересна реклама - Ауди 100 quattro изкачва ски шанса!

Преди няколко дни Ауди решават отново да повторят рекламата си като докажат, че все още са способни на такова нещо. А нещото не е малко, става дума за изкачване на точно 80 процента наклон!!!!

Шансата не е използвана повече от 10 години и има опастност дву тонният автомобил да я струти. За това следва една седмица цялостен ремонт.

Всичко е готово. Огромен кран вдига Ауди quattro, последната А6 с 3 литров бензинов двигател, и го поставя в началото на шансата. Все още има един основен проблем, а именно че Аудито ако стигне до горе трябва по някакъв начин да остане горе без да се свлече надолу, а каране на заден определено не е ваиант. Това, което предстои да се направи е да се пусно много дебело стоманено въже по средата на цялата писта и Аудито да бъде закачено на него. Ако нещо се обърка или когато колата е вече горе, шофьора активира спирачка, която стиска въжето и колата остава неподвижна. Абсолютно същата система е била инсталирана и на първото Ауди изкачило на времето пистата и дори е било повод за "черните станций" да твърдят, че се е изкачило до върха единствено с помоща на това въже. Уви са в голяма грешка - на автомобила не му е нужна помощ!

Всичко е минало последни проверки, шофьора се качва и сигнала за старт е даден! Броени метри са изминати и гумите превъртат. Аудито се занася на страни и системата за сигурност веднага е активирана. Каквото и да е в момента в който превъртят гумите снега се превръща в загладен лед и няма спасение. Пичове се катерят по пистата и трупат пресен сняг на изгладените места, всичко е готово за втори опит.

Старта е даден, колата се изстрелва нагоре! Всичко изглежда добре, но точно на половината шанса отново същия проблем.

Трети и последен опит. Зимните гуми са сменени със други, доста тесни и с шпайкове. Ако сега не успее, значи е обречено на провал всичко. Снимачен екип с камера ще овековечи тези кадри от хеликоптер. Старт! Аудито потегля с бесна сила нагоре и спира точно на върха!!!!! Гледката е невероятна!

Там прави кратка пауза докато "алпинисти" го завържат с още помощни въжета, които да го контролира по пътя му обратно надолу.

Цялото това нещо го гледах онзи ден по телевизията, предаването Stern. Предполагам скоро ще има снимки из нета, аз за момента не съм намерил.

ps първото ауди е било с ръчни скорости, новата А6 е била автомат. изкачването е било само на първа скорост.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 53
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С нетърпение ще чакам новата реклама...Аз съм гледал старата, но уви - никъдене мога да я открия сега. Свалих целият финландски сайт - но там я няма. Ако някой я е качил някъде , моля да даде линк.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vilibal Има я при финладнците

аз от там я взех

сега ще изровя името и ще я сложа на моя сървър

грешка няма го при финландците

от някъде другаде съм го дърпал. У дома го имам

ще го постна довечера.

НАМЕРИХ ГООООООООООООооооооооооооооо

ТУКА

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vilibal Има я при финладнците

аз от там я взех

сега ще изровя името и ще я сложа на моя сървър

грешка няма го при финландците

от някъде другаде съм го дърпал. У дома го имам

ще го постна довечера.

Грешка - аз съм сгрешил - има го при финландците - файла e quatro1 - 9622 KB.......ама ч3е поредица от грешки стана :grinsevil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отивате на www.audi.de и от там на главната страница има задницата на едно А6 4.2 тръгнало да се катери по шансата нагоре - там ви е играта!!!!

... аз съм вече половин час там и продължавам да се ровя. :grinsevil:

ps Аудито е било 4.2, не 3.0л както бях написал.

ps2 пистата е във Финландия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бахти :grinsevil::wink::gut: тва със ски шансата ми се вижда нереално :):):)

1982 г. За зимната спартакиада в София, на Витоша е построена пистата "Витошко лале 2". Тръгва ратрак да обработва пистата .... и къса и двете вериги :!: :!: :!: Наклонът там е около 40-45° или около 100 % наклон. От тогава тази писта не се обработва с ратрак ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове и аз гледах "STERN TV" и на мене ми опадаха косите :wink:

всичко е реално и колата си качва шанцата сама!

Искам само да добавя, че шанцата за ски скокове не се използва от 10 год. и затова се е наложило АУДИ да я санират преди това ... иначе измама няма :grinsevil:

п.п. тоз Wizi не можеш да го изпревариш ей ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам само да добавя' date=' че шанцата за ски скокове не се използва от 10 год. и затова се е наложило АУДИ да я санират преди това ... иначе измама няма :grinsevil: [/quote']

Нещо пак си чел на крак :wink: Още в началото на постинга седи:

Шансата не е използвана повече от 10 години и има опастност дву тонният автомобил да я струти. За това следва една седмица цялостен ремонт.
п.п. тоз Wizi не можеш да го изпревариш ей ...

Абе моля ти се.... :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....а явно е тука мястото да питам значи имам едно филмче в дата.бг го има откъдето съм взел и подписа ониа пич от Топ Гиър дето прави тестовете та имаше тест Субару Импреза Ево 8 и С4.

Значи евото плюс това че е 4wd е оборудвано с някои електронни системки Variable center differential, Yaw control плюс някфо ESP

И онзи караше 1-во импрезата после евото и после С4-ката и докато кара С4-ката каза че 4wd-to не било толкова добро като на Евото обаче вършело работа :roll: :roll: :roll: Евото наистина летеше в завойте но това се дължи на електронните системи докат С4-ката не е чак така оборудвана така поне мисля аз......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е жестоко.... Направо не мога да го повярвам... Следващия път ще е quattro, без съмнение :grinsevil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това, което Кларксон каза е, че при ЕВО-то доброто му поведение се дължи на ЕЛЕКТРОННО КОНТРОЛИРАНОТО 4Х4 задвижване и ЕЛЕКТРОННОТТО разпределение на спирачното усилие. Докато при S4-ката всичко е механично, но въпреки това РАБОТИ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Audi.de вече са пуснали кадрите с А6-цата. Има за сваляне и филмче как са правили изкачването на пистата. Отивате на www.audi.de и после линка към снимката на А6-цата и ски шанцата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега, стига сега.

Обичам Ауди... но това не може да се направи с какъвто и да е автомобил. Дори за верижна техника ме съмнява тия 38процента наклон някой да ги качи:))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също :grinsevil: :oops: :wink: :oops:

Влезте в www.audi.de даите на снимката с а6-цата (1-вата снимка) и после чакате да позареди и след това давате Download - The making of....същото филмче

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега' date=' стига сега.

Обичам Ауди... но това не може да се направи с какъвто и да е автомобил. Дори за верижна техника ме съмнява тия 38процента наклон някой да ги качи:grinsevil:)[/quote']

VW Touareg изкачва 45º наклон. Аудито има нисък център на тежестта, а освен това изкачва по-малък наклон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде сега' date=' стига сега.

Обичам Ауди... но това не може да се направи с какъвто и да е автомобил. Дори за верижна техника ме съмнява тия 38процента наклон някой да ги качи:wink:)[/quote']

VW Touareg изкачва 45º наклон. Аудито има нисък център на тежестта, а освен това изкачва по-малък наклон.

А стига бе - то това нещо туарега било голяма работа бе. :grinsevil: Егати дървения джип !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми викаш... Не съществува скъп автомобил в наше време, който да няма проблеми с електрониката, не е нужно да коментираме сега това и да разваляме темата. Последните коли без грам проблеми свършиха да излизат от заводите преди 10на години по мое мнение.

Рекламата си е оригинална на АУДИ, не очаквайте Дачия и Волга да направят сега същата... Това важи и за всички останали.

Наклона е 38 градуса или над 80 процента. Това че Туарега може да го качи не е никаква тайна, освен за непросветените. Ако БМВ им вкисне ще пуснат една Х3ка да изкачи 3 такива шанси и пак ще ни ударят в земята.

Всичко упира до електроника. В момента всичко живо има въпросните неща, които правят конкуренцията сериозен противник на Ауди. Истинските Аудита quattro са били преди 20 години до към средата на 90те когато излиза А4 и А6 с EDS и електрониката поема ръководството над механиката. :grinsevil: Т'ВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше миналогодишен брий на Аутобилд. Сравняваха се няколко автомобила 4*4 различни класове, караха в сняг, лед ит.н. даже имаше Порше наблъскано с електроника и практичното Канго на което трудно му намерили гуми :wink: Аудито беше номер 1 накрая. Мисля, че електрониката е важна но не е решаваща. С Тоарег миналата година съм ходил от БГ до Австрия, страхотна машина :grinsevil: Само ако двигателят и бе не 2.5 а 3 тди и с по 4 или 5 клапана щеше да е много по добре. Куатрото на Ауди се е доказало и все ощи е номер 1 като 4*4!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента всичко живо има въпросните неща' date=' които правят конкуренцията сериозен противник на Ауди. Истинските Аудита quattro са били преди 20 години до към средата на 90те когато излиза А4 и А6 с EDS и електрониката поема ръководството над механиката. :lol: Т'ВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО![/quote']

E Wizi ти уби всичко детско у хората :lol:

Човек почва да се чуди що да не си купи едно канго 4x4 - хем практично ;-)

А по отношение на Touareg - може би не е зле да се погледне това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Wizi, ще прощаваш, но тестовете по проходимост на автомобилите в клас "Luxurious SUV" отдавна преминаха и резултатите са ясни. Водачите в класирането са Touareg & Cayenne, а X5 и ML делят трохите помежду си. След Volvo XC80 разбира се... А X3 просто няма достатъчно X-ове, за да заеме място в групата на всъдеходите. Честита Баба Марта между другото! :lol:

PS: По отношение на рекорда, постигнат от VW Touareg ще кажа само, че "екипажът" не са единствените, които се нуждаят от въздух, за да функционират. Дерзайте! :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпи мой прятелю... Съгласен съм почти на пълно с твоето исказване по отношение на класацията на SUVовете, но само при условие, че в играта не участва новата система на БМВ наречена iDrive. :lol: Ако се поинтересуваш една идея допълнително ще научиш, че въпросната джаджа прехвърля могъщо въртящият момент от колело на колело през която ос намери за добре и по този начин последните модификаций на Х5 са абсолютно напълно конкуретно способни на кавото се сетиш, в това число и Туарег и Кайен. А при Х3 идва така или иначе от самото начало по default, така че играта отдавна е придобила друг лик - човек само трябва да следи нещата :D

Волво държат с поне 3 ръце и 2 крака на Виско съединител за среден диф още от както се помят. Аз нямам идея защо, при положение че многото работа при този вид диференцял му бърка в здравето - маслото в самата кутия което е си променя вискозитета от температурата и престава да прехвърля като хората, седи зацепено почти до макс. Единственото което ми идва на ум е че е ефтин... Знам ли и аз.

Мерцедес и тяхната пародия за SUV няма диференцял.... Абе сигурно има щото инак нема да мое да взима завоите (вътрешните колела при завой чертаят по-малък радиус от външните и ако няма дифф. който да компенсира разликата в оборотите още на 3ия завой си game over), но е толкова хипер зле, че на практика за абсолютно за нищо не става и няма какво да го обсъждаме. Ако някой има въпрос в частност - let him/her be my guest!

В интерес на истината това, което пише в книшката на Туарега и Кайена на моя приятел Киров е следното: при превъртане на някое от колелата, тоест очевидно губене на сцепление, CPUто натиска спирачка на въпростното колело като по този начин улеснява проходимостта. Който каквото иска да си мисли в момента, аз това съм го прочел с ей тези :lol: два броя очи!

Тоест смотания диференцял вместо да си върши работата на пълно, по неизвестни за мен причини са решили, че така е по на далавера... На този принцип е точно и Мерцедес ML.

За да завърша темата поне за тези марки ще спомена и G-Class, която колкото е елементарно перманентното й задвижване, толкова и е ефикасно - а то е мнооо елеменарно!!! Имаш три броя отворени диференцяли, всяко колело поема точно числом и словом 25 процента въртящ момент. На практика нема кой да мисли за прехвърляне на мощността на колело с по-добро сцепление, защото едва ли е нужно и защото в купето на таблото имаш 3 бутончета с които когато ти е кеф можеш ръчно да си блокираш точно който ти е кеф диферецял - кеф ти само преден, само среден, само заден, комбинираш си които те кефят повече или ептем ако си рекъл, че няма излизане от тук блокираш всичко на куп и ако и тогава не излезеш САМО хеликоптер може да те извади - гаранция бате!!!!!!!!!

хайде спете спокойно, quattro-то не е чак толкова безнадежно зле... има и по-зле, но за тях друг път че стана сто часа и малките деца като мен отдавна трябваше да са по леглата.... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...